Oznámenie 11862 - WYP

Obsah

11862 - WYP
Vestník č. 167/2018 - 23.08.2018

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Levoča
IČO: 00329321
Nám. Majstra Pavla 4, 05401 Levoča
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Drahoslava Gmitrová
Telefón: +421 915946513
Fax: +421 534512246
Email: dolejn@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/6112
Hlavná adresa(URL): http://www.levoca.sk/
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/6112
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
Agentúra regionálneho rozvoja Prešovského samosprávneho kraja
IČO: 37885341
Prostějovská 117/A , 08001 Prešov
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Drahoslava Gmitrová
Telefón: +421 915946513
Email: dolejn@gmail.com
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/6112
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.levoca.sk/
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Regenerácia vnútrobloku sídliska Rozvoj, Levoča
Referenčné číslo: 08/2018V_LE
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Stavebné práce Regenerácia vnútrobloku sídliska Rozvoj, Levoča podľa spracovanej PD. V rámci prestavby a modernizácie vnútrobloku bolo navrhnuté odstránenie existujúcich, časom a užívaním, poškodených spevnených plôch, demontáž pôvodného mobiliáru a príprava podkladu pre nové spevnené plochy. V riešenom území sa vyhotovia nové spevnené plochy z exteriérovej dlažby, osadí sa nový mobiliár (parkový stôl, parková lavička s opierkou chrbta, parková lavička, kôš na odpad, stojan na bicykle, vešiak na prádlo, informačný panel), nové prvky detského a workoutového ihriska, ako aj nové multifunkčné ihrisko. V priestoroch vnútrobloku bolo navrhnuté doplnenie existujúcej zelene výsadbou nových okrasných drevín a kríkov. Navrhované trávnaté plochy, ktoré budú realizáciou prác dotknuté sa po ukončení stavebných prác vysejú trávnatým semenom.
Bližšia špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v projektovej dokumentácii a výkaze výmer, ktoré zároveň predstavujú aj súčasť tohto opisu predmetu zákazky.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
253 217,32 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45000000-7
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK04
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
k.ú. mesta Levoča, parcela č. 1608/1
II.2.4) Opis obstarávania
V rámci prestavby a modernizácie vnútrobloku bolo navrhnuté odstránenie existujúcich, poškodených spevnených plôch, demontáž pôvodného mobiliáru a príprava podkladu pre nové spevnené plochy. V riešenom území sa vyhotovia nové spevnené plochy z exteriérovej dlažby, osadí sa nový mobiliár, nové prvky detského a workoutového ihriska, ako aj nové multifunkčné ihrisko.
V rámci detského ihriska boli navrhnuté 2 pieskoviská, multifunkčná zostava so šmýkačkou, priestorová preliezačka, závesná hojdačka so sedačkou a 2 jednoduché solitérne hojdačky so zvieracím motívom. Workoutové ihrisko bolo navrhnuté pre mládež od 8 do 14 rokov.
V rámci workoutového ihriska bol navrhnutý virtuálny tréner, fitnes stanica pre precvičenie bedier a bokov, eliptický trenažér, športová lavička pre sed-ľah, švédska rebrina a zdvojený bežecký trenažér. Všetky prvky ihriska boli navrhnuté z masívnych oceľových profilov, aby sa minimalizovala možnosť poškodenia vandalmi. Ako podklad pod cvičiacimi prvkami bol navrhnutý EKO povrch.
Všetky navrhované prvky a zariadenia detského a workoutového ihriska musia spĺňať kritéria podľa Nariadenia vlády č. 349/2010 Z. z. Nariadenie vlády Slovenskej republiky, ktorým sa ustanovujú podrobnosti o technických požiadavkách a postupoch posudzovania zhody na prostriedky ľudovej zábavy, zariadenia detských ihrísk a športovo-rekreačné zariadenia, ako aj požiadavky vyplývajúce z požiadaviek STN EN 1176, vrátane platnej legislatívy SR pre všeobecnú bezpečnosť, hygienickú nezávadnosť a ochranu užívateľov.
Multifunkčné ihrisko bolo navrhnuté na prevádzkovanie viacerých športov, t.j. minifutbal, nohejbal, basketbal, vybíjaná, volejbal, hádzaná, tenis, hokejbal, florbal a pod. Exteriérové multifunkčné ihrisko musí byť v súlade s bezpečnostnými atestmi a certifikáciou v súlade s bezpečnostnými podmienkami a normami pre verejné dostupné športové plochy a detské ihriská. Povrchová úprava multifunkčného ihriska pozostáva z umelého trávnika z polyetylénového vlákna o hrúbke 20mm. Ako podkladový materiál bude použitý štrkopiesok. Pôvodný terén sa upraví do roviny, vyhĺbia sa jamy pre osadenie puzdier v betónových základoch. Puzdrá budú slúžiť pre osadenie stĺpov konštrukcie koša a sietí pre volejbal a tenis. Po vyzretí betónových základov sa vyhĺbi stavebná jama pod ihriskom hĺbky 365mm širšia o 175mm na každú stranu ihriska ako bude konečná hracia plocha 40x20m. Rovnako sa vykope osem odvodňovacích kanálov o hĺbke 530mm pod úroveň stavebnej jamy o šírke 400mm viď. výkres odvodnenia. Do kanálov je potrebné osadiť drenážne zvody v spáde 1% prikryté geotextíliou a zasypané štrkodrťou. Po osadení geotextílie a navození drenážnej štrkodrťovej vrstvy sa osadia po obvode ihriska betónové obrubníky do lôžka z betónu a zabetónujú základové pätky pre osadzovanie stĺpikov mantinelov. Do vnútra stavebnej jamy sa po vrstvách nasype štrkodrť po vrstvách s čoraz jemnejšou frakciou na vrchu. Po zhutnení poslednej vrstvy sa ako posledná vrstva uloží umelý trávnik. Po celom obvode ihriska budú vyhotovené základové pätky pre mantinely. Základové pätky sa tiež zhotovia pre stĺpy siete a taktiež pre budúcu konštrukciu basketbalových košov. Konečnou úpravou bude vyznačenie čiar jednotlivých ihrísk farbou rôznych odtieňov. Konštrukcia oplotenia bude z oceľových profilov 40/60mm výšky 1950mm a 50/70 výšky 5020mm osadených do betónových základov. Na oceľové stĺpy sa osadia typizované formáty mantinelových panelov. Mantinelové panely sú celooceľové, s pevnou a robustnou sieťovou štruktúrou. Panely sa upevnia pomocou patentových zámkov a nehrdzavejúcich skrutkových spojov s gumovými lištami, pre obmedzenie prenosu vibrácií a elimináciu prípadnej hlučnosti spôsobenej nárazom do mantinelu. Konštrukcia oplotenia ihriska obsahuje 2ks malých vstupných bránok a jednu veľkú dvojkrídlovú bránu.
V priestoroch vnútrobloku bolo navrhnuté doplnenie existujúcej zelene výsadbou nových okrasných drevín a kríkov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
253 217,32 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 6
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Integrovaný regionálny operačný program, Prioritná os 4 Zlepšenie kvality života v regiónoch s dôrazom na životné prostredie.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí splniť podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 ZVO:
a)nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista
právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe,
b)nemá nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
c)nemá daňové nedoplatky v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
d)nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu
zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
e)je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
f)nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
g)nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov, za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať,
h)nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať.
Uchádzač preukazuje podmienky účasti uvedené v predchádzajúcich bodoch a týkajúcich sa osobného postavenia spôsobom súladným s § 32 ods. 2, resp. ods. 4 a ods. 5 ZVO, alebo spôsobom súladným s § 152 ods. 1 ZVO.
Ak uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 32 ods. 2 ZVO alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
Ak právo štátu uchádzača so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu záujemcu / uchádzača.
Konečným rozhodnutím príslušného orgánu verejnej moci na účely ZVO sa rozumie
a)právoplatné rozhodnutie príslušného správneho orgánu, proti ktorému nie je možné podať žalobu,
b)právoplatné rozhodnutie príslušného správneho orgánu, proti ktorému nebola podaná žaloba,
c)právoplatné rozhodnutie súdu, ktorým bola žaloba proti rozhodnutiu alebo postupu správneho orgánu zamietnutá alebo konanie zastavené alebo iný právoplatný rozsudok súdu.
Skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa tohto bodu za každého člena skupiny osobitne.
Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne overených kópií všetkých dokladov požadovaných v rámci podmienok účasti osobného postavenia.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: nepožaduje sa
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: nepožaduje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Podľa § 34 ods. 1 písm. b) zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1.bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené;
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti:
Verejný obstarávateľ považuje za nevyhnutné, aby záujemca preukázal dostatočné skúsenosti s realizáciou stavebných prác na predmete rovnakom alebo obdobnom ako je predmet zákazky, predovšetkým z hľadiska rozsahu a náročnosti predmetu zákazky, tak aby sa v absolútnej miere eliminoval akýkoľvek nežiaduci účinok, ktorý by mohol mať negatívny vplyv na riadne plnenie predmetu zákazky. Uchádzač musí zároveň na základe predchádzajúcich skúseností preukázať, že je technicky spôsobilý zabezpečiť dostatočné kapacity na zrealizovanie dôkladnej rekonštrukcie na predmete rovnakom alebo podobnom ako je predmet zákazky, čím sa vytvorí predpoklad plnenia predmetu zákazky v požadovanom rozsahu a objeme kvalitne a v primeranej lehote. Podmienka účasti je z hľadiska rozsahu, požiadaviek na predmet zákazky ako aj náročnosti stanovená primerane, súvisí s predmetom zákazky a je v súlade s ustanovením v § 34 ZVO ods. 1 písm. b) ZVO.
§ 34 ods. 1 písm. g):ak ide o stavebné práce alebo služby, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov.
Odôvodnenie:
Uchádzač musí preukázať, že osoby poverené plnením a riadením stavebných prác majú zodpovedajúcu odbornú prax a dostatočnú kvalifikáciu.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K § 34 ods. 1 písm. b):
Uchádzač predloží Zoznam uskutočnených stavebných prác za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania (ďalej aj ,,rozhodné obdobie), ktorým preukáže, že uskutočnil stavebné práce na predmete rovnakom alebo obdobnom ako je predmet zákazky, pričom preukáže, že v rozhodnom období realizoval minimálne 1 zákazku, z ktorej bude jasne a určito preukázané, že predmetom boli stavebné práce na rovnakých alebo obdobných stavebných objektoch ako je predmet zákazky a hodnota stavebných prác na rovnakých alebo obdobných stavebných objektoch bola rovnaká alebo vyššia ako predpokladaná hodnota zákazky v bode II.1.5.
Zoznam musí byť doplnený potvrdením/potvrdeniami odberateľa/ov, za každú realizovanú zákazku definovanú v
predchádzajúcej vete, a ktorá je obsiahnutá v predloženom Zozname.
Zoznam a potvrdenie/ia musia obsahovať minimálne tieto údaje:
a)Obchodné meno a sídlo zhotoviteľa;
b)Obchodné meno a sídlo odberateľa;
c)Zmluvný termín uskutočnenia stavebných prác, skutočný termín uskutočnenia stavebných prác,
d)Popis uskutočnených stavebných prác, z ktorého bude jasne a určito zrejmé uskutočnenie stavebných prác na
predmete rovnakom alebo podobnom ako je predmet zákazky,
e)Vyjadrenie odberateľa o uspokojivom uskutočnení stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok (obsiahnuté len v predloženom potvrdení);
f)Zmluvnú celkovú cenu za uskutočnenie stavebných prác a skutočnú (fakturovanú) celkovú cenu za zhotovenie
stavebných prác, ktorou sa rozumie celková cena za uskutočnenie stavebných prác v štruktúre cena bez DPH, DPH a cena s DPH (ďalej len cena). V prípade, že skutočne fakturovaná celková cena sa líši od celkovej zmluvnej ceny a je preukázaná podľa ďalej uvedených pravidiel, bude akceptovaná táto skutočne fakturovaná celková cena v zmysle pravidiel uplatnenia bez DPH.
Mena pre cenu: EUR. Cenu v inej mene ako v mene EUR je potrebné prepočítať kurzom stanoveným ECB ku dňu
odoslania oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania do Vestníka.
g)Meno a priezvisko, funkciu, telefónne číslo, e-mail kontaktnej osoby odberateľa, u ktorej si možno overiť údaje
obsiahnuté v predloženom Zozname a potvrdení/iach.
Zoznam uskutočnených stavebných prác musí byť podpísaný uchádzačom, jeho štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu alebo iným zástupcom uchádzača, podľa toho, kto je oprávnený konať v mene uchádzača v záväzkových vzťahoch v súlade s dokladom o oprávnení podnikať.
k § 34 ods. 1 písm. g):
Uchádzač preukáže, že na plnenie predmetu zákazky má k dispozícii kvalifikovanú osobu alebo riadiaceho zamestnanca na výkon činnosti stavbyvedúceho v súlade s odborným zameraním inžinierske stavby resp. dopravné stavby (osoba zodpovedná za riadenie prác predmetu zákazky podľa zákona č. 50/1976 Zb. a následných predpisov v platnom znení alebo ekvivalentný doklad vystavovaný v členských krajinách ES) s dostatočnou odbornou praxou. Požadovanú odbornú spôsobilosť preukazuje fotokópiou dokladu o odbornej spôsobilosti s originálnym podpisom a odtlačkom pečiatky osoby, na ktorú bolo osvedčenie o vykonaní odbornej spôsobilosti vydané. Najmenej 5 (slovom: päť) ročnú odbornú prax preukáže životopisom.
Verejný obstarávateľ požaduje zároveň predložiť čestné prehlásenie odborne spôsobilej osoby na výkon funkcie stavbyvedúceho, že bude k dispozícii počas celej doby plnenia zmluvy, týkajúcej sa predmetu zákazky.
(Poznámka: V prípade, že uvedené osvedčenie bolo vydané po 1.1.2009, tzn. bez označenia odborného zamerania, žiada obstarávateľ spolu s osvedčením predložiť aj potvrdenie Slovenskej komory stavebných inžinierov s uvedením podrobnejšieho rozsahu odborného zamerania.)
Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov EÚ, alebo iný dôkaz predložený uchádzačom.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 17.09.2018 09:30
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.08.2019
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 19.09.2018 09:30
Miesto: Agentúra regionálneho rozvoja Prešovského samosprávneho kraja, Prostějovská 117/A, 080 1 Prešov
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Uchádzač môže byť zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní obálok s ponukami za uchádzača. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní obálok s ponukami preukazom totožnosti. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže aj splnomocnením na zastupovanie.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1.Podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní JED, je dokument, ktorým hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom. Ostatné ustanovenia § 39 týmto nie je dotknuté. Jednotný európsky dokument (ďalej len "JED") bude zverejnený v profile verejného obstarávateľa.
2.Jednotný európsky dokument v editovateľnej forme je možné stiahnuť z webového sídla UVO (www.uvo.gov.sk).
Manuál k vyplneniu dokumentu je zverejnený na http://www.uvo.gov.sk/extdoc/1096/jed_-_manual.pdf. Verejný
obstarávateľ požaduje aby bol Jednotný európsky dokument ručne podpísaný osobou oprávnenou konať za hospodársky subjekt/záujemcu/uchádzača alebo riadne splnomocnenou osobou.
3.Zmluva s úspešným uchádzačom nadobudne účinnosť po schválení postupu verejného obstarávania riadiacim
orgánom.
4. Podmienkou uzatvorenia Zmluvy medzi objednávateľom a zhotoviteľom je povinnosť zhotoviteľa zložiť depozit vo výške 5% z ponúkanej ceny diela bez DPH, na bežný bankový účet objednávateľa uvedený v záhlaví Zmluvy, a to po nadobudnutí účinnosti tejto Zmluvy. Zhotoviteľ sa zaväzuje zložiť depozit najneskôr do 5 dní od doručenia výzvy zo strany objednávateľa. Depozit je určený na zabezpečenie náhrady škody a finančných nárokov objednávateľa, ktoré mu vzniknú v prípade porušenia zmluvných povinností zo strany zhotoviteľa. V prípade, ak zhotoviteľ poruší niektorú zo svojich povinností v zmysle tejto Zmluvy, a ktorej porušenie zakladá nárok na náhradu škody, zmluvnú pokutu alebo iný finančný nárok pre objednávateľa, objednávateľ má právo uspokojiť svoj nárok z hodnoty depozitu. Objednávateľ sa zaväzuje vrátiť zhotoviteľovi depozit v plnej výške alebo jeho alikvotnú časť do konca mesiaca, ktorý nasleduje po mesiaci, kedy došlo k riadnemu odovzdaniu diela a odstránení závad, ktoré bránia užívaniu diela. Zhotoviteľ nemá právo požadovať vrátenie depozitu počas trvania zmluvného vzťahu. Za depozit sa považuje aj banková záruka, na ktorú sa vzťahujú obdobné podmienky ako v prípade zloženia depozitu uvedené v tomto bode zmluvy.
5.Uchádzač nerozdeľuje dokumenty do samostatnej časti ponuky označenej ako OSTATNÉ a samostatnej časti ponuky označenej ako KRITÉRIÁ, ale predkladá všetky dokumenty spoločne v jednom obale.
6.Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne overených kópií všetkých dokladov uvedených podľa bodu III.1 tohto oznámenia, ak nie je určené inak.
7.Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami sa uskutoční výhradne v slovenskom jazyku, prípadne v českom jazyku.
8.Verejný obstarávateľ a obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu, koncesnú zmluvu alebo rámcovú dohodu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora (zákon č. 315/2016 Z. z.) a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora.
9. Verejný obstarávateľ požaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky. Výška zábezpeky je 6 000,00 EUR. Ďalšie informácie o spôsobe a podmienkach zloženia zábezpeky sú uvedené v Súťažných podkladoch.
10. Verejný obstarávateľ uplatní ustanovenia § 114 ods. 9 zákona, t.j. verejný obstarávateľ uskutoční vyhodnotenie
splnenia podmienok účasti podľa § 40 zákona o VO po vyhodnotení ponúk podľa § 53 zákona o VO
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
21.08.2018

Redakčné opravy

12209 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 173/2018
V oznámení 11862-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Levoča, Nám. Majstra Pavla 4, 054 01 Levoča zverejnenom vo VVO č. 167/2018 zo dňa 23.08.2018 boli nesprávne zverejnené údaje III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť Namiesto: § 34 ods. 1 písm. g):ak ide o stavebné práce alebo služby, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov. Odôvodnenie: Uchádzač musí preukázať, že osoby poverené plnením a riadením stavebných prác majú zodpovedajúcu odbornú prax a dostatočnú kvalifikáciu. Má byť: Uvedený text, podmienka účasti podľa §34 ods.1 písm.g) sa vypúšťa v celom rozsahu! III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť Miesto: Minimálna požadovaná úroveň štandardov §34 ods.1 písm g Namiesto: § 34 ods. 1 písm. g): Uchádzač preukáže, že na plnenie predmetu zákazky má k dispozícii kvalifikovanú osobu alebo riadiaceho zamestnanca na výkon činnosti stavbyvedúceho v súlade s odborným zameraním inžinierske stavby resp. dopravné stavby (osoba zodpovedná za riadenie prác predmetu zákazky podľa zákona č. 50/1976 Zb. a následných predpisov v platnom znení alebo ekvivalentný doklad vystavovaný v členských krajinách ES) s dostatočnou odbornou praxou. Požadovanú odbornú spôsobilosť preukazuje fotokópiou dokladu o odbornej spôsobilosti s originálnym podpisom a odtlačkom pečiatky osoby, na ktorú bolo osvedčenie o vykonaní odbornej spôsobilosti vydané. Najmenej 5(slovom: päť) ročnú odbornú prax preukáže životopisom.Verejný obstarávateľ požaduje zároveň predložiť čestné prehlásenie odborne spôsobilej osoby na výkon funkcie stavbyvedúceho, že bude k dispozícii počas celej doby plnenia zmluvy, týkajúcej sa predmetu zákazky. Má byť: Celý uvedený text sa vypúšťa v celom rozsahu! III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť Miesto: Minimálna požadovaná úroveň štandardov k §34 ods.1 písm g Namiesto: (Poznámka: V prípade, že uvedené osvedčenie bolo vydané po 1.1.2009, tzn. bez označenia odborného zamerania, žiada obstarávateľ spolu s osvedčením predložiť aj potvrdenie Slovenskej komory stavebných inžinierov s uvedením podrobnejšieho rozsahu odborného zamerania.)Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov EÚ, alebo iný dôkaz predložený uchádzačom. Má byť: Uvedený text sa vypúšťa v celom rozsahu!
12234 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 174/2018
V oznámení 11862-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Levoča, Nám. Majstra Pavla 4, 054 01 Levoča zverejnenom vo VVO č. 167/2018 zo dňa 23.08.2018 boli nesprávne zverejnené údaje OPRAVA DÁTUMU IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 17.09.2018 09:30 Má byť: 25.09.2018 08:00 OPRAVA DÁTUMU IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 19.09.2018 09:30 Má byť: 26.09.2018 09:20
14997 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 209/2018
V oznámení 11862-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Levoča, Nám. Majstra Pavla 4, 054 01 Levoča zverejnenom vo VVO č. 167/2018 zo dňa 23.08.2018 boli nesprávne zverejnené údaje VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE Namiesto: Pôvodné znenie doplňujúcich údajov. Má byť: K pôvodnému zneniu súťažných podkladov sa dopĺňa nasledovný bod: 11.Dňa 18.10.2018 nadobudol účinnosť § 20 zákona o verejnom obstarávaní a od 19.10.2018 verejný obstarávateľ uplatňuje plnú elektronizáciu procesu verejného obstarávania. Verejný obstarávateľ vyžaduje od všetkých uchádzačov odo dňa 19.10.2018 komunikáciu elektronicky prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Verejný obstarávateľ v súlade s výkladovým stanoviskom Úradu pre verejné obstarávanie č. 4/2018 zverejníil vo svojom profile zriadenom na webovej stránke UVO úpravu súťažných podkladov v časti týkajúcej sa spôsobu komunikácie v súlade s § 20 ods. 1 a nasl. zákona o verejnom obstarávaní a predmetnú informáciu odošle všetkým známym uchádzačom. Link na zákazku pre elektronickú komunikáciu je: josephine.proebiz.com/sk/tender/1334/summary.
16063 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 221/2018
V oznámení 11862-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Levoča, Nám. Majstra Pavla 4, 054 01 Levoča zverejnenom vo VVO č. 167/2018 zo dňa 23.08.2018 boli nesprávne zverejnené údaje VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE Namiesto: 11.Dňa 18.10.2018 nadobudol účinnosť § 20 zákona o verejnom obstarávaní a od 19.10.2018 verejný obstarávateľ uplatňuje plnú elektronizáciu procesu verejného obstarávania. Verejný obstarávateľ vyžaduje od všetkých uchádzačov odo dňa 19.10.2018 komunikáciu elektronicky prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Verejný obstarávateľ v súlade s výkladovým stanoviskom Úradu pre verejné obstarávanie č. 4/2018 zverejníil vo svojom profile zriadenom na webovej stránke UVO úpravu súťažných podkladov v časti týkajúcej sa spôsobu komunikácie v súlade s § 20 ods. 1 a nasl. zákona o verejnom obstarávaní a predmetnú informáciu odošle všetkým známym uchádzačom. Link na zákazku pre elektronickú komunikáciu je: josephine.proebiz.com/sk/tender/1334/summary. Má byť: 11.Dňa 18.10.2018 nadobudol účinnosť § 20 zákona o verejnom obstarávaní a od 19.10.2018 verejný obstarávateľ uplatňuje plnú elektronizáciu procesu verejného obstarávania. Verejný obstarávateľ vyžaduje od všetkých uchádzačov odo dňa 19.10.2018 komunikáciu elektronicky prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Verejný obstarávateľ v súlade s výkladovým stanoviskom Úradu pre verejné obstarávanie č. 4/2018 zverejníil vo svojom profile zriadenom na webovej stránke UVO úpravu súťažných podkladov v časti týkajúcej sa spôsobu komunikácie v súlade s § 20 ods. 1 a nasl. zákona o verejnom obstarávaní a predmetnú informáciu odošle všetkým známym uchádzačom. Link na zákazku pre elektronickú komunikáciu je: josephine.proebiz.com/sk/tender/1336/summary.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité