Oznámenie 12292 - WYP

Obsah

12292 - WYP
Vestník č. 175/2018 - 04.09.2018

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Nové Zámky
IČO: 00309150
Hlavné nám. 10, 94001 Nové Zámky
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Beáta Babicza
Telefón: +421 356921781
Email: beata.babicza@novezamky.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.novezamky.sk/verejne-obstaravanie/ds-1286/p1=4424
Hlavná adresa(URL): http://www.novezamky.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.novezamky.sk/verejne-obstaravanie/ds-1286/p1=4424
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
CULTPLAY - Interaktívne tematické parky - Inovatívne využívanie kultúrneho dedičstva
II.1.2) Hlavný kód CPV
45236210-5
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je spracovanie projektu pre stavebné povolenie s tematikou renesančného opevnenia mesta Nové Zámky formou detského ihriska. Cieľom je prilákať návštevníkov z regiónu a pútavou formou hry priblížiť deťom, ale aj ich rodičom a príbuzným, históriu mesta Nové Zámky. Riešené územie sa nachádza v juho - východnej časti mesta Nové Zámky, na nábreží rieky Nitra existujúceho sídliska na parcele č. 6825/1. Areál je voľne prístupný s možnosťou blízkeho parkovania. Herná zostava je svojím tvarom inšpirovaná renesančnou šesťuholníkovou hviezdicovitou pevnosťou vybudovanou v Nových Zámkoch. Dokumentácia rieši výstavbu detského ihriska, dopadového povrchu z liatej gumy, informačné médiá a mobiliár.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
279 505,20 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
43325000-7
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Mestský pozemok na sídlisku sídlisko Nábrežie na parcele C č. 6825/1 k. u. Nové Zámky sú vo vlastníctve Mesta Nové Zámky.
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je spracovanie projektu pre stavebné povolenie s tematikou renesančného opevnenia mesta Nové Zámky formou detského ihriska. Cieľom je prilákať návštevníkov z regiónu a pútavou formou hry priblížiť deťom, ale aj ich rodičom a príbuzným, históriu mesta Nové Zámky.Dokumentácia rieši výstavbu detského ihriska, dopadového povrchu z liatej gumy, informačné médiá a mobiliár. Dopadová plocha z liatej gumy - 585 m2,Herný prvok - Pevnosť - 1 ks, Lavička s operadlom -12 ks, Smetný kôš -4 ks,Infotabuľa - 1 ks,Audiopanel - 1 ks.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
279 505,20 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 5
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: INTERREG V-A Slovenská republika Maďarsko
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia:
a) nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe,
b) nemá nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
c) nemá daňové nedoplatky v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
d) nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
g) nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov (osobitné predpisy viď. § 32 ods. 1 písm. g) ZVO, pozn. č. 47) za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať,
h) nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať.

2. Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku 1:
a) písm. a) doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk,
b) písm. b) doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk,
c) písm. c) doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk,
d) písm. d) doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk,
e) písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky,
f) písm. f) doloženým čestným vyhlásením.

3. Ak uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v odseku 2 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.

4. Ak právo štátu uchádzača so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača.

Vzhľadom na obmedzenie počtu znakov formulára výzvy na predkladanie ponúk v Informačnom systéme Zber údajov v tejto sekcii na max. 4000 znakov, viac informácii je uvedených v súťažných podkladoch.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: 1.Finančné a ekonomické postavenie preukazuje uchádzač podľa § 33 ods. 1 písm. d) prehľad o celkovom obrate. V prípade, ak uchádzač je osoba, ktorá vedie podvojné účtovníctvo, predloží z účtovnej závierky súvahu a výkaz ziskov a strát, za roky 2015, 2016, 2017. V prípade ak uchádzač je osoba, ktorá vedie jednoduché účtovníctvo, predloží z účtovnej závierky výkaz príjmov a výdavkov a výkaz o majetku a záväzkoch za roky 2015, 2016, 2017.
Súvahu alebo výkaz o majetku a záväzkoch za roky 2015, 2016 a 2017 predloží uchádzač v origináli alebo overenej fotokópii. Takéto predloženie potvrdených výkazov nemá povinnosť predložiť ten subjekt, ktorého účtovné závierky sa nachádzajú vo verejnej časti registra účtovných závierok, ktorý je zverejnený na stránke www.registeruz.sk. Pokiaľ má uchádzač odklad daňového priznania za rok 2017, súvahu alebo výkaz o majetku a záväzkoch za rok 2017 nepredkladá, uvedenú skutočnosť uvedie v samostatnom čestnom vyhlásení podpísanom štatutárnym orgánom uchádzača. Verejný obstarávateľ si splnenie podmienky účasti overí na webovej stránke www.registeruz.sk, a na webovej stránke spoločnosti FinStat, s.r.o. - www.finstat.sk a do dokumentácie verejného obstarávania založí printscreen splnenia/nesplnenia tejto podmienky účasti uchádzačom.

V prípade, že doklady predkladá uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, musí predložiť doklady ekvivalentné k súvahe alebo výkazu o majetkoch a záväzkoch za roky 2015, 2016 a 2017, ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti v pôvodnom jazyku a súčasne musia byt preložené do slovenského jazyka. V prípade zistenia rozdielov v obsahu dokladov predložených v pôvodnom jazyku a preložených dokladov, je rozhodujúci úradný preklad v slovenskom jazyku.

Zdôvodnenie primeranosti: Podmienky účasti týkajúce sa ekonomického a finančného postavenia sú určené v súlade s § 33 zákona. Podmienka je primeraná k výške hodnoty zákazky. Podmienka splnenia výšky obratu sleduje cieľ zabezpečiť dodávateľa, ktorý z hľadiska svojich podnikateľských činností je na trhu stabilný a je predpoklad, že bude spĺňať požiadavky kladené na dodanie predmetu zákazky.

Vzhľadom na obmedzenie počtu znakov formulára výzvy na predkladanie ponúk v Informačnom systéme Zber údajov v tejto sekcii na max. 4000 znakov, viac informácii je uvedených v súťažných podkladoch.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálna požadovaná úroveň štandardov. Minimálny požadovaný obrat musí byť vo výške 500 000,00 eur bez DPH (slovom: Päťstotisíceur), spolu za roky 2015, 2016, 2017, resp. v závislosti od vzniku alebo začatia podnikania v uvedených rokoch. Vyžaduje sa predložiť prehľad o celkovom dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, t.j. realizácie pozemných stavieb. Všetky predložené účtovné výkazy musia byť predložené ako fotokópie a musia byť podpísané štatutárnym orgánom uchádzača.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Podmienky účasti technickej a odbornej spôsobilosti preukáže uchádzač predložením nasledujúcich dokladov:
a) podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní: zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
Uchádzač je povinný uviesť celkový súčet uskutočnených stavebných prác, ktorých zoznam predložil. V prípade ak uchádzač predkladá zmluvu, referenciu alebo dôkaz o plnení stavebných prác, ktorých uskutočnenie časovo presahuje posudzované obdobie, uchádzač v zozname uvedie zvlášť hodnotu iba za tú časť stavebných prác, ktorá bola realizovaná v posudzovanom období (a len túto sumu uchádzač započíta do celkového súčtu realizovaných stavebných prác). V prípade, ak stavebné práce realizoval uchádzač ako člen združenia skupiny dodávateľov, vyčísli a započíta iba finančný objem, uskutočňovaný ním samotným. Potvrdenia vydané v inej mene ako v eurách je potrebné prepočítať a to tak, že sumy uvedené v iných menách budú prepočítané kurzom ECB platným k prvému dňu v roku, v ktorom boli stavebné práce uskutočnené (formulár 1).
b) § 34 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní: údajmi o technikoch alebo technických orgánoch, najmä tých, ktorí sú zodpovední za kontrolu kvality bez ohľadu na to, v akom zmluvnom vzťahu sú k uchádzačovi alebo záujemcovi; ak ide o zákazku na stavebné práce, tých, na ktorých sa môže uchádzač alebo záujemca obrátiť so žiadosťou o vykonanie týchto prác.
c) podľa § 34 ods. 1 písm. m) bod 1) zákona o verejnom obstarávaní: ak ide o tovar, ktorý sa má dodať,
1. vzorkami, opismi alebo fotografiami, ktorých pravosť musí byť overená, ak to verejný obstarávateľ vyžaduje.
Uchádzač predloží:
- verejný obstarávateľ požaduje od uchádzačov pre vybrané výrobky z položiek výkazu výmer, ktoré sú definované v súťažných podkladov, predložiť nasledovné vzorky.
d) podľa § 35 zákona o verejnom obstarávaní uchádzač predloží:
- platný certifikát kvality vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým uchádzač preukáže zavedenie a používanie systému manažérstva kvality podľa normy ISO 9001 alebo ekvivalent v oblasti vykonávania inžinierskych, priemyselných, dopravných bytových a občianskych stavieb (fotokópia).
e) podľa § 36 zákona o verejnom obstarávaní uchádzač predloží:
- predloženie certifikátu vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie požiadaviek noriem na systém environmentálneho manažérstva podľa normy ISO 14 001 alebo ekvivalent (fotokópia).
- platný certifikát kvality vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým uchádzač preukáže zavedenie a používanie systému manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci podľa normy OHSAS 18001 alebo ekvivalent v oblasti vykonávania inžinierskych, priemyselných, dopravných bytových a občianskych stavieb (fotokópia).

Vzhľadom na obmedzenie počtu znakov formulára výzvy na predkladanie ponúk v Informačnom systéme Zber údajov v tejto sekcii na max. 4000 znakov, viac informácii je uvedených v súťažných podkladoch.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: a) podľa § 34 ods. 1 písm. b):
Minimálna požadovaná úroveň štandardov. Verejný obstarávateľ požaduje v zozname prác predložiť minimálne dve zákazky obdobného charakteru za predchádzajúcich 5 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, ktorým preukáže uskutočnenie minimálnej jednej zákazky rovnakého alebo typovo podobného charakteru uskutočnenia stavebnej práce ako je predmet zákazky v minimálnom objeme 100 000,00 EUR bez DPH/zákazka, alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene, s potvrdením obstarávateľa/odberateľa o uspokojivom vykonaní prác a obsahom v zmysle § 34 ods.1, písm. b). V prípade nesplnenia vyššie uvedených podmienok minimálnej úrovne, bude toto považované za nesplnenie podmienok účasti.
b) § 34 ods. 1 písm. c):
Minimálna požadovaná úroveň štandardov. Verejný obstarávateľ požaduje predložiť údaje o odbornej kvalifikácii osôb, ktoré budú zodpovedné za realizáciu stavebných prác a budú určené na plnenie zmluvy:
a) Minimálne jedna osoba vo funkcii stavbyvedúci stavby uchádzača musí spĺňať nasledovné minimálne požiadavky:
- musí mať odbornú spôsobilosť na výkon činnosti stavbyvedúceho pre pozemné stavby, podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných inžinieroch v znení neskorších predpisov, alebo ekvivalentnú odbornú spôsobilosť či odbornú kvalifikáciu, podľa právnych predpisov podľa právnych predpisov platných v mieste sídla/adresy tejto osoby.
Dôkazové prostriedky:
- doklad o oprávnení vykonávať činnosť stavbyvedúceho pozemné stavby vydaný Slovenskou komorou stavebných inžinierov (SKSI)originál alebo úradne osvedčená fotokópia, resp. doklad o ekvivalentnej odbornej spôsobilosti podľa definície vyššie, rovnako originál alebo úradne osvedčená fotokópia.
c) podľa § 34 ods. 1 písm. m) bod 1):
Uchádzač predloží:
- verejný obstarávateľ požaduje od uchádzačov pre vybrané výrobky z položiek výkazu výmer, ktoré sú definované v súťažných podkladov, predložiť nasledovné vzorky:
a) dodať vzorku konštrukčnej časti herného prvku rez drevného stĺpika v priemere 11 cm, hrúbka min. 5 cm a max. 15 cm materiál - severská borovica
b) dodať vzorku materiálu HPL s rozmermi min. 8x12 cm o hrúbke 12 mm.
c) dodať vzorku liateho gumového povrchu spodná aj vrchná vrstva.

Vzhľadom na obmedzenie počtu znakov formulára výzvy na predkladanie ponúk v Informačnom systéme Zber údajov v tejto sekcii na max. 4000 znakov, viac informácii je uvedených v súťažných podkladoch.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 28.09.2018 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie v mesiacoch: 12
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 01.10.2018 08:30
Miesto: Mestský úrad Nové Zámky, Hlavné námestie č. 10, 940 02 Nové Zámky
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí preložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Verejný obstarávateľ poskytuje k súťažným podkladom bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup prostredníctvom elektronických prostriedkov. Z tohto dôvodu verejný obstarávateľ súťažné podklady neodosiela.
Súťažné podklady sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa:
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4473
Bezodplatný neobmedzený, úplný a priamy prístup k súťažným podkladom prostredníctvom elektronických prostriedkov:
http://www.novezamky.sk/verejne-obstaravanie/ds-1286/p1=4424
Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcom/uchádzačom bude uskutočňovaná písomne v listinnej
podobe prostredníctvom pošty alebo iného doručovateľa, elektronicky a ich kombináciou, pokiaľ nie je vo výzve na
predkladanie ponúk alebo v týchto SP uvedené inak.
Záujemca/uchádzač je povinný predkladať verejnému obstarávateľovi svoje podania písomne v listinnej podobe
prostredníctvom pošty alebo iného doručovateľa na adresu kontaktného miesta:
Mestský úrad Nové Zámky - podateľňa, Hlavné námestie 10, 940 02 Nové Zámky
kontaktná osoba: Ing. Beáta Babicza
Z dôvodu zabezpečenia bezproblémovej komunikácie záujemca/uchádzač vo svojich podaniach uvedie nasledovné
údaje:
- obchodné meno
- sídlo/miesto podnikania
- identifikačné číslo
- korešpondenčnú adresu (v prípade, ak sa táto líši od sídla/miesta podnikania)
- meno a priezvisko kontaktnej osoby
- e-mailovú adresu kontaktnej osoby
- telefónne číslo kontaktnej osoby
Všetky vysvetlenia SP, doplnenia SP, rovnako ako kladné vybavenia žiadostí o nápravu, bude verejný obstarávateľ
uverejňovať aj vo svojom profile.
Verejný obstarávateľ bude doručovať písomnosti záujemcom/uchádzačom prostredníctvom pošty alebo inej doručovacej služby. Pravidlá pre doručovanie zásielka sa považuje za doručenú uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Zásielka sa považuje za doručenú aj vtedy, ak jej adresát bude mať objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t.j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície, v takom prípade sa za okamih doručenia považuje deň nasledujúci po uložení zásielky na pošte. Zásielka sa považuje za doručenú aj v prípade, že ju adresát prevziať odmietol, a to okamihom odmietnutia.
Verejný obstarávateľ v zmysle § 46 ods. 1 ZVO požaduje od uchádzačov zabezpečenie viazanosti ich ponuky
zábezpekou.
Pod zábezpekou sa v tomto prípade myslí poskytnutie bankovej záruky za uchádzača alebo zloženie finančných
prostriedkov uchádzačom na účet verejného obstarávateľa v sume 8 300,00 EUR ( slovom osemtisíctristo eur).
Ďalšie podmienky a požiadavky týkajúce sa tohto verejného obstarávania sú uvedené v súťažných podkladoch a v
príslušných právnych predpisoch.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
31.08.2018

Redakčné opravy

12370 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 176/2018
V oznámení 12292-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Nové Zámky, Hlavné nám. 10, 940 01 Nové Zámky zverejnenom vo VVO č. 175/2018 zo dňa 04.09.2018 boli nesprávne zverejnené údaje II.1.4) Stručný opis Namiesto: Predmetom zákazky je spracovanie projektu pre stavebné povolenie s tematikou renesančného opevnenia mesta Nové Zámky formou detského ihriska. Cieľom je prilákať návštevníkov z regiónu a pútavou formou hry priblížiť deťom, ale aj ich rodičom a príbuzným, históriu mesta Nové Zámky. Riešené územie sa nachádza v juho - východnej časti mesta Nové Zámky, na nábreží rieky Nitra existujúceho sídliska na parcele č. 6825/1. Areál je voľne prístupný s možnosťou blízkeho parkovania. Herná zostava je svojím tvarom inšpirovaná renesančnou šesťuholníkovou hviezdicovitou pevnosťou vybudovanou v Nových Zámkoch. Dokumentácia rieši výstavbu detského ihriska, dopadového povrchu z liatej gumy, informačné médiá a mobiliár. Má byť: Predmetom zákazky je výstavba detského ihriska s tematikou renesančného opevnenia mesta Nové Zámky. Cieľom je prilákať návštevníkov z regiónu a pútavou formou hry priblížiť deťom, ale aj ich rodičom a príbuzným, históriu mesta Nové Zámky. Riešené územie sa nachádza v juho - východnej časti mesta Nové Zámky, na nábreží rieky Nitra existujúceho sídliska na parcele č. 6825/1. Areál je voľne prístupný s možnosťou blízkeho parkovania. Herná zostava je svojím tvarom inšpirovaná renesančnou šesťuholníkovou hviezdicovitou pevnosťou vybudovanou v Nových Zámkoch. Dokumentácia rieši výstavbu detského ihriska, dopadového povrchu z liatej gumy, informačné médiá a mobiliár. II.2.4) Opis obstarávania Namiesto: Predmetom zákazky je spracovanie projektu pre stavebné povolenie s tematikou renesančného opevnenia mesta Nové Zámky formou detského ihriska. Cieľom je prilákať návštevníkov z regiónu a pútavou formou hry priblížiť deťom, ale aj ich rodičom a príbuzným, históriu mesta Nové Zámky. Dokumentácia rieši výstavbu detského ihriska, dopadového povrchu z liatej gumy, informačné médiá a mobiliár. Dopadová plocha z liatej gumy - 585 m2, Herný prvok - Pevnosť - 1 ks, Lavička s operadlom -12 ks, Smetný kôš - 4 ks, Infotabuľa - 1 ks, Audiopanel - 1 ks. Má byť: Predmetom zákazky je výstavba detského ihriska s tematikou renesančného opevnenia mesta Nové Zámky. Cieľom je prilákať návštevníkov z regiónu a pútavou formou hry priblížiť deťom, ale aj ich rodičom a príbuzným, históriu mesta Nové Zámky. Dokumentácia rieši výstavbu detského ihriska, dopadového povrchu z liatej gumy, informačné médiá a mobiliár. Dopadová plocha z liatej gumy - 585 m2, Herný prvok - Pevnosť - 1 ks, Lavička s operadlom -12 ks, Smetný kôš - 4 ks, Infotabuľa - 1 ks, Audiopanel - 1 ks.
15172 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 210/2018
V oznámení 12292-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Nové Zámky, Hlavné nám. 10, 940 01 Nové Zámky zverejnenom vo VVO č. 175/2018 zo dňa 04.09.2018 boli nesprávne zverejnené údaje I.3) Komunikácia Namiesto: Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov www.novezamky.sk/verejne-obstaravanie/ds-1286/p1=4424 Má byť: Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov eo.eks.sk/ElektronickaTabula/Detail/132 VI.3) Doplňujúce informácie Namiesto: Pôvodné znenie doplňujúcich údajov. Má byť: K pôvodnému zneniu súťažných podkladov bod A. časť II. Komunikácia a vysvetľovanie sa dopĺňa nasledovný bod: 8.7 Dňa 18.10.2018 nadobudol účinnosť § 20 zákona o verejnom obstarávaní a od 19.10.2018 verejný obstarávateľ uplatňuje plnú elektronizáciu procesu verejného obstarávania. Verejný obstarávateľ vyžaduje od všetkých uchádzačov odo dňa 19.10.2018 komunikáciu elektronicky prostredníctvom komunikačného rozhrania systému EKS. Verejný obstarávateľ v súlade s výkladovým stanoviskom Úradu pre verejné obstarávanie č. 4/2018 zverejní vo svojom profile zriadenom na webovej stránke ÚVO úpravu súťažných podkladov v časti týkajúcej sa spôsobu komunikácie v súlade s § 20 ods. 1 a nasl. zákona o verejnom obstarávaní a predmetnú informáciu odošle všetkým známym uchádzačom. Link na zákazku pre elektronickú komunikáciu je:https://eo.eks.sk/ElektronickaTabula/Detail/132.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité