Oznámenie 12048 - WYT

Obsah

12048 - WYT
Vestník č. 170/2018 - 28.08.2018

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Hlohovec
IČO: 00312509
M. R. Štefánika 1, 92001 Hlohovec
Slovensko
Kontaktná osoba: Ingrid Ličková
Telefón: +421 333813384
Email: ingrid.lickova@hlohovec.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.hlohovec.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4729
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálna alebo miestna agentúra/úrad
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Historický nábytok pre konferenčné a chodbové priestory zámku v Hlohovci na 3 podlaží
Referenčné číslo: 38372/2018/2889/LIC
II.1.2) Hlavný kód CPV
39122200-5
Hlavný kód CPV, doplnkový slovník
FG25-4 - Pre historicky alebo architektonicky mimoriadne zaujímavé budovy alebo tovary
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je výroba, dodávka a montáž historického nábytku pre konferenčné a chodbové priestory zámku v Hlohovci na 3 podlaží súbor troch identických knižníc s rozmermi (v) 3520 x (š) 2920 x (hl) 400 mm a súbor dvoch identických čalúnených lavíc s rozmermi (v) 850 x (š) 3000x (hl) 750 mm. Jedná sa o repliky pôvodného starožitného mobiliáru v empírovom slohu z druhej polovice 19. storočia.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
58 300,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
39113200-9
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK021
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
vnútorné priestory zámku v Hlohovci nachádzajúci sa v areáli parku Zámockej záhrady v Hlohovci, parcela číslo 5053 v k.ú. Hlohovec
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je výroba, dodávka a montáž historického nábytku pre konferenčné a chodbové priestory zámku v Hlohovci na 3 podlaží súbor troch identických knižníc s rozmermi (v) 3520 x (š) 2920 x (hl) 400 mm a súbor dvoch identických čalúnených lavíc s rozmermi (v) 850 x (š) 3000x (hl) 750 mm. Jedná sa o repliky pôvodného starožitného mobiliáru v empírovom slohu z druhej polovice 19. storočia. Podrobnejší opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
58 300,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v dňoch: 90
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie
Termín začatia realizácie diela: dňom účinnosti zmluvy
Termín dokončenia realizácie celku diela: do 90 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 114 ods. 2
zákona o verejnom obstarávaní doložením dokladu o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo
poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. Doklad musí byť predložený v origináli alebo úradne overenej kópii.
Hospodársky subjekt (uchádzač) zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa zákona o verejnom obstarávaní a ktorému Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len Úrad") vydal výpis zo zoznamu podnikateľov vo forme elektronického odpisu, nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
V takomto prípade poskytne verejnému obstarávateľovi informáciu o tom, že mu Úrad vydal Výpis zo zoznamu
hospodárskych subjektov/podnikateľov s uvedením registračného čísla, dátumu vyhotovenia a platnosti Výpisu.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 37 ods. 3
zákona o verejnom obstarávaní za každého člena skupiny osobitne.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: nevyžaduje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: podľa § 114 ods. 2 a § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ požaduje zoznam dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti a potreba jej zahrnutia medzi podmienky účasti:
Verejný obstarávateľ vyžaduje uvedenú podmienku účasti na preukázanie schopností a praktických skúseností uchádzačov s dodaním, umiestnením, montážou a inštaláciou tovaru rovnakého alebo obdobného charakteru (historického nábytku) ako je predmet tejto zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: V zozname dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania uchádzač predloží referencie na dodávky tovaru rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky (výroba historického nábytku) v celkovej hodnote minimálne 50.000 EUR bez DPH.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Podmienky vykonania zákazky sú definované v súťažných podkladoch.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 18.09.2018 15:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 19.09.2018 10:00
Miesto: Mestský úrad Hlohovec, M. R. Štefánika č.1, 920 01 Hlohovec, II. poschodie, v malej zasadacej miestnosti MsÚ
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Na otváraní ponúk sa môže zúčastniť uchádzač, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Uchádzač môže byť zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní ponúk za uchádzača. Uchádzač sa na otváraní ponúk preukáže preukazom totožnosti. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a splnomocnením na zastupovanie.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1./ Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo komunikovať iba v slovenskom jazyku.
2./ Verejný obstarávateľ neposkytuje súťažné podklady v listinnej podobe. Verejný obstarávateľ zverejní
súťažné podklady, vysvetlenie a/alebo doplnenie súťažných podkladov, ako aj akúkoľvek inú sprievodnú dokumentáciu v profile verejného obstarávateľa: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4729.
Na základe mailovej žiadosti zaslanej kontaktnej osobe uvedenej v oddiele I.1) tohto oznámenia, poskytne verejný
obstarávateľ súťažné podklady v elektronickej forme (vrátane návrhu zmluvy; Jednotného európskeho dokumentu;
Etického kódexu záujemcu/uchádzača; nárysu, pôdorysu a bokorysu knižnice; nárysu, pôdorysu a bokorysu lavice;
dobových fotografii z roku 1911 knižnica a lavice/čalúnená sedačka) e-mailom na adresu záujemcu/-ov.
Žiadosť musí obsahovať: kompletné identifikačné údaje záujemcu vrátane e-mailovej adresy, názvu predmetu zákazky, mena a priezviska zodpovedného pracovníka vrátane jeho telefónneho čísla. Verejný obstarávateľ neobmedzuje lehotu na prevzatie súťažných podkladov, ale odporúča záujemcom požiadať o súťažné podklady s časovým predstihom, ktorý im umožní využiť v zákonom stanovenej lehote inštitút vysvetľovania súťažných podkladov. Každému záujemcovi sa zároveň odporúča pravidelne sledovať profil verejného obstarávateľa, nakoľko každý zo záujemcov nesie riziko prípadného nezapracovania tých skutočností do svojich ponúk, ktoré boli predmetom vysvetľovania a/alebo doplnenia súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie zverejneného v profile verejného obstarávateľa.
3./ Vzhľadom na zložitosť predmetu tejto zákazky a na náročnosť prípravy celého procesu verejného obstarávania v súlade s ustanovením § 25 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, verejný obstarávateľ zverejnil za účelom stanovenia transparentných požiadaviek na predmet zákazky a predpokladanej hodnoty zákazky dňa 13. 07. 2018 v profile verejného obstarávateľa na www stránke https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/dokumenty/4729 a dňa 16. 07. 2018 na svojej www stránke http://egov.hlohovec.sk/default.aspx?NavigationState=870:0: výzvu k účasti na prípravných trhových konzultáciách (ďalej len PTK). Zároveň priamo požiadal o účasť na PTK hospodársky subjekt LUXWOOD s. r. o., Nobelova 34, 836 04 Bratislava, IČO: 44468661, ktorý vypracoval:
- nárys, pôdorys a bokorys knižnice vrátane rozmerov, popisu materiálu a konštrukčného riešenia na základe dobových fotografií;
- nárys, pôdorys a bokorys lavice vrátane rozmerov, popisu materiálu kostry sedenia a čalúnnických materiálov na základe dobových fotografií.
4./ Zábezpeka ponuky sa vyžaduje vo výške 500,00 EUR (slovom: Päťsto EUR). Spôsob a podmienky zloženia
zábezpeky sú stanovené podľa zákona o verejnom obstarávaní a podrobne rozpísané v súťažných podkladoch. Zloženie zábezpeky preukážu uchádzači v ponukách.
5./ Hospodársky subjekt/uchádzač môže v zmysle § 39 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní predbežne nahradiť
doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom jednotným európskym
dokumentom (ďalej len JED).
Verejný obstarávateľ uverejní v profile verejného obstarávateľa https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanieprofilov/
zakazky/4729 ako súčasť dokumentov k zákazke, dokument JED vo formáte.pdf - vyplnenú Časť I. JED-u spolu
s odkazom/upozornením pre uchádzača, aby si vzor formulára JED-u vo formáte .rtf, umožňujúci jeho priame vypĺňanie, stiahol z webového sídla Úradu pre verejné obstarávanie:
http://www.uvo.gov.sk/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-553.html a údaje uvedené v dokumente vo formáte .pdf, ktoré obsahujú informácie týkajúce sa postupu a identifikácie verejného obstarávateľa, do neho sám preniesol/prepísal.
Pre vyplnenie a opätovné použitie JED-u je možné využiť aj bezplatnú e-službu Európskej komisie poskytujúcu
elektronickú verziu tohto formuláru: https://ec.europa.eu/growth/tools-databases/espd/filter?lang=sk.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
27.08.2018

Redakčné opravy

14238 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 201/2018
V oznámení 12048-WYT verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Hlohovec, M. R. Štefánika 1, 920 01 Hlohovec zverejnenom vo VVO č. 170/2018 zo dňa 28.08.2018 boli nesprávne zverejnené údaje VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE Namiesto: Doplnenie informácií do bodu č. VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE Má byť: 6./ Komunikácia vo verejnom obstarávaní zákazky: Verejný obstarávateľ do 18. 10. 2018 bude pokračovať v komunikácii v súlade s § 187 ods. 8 a § 20 ods. 1 a nasl. zákona o verejnom obstarávaní komunikácia sa môže uskutočňovať písomne prostredníctvom pošty, iného doručovateľa, faxom, elektronicky (e-mail) alebo ich kombináciou. Verejný obstarávateľ po 18. 10. 2018 použije elektronickú komunikáciu spôsobom určeným funkcionalitou elektronického komunikačného nástroja eZakazky na portáli www.ezakazky.sk. Podrobnosti o elektronickej komunikácii, prostredníctvom ktorej sa verejné obstarávanie bude ďalej realizovať po 18.10.2018 v súlade s § 20 zákona o verejnom obstarávaní, budú zverejnené v profile verejného obstarávateľa.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité