Oznámenie 11664 - MSS

Obsah

11664 - MSS
Vestník č. 164/2018 - 20.08.2018

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Hlavné mesto SR Bratislava
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00603481
Primaciálne námestie 1, 81499 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Kód NUTS: SK010
Slovensko
Kontaktná osoba: František Zázrivec
Telefón: +421 259356295
Email: frantisek.zazrivec@bratislava.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvogov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/6563
Hlavná adresa(URL): http://www.bratislava.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvogov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/6563
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Implementácia akčného plánu udržateľného energetického rozvoja Hlavného mesta Slovenskej republiky Bratislavy.
Referenčné číslo: MAG 374084/2018
II.1.2) Hlavný kód CPV
73000000-2
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Hlavné mesto je účastníkom celoeurópskej iniciatívy a v nadväznosti na uvedenú skutočnosť, je Hlavné mesto poverené v súlade s pokynmi a v intenciách dokumentu Dohovor primátorov a starostov aplikovať na podmienky Hlavného mesta a zabezpečiť realizáciu:
-energetický audit,
-spracovaním energetických štúdií,
-energetická analýza,
-podklady pre potreby projektov
v sektoroch:
-budovy a
- zabezpečenie spolupráce s organizáciami Hlavného mesta obsiahnutých v Akčnom pláne udržateľného energetického rozvoja Hlavného mesta Slovenskej republiky Bratislavy.
Podrobne je predmet zákazky opísaný v kapitole B. súťažných podkladov s názvom: OPIS PREDMETU ZÁKAZKY.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
840 452,50 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
71314000-2
71314300-5
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK010
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Slovenská republika, Bratislavský kraj, okres Bratislava, mesto Bratislava.
II.2.4) Opis obstarávania:
Verejný obstarávateľ v rámci predmetu zákazky požaduje poskytnutie nasledovných služieb v troch fázach:
Prvá fáza: Prípravná fáza spojená s analýzou súčasného stavu a s návrhmi riešenia energetických úspor a energetickej efektívnosti, v rámci ktorej budú spracované:
a) Energetický audit.
b) Štúdie o dostupnosti a možnostiach využitia obnoviteľných zdrojov energie a kombinovanej výroby elektriny a tepla v jednotlivých mestských budovách.
c) Poklady pre verejné obstarávanie.
d) Finančné modely.
e) Balíky projektov.
Úspešný uchádzač v spolupráci s verejným obstarávateľom vytvorí skupiny (minimálne 5, maximálne 6) budov, u ktorých sa budú vykonávať energetické audity (audity technického stavu budov) a kde sa budú spracovávať energetické štúdie o dostupnosti a možnostiach využívania obnoviteľných zdrojov energie, kombinovanej výroby elektriny a tepla vrátanie podkladov na realizáciu procesu verejného obstarávania a finančných modelov pre investičné aktivity.
Druhá fáza: Implementačná fáza
Na základe výsledkov Prípravnej fázy bude poskytnutá podpora pri realizácii jednotlivých postupov zadávania zákaziek.
Tretia fáza: Monitorovacia fáza:
Po Implementačnej fáze bude prebiehať monitoring implementácie projektov spolu s monitorovaním a vyhodnocovaním reálnych úspor energie a iných prevádzkových nákladov dosiahnutých v jednotlivých investičných projektoch
Súčasťou predmetu zákazky je:
- procesné zabezpečenie implementácie opatrení investičného charakteru,
- návrh procesu financovania pomocou finančných nástrojov, ktoré nezvýšia úverové
zaťaženie mesta,
- zabezpečenie monitoringu a komunikácie s Európskou investičnou bankou,
- zabezpečenie poradenskej činnosti v oblasti prípravy zmlúv a podkladov pre verejné
obstarávanie,
- spolupráca s občanmi a zainteresovanými skupinami.
Lehota realizácie implementácie je do 25/11/2018 od nadobudnutia účinnosti Zmluvy o dielo, /pričom sa uvažuje s možnosťou predĺženia o 12 kalendárnych mesiacov. súladne s EIB, po odsúhlasení Dodatku č. 1 k ZMLUVE ELENA 2013-046 maximálne do 25/11/2019 (viď. Kap. A/HLAVA I /bod 5.2 SP)/.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena nie je jediným kritériom výberu a všetky kritériá sú uvedené len v súťažných podkladoch
II.2.6) Odhadovaná hodnota
840 452,50 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
13
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Áno
Popis obnovy: V prípade zrušenia postup zadávania zákazky podľa platného zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "ZVO").
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Túto zákazku nie je možné rozdeliť na časti nakoľko sa od uchádzača/zhotoviteľa vyžaduje aby komplexne zabezpečil všetky služby súvisiace s vypracovaním a dodaním Požiadaviek Objednávateľa, ktoré budú v súlade s:
A.metodickými pokynmi Dohovoru primátorov a starostov v podmienkach Hlavného mesta spracovaním energetických štúdií, energetických auditov alebo auditov technického stavu budov, analýz a podkladov pre potreby projektov v sektoroch budovy a zabezpečenie spolupráce s organizáciami Hlavného mesta obsiahnutých v Akčnom pláne udržateľného energetického rozvoja Hlavného mesta SR Bratislavy podľa obsahu Prílohy č. 1, súťažných podkladov, Kapitoly G, link: https://www.bratislava.sk/sk/europska-investicna-banka a kontraktom:
B.CONTRACT FOR A PROJECT DEVOLOPMENT SERVICES between EUROPEAN INVESTMENT BANK and CITY OF BRATISLAVA (zmluvou č. ELENA-2013-046 uzatvorenou medzi Európskou investičnou bankou a Hlavným mestom SR Bratislava 25.11.2015 vrátane jej príloh, ako aj prílohy č. VIII. GUIDE TO PROCUREMENT for project financed by the EIB (Pokyny EIB k verejnému obstarávaniu), ako samostatná príloha k zmluve, link:
https://zverejnovanie.bratislava.sk/vismo/dokumenty2.asp?id_org=700026&id=37715
Predmetom tejto verejnej súťaže je realizácia procesu verejného obstarávania pre komponent označený Budovy (podrobne viď. Kapitola B. SP) Uchádzač k zabezpečeniu kontinuity systému implementácie predloží ponuku na celý predmet zákazky, tak ako je podrobne vymedzený v súťažných podkladoch, Kapitole B. OPIS PREDMETU ZÁKAZKY.

1.Postup pri vyžiadaní a poskytnutí súťažných podkladov: Záujemca zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk/magistrat, klikne na názov zákazky, potom klikne na Žiadosť o účasť a prihlási sa do systému nasledovným spôsobom: ak už záujemca má v systéme zriadené konto, prihlási sa priamo svojimi prihlasovacími údajmi alebo ak ešte záujemca nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk, pričom po úspešnom prihlásení si záujemca vygeneruje žiadosť o účasť vo formáte pdf s časovou pečiatkou, ktorá sa zobrazí v záložke Dokumenty.
Vygenerovanú žiadosť o súťažné podklady záujemca vytlačí, potvrdí štatutárnym zástupcom záujemcu alebo štatutárnym zástupcom záujemcu poverenou osobou spôsobom, ktorý má záujemca uvedený ako spôsob konania menom záujemcu v oficiálnych dokumentoch (podpis/podpisy alebo podpis/podpisy a odtlačok pečiatky) a doručí poštovou zásielkou alebo iným prepravcom listových zásielok alebo osobne verejnému obstarávateľovi do lehoty
uvedenej oddiele IV.2.2) tohto oznámenia na kontaktnú adresu uvedenú v tomto oznámení.
2. Verejný obstarávateľ bezodkladne poskytne vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti všetkým záujemcom, ktorí sú mu známi, najneskôr však 6 dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk alebo lehoty na predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti za predpokladu, že o vysvetlenie záujemca požiada dostatočne vopred.
Zákazka bude financovaná prostredníctvom CONTRACT FOR A PROJECT DEVOLOPMENT SERVICES between EUROPEAN INVESTMENT BANK and CITY OF BRATISLAVA (zmluvou č. ELENA-2013-046 uzatvorenou medzi Európskou investičnou bankou a Hlavným mestom SR Bratislava 25.11.2015 vrátane jej príloh, ako aj prílohy č. VIII. GUIDE TO PROCUREMENT for project financed by the EIB (Pokyny EIB k verejnému obstarávaniu), ako samostatná príloha k zmluve, link: https://zverejnovanie.bratislava.sk/vismo/dokumenty2.asp?id_org=700026&id=37715
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: sú stanovené v dokumentoch k obstarávaniu Súťažných podkladoch, Kapitola E. PODMIENKY ÚČASTI UCHÁDZAČOV, bod.I.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Technická a odborná spôsobilosť
Verejný obstarávateľ vyžaduje predložiť v súlade s § 34 ods. 2 a podľa § 34 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní Zoznam poskytnutých služieb - referencie/potvrdenia/iný adekvátny doklad/ za obdobie v trvaní predchádzajúcich piatich (5) rokov.
Odôvodnenie danej požiadavky je súčasťou dokumentácie verejného obstarávania súťažných podkladov.
Verejný obstarávateľ vyžaduje predložiť podľa § 34 ods. 1 pís. g) zákona o verejnom obstarávaní Zoznam Expertov s odbornou spôsobilosťou na poskytovanie požadovaných služieb v rámci ktorého uchádzač predloží údaje o vzdelaní /profesijný životopis/ a s odbornou kvalifikáciou na plnenie predmetu tejto zákazky s minimálnou požadovanou kvalifikovanou praxou 4 roky v zložení:

Expert č. 1 Energetický audítor
Expert č. 2 Technický expert pre oblasť budov
Expert č. 3 Projektový manažér
Expert č. 4 Právny expert v oblasti financovania
Expert č.5 Právny expert v oblasti zmluvného práva
Expert č. 6 - Expert pre oblasť verejného obstarávania
Expert č. 7 - Senior konzultant pre oblasť verejného obstarávania
Expert č. 8 Project Manager a Finančný expert v oblasti finančného modelovania
Expert č. 9 Bankový expert so špecializáciou na financovanie

Z kapacitných dôvodov tohto formulára sa ich opis kritérií výberu uvádza v dokumentoch k obstarávaniu Súťažných podkladoch, Kapitola E. PODMIENKY ÚČASTI UCHÁDZAČOV, bod. II.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 21.09.2018 09:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 21.09.2018 10:30
Miesto: Magistrát hlavného mesta Bratislavy, zasadačka oddelenia verejného obstarávania na 4. poschodí, Laurínska č. 5 Bratislava,
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Verejný obstarávateľ v súlade s § 52 ods. 6 ZVO umožňuje účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Na otváraní ponúk verejný obstarávateľ umožní účasť tým osobám, ktoré preukážu, že sú oprávneným zástupcom uchádzača.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 ZVO; oprávnenie poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa odseku 1 písm. g), uchádzač môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú. Ak uchádzač preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je . oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
2. Viazanosť ponuky musí byť zabezpečená zábezpekou podľa § 46 ods. 1 písm. a) ZVO v určenej výške 15.000,00,- EUR. Podmienky zloženia, uvoľnenia alebo vrátenia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
3. Postup pri vyžiadaní a poskytnutí súťažných podkladov: Záujemca zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk/magistrat, klikne na názov zákazky, potom klikne na "Žiadosť o účasť" a prihlási sa do systému nasledovným spôsobom:
- ak už záujemca má v systéme zriadené konto, prihlási sa priamo svojimi prihlasovacími údajmi alebo
- ak ešte záujemca nemá zriadené konto v systéme, klikne na "Registrácia" a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk, pričom po úspešnom prihlásení si záujemca vygeneruje žiadosť o účasť vo formáte .pdf s časovou pečiatkou, ktorá sa zobrazí v záložke "Dokumenty". Vygenerovanú žiadosť o súťažné podklady záujemca vytlačí, potvrdí štatutárnym zástupcom záujemcu alebo štatutárnym zástupcom záujemcu poverenou osobou spôsobom, ktorý má záujemca uvedený ako spôsob konania menom záujemcu v oficiálnych dokumentoch (podpis/podpisy alebo podpis/podpisy a odtlačok pečiatky) a doručí poštovou zásielkou alebo iným prepravcom listových zásielok alebo osobne verejnému obstarávateľovi do lehoty uvedenej oddiele IV.2.2) tohto oznámenia na kontaktnú adresu uvedenú v tomto oznámení.
Verejný obstarávateľ a obstarávateľ poskytnú vysvetlenie informácií v zmysle § 48 ZVO
4. V relevantných prípadoch bude verejný obstarávateľ postupovať podľa § 81 ZVO.
5. Ďalšie požiadavky a podmienky dodania predmetu zákazky sú uvedené v časti súťažných podkladov Kapitola D. OBCHODNÉ PODMIENKY VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA ZMLUVA O DIELO.
6. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenné potvrdenie vydané príslušným orgánom iného štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní.
7.V zmysle §66 ods.7 verejný obstarávateľ rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti podľa § 40 sa uskutoční po vyhodnotení ponúk podľa § 53.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
14.08.2018

Redakčné opravy

15069 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 209/2018
V oznámení 11664-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Hlavné mesto SR Bratislava, Primaciálne námestie 1, 814 99 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 164/2018 zo dňa 20.08.2018 boli nesprávne zverejnené údaje I.3) KOMUNIKÁCIA Namiesto: Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov www.uvogov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/6563 Má byť: - Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov www.uvogov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/6563; www.ebiz.sk - Verejný obstarávateľ upozorňuje, že v zmysle platných legislatívnych zmien, komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní medzi verejným obstarávateľom a uchádzačom v procese verejného obstarávania od 19.10.2018 bude v súlade § 20 ods.1 ZVO prebiehať elektronickou formou, prostredníctvom komunikačného rozhrania systému umiestneného na doméne ÚVO, www.uvo.gov.sk. VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE: Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov www.uvogov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/6563

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité