II.1)
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1)
Názov:
Implementácia akčného plánu udržateľného energetického rozvoja Hlavného mesta Slovenskej republiky Bratislavy.
Referenčné číslo: MAG 374084/2018
II.1.2)
Hlavný kód CPV
73000000-2
II.1.3)
Druh zákazky
Služby
II.1.4)
Stručný opis:
Hlavné mesto je účastníkom celoeurópskej iniciatívy a v nadväznosti na uvedenú skutočnosť, je Hlavné mesto poverené v súlade s pokynmi a v intenciách dokumentu Dohovor primátorov a starostov aplikovať na podmienky Hlavného mesta a zabezpečiť realizáciu:
-energetický audit,
-spracovaním energetických štúdií,
-energetická analýza,
-podklady pre potreby projektov
v sektoroch:
-budovy a
- zabezpečenie spolupráce s organizáciami Hlavného mesta obsiahnutých v Akčnom pláne udržateľného energetického rozvoja Hlavného mesta Slovenskej republiky Bratislavy.
Podrobne je predmet zákazky opísaný v kapitole B. súťažných podkladov s názvom: OPIS PREDMETU ZÁKAZKY.
II.1.5)
Celková odhadovaná hodnota
840 452,50
EUR
bez DPH
II.1.6)
Informácie o častiach
Táto zákazka sa delí na časti:
Nie
II.2)
OPIS
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
71314000-2
71314300-5
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Slovenská republika, Bratislavský kraj, okres Bratislava, mesto Bratislava.
II.2.4)
Opis obstarávania:
Verejný obstarávateľ v rámci predmetu zákazky požaduje poskytnutie nasledovných služieb v troch fázach:
Prvá fáza: Prípravná fáza spojená s analýzou súčasného stavu a s návrhmi riešenia energetických úspor a energetickej efektívnosti, v rámci ktorej budú spracované:
a) Energetický audit.
b) Štúdie o dostupnosti a možnostiach využitia obnoviteľných zdrojov energie a kombinovanej výroby elektriny a tepla v jednotlivých mestských budovách.
c) Poklady pre verejné obstarávanie.
d) Finančné modely.
e) Balíky projektov.
Úspešný uchádzač v spolupráci s verejným obstarávateľom vytvorí skupiny (minimálne 5, maximálne 6) budov, u ktorých sa budú vykonávať energetické audity (audity technického stavu budov) a kde sa budú spracovávať energetické štúdie o dostupnosti a možnostiach využívania obnoviteľných zdrojov energie, kombinovanej výroby elektriny a tepla vrátanie podkladov na realizáciu procesu verejného obstarávania a finančných modelov pre investičné aktivity.
Druhá fáza: Implementačná fáza
Na základe výsledkov Prípravnej fázy bude poskytnutá podpora pri realizácii jednotlivých postupov zadávania zákaziek.
Tretia fáza: Monitorovacia fáza:
Po Implementačnej fáze bude prebiehať monitoring implementácie projektov spolu s monitorovaním a vyhodnocovaním reálnych úspor energie a iných prevádzkových nákladov dosiahnutých v jednotlivých investičných projektoch
Súčasťou predmetu zákazky je:
- procesné zabezpečenie implementácie opatrení investičného charakteru,
- návrh procesu financovania pomocou finančných nástrojov, ktoré nezvýšia úverové
zaťaženie mesta,
- zabezpečenie monitoringu a komunikácie s Európskou investičnou bankou,
- zabezpečenie poradenskej činnosti v oblasti prípravy zmlúv a podkladov pre verejné
obstarávanie,
- spolupráca s občanmi a zainteresovanými skupinami.
Lehota realizácie implementácie je do 25/11/2018 od nadobudnutia účinnosti Zmluvy o dielo, /pričom sa uvažuje s možnosťou predĺženia o 12 kalendárnych mesiacov. súladne s EIB, po odsúhlasení Dodatku č. 1 k ZMLUVE ELENA 2013-046 maximálne do 25/11/2019 (viď. Kap. A/HLAVA I /bod 5.2 SP)/.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena nie je jediným kritériom výberu a všetky kritériá sú uvedené len v súťažných podkladoch
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
840 452,50
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie:
v mesiacoch (od zadania zákazky)
13
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Áno
Popis obnovy:
V prípade zrušenia postup zadávania zákazky podľa platného zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "ZVO").
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie
II.2.14)
Doplňujúce informácie:
Túto zákazku nie je možné rozdeliť na časti nakoľko sa od uchádzača/zhotoviteľa vyžaduje aby komplexne zabezpečil všetky služby súvisiace s vypracovaním a dodaním Požiadaviek Objednávateľa, ktoré budú v súlade s:
A.metodickými pokynmi Dohovoru primátorov a starostov v podmienkach Hlavného mesta spracovaním energetických štúdií, energetických auditov alebo auditov technického stavu budov, analýz a podkladov pre potreby projektov v sektoroch budovy a zabezpečenie spolupráce s organizáciami Hlavného mesta obsiahnutých v Akčnom pláne udržateľného energetického rozvoja Hlavného mesta SR Bratislavy podľa obsahu Prílohy č. 1, súťažných podkladov, Kapitoly G, link: https://www.bratislava.sk/sk/europska-investicna-banka a kontraktom:
B.CONTRACT FOR A PROJECT DEVOLOPMENT SERVICES between EUROPEAN INVESTMENT BANK and CITY OF BRATISLAVA (zmluvou č. ELENA-2013-046 uzatvorenou medzi Európskou investičnou bankou a Hlavným mestom SR Bratislava 25.11.2015 vrátane jej príloh, ako aj prílohy č. VIII. GUIDE TO PROCUREMENT for project financed by the EIB (Pokyny EIB k verejnému obstarávaniu), ako samostatná príloha k zmluve, link:
https://zverejnovanie.bratislava.sk/vismo/dokumenty2.asp?id_org=700026&id=37715
Predmetom tejto verejnej súťaže je realizácia procesu verejného obstarávania pre komponent označený Budovy (podrobne viď. Kapitola B. SP) Uchádzač k zabezpečeniu kontinuity systému implementácie predloží ponuku na celý predmet zákazky, tak ako je podrobne vymedzený v súťažných podkladoch, Kapitole B. OPIS PREDMETU ZÁKAZKY.
1.Postup pri vyžiadaní a poskytnutí súťažných podkladov: Záujemca zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk/magistrat, klikne na názov zákazky, potom klikne na Žiadosť o účasť a prihlási sa do systému nasledovným spôsobom: ak už záujemca má v systéme zriadené konto, prihlási sa priamo svojimi prihlasovacími údajmi alebo ak ešte záujemca nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk, pričom po úspešnom prihlásení si záujemca vygeneruje žiadosť o účasť vo formáte pdf s časovou pečiatkou, ktorá sa zobrazí v záložke Dokumenty.
Vygenerovanú žiadosť o súťažné podklady záujemca vytlačí, potvrdí štatutárnym zástupcom záujemcu alebo štatutárnym zástupcom záujemcu poverenou osobou spôsobom, ktorý má záujemca uvedený ako spôsob konania menom záujemcu v oficiálnych dokumentoch (podpis/podpisy alebo podpis/podpisy a odtlačok pečiatky) a doručí poštovou zásielkou alebo iným prepravcom listových zásielok alebo osobne verejnému obstarávateľovi do lehoty
uvedenej oddiele IV.2.2) tohto oznámenia na kontaktnú adresu uvedenú v tomto oznámení.
2. Verejný obstarávateľ bezodkladne poskytne vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti všetkým záujemcom, ktorí sú mu známi, najneskôr však 6 dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk alebo lehoty na predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti za predpokladu, že o vysvetlenie záujemca požiada dostatočne vopred.
Zákazka bude financovaná prostredníctvom CONTRACT FOR A PROJECT DEVOLOPMENT SERVICES between EUROPEAN INVESTMENT BANK and CITY OF BRATISLAVA (zmluvou č. ELENA-2013-046 uzatvorenou medzi Európskou investičnou bankou a Hlavným mestom SR Bratislava 25.11.2015 vrátane jej príloh, ako aj prílohy č. VIII. GUIDE TO PROCUREMENT for project financed by the EIB (Pokyny EIB k verejnému obstarávaniu), ako samostatná príloha k zmluve, link: https://zverejnovanie.bratislava.sk/vismo/dokumenty2.asp?id_org=700026&id=37715