Oznámenie 12324 - VSS

Obsah

12324 - VSS
Vestník č. 176/2018 - 05.09.2018

OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00397768
Šrobárova 2, 04180 Košice - mestská časť Staré Mesto
Kód NUTS: SK042
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Tatiana Görčöšová
Telefón: +421 552341100
Fax: +421 556786959
Email: tatiana.gorcosova@upjs.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/1036tp://
Hlavná adresa(URL): http://www.upjs.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Vzdelávanie
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Zabezpečenie leteniek pre potreby UPJŠ v Košiciach
Referenčné číslo: REK001031/2018-UVO
II.1.2) Hlavný kód CPV
60400000-2
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je zabezpečenie leteckej prepravy osôb pri tuzemských a zahraničných pracovných cestách pre
potreby Univerzity Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach.
II.1.6) Informácie o častiach
II.1.7) Celková hodnota obstarávania (bez DPH)
900 000,00 EUR bez DPH
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
60440000-4
60420000-8
63000000-9
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Šrobárova 2, 041 80 Košice, jej fakulty a pracoviská.
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je zabezpečenie jednosmernej a/alebo spiatočnej leteckej prepravy zamestnancov verejného
obstarávateľa pri zahraničných a tuzemských pracovných cestách s odletomi z Košíc, Bratislavy, Viedne alebo Budapešti do ďalších destinácií, ktoré budú presne špecifikované vo Výzve na predkladanie ponúk na zabezpečenie leteckej prepravy pri opätovnom otvorení súťaže. Verejný obstarávateľ požaduje poskytovať predmet zákazky v nasledovnom rozsahu: zabezpečiť optimálne letecké spojenie podľa požiadaviek verejného obstarávateľa v dohodnutej kvalite a rozsahu podľa uplatnenia kritéria najnižšej ceny ponuky, zabezpečiť letenky do destinácií, ktoré bude potrebné zabezpečiť na základe konkrétnych špecifikácii bližšie stanovených vo Výzve pri opätovnom otváraní súťaže, poskytnúť informácie o presnom časovom a geografickom pláne cesty (dátum a miesto požadovaného odletu a príletu s uvedením prípadných prestupov, dĺžka letu, atď.), dodatočných údajoch a dokumentoch požadovaných zo strany leteckej spoločnosti v nadväznosti na konkrétnu požiadavku/objednávku, štruktúre ceny leteniek (vrátane letiskových poplatkov a ostatných povinných aj nepovinných poplatkov), možnostiach zmeny alebo úpravy letenky/leteniek, možnostiach prepravy z letiska na miesto určeného objednávateľom v štruktúre podľa požiadaviek objednávateľa, zabezpečiť bezplatné stornovanie letenky(mimo poplatku určeného leteckou spoločnosťou), v prípade leteniek nízko nákladovými
spoločnosťami do ceny letenky zahrnúť aj storno poplatok a poplatok za batožinu prepravovanú v podpalubí lietadla,
poskytnúť asistenčné služby v rozsahu 24 hodín denne, predcestovná, technická a administratívna asistencia a to najmä zmena rezervácie, zaobstaranie náhradnej letenky, ak osoba, na ktorú je vystavená letenky nemohla nastúpiť na
pôvodne objednaný let z dôvodu na strane objednávateľa, poskytovateľa, alebo leteckého prepravcu, pomoc a
súčinnosť pri riešení reklamácií súvisiacich v leteckou prepravou, zabezpečiť ďalšie nevyhnutné doplnkové služby
(poistenie leteniek, transfér, atď.). Verejný obstarávateľ bude pri zadávaní konkrétnej požiadavky v rámci plnenia
rámcovej dohody zohľadňovať časové hľadisko potreby zabezpečenia predmetu zákazky a komplikovanosť leteckého
spojenia.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2018/S 102-233160
IV.2.9) Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
Časť: 1
Zákazka č.: 1
Názov: Rámcová dohoda č. 998/2018
V.2) ZADANIE ZÁKAZKY
V.2.1) Dátum uzatvorenia zmluvy
27.08.2018
V.2.2) Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 6
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov: 6
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 1
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 0
V.2.3) Názov a adresa dodávateľa
LETECKÁ AGENTÚRA KOLUMBUS spol. s r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31680356
Tyršovo nábrežie 1 , 04001 Košice
Kód NUTS: SK042
Slovensko
Telefón: +421 556227972
Email: letenky@kolumbus.sk
V.2.4) Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
150 000,00 EUR bez DPH
Časť: 2
Zákazka č.: 2
Názov: Rámcová dohoda č. 998/2018
V.2) ZADANIE ZÁKAZKY
V.2.1) Dátum uzatvorenia zmluvy
27.08.2018
V.2.2) Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 6
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov: 6
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 1
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 0
V.2.3) Názov a adresa dodávateľa
ASIANA, spol, s r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 49704362
Velflíkova 1430/8 , 16000 Praha
Kód NUTS: CZ01
Česká republika
Telefón: +421 911648596
Email: upjs@superletuska.sk
V.2.4) Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
150 000,00 EUR bez DPH
Časť: 3
Zákazka č.: 3
Názov: Rámcová dohoda č. 998/2018
V.2) ZADANIE ZÁKAZKY
V.2.1) Dátum uzatvorenia zmluvy
27.08.2018
V.2.2) Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 6
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov: 6
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 1
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
V.2.3) Názov a adresa dodávateľa
NADOSAH, spol. s r. o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 45329753
Weberova 6967/2 , 08001 Prešov
Kód NUTS: SK041
Slovensko
Telefón: +421 904337343
Email: info@nadosah.sk
V.2.4) Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
150 000,00 EUR bez DPH
Časť: 4
Zákazka č.: 4
Názov: Rámcová dohoda č. 998/2018
V.2) ZADANIE ZÁKAZKY
V.2.1) Dátum uzatvorenia zmluvy
27.08.2018
V.2.2) Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 6
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov: 6
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 1
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov
V.2.3) Názov a adresa dodávateľa
Časť: 1
TUCAN, cestovná agentúra, s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35697300
Za kasárňou11 1 , 83103 Bratislava
Kód NUTS: SK010
Slovensko
Telefón: +421 220722685
Fax: +421 2207226685
Email: letenky.gov@tucan.sk
Časť: 2
GLOBAMERICA, s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31398081
Žellova 2 , 82108 Bratislava
Kód NUTS: SK010
Slovensko
Telefón: +421 252920940
Email: globamerica@globamerica.sk
V.2.4) Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
150 000,00 EUR bez DPH
Časť: 5
Zákazka č.: 5
Názov: Rámcová dohoda č. 998/2018
V.2) ZADANIE ZÁKAZKY
V.2.1) Dátum uzatvorenia zmluvy
27.08.2018
V.2.2) Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 6
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov: 6
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 1
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 0
V.2.3) Názov a adresa dodávateľa
FLY TRAVEL s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35871784
Tupého 31 , 83101 Bratislava
Kód NUTS: SK010
Slovensko
Telefón: +421 252962601
Email: letenky@flytravel.sk
V.2.4) Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
150 000,00 EUR bez DPH
Časť: 6
Zákazka č.: 6
Názov: Rámcová dohoda č. 998/2018
V.2) ZADANIE ZÁKAZKY
V.2.1) Dátum uzatvorenia zmluvy
27.08.2018
V.2.2) Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 6
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov: 6
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 1
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 0
V.2.3) Názov a adresa dodávateľa
Faveo, s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36249254
Beňadická 20 , 85106 Bratislava
Kód NUTS: SK010
Slovensko
Telefón: +421 223400324
Email: letenky@faveo.sk
V.2.4) Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
150 000,00 EUR bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
d)
VI.4) POSTUPY PRESKÚMAVANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
Presné informácie o termínoch na podanie odvolania: V zmysle ustanovenia §164 a §170 zákona o verejnom obstarávaní.
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
31.08.2018

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité