Oznámenie 11860 - WYP

Obsah

11860 - WYP
Vestník č. 167/2018 - 23.08.2018

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Sabinov
IČO: 00327735
Námestie slobody 57, 08301 Sabinov
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Drahoslava Gmitrová
Telefón: +421 915946513
Email: dolejn@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/5972
Hlavná adresa(URL): http://www.sabinov.sk/
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/5972
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
Agentúra regionálneho rozvoja Prešovského samosprávneho kraja
IČO: 37885341
Prostějovská 117/A , 08001 Prešov
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Drahoslava Gmitrová
Telefón: +421 915946513
Email: dolejn@gmail.com
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/5972
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.sabinov.sk/
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Regenerácia vnútroblokov na Komenského ulici v Sabinove
Referenčné číslo: 08/2018V_SB
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Regenerácia vnútroblokov sídlisk s uplatnením ekologických princípov tvorby a ochrany zelene je rozdelená na nasledovné stavebné objekty: Workoutové ihrisko, Detské ihrisko, Altánok, Fontána, Spevnené plochy, Mobiliár mimo ihrísk a spevnených plôch. Ide o opravu, úpravu, prestavbu a modernizáciu verejných plôch a mobiliáru v danej lokalite na Komenského ulici v Sabinove. Objekty po obnove budú slúžiť pre účely investora, obyvateľom a návštevníkom lokality, ako verejné priestranstvá pre trávenie voľného času, relax a priestor pre športové vyžitie. V rámci prestavby a modernizácie vnútrobloku bolo navrhnuté odstránenie existujúcich, časom a užívaním, poškodených spevnených plôch, demontáž pôvodného mobiliáru a príprava podkladu pre nové spevnené plochy. V riešenom území sa vyhotovia nové spevnené plochy z exteriérovej dlažby, osadí sa nový mobiliár(Parkové lavičky s opierkou chrbta a lakťovou opierkou, Parkové lavičky s opierkou chrbta, Parkové lavičky bez operadla, Stojany na bicykle, Pitná fontánka s dvojitým prietokom z nerezovej ocele, koše na odpadky), nové prvky detského a workoutového ihriska, ako aj fontána a altánok. Riešené trávnaté plochy, ktoré budú realizáciou prác dotknuté sa po ukončení stavebných prác vysejú trávnatým semenom.
Bližšia špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v projektovej dokumentácii a výkaze výmer, ktoré zároveň predstavujú aj súčasť tohto opisu predmetu zákazky.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
238 732,98 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45000000-7
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK04
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
k.ú. mesta Sabinov, parcela č. 5244, 629/1, 5387, 5386
II.2.4) Opis obstarávania
Regenerácia vnútroblokov sídlisk s uplatnením ekologických princípov tvorby a ochrany zelene a je rozdelená na nasledovné stavebné objekty: Workoutové ihrisko, Detské ihrisko, Altánok, Fontána, Spevnené plochy, Mobiliár mimo ihrísk a spevnených plôch. Ide o opravu, úpravu, prestavbu a modernizáciu verejných plôch a mobiliáru v danej lokalite na Komenského ulici v Sabinove. V rámci prestavby a modernizácie vnútrobloku bolo navrhnuté odstránenie existujúcich, časom a užívaním, poškodených spevnených plôch, demontáž pôvodného mobiliáru a príprava podkladu pre nové spevnené plochy. V riešenom území sa vyhotovia nové spevnené plochy z exteriérovej dlažby, osadí sa nový mobiliár (Parkové lavičky s opierkou chrbta a lakťovou opierkou, Parkové lavičky s opierkou chrbta, Parkové lavičky bez operadla, Stojany na bicykle, Pitná fontánka s dvojitým prietokom z nerezovej ocele, koše na odpadky), nové prvky detského a workoutového ihriska, ako aj fontána a altánok. Detské ihrisko bolo navrhnuté s cieľom rozvíjať športové a motorické zručnosti a predstavivosť a je vhodné pre deti rôznych vekových úrovní. V rámci detských ihrísk boli navrhnuté 2 detské zostavy so šmýkačkou a hasičskou tyčou, multifunkčná zostava s preliezačkou a šmýkačkou a detská zostava so šmýkačkou. Povrch pod detskými ihriskami bol navrhnutý ako ekologický z liateho tartanu na štrkovom podklade. Workoutové ihrisko bolo navrhnuté pre dospelých a mládež od 12 rokov. Ihrisko je určené na rozvoj motorických a pohybových schopností, trénovanie posturálnych svalových skupín celého tela, koncentrácie, koordinácie a rovnováhy. Zariadenia sú súčasťou hry a cvičenia zábavnou formou. Zariadenia pomáhajú vytvárať základy orientácie myslenia smerom ku zdravému životnému štýlu a radosti z aktívneho trávenia voľného času v prírode, na čerstvom vzduchu a v komunite rovesníkov či športovcov inej generácie. V rámci workoutového ihriska boli navrhnuté mechanické posilňovacie fitnes prvky ako twister & stepper, eliptický trenažér, posilňovací stroj na hrudník rozpaženie, posilňovací stroj na hrudník výtlak, dvojitý surf a dvojitý posilňovač nôh. Všetky prvky ihriska boli navrhnuté z masívnych oceľových profilov, aby sa minimalizovala možnosť ich poškodenia vandalmi. Ako podklad pod cvičiacimi prvkami bol navrhnutý recyklovaný EKO povrch z liateho tartanu na štrkovej vrstve. Nové spevnené plochy, okrem spevnených plôch pod detským a workoutovým ihriskom, boli navrhnuté z betónovej dlažby ukladanej do štrkopieskového lôžka. Lemovanie spevnených plôch bude parkovým obrubníkom ukladaným do betónového lôžka. V rámci nových objektov bola navrhnutá kruhová fontána, fontánka na pitie a altánok, ktoré vhodne doplnia obnovovaný priestor vnútrobloku a vytvoria tak príjemné prostredie pre trávenie voľného času. Fontána v centrálnej časti vnútrobloku bola navrhnutá monolitická s kruhovým pôdorysom. Fontána bude založená na železobetónovej základovej doske. Pod základovou doskou sa na štrkovej vrstve vytvorí vrstva podkladového betónu. Vnútorná časť fontány sa opatrí fóliovou hydroizoláciou. Vonkajšia časť fontány bude obložená exteriérovým kamenným obkladom. Na vrchnej časti fontány sa osadí kamenná doska s podrezaným kamenným nosom po obvode, pre odkvapkávanie vody. Povrch kamennej dosky v hornej časti fontány bude vyspádovaný smerom do fontány. Riešené trávnaté plochy, ktoré budú realizáciou prác dotknuté sa po ukončení stavebných prác vysejú trávnatým semenom. Všetky navrhované prvky a zariadenia detského a workoutového ihriska musia spĺňať kritéria podľa Nariadenia vlády č. 349/2010 Z. z. Nariadenie vlády Slovenskej republiky, ktorým sa ustanovujú podrobnosti o technických požiadavkách a postupoch posudzovania zhody na prostriedky ľudovej zábavy, zariadenia detských ihrísk a športovo-rekreačné zariadenia, ako aj požiadavky vyplývajúce z požiadaviek STN EN 1176, vrátane platnej legislatívy SR pre všeobecnú bezpečnosť, hygienickú nezávadnosť a ochranu užívateľov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
238 732,98 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 6
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Integrovaný regionálny operačný program, Prioritná os 4 Zlepšenie kvality života v regiónoch s dôrazom na životné prostredie.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí splniť podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 ZVO:
a)nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista
právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe,
b)nemá nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
c)nemá daňové nedoplatky v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
d)nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu
zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
e)je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
f)nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
g)nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov, za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať,
h)nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať.
Uchádzač preukazuje podmienky účasti uvedené v predchádzajúcich bodoch a týkajúcich sa osobného postavenia spôsobom súladným s § 32 ods. 2, resp. ods. 4 a ods. 5 ZVO, alebo spôsobom súladným s § 152 ods. 1 ZVO.
Ak uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 32 ods. 2 ZVO alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
Ak právo štátu uchádzača so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu záujemcu / uchádzača.
Konečným rozhodnutím príslušného orgánu verejnej moci na účely ZVO sa rozumie
a)právoplatné rozhodnutie príslušného správneho orgánu, proti ktorému nie je možné podať žalobu,
b)právoplatné rozhodnutie príslušného správneho orgánu, proti ktorému nebola podaná žaloba,
c)právoplatné rozhodnutie súdu, ktorým bola žaloba proti rozhodnutiu alebo postupu správneho orgánu zamietnutá alebo konanie zastavené alebo iný právoplatný rozsudok súdu.
Skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa tohto bodu za každého člena skupiny osobitne.
Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne overených kópií všetkých dokladov požadovaných v rámci podmienok účasti osobného postavenia.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Nepožaduje sa
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Nepožaduje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Podľa § 34 ods. 1 písm. b) zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1.bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené;
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti:
Verejný obstarávateľ považuje za nevyhnutné, aby záujemca preukázal dostatočné skúsenosti s realizáciou stavebných prác na predmete obdobnom ako je predmet zákazky, predovšetkým z hľadiska rozsahu a náročnosti predmetu zákazky, tak aby sa v absolútnej miere eliminoval akýkoľvek nežiaduci účinok, ktorý by mohol mať negatívny vplyv na riadne plnenie predmetu zákazky. Uchádzač musí zároveň na základe predchádzajúcich skúseností preukázať, že je technicky spôsobilý zabezpečiť dostatočné kapacity na zrealizovanie dôkladnej rekonštrukcie na predmete rovnakom alebo podobnom ako je predmet zákazky, čím sa vytvorí predpoklad plnenia predmetu zákazky v požadovanom rozsahu a objeme kvalitne a v primeranej lehote. Podmienka účasti je z hľadiska rozsahu, požiadaviek na predmet zákazky ako aj náročnosti stanovená primerane, súvisí s predmetom zákazky a je v súlade s ustanovením v § 34 ZVO ods. 1 písm. b) ZVO.
Podľa § 34 ods. 1 písm. g):ak ide o stavebné práce alebo služby, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov.
Odôvodnenie:
Uchádzač musí preukázať, že osoby poverené plnením a riadením stavebných prác majú zodpovedajúcu odbornú prax a dostatočnú kvalifikáciu.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K § 34 ods. 1 písm. b):
Uchádzač predloží Zoznam uskutočnených stavebných prác za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania (ďalej aj ,,rozhodné obdobie), ktorým preukáže, že uskutočnil stavebné práce na predmete rovnakom alebo obdobnom ako je predmet zákazky, pričom preukáže, že v rozhodnom období realizoval minimálne 1 zákazku, z ktorej bude jasne a určito preukázané, že predmetom boli stavebné práce na rovnakých alebo obdobných stavebných objektoch ako je predmet zákazky a hodnota stavebných prác na rovnakých alebo obdobných stavebných objektoch bola rovnaká alebo vyššia ako predpokladaná hodnota zákazky v bode II.1.5.
Zoznam musí byť doplnený potvrdením/potvrdeniami odberateľa/ov, za každú realizovanú zákazku definovanú v
predchádzajúcej vete, a ktorá je obsiahnutá v predloženom Zozname.
Zoznam a potvrdenie/ia musia obsahovať minimálne tieto údaje:
a)Obchodné meno a sídlo zhotoviteľa;
b)Obchodné meno a sídlo odberateľa;
c)Zmluvný termín uskutočnenia stavebných prác, skutočný termín uskutočnenia stavebných prác,
d)Popis uskutočnených stavebných prác, z ktorého bude jasne a určito zrejmé uskutočnenie stavebných prác na
predmete rovnakom alebo podobnom ako je predmet zákazky,
e)Vyjadrenie odberateľa o uspokojivom uskutočnení stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok (obsiahnuté len v predloženom potvrdení);
f)Zmluvnú celkovú cenu za uskutočnenie stavebných prác a skutočnú (fakturovanú) celkovú cenu za zhotovenie
stavebných prác, ktorou sa rozumie celková cena za uskutočnenie stavebných prác v štruktúre cena bez DPH, DPH a cena s DPH (ďalej len cena). V prípade, že skutočne fakturovaná celková cena sa líši od celkovej zmluvnej ceny a je preukázaná podľa ďalej uvedených pravidiel, bude akceptovaná táto skutočne fakturovaná celková cena v zmysle pravidiel uplatnenia bez DPH.
Mena pre cenu: EUR. Cenu v inej mene ako v mene EUR je potrebné prepočítať kurzom stanoveným ECB ku dňu
odoslania oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania do Vestníka.
g)Meno a priezvisko, funkciu, telefónne číslo, e-mail kontaktnej osoby odberateľa, u ktorej si možno overiť údaje
obsiahnuté v predloženom Zozname a potvrdení/iach.
Zoznam uskutočnených stavebných prác musí byť podpísaný uchádzačom, jeho štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu alebo iným zástupcom uchádzača, podľa toho, kto je oprávnený konať v mene uchádzača v záväzkových vzťahoch v súlade s dokladom o oprávnení podnikať.
k § 34 ods. 1 písm. g):
Uchádzač preukáže, že na plnenie predmetu zákazky má k dispozícii kvalifikovanú osobu alebo riadiaceho zamestnanca na výkon činnosti stavbyvedúceho v súlade s odborným zameraním inžinierske stavby resp. dopravné stavby (osoba zodpovedná za riadenie prác predmetu zákazky podľa zákona č. 50/1976 Zb. a následných predpisov v platnom znení alebo ekvivalentný doklad vystavovaný v členských krajinách ES) s dostatočnou odbornou praxou. Požadovanú odbornú spôsobilosť preukazuje fotokópiou dokladu o odbornej spôsobilosti s originálnym podpisom a odtlačkom pečiatky osoby, na ktorú bolo osvedčenie o vykonaní odbornej spôsobilosti vydané. Najmenej 5 (slovom: päť) ročnú odbornú prax preukáže životopisom.
Verejný obstarávateľ požaduje zároveň predložiť čestné prehlásenie odborne spôsobilej osoby na výkon funkcie stavbyvedúceho, že bude k dispozícii počas celej doby plnenia zmluvy, týkajúcej sa predmetu zákazky.
(Poznámka: V prípade, že uvedené osvedčenie bolo vydané po 1.1.2009, tzn. bez označenia odborného zamerania, žiada obstarávateľ spolu s osvedčením predložiť aj potvrdenie Slovenskej komory stavebných inžinierov s uvedením podrobnejšieho rozsahu odborného zamerania.)
Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov EÚ, alebo iný dôkaz predložený uchádzačom.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 17.09.2018 08:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.08.2019
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 19.09.2018 08:30
Miesto: ARR PSK, Prostějovská 117/A, 080 01 Prešov
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Uchádzač môže byť zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní obálok s ponukami za uchádzača. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní obálok s ponukami preukazom totožnosti. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže aj splnomocnením na zastupovanie.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1.Podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní JED, je dokument, ktorým hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom. Ostatné ustanovenia § 39 týmto nie je dotknuté. Jednotný európsky dokument (ďalej len "JED") bude zverejnený v profile verejného obstarávateľa.
2.Jednotný európsky dokument v editovateľnej forme je možné stiahnuť z webového sídla UVO (www.uvo.gov.sk).
Manuál k vyplneniu dokumentu je zverejnený na http://www.uvo.gov.sk/extdoc/1096/jed_-_manual.pdf. Verejný
obstarávateľ požaduje aby bol Jednotný európsky dokument ručne podpísaný osobou oprávnenou konať za hospodársky subjekt/záujemcu/uchádzača alebo riadne splnomocnenou osobou.
3.Zmluva s úspešným uchádzačom nadobudne účinnosť po schválení postupu verejného obstarávania riadiacim
orgánom.
4. Podmienkou uzatvorenia Zmluvy medzi objednávateľom a zhotoviteľom je povinnosť zhotoviteľa zložiť depozit vo výške 5% z ponúkanej ceny diela bez DPH, na bežný bankový účet objednávateľa uvedený v záhlaví Zmluvy, a to po nadobudnutí účinnosti tejto Zmluvy. Zhotoviteľ sa zaväzuje zložiť depozit najneskôr do 5 dní od doručenia výzvy zo strany objednávateľa. Depozit je určený na zabezpečenie náhrady škody a finančných nárokov objednávateľa, ktoré mu vzniknú v prípade porušenia zmluvných povinností zo strany zhotoviteľa. V prípade, ak zhotoviteľ poruší niektorú zo svojich povinností v zmysle tejto Zmluvy, a ktorej porušenie zakladá nárok na náhradu škody, zmluvnú pokutu alebo iný finančný nárok pre objednávateľa, objednávateľ má právo uspokojiť svoj nárok z hodnoty depozitu. Objednávateľ sa zaväzuje vrátiť zhotoviteľovi depozit v plnej výške alebo jeho alikvotnú časť do konca mesiaca, ktorý nasleduje po mesiaci, kedy došlo k riadnemu odovzdaniu diela a odstránení závad, ktoré bránia užívaniu diela. Zhotoviteľ nemá právo požadovať vrátenie depozitu počas trvania zmluvného vzťahu. Za depozit sa považuje aj banková záruka, na ktorú sa vzťahujú obdobné podmienky ako v prípade zloženia depozitu uvedené v tomto bode zmluvy.
5.Uchádzač nerozdeľuje dokumenty do samostatnej časti ponuky označenej ako OSTATNÉ a samostatnej časti ponuky označenej ako KRITÉRIÁ, ale predkladá všetky dokumenty spoločne v jednom obale.
6.Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne overených kópií všetkých dokladov uvedených podľa bodu III.1 tohto oznámenia, ak nie je určené inak.
7.Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami sa uskutoční výhradne v slovenskom jazyku, prípadne v českom jazyku.
8.Verejný obstarávateľ a obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu, koncesnú zmluvu alebo rámcovú dohodu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora (zákon č. 315/2016 Z. z.) a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora.
9. Verejný obstarávateľ požaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky. Výška zábezpeky je 6 000,00 EUR. Ďalšie informácie o spôsobe a podmienkach zloženia zábezpeky sú uvedené v Súťažných podkladoch.
10.Verejný obstarávateľ uplatní ustanovenia § 114 ods. 9 zákona, t.j. verejný obstarávateľ uskutoční vyhodnotenie splnenia podmienok účasti podľa § 40 zákona o VO po vyhodnotení ponúk podľa § 53 zákona o VO
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
21.08.2018

Redakčné opravy

12208 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 173/2018
V oznámení 11860-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Sabinov, Námestie slobody 57, 083 01 Sabinov zverejnenom vo VVO č. 167/2018 zo dňa 23.08.2018 boli nesprávne zverejnené údaje III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť Namiesto: § 34 ods. 1 písm. g):ak ide o stavebné práce alebo služby, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov. Odôvodnenie: Uchádzač musí preukázať, že osoby poverené plnením a riadením stavebných prác majú zodpovedajúcu odbornú prax a dostatočnú kvalifikáciu. Má byť: Uvedený bod, podmienka účasti podľa §34 ods. 1 písm.g) sa vypúšťa v celom rozsahu! III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť Miesto: Minimálna požadovaná úroveň štandardov Namiesto: § 34 ods. 1 písm. g): Uchádzač preukáže, že na plnenie predmetu zákazky má k dispozícii kvalifikovanú osobu alebo riadiaceho zamestnanca na výkon činnosti stavbyvedúceho v súlade s odborným zameraním inžinierske stavby resp. dopravné stavby (osoba zodpovedná za riadenie prác predmetu zákazky podľa zákona č. 50/1976 Zb. a následných predpisov v platnom znení alebo ekvivalentný doklad vystavovaný v členských krajinách ES) s dostatočnou odbornou praxou. Požadovanú odbornú spôsobilosť preukazuje fotokópiou dokladu o odbornej spôsobilosti s originálnym podpisom a odtlačkom pečiatky osoby, na ktorú bolo osvedčenie o vykonaní odbornej spôsobilosti vydané. Najmenej 5(slovom: päť) ročnú odbornú prax preukáže životopisom.Verejný obstarávateľ požaduje zároveň predložiť čestné prehlásenie odborne spôsobilej osoby na výkon funkcie stavbyvedúceho, že bude k dispozícii počas celej doby plnenia zmluvy, týkajúcej sa predmetu zákazky. Má byť: Celý uvedený text sa vypúšťa v celom rozsahu! III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť Miesto: Minimálna požadovaná úroveň štandardov k §34 ods.1 písm g Namiesto: (Poznámka: V prípade, že uvedené osvedčenie bolo vydané po 1.1.2009, tzn. bez označenia odborného zamerania, žiada obstarávateľ spolu s osvedčením predložiť aj potvrdenie Slovenskej komory stavebných inžinierov s uvedením podrobnejšieho rozsahu odborného zamerania.)Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov EÚ, alebo iný dôkaz predložený uchádzačom. Má byť: Uvedený text sa vypúšťa v celom rozsahu!
12235 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 174/2018
V oznámení 11860-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Sabinov, Námestie slobody 57, 083 01 Sabinov zverejnenom vo VVO č. 167/2018 zo dňa 23.08.2018 boli nesprávne zverejnené údaje OPRAVA DÁTUMU IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 17.09.2018 08:00 Má byť: 25.09.2018 08:00 OPRAVA DÁTUMU IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 19.09.2018 08:30 Má byť: 26.09.2018 09:10
15195 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 210/2018
V oznámení 11860-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Sabinov, Námestie slobody 57, 083 01 Sabinov zverejnenom vo VVO č. 167/2018 zo dňa 23.08.2018 boli nesprávne zverejnené údaje VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE Namiesto: Pôvodne zverejnené doplňujúce informácie. Má byť: Pôvodne zverejnené doplňujúce informácie sa dopĺňajú nasledovným bodom: 11. Dňa 18.10.2018 nadobudol účinnosť § 20 zákona o verejnom obstarávaní a od 19.10.2018 verejný obstarávateľ uplatňuje plnú elektronizáciu procesu verejného obstarávania. Verejný obstarávateľ vyžaduje od všetkých uchádzačov odo dňa 19.10.2018 komunikáciu elektronicky prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Verejný obstarávateľ v súlade s výkladovým stanoviskom Úradu pre verejné obstarávanie č. 4/2018 zverejnil vo svojom profile zriadenom na webovej stránke UVO úpravu súťažných podkladov v časti týkajúcej sa spôsobu komunikácie v súlade s § 20 ods. 1 a nasl. zákona o verejnom obstarávaní a predmetnú informáciu odošle všetkým známym uchádzačom. Link na zákazku pre elektronickú komunikáciu je: josephine.proebiz.com/sk/tender/1331/summary.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité