Oznámenie 12295 - MSS

Obsah

12295 - MSS
Vestník č. 175/2018 - 04.09.2018

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Holíč
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00309541
Bratislavská 5 , 90851 Holíč
Kód NUTS: SK021
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Tomáš Ianger
Telefón: +421 343210518
Fax: +421 34346682212
Email: spravca@holic.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.hollic.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/private/profily/detail/4506/zakazky/416638/dokumenty
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: iné (vyplňte prílohu A.I)
NYX, s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 46637087
Šenkvická 14/0 , 90201 Pezinok
Kód NUTS: SK021
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Milan Kakaklík
Telefón: +421 905598503
Email: nyxsro@gmail.com
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://nyx.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
samospráva
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Poskytovanie verejnoprospešných služieb pre mesto Holíč
Referenčné číslo: VS/S/01-2018:01
II.1.2) Hlavný kód CPV
90510000-5
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:

Predmetom zákazky sú nasledovné služby:
a) Služby v odpadovom hospodárstve:
zber, preprava a zneškodnenie, likvidáciu, skládkovanie a triedenie všetkých zložiek komunálnych odpadov na území mesta v súlade s platnou legislatívou a v súlade so harmonogramom vývozu odpadu,
odvoz a uloženie komunálneho odpadu podľa harmonogramu vývozu odpadu,
zber odpadov uložených mimo odpadových nádob a ich dotriedenie v súlade s platnou legislatívou,
čistenie priestoru pri odpadových nádobách po každom vývoze,
dezinfekcia všetkých odpadových nádob minimálne 1x ročne,
odvoz a likvidácia odpadov zo zberného dvora podľa potreby, resp. na základe objednávky,
mimoriadny vývoz komunálneho odpadu na základe požiadaviek objednávateľa,
odstraňovanie a likvidácia čiernych skládok odpadov,
odvoz a likvidácia odpadu z miestneho cintorína a štadióna,
starostlivosť o odpadové nádoby (rozvoz, oprava, zneškodnenie vyradených, ich dezinfekcia),
umiestnenie veľkoobjemových kontajnerov určených na odpad na základe objednávky (napr. do záhradkárskych lokalít),
vysýpanie odpadkových košov na území mesta,
spolupráca so školami v rámci enviroprojektov.

b) Údržba, čistenie miestnych komunikácií, zimná údržba miestnych komunikácií vrátane manuálnych činností :
strojové aj ručné čistenie miestnych komunikácií, verejných priestranstiev, chodníkov, parkovísk, schodísk a ich údržba,
zimný posyp miestnych komunikácií, verejných priestranstiev, chodníkov, parkovísk a schodísk, odstraňovanie posypového materiálu,
zabezpečenie posypového materiálu,
polievanie miestnych komunikácií v prípade potreby.

c) Diagnostika a čistenie dažďovej kanalizácie a vpustov na miestnych komunikáciách vrátane manuálnych činností:
vyčistenie dažďových vpustí, usadzovacích nádrží, revíznych šácht, vrátane mechanicko - ručného alebo strojného odstránenia znečistenia, naloženie, prepravu a uloženie odpadu.

d) Iné verejnoprospešné služby:
údržba verejnej zelene, výruby a orezávanie kríkov a drevín, kosenie, výsadbu kvetín a drevín,
odstraňovanie polomov a ich následkov po víchriciach a iných prírodných katastrofách,
polievanie alebo iné závlahy zelene,
zabezpečenie a osadenie Májky a vianočného stromu, vrátane strojenia,
montáž a demontáž vianočnej výzdoby.

Predmet zákazky je detailnejšie opísaný v súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
1 680 000,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
90511000-2
90512000-9
90513000-6
90530000-1
90910000-9
90610000-6
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK021
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Ulice a priestranstvá mesta Holič
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmet zákazky sa týka predovšetkým Služieb v odpadovom hospodárstve; Údržby, čistenia miestnych komunikácií, zimnej údržby miestnych komunikácií vrátane manuálnych činností; Diagnostiky a čistenia dažďovej kanalizácie a vpustov na miestnych komunikáciách vrátane manuálnych činností; Iných verejnoprospešných služieb ako je: - údržba verejnej zelene, výruby a orezávanie kríkov a drevín, kosenie, výsadba kvetín a drevín; odstraňovanie polomov a ich následkov po víchriciach a iných prírodných katastrofách; polievanie alebo iné závlahy zelene; zabezpečenie a osadenie Májky a vianočného stromu, vrátane strojenia; montáž a demontáž vianočnej výzdoby;

II.Požiadavky na zvoz odpadu.
a)Požiadavky na kontajnery na odpad
Zvoz 120 l odpad. nádoba 26x ročne v počte: 1300 ks
Zvoz 120 l odpad. nádoba 52x ročne v počte: 131 ks
Zvoz 1 100 l kontajner 26x ročne v počte: 39 ks
Zvoz 1 100 l kontajner 52x ročne v počte: 67 ks
Zvoz 1 100 l kontajner 2 x týždenne v počte: 120 ks
1 x mimoriadny vývoz (Vianoce) 1 100 l kontajner v počte: 120 ks
Dezinfekcia /vyčistenie/ kontajnerov min. 1 x ročne

b)Zabezpečenie separovaného zberu:
Vývoz skla
Vývoz papiera
Vývoz plastov
Vývoz BIO 1 100 l kontajner v počte 33 ks vývoz cca od apríla do polovice novembra 1 x týždenne
1 x rozmiestnenie BIO kontajnerov do terénu a 1 x stiahnutie BIO kontajnerov z terénu
Dezinfekcia /vyčistenie/ BIO kontajnerov min. 1 x ročne

c)Zabezpečovanie odvozu odpadu zo zberného dvora do 24 hodín od nahlásenia:
Nakládka a odvoz nábytku - 7m3 kontajner cca 12 x ročne
Nakládka a odvoz papiera - 5 m3 kontajner cca 12 x ročne
Odvoz skla - 5 m3 kontajner cca 8 x ročne
Odvoz DSO - 5 m3 alebo 7 m3 kontajner cca 70 x ročne
Odvoz objemného odpadu - 5 m3 alebo 7 m3 kontajner - cca 110 x ročne
Odvoz 5 m3 alebo 7 m3 kontajnera na trávu - cca 25 x ročne

d)Iné požiadavky:
Odvoz 7 m3 kontajnera z cintorína - cca 17 x ročne
2 x ročne rozmiestnenie 7 m3 kontajnerov v počte 5 ks do záhradkárskych lokalít + odvoz daných kontajnerov.

Predmet zákazky je detailnejšie opísaný v súťažných odkladoch
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena nie je jediným kritériom výberu a všetky kritériá sú uvedené len v súťažných podkladoch
II.2.6) Odhadovaná hodnota
1 680 000,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
120
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač a jeho prípadní subdodávatelia alebo poskytovatelia prísľubu (§ 33 ods. 2; § 34 ods. 3 ZVO) musia spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa ustanovenia § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len ZVO). Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2 zákona, resp. podľa § 32 ods. 4 a 5 ZVO predložením originálnych dokladov alebo ich úradne overených kópií. Predmetné podmienky účasti sú stanovené taxatívne podľa § 32 ZVO. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 32 ZVO za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Uchádzač zapísaný v Zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 ZVO alebo v obdobných zoznamoch v prípade zahraničného uchádzača, nie je povinný v procese verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 2 ZVO.
Ak uchádzač nepredloží doklady v ponuke alebo ich nepredloží na žiadosť komisie na vyhodnotenie ponúk podľa uvedených požiadaviek alebo nesplní predmetné požiadavky, bude z verejného obstarávania vylúčený.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 08.10.2018 14:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.03.2019
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 09.10.2018 10:00
Miesto: Sídlo verejného obstarávateľa
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk bude verejné, t.j. môžu sa na otváraní ponúk zúčastniť štatutárne orgány uchádzačov alebo splnomocnené osoby za uchádzača.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Verejné obstarávanie má aj prvky sociálneho obstarávania. Bližšie v súťažných podkladoch.
Verejný obstarávateľ žiada záujemcov, aby po stiahnutí si súťažnej dokumentácie z Profilu túto skutočnosť e-mailom oznámili zástupcovi verejného obstarávateľa (Príloha A.1.) na e-mailovej adrese nyxsro@gmail.com a zaregistrovali sa ako záujemcovia (viď aj bod 1.13 a 6.2 súťažných podkladov), aby verejný obstarávateľ im mohol zasielať formou e-mailu alebo písomne informácie alebo vysvetlenia, ak taká potreba vyplynie.
Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku vo výške 80 000 EUR.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
29.08.2018

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité