Oznámenie 11698 - WYT

Obsah

11698 - WYT
Vestník č. 165/2018 - 21.08.2018

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Obec Žitavany
IČO: 37869451
Športová 5, 95197 Žitavany
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Regina Kissová
Telefón: +421 376426221
Fax: +421 37376426222
Email: obec@zitavany.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
I&Z Tender, s.r.o.
IČO: 46953248
Nám. SNP 9 , 91101 Trenčín
Slovensko
Kontaktná osoba: Ivan Kotora
Telefón: +421 944371271
Email: ivan.kotora@iztender.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
samospráva
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Kompostéry pre obec Žitavany
Referenčné číslo: V_01/2018
II.1.2) Hlavný kód CPV
34928480-6
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Kompostéry na biologicky rozložiteľný odpad.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
90 283,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Obec Žitavany.
II.2.4) Opis obstarávania
Dodávka 659 ks kompostérov v demontovanom stave + 1 ks leták/návod ku každému kompostéru.
Doprava do sídla verejného obstarávateľa.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
90 283,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 3
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: OPKZP-PO1-SC111-2017-23
II.2.14) Doplňujúce informácie
Verejný obstarávateľ vyžaduje zloženie zábezpeky podľa § 46 zákona. Uchádzač zloží zábezpeku vo výške 2.000,00
(dvetisíc) EUR. Uchádzač predloží vo svojej ponuke doklad o zložení finančných prostriedkov na účet verejného
obstarávateľa podľa pokynov uvedených v súťažných podkladoch alebo predloží doklad o vystavení bankovej záruky.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní: je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, čo preukáže doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky a preukáže ich predložením originálnych dokladov alebo ich overených kópií.
ODÔVODNENIE PRIMERANOSTI PODMIENKY ÚČASTI VO VZŤAHU K PREDMETU ZÁKAZKY A POTREBA JEJ ZAHRNUTIA MEDZI PODMIENKY ÚČASTI:
Preukazovanie osobného postavenia uchádzača vyplýva zo zákona.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Nepožaduje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: 3.1 Podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, technická spôsobilosť alebo odborná spôsobilosť sa preukazuje podľa druhu, množstva, dôležitosti alebo využitia dodávky tovaru, alebo služieb doložením jedným alebo niekoľkými z týchto dokladov: zoznamom dodavok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona.
Odôvodnenie primeranosti a potreby predmetnej podmienky účasti: Verejný obstarávateľ podmienku účasti zadefinoval striktne vo vzťahu k predmetu zákazky s cieľom dosiahnuť čestnú hospodársku súťaž medzi kvalifikovanými dodávateľmi. Verejný obstarávateľ sa musí uistiť, že uchádzač má skúsenosti s dodávkami tovarov rovnakého, alebo porovnateľného ako je predmet zákazky.
3.2 Podľa § 34 ods. 1 písm. h) zákona technickú alebo odbornú spôsobilosť uchádzač preukáže v zmysle § 34 ods. 1 písm. h), v nadväznosti na § 36 zákona o verejnom obstarávaní, uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy.
Odôvodnenie primeranosti a potreby predmetnej podmienky účasti: V tejto požiadavke nie je požadovaný žiaden číselný údaj a teda požiadavka je primeraná a jej potreba vyplynula z dôvodu overenia a preukázania technickej a odbornej spôsobilosti a spoľahlivosti uchádzača. Predložením požadovaného certifikátu sa preukazuje spôsobilosť uchádzača pre kvalitné plnenie zákazky a tak tiež je zárukou, že uchádzač dodržiava pri práci ochranu životného prostredia.
3.3 Podľa § 34 ods. 1 písm. m) bod 1 zákona o verejnom obstarávaní technickú alebo odbornú spôsobilosť uchádzač ďalej preukaze, ak ide o tovar, ktorý sa ma dodať, vzorkami, opismi alebo fotografiami, ktorých pravosť musí byť overená, ak to verejný obstarávateľ vyžaduje.
Odôvodnenie primeranosti a potreby predmetnej podmienky účasti: v tejto požiadavke verejného obstarávateľa nie je požadovaný žiaden číselný údaj a teda požiadavka je primeraná a jej potreba vyplynula z dôvodu overenia a preukázania technickej a odbornej spôsobilosti a spoľahlivosti uchádzača. Predložením požadovaných katalógových resp. technických listov výrobku, z ktorého bude zrejmí názov výrobcu, typové označenie a popis výrobku sa preukazuje spôsobilosť uchádzača pre kvalitne plnenie zákazky.
3.4 Podľa § 34 ods. 1 písm. m) bod 2 zákona o verejnom obstarávaní technickú alebo odbornú spôsobilosť uchádzač ďalej preukáže, ak ide o tovar, ktorý sa ma dodať, certifikátmi alebo potvrdeniami s jasne identifikovanými odkazmi na technické špecifikácie alebo technické normy vzťahujúce sa na tovar, vydané orgánmi kontroly kvality alebo určenými orgánmi s právomocou posudzovať zhodu.
Odôvodnenie primeranosti a potreby predmetnej podmienky účasti: v tejto požiadavke verejného obstarávateľa nie je požadovaný žiaden číselný údaj a teda požiadavka je primeraná a jej potreba vyplynula z dôvodu overenia a preukázania technickej a odbornej spôsobilosti a spoľahlivosti uchádzača. Predložením požadovaného certifikátu sa preukazuje spôsobilosť uchádzača pre kvalitne plnenie zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 3.1 Pre splnenie podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO požaduje sa predložiť zoznam dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania, názvu a sídla odberateľa s kontaktnými údajmi, podpísaný konateľom spoločnosti, alebo osobou oprávnenou konať. Uchádzač predloží v zozname dodávok tovaru údaje v minimálnom rozsahu podľa predchádzajúcej vety a to dodávky tovaru rovnakého alebo podobného charakteru predmetu zákazky. Podobným charakterom sa rozumie elektrické
kompostéry, kompostéry záhradné alebo nádoby na bio odpad.
3.2 Uchádzač predloží certifikát systému environmentálneho manažérstva v zmysle požiadaviek normy ISO 14001
vydaný nezávislou inštitúciou, pričom verejný obstarávateľ uzná aj rovnocenne certifikáty vydané príslušnými orgánmi
členských štátov EÚ. Verejný obstarávateľ uzná aj iné dôkazy, predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie systému environmentálneho manažérstva podľa požiadaviek na vystavenie tohto certifikátu.
3.3 Uchádzač za účelom preukázania splnenia podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. m) bod 1. predloží katalógové resp. technické listy výrobku, z ktorých bude zrejmí názov výrobcu a typové označenie.
3.4 Uchádzač za účelom preukázania splnenia podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. m) bod 2. predloží hygienický atest výrobku a certifikát na hmotu, z ktorého bude zrejmé, že podiel recyklovanej zložky výrobku je min. 50%.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
1. Verejný obstarávateľ zaradí v rámci vyhodnotenia ponúk elektronickú aukciu implementovanú v systéme EVO.
2. V rámci danej zákazky bude použitá otvorená elektronická aukcia pre najnižšiu cenu, z tohto dôvodu verejný
obstarávateľ odporúča postupovať podľa Príručky k novej verzii modulu e-Aukcie zverejnenej na portáli EVO.
3. Do elektronickej aukcie bude zaradený uchádzač, ktorý predloží ponuku podľa pokynov uvedených v súťažných
podkladoch a splní určené podmienky.
4. Zaradeným uchádzačom po otvorení elektronickej aukcie systém EVO automaticky vygeneruje notifikačný e-mail
obsahujúci dve linky. Prvá linka obsahuje Výzvu na účasť v elektronickej aukcii a druhá linka je pre vstup do aukčnej
siene.
5. Technické predpoklady sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Elektronická aukcia sa bude realizovať prostredníctvom certifikovaného systému EVO.
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 05.09.2018 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.08.2019
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 05.09.2018 12:30
Miesto: I&Z Tender, s.r.o., Nám. SNP 9, 911 01 Trenčín. 1. posch. č. dv. 3
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk je neverejné.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Záujemca si vyžiada súťažné podklady na základe písomnej žiadosti doručenej osobne, poštou alebo mailom na adrese verejného obstarávateľa alebo ich môže získať aj z profilu verejného obstarávateľa na adrese:
https://www.uvo.gov.sk.
2. Súťažné podklady a vysvetlenia sa budú zasielať len elektronickou formou.
3. Ďalšie postupy, vzťahy, termíny, povinnosti a pod. viažuce sa k vyhlásenému postupu verejného obstarávania, ktoré nie sú popísané alebo špecifikované vo výzve na predloženie ponúk a v súťažných podkladoch, sa riadia všeobecnými ustanoveniami ZVO.
4. Objednávateľ neposkytuje zálohu a ani preddavkovú platbu.
5. Jedná sa o zelené verejné obstarávanie.
6. Ponuky od uchádzačov musia byť predložené v listinnej forme. Uchádzač predkladá doklady k splneniu podmienok účasti ako originál, alebo úradne osvedčené kópie.
7. Zmluva s úspešným uchádzačom nadobúda účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že dôjde k schváleniu procesu verejného obstarávania. V prípade neschválenia procesu verejného obstarávania poskytovateľom nenávratného finančného príspevku, si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo využiť inštitút odkladacej podmienky a následne zmluvu anulovať.
8.Verejný obstarávateľ pri zadávaní tejto zákazky požaduje dodržiavať Etický kódex záujemcu/uchádzača vo verejnom obstarávaní, ktorý je zverejnení na http://www.uvo.gov.sk/eticky-kodex-zaujemcu-uchadzaca-54b.html.
9.Všetky náklady a výdavky spojene s prípravou a predložením ponuky, dokladov, ktorými preukazuje splnenie
podmienok účasti a iných dokladov súvisiacich s týmto oznámením, znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.
10. Ak uchádzač nemá v úmysle zadať podiel zákazky tretím osobám, je túto skutočnosť povinný vyslovene uviesť vo svojej ponuke.
11.Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku a neuzavrieť zmluvu so žiadnym uchádzačom v prípade, ak ceny v predložených ponukách budú vyššie ako predpokladaná hodnota zákazky.
12. Ďalšie informácie sú v Súťažných podkladoch, pretože z kapacitných dôvodov tohto formulára ich nie je možné
zverejniť.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
19.08.2018

Redakčné opravy

12193 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 173/2018
V oznámení 11698-WYT verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Žitavany, Športová 5, 951 97 Žitavany zverejnenom vo VVO č. 165/2018 zo dňa 21.08.2018 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 05.09.2018 10:00 Má byť: 12.09.2018 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 05.09.2018 12:30 Má byť: 12.09.2018 12:00 III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť Miesto: Technická a odborná spôsobilosť bod 3.2 Namiesto: Podľa § 34 ods. 1 písm. h) zákona technickú alebo odbornú spôsobilosť uchádzač preukáže v zmysle § 34 ods. 1 písm. h), v nadväznosti na § 36 zákona o verejnom obstarávaní, uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy. Odôvodnenie primeranosti a potreby predmetnej podmienky účasti: V tejto požiadavke nie je požadovaný žiaden číselný údaj a teda požiadavka je primeraná a jej potreba vyplynula z dôvodu overenia a preukázania technickej a odbornej spôsobilosti a spoľahlivosti uchádzača. Predložením požadovaného certifikátu sa preukazuje spôsobilosť uchádzača pre kvalitné plnenie zákazky a tak tiež je zárukou, že uchádzač dodržiava pri práci ochranu životného prostredia. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 3.2 Má byť: Nepožaduje sa. III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť Miesto: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 3.4 Namiesto: 3.4 Uchádzač za účelom preukázania splnenia podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. m) bod 2. predloží hygienický atest výrobku a certifikát na hmotu, z ktorého bude zrejmé, že podiel recyklovanej zložky výrobku je min. 50%. Má byť: 3.4 Uchádzač za účelom preukázania splnenia podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. m) bod 2. predloží certifikát z ktorého bude zrejmé, že podiel recyklovaného materiálu výrobku je min. 60%, obmedzenie ťažkých kovov v plastoch a kvalita nádoby (minimálny objem, stabilita, prevzdušnenie, jednoduchá montáž a demontáž).
14452 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 204/2018
V oznámení 11698-WYT verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Žitavany, Športová 5, 951 97 Žitavany zverejnenom vo VVO č. 165/2018 zo dňa 21.08.2018 boli nesprávne zverejnené údaje VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE Namiesto: Bodov 1. až 12. Má byť: Body 1. až 12. zostávajú v platnosti. Neuvádzajú sa z dôvodu kapacity tohto formulára. Dopĺňa sa nasledovný bod: 13. Oznámenie, odovzdávanie podkladov a dorozumievanie medzi verejným obstarávateľom a uchádzačom alebo záujemcom sa bude uskutočňovať elektronicky programovým vybavením spĺňajúce podmienky podľa § 20 ZVO a iné náležitosti potrebné na zabezpečenie elektronickej komunikácie (IS E-LENA).
16677 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 229/2018
V oznámení 11698-WYT verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Žitavany, Športová 5, 951 97 Žitavany zverejnenom vo VVO č. 165/2018 zo dňa 21.08.2018 boli nesprávne zverejnené údaje II.2.14) Doplňujúce informácie Namiesto: Verejný obstarávateľ vyžaduje zloženie zábezpeky podľa § 46 zákona. Uchádzač zloží zábezpeku vo výške 2.000,00 (dvetisíc) EUR. Uchádzač predloží vo svojej ponuke doklad o zložení finančných prostriedkov na účet verejného obstarávateľa podľa pokynov uvedených v súťažných podkladoch alebo predloží doklad o vystavení bankovej záruky. Má byť: - Verejný obstarávateľ vyžaduje zloženie zábezpeky podľa § 46 zákona. Uchádzač zloží zábezpeku vo výške 2.000,00 (dvetisíc) EUR. Uchádzač predloží vo svojej ponuke doklad o zložení finančných prostriedkov na účet verejného obstarávateľa podľa pokynov uvedených v súťažných podkladoch alebo predloží doklad o vystavení bankovej záruky. - Pravidlá pre doručovanie: Zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi ak jej adresát bude mať objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, tzn. akonáhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Za okamih doručenia sa v systéme ELENA považuje okamih jej odoslania v systéme ELENA a to v súlade s funkcionalitou systému. VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE Namiesto: Body 1. až 12. Nie sú uvedené z dôvodu kapacity tohto formulára. Má byť: Body 3,4,5,7,8,9,10,11,12 zostávajú v platnosti. Neuvádzajú sa z dôvodu kapacity tohto formulára. Dopĺňa sa nasledovné: - Komunikácia so záujemcami / uchádzačmi a verejným obstarávateľom, v súlade s § 20 ZVO, bude realizovaná prostredníctvom systému ELENA. Systém ELENA je dostupný na webovom sídle www.elena.sk kde sa nachádzajú všetky technické požiadavky na prevádzku systému. Minimálne technické požiadavky na používanie informačného systému Elena: OS: MS Win 7 a vyššie, Android, iOS7, Linux; Aktuálne verzie prehliadačov: IE 10 a vyššie, MS Edge, Firefox 30.0 a vyššie, Chrome 35 a vyššie; Ďalšie požiadavky: prístup na Internet, zapnutý JavaScript, zapnuté Cookies. Systém ELENA je dostupný pre všetkých záujemcov/uchádzačov bez obmedzenia. - Verejný obstarávateľ v súlade so zákonom č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní zverejňuje súťažné podklady upravené v časti Komunikácie a Vysvetľovania vo svojom profile a na stránke portál www.e-lena.sk.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité