Oznámenie 11877 - WYP

Obsah

11877 - WYP
Vestník č. 167/2018 - 23.08.2018

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Nitra
IČO: 00308307
Štefánikova trieda 60, 95006 Nitra
Slovensko
Kontaktná osoba: Marcela Turčanová
Telefón: +421 948243889
Email: turcanova@apuen.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4401
Hlavná adresa(URL): http://nitra.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://josephine.proebiz.com/sk/tender/890/summary
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/890/summary
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálna alebo miestna agentúra/úrad
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Cyklotrasa Nitra – Dražovce
Referenčné číslo: 10/2018
II.1.2) Hlavný kód CPV
45233162-2
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Mesto Nitra má v pláne vybudovať sieť cyklotrás s následnou prepojiteľnosťou. Cieľom vybudovania úsekov nových cyklistických komunikácií je vytvorenie novej siete cyklistických komunikácií v meste Nitra, ich prepojenia na existujúce cyklotrasy a zlepšenie dostupnosti k občianskej infraštruktúre aj nemotorovou dopravou (predovšetkým cyklistickou dopravou). Cyklotrasa Nitra Dražovce je v súlade s koncepčným materiálom Koncepcia cyklistickej dopravy v meste Nitra. Po kompletnom dobudovaní novej siete cyklotrás vrátane úseku Cyklotrasa Nitra Dražovce bude splnená podmienka výzvy na prepojenie priemyselných zón, občianskej infraštruktúry a infraštruktúry verejnej osobnej dopravy. Cyklistická komunikácia bude mať dopravný charakter, pretože bude tvoriť spojnicu dvoch mestských častí v severozápadnej časti mesta Nitra Staré Mesto a Dražovce. Výstavbu navrhovanej cyklistickej cestičky si vyžiadala neexistujúca cyklistická cestička v predmetnej lokalite a zvýšený počet cyklistov, ktorí sa pohybujú v trase budúcej cestičky. Táto trasa je v čase sucha využívaná ako prístupová cestička pre obyvateľov, ktorí sú zamestnaní vo firmách v priemyselnom parku Sever a rovnako bude využívaná zamestnancami strategického parku Jaguar Land Rover, ktorý je v čase podania žiadosti vo výstavbe. Celková dĺžka riešenej úpravy je 1896,60 m.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
212 856,53 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45233161-5
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Intravilán mesta Nitra a mestskej časti Dražovce
II.2.4) Opis obstarávania
Mesto Nitra má v pláne vybudovať sieť cyklotrás s následnou prepojiteľnosťou. Cieľom vybudovania úsekov nových cyklistických komunikácií je vytvorenie novej siete cyklistických komunikácií v meste Nitra, ich prepojenia na existujúce cyklotrasy a zlepšenie dostupnosti k občianskej infraštruktúre aj nemotorovou dopravou (predovšetkým cyklistickou dopravou). Cyklotrasa Nitra Dražovce je v súlade s koncepčným materiálom Koncepcia cyklistickej dopravy v meste Nitra. Po kompletnom dobudovaní novej siete cyklotrás vrátane úseku Cyklotrasa Nitra Dražovce bude splnená podmienka výzvy na prepojenie priemyselných zón, občianskej infraštruktúry a infraštruktúry verejnej osobnej dopravy. Cyklistická komunikácia bude mať dopravný charakter, pretože bude tvoriť spojnicu dvoch mestských častí v severozápadnej časti mesta Nitra Staré Mesto a Dražovce. Výstavbu navrhovanej cyklistickej cestičky si vyžiadala neexistujúca cyklistická cestička v predmetnej lokalite a zvýšený počet cyklistov, ktorí sa pohybujú v trase budúcej cestičky. Táto trasa je v čase sucha využívaná ako prístupová cestička pre obyvateľov, ktorí sú zamestnaní vo firmách v priemyselnom parku Sever a rovnako bude využívaná zamestnancami strategického parku Jaguar Land Rover, ktorý je v čase podania žiadosti vo výstavbe. Celková dĺžka riešenej úpravy je 1896,60 m.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
212 856,53 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 3
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: IROP-PO1-SC122-2016-15
II.2.14) Doplňujúce informácie
Predmet zákazky je spolufinancovaný z OP IROP, výzva IROP-PO1-SC122-2016-15 - Zvýšenie atraktivity a prepravnej kapacity nemotorovej dopravy (predovšetkým cyklistickej dopravy) na celkovom počte prepravených osôb. Verejné obstarávanie bude v súlade s pravidlami systému riadenia EŠIF a riadiacej dokumentácie IROP predložené na kontrolu pred podpisom zmluvy s úspešným uchádzačom.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti podľa § 32 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len ZVO) v plnom rozsahu. Túto skutočnosť preukáže spôsobom uvedeným v ZVO. § 37 ZVO sa použije primerane.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Nevyžaduje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Uchádzač preukáže svoju technickú a odbornú spôsobilosť podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO podľa nižšie uvedených požiadaviek zoznamom skúseností s realizáciou stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky, zrealizovaných za posledných 5 rokov predchádzajúcich vyhláseniu verejného obstarávania.

Uchádzač preukáže svoju technickú a odbornú spôsobilosť aj podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy stavbyvedúceho a zástupcu stavbyvedúceho, každého z nich s min. 5-ročnou odbornou praxou podľa nižšie uvedených požiadaviek. Uchádzač preukáže požiadavky technickej a odbornej spôsobilosti v súlade s § 34 ods. 1 písm. b) a písm. g) ZVO. Ustanovenie § 34 ods. 3 a § 37 ods. 3 ZVO sa použijú primerane.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálna požadovaná úroveň pre podmienku účasti podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO: Referenčné zrealizované stavebné práce musia mať charakter výstavby alebo rekonštrukcie pozemných komunikácií (tie sa považujú za rovnaké alebo podobné stavebné práce ako predmet zákazky) v minimálnom súhrnnom rozsahu o dĺžke 1500 m.

Odôvodnenie primeranosti použitia tejto podmienky účasti: Verejný obstarávateľ potrebuje uskutočniť stavebné práce v priebehu 3 mesiacov o dĺžke 1896,60 m, čo si vyžaduje nasadenie a koordináciu väčšieho počtu pracovníkov. Vzhľadom na nevyhnutnosť uskutočniť stavebné práce počas daného obdobia je nevyhnutné, aby úspešný uchádzač mal dostatočné skúsenosti s úspešnou realizáciou rovnakej alebo podobnej stavby. Verejný obstarávateľ požaduje skúsenosti v súhrnnej hodnote, čím umožňuje účasť na verejnom obstarávaní aj menším subjektom, ktoré v priebehu posledných 5 rokov od vyhlásenia obstarávania realizovali viaceré menšie úseky a súhrnne majú kapacity a vedomosti na realizáciu tohto predmetu zákazky.

Minimálna požadovaná úroveň pre podmienku účasti podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO: Uchádzač preukáže odbornú kvalifikáciu jedného stavbyvedúceho a jeho jedného zástupcu, ako osôb zodpovedných a určených na plnenie predmetu zákazky. Obidve osoby predložia (1) doklad o odbornej spôsobilosti na výkon činnosti stavbyvedúceho, t.j. Osvedčenie alebo ekvivalentný doklad o vykonaní odbornej skúšky oprávňujúcej ho na výkon predmetnej činnosti s odborným zameraním na inžinierske stavby (z dokladu musí byť zrejmé zameranie na inžinierske stavby), (2) životopis preukazujúci minimálne 5-ročnú odbornú prax v oblasti riadenia stavieb v pozícii stavbyvedúceho a minimálne jednu preukázateľnú praktickú skúsenosť v oblasti riadenia stavieb majúcich charakter výstavby alebo rekonštrukcie spevnených cestných alebo pozemných komunikácií v pozícii stavbyvedúceho. Za stavbyvedúceho sa považuje osoba disponujúca platným osvedčením o vykonaní odbornej skúšky podľa zákona č. 138/ 1992 Zb. o autor. architektoch a autor. stavebných inžinieroch v platnom znení, alebo obdobným osvedčením vydaným príslušnými orgánmi iných štátov pre činnosť stavbyvedúceho s odborným zameraním na inžinierske stavby.
Verejný obstarávateľ odporúča uchádzačom v ponuke uviesť, v akom zmluvnom vzťahu je stavbyvedúci a jeho zástupca k uchádzačovi.

Odôvodnenie primeranosti použitia podmienok účasti osôb zodpovedných za plnenie predmetu zákazky: Verejný obstarávateľ požaduje preukázanie týchto podmienok účasti z dôvodu nevyhnutnosti dodržania kvality stavby, dodržania všeobecne záväzných právnych predpisov najmä na úseku stavebných prác a dodržania predpisov bezpečnosti a ochrany zdravia pri prácach. Stavbyvedúci, ako osoba zodpovedná za realizáciu stavebných prác a osoba riadiaca prácu na stavenisku, musí mať relevantné odborné vedomosti a skúsenosti, prostredníctvom ktorých je schopný riadiť prácu ostatných osôb, kontrolovať prácu vykonanú subdodávateľmi a komunikovať s príslušnými zástupcami verejného obstarávateľa priebeh stavby. Verejný obstarávateľ požaduje 2 osoby pre vzájomnú zastupiteľnosť, pretože práce budú realizované počas 3 mesiacov a podľa zmluvných podmienok je nevyhnutné, aby bol stavbyvedúci na stavenisku počas celého obdobia.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Zákazky budú realizované na základe priloženej realizačnej projektovej dokumentácie. Uchádzač je povinný oboznámiť sa s dokumentáciou s vynaložením odbornej starostlivosti. Ďalšie podmienky sú uvedené v súťažných podkladoch a v návrhu zmluvy.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 21.09.2018 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.03.2019
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 24.09.2018 10:00
Miesto: Mestský úrad Nitra, Štefánikova trieda 60, Nitra
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Uchádzač, ktorý predložil v lehote na predkladanie ponúk svoju ponuku. Každá fyzická osoba sa preukáže identifikačným dokladom. V prípade, že príde iná osoba ako štatutárny zástupca oprávnený konať za uchádzača, táto osoba je povinná predložiť okrem ID dokladu aj písomné splnomocnenie od osoby oprávnenej konať za uchádzača.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Kritérium na vyhodnotenie ponúk je najnižšia celková cena vrátane DPH za predmet zákazky ocenený podľa realizačnej projektovej dokumentácie a Zmluvy o Dielo. Celková cena za predmet zákazky musí byť uvedená v eurách s DPH a zaokrúhlená najviac na 2 desatinné miesta. Rozhodovacie kritéria pre prípad zhody celkovej ceny za predmet zákazky: V prípade, ak komisia identifikuje po predbežnom vyhodnotení ponúk na základe zvolených kritérií zhodné návrhy na prvom, druhom alebo treťom predbežnom mieste, komisia vyhodnotí na danom mieste ako lepší návrh ten, ktorý predložil uchádzač, ktorý predložil nižšiu cenu na "Komunikácie" naceňované v prílohe Súťažných podkladov - v súbore s názvom Cyklotrasa Nitra-Drážovce, Zmena 06-2016 zadanie kód položky č. 5 Komunikácie.

Verejný obstarávateľ rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti sa uskutoční až po vyhodnotení ponúk podľa § 53 ZVO a v tomto verejnom obstarávaní sa komunikácia a ponuky budú predkladať výhradne elektronicky. Viac informácií je v súťažných pokladoch.

V prípade, ak uchádzač použije jednotný európsky dokument (JED) je ho povinný vyplniť v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ povoľuje vyplniť oddiel časti 4 - globálny údaj. Doklady a dokumenty dočasne nahradené JED musia preukazovať stav platný k dátumu predkladania ponúk.

Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, tj. pred aj po lehote na predkladanie ponúk, postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, tj. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície.

Ponuka bude vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO a vložená do systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/
Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Autentifikáciu je možné vykonať dvoma spôsobmi
a.) v systéme JOSEPHINE registráciou a prihlásením pomocou občianskeho preukazu s elektronickým čipom a bezpečnostným osobnostným kódom (eID) alebo
b.) použitím autorizačného kódu, ktorý bude poslaný na adresu sídla firmy uchádzača v listovej podobe formou doporučenej pošty. Lehota na zaslanie autentifikačného kódu v listovej podobe sú min. 4 pracovné dni a je potreba s touto dobou počítať pri vkladaní ponuky. Autentifikovaný uchádzač si po prihlásení do systému JOSEPHINE v Prehľade zákaziek vyberie predmetnú zákazku a vloží svoju ponuku do určeného formulára na príjem ponúk, ktorý nájde v záložke Ponuky.

Obhliadka miesta realizácie prác je odporúčaná. Verejný obstarávateľ vzhľadom na voľne prístupné oblasti nebude organizovať prehliadku, záujemcovia si môžu lokalitu prezrieť kedykoľvek.

Verejný obstarávateľ vyžaduje zábezpeku ponuky vo výške 3000 €.

Verejný obstarávateľ očakáva začatie realizácie projektu v mesiaci november 2018, resp. v závislosti od vplyvu poveternostných podmienok na začatie realizácie prác.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
21.08.2018

Redakčné opravy

13217 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 188/2018
V oznámení 11877-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Nitra, Štefánikova trieda 60, 950 06 Nitra zverejnenom vo VVO č. 167/2018 zo dňa 23.08.2018 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 24.09.2018 09:00 Má byť: 01.10.2018 13:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 24.09.2018 10:00 Má byť: 02.10.2018 10:00
13336 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 190/2018
V oznámení 11877-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Nitra, Štefánikova trieda 60, 950 06 Nitra zverejnenom vo VVO č. 167/2018 zo dňa 23.08.2018 boli nesprávne zverejnené údaje II.1.5) Celková predpokladaná hodnota Namiesto: 212 856,53 EUR bez DPH Má byť: 225 082,45 EUR bez DPH
13449 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 192/2018
V oznámení 11877-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Nitra, Štefánikova trieda 60, 950 06 Nitra zverejnenom vo VVO č. 167/2018 zo dňa 23.08.2018 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 01.10.2018 13:00 Má byť: 05.10.2018 15:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 02.10.2018 10:00 Má byť: 08.10.2018 09:30
13947 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 198/2018
V oznámení 11877-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Nitra, Štefánikova trieda 60, 950 06 Nitra zverejnenom vo VVO č. 167/2018 zo dňa 23.08.2018 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 05.10.2018 15:00 Má byť: 19.10.2018 13:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 08.10.2018 09:30 Má byť: 22.10.2018 10:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité