Oznámenie 12379 - WYP

Obsah

12379 - WYP
Vestník č. 176/2018 - 05.09.2018

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Kežmarok
IČO: 00326283
Hlavné nám. 1, 06001 Kežmarok
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Matej Gál
Telefón: +421 911476634
Email: matej.gal@ultimaratio.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/5844
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/5844
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
Ultima Ratio s.r.o.
IČO: 46862439
Seberíniho 1 , 82103 Bratislava
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Matej Gál
Telefón: +421 911476634
Email: matej.gal@ultimaratio.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/5844
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
Ultima Ratio s.r.o.
IČO: 46862439
Seberíniho 1 , 82103 Bratislava
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Matej Gál
Telefón: +421 911476634
Email: matej.gal@ultimaratio.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/5844
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Priemyselná zóna Kežmarok, Pradiareň II.etapa.
Referenčné číslo: CUR000154
II.1.2) Hlavný kód CPV
45213251-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je Priemyselná zóna Kežmarok, Pradiareň II.etapa.Bližšie informácie sú uvedené v súťažných
podkladoch.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
690 425,95 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Priemyselná zóna Kežmarok
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je Priemyselná zóna Kežmarok, Pradiareň II.etapa.Bližšie informácie sú uvedené v súťažných
podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena nie je jediným kritériom výberu a všetky kritériá sú uvedené len v súťažných podkladoch
II.2.6) Predpokladaná hodnota
690 425,95 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 2
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie
Od uchádzača predkladajúceho ponuku sa požaduje zloženie zábezpeky v súlade s §46 zákona 343/2015 Z.z. o
verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ZVO) vo výške: 20 000 €
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1) Na preukázanie osobného postavenia sa v súlade s §114 ods. 2 ZVO vyžaduje
predloženie dokladu o opravnení vykonávať stavebné práce v rozsahu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky.
2) Podmienky účasti môže uchádzač preukázať aj:
a) v súlade s §39 ZVO jednotným európskym dokumentom, alebo b) v súlade s §152 ZVO informáciou o zápise do
zoznamu hospodárskych subjektov. Verejný obstarávateľ uzná za rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané
príslušným orgánom iného členského štátu Európskej únie.
3) Ak uchádzač nepredloží doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia, verejný obstarávateľ v súlade s §152 ods. 4 ZVO overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Nevyžaduje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Nevyžaduje sa
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 01.10.2018 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 02.10.2018 10:00
Miesto: Sídlo verejného obstarávateľa
Hlavné námestie 1
060 01 Kežmarok
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk sa riadi § 52 ods. 5 a 6 ZVO. Ďalšie informácie sú uvedené v časti VI.3 tejto výzvy.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1) Otvárania ponúk sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuku. Štatutárny zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a dokladom preukazujúcim, že je štatutárnym zástupcom uchádzača. Iný zástupca uchádzača sa
preukáže preukazom totožnosti a splnomocnením potvrdeným štatutárnym zástupcom uchádzača, že je oprávnený
zúčastniť sa na otváraní ponúk.
2)Verejný obstarávateľ stanovuje v súlade s §38 ZVO ods. 1, písm. d) uchádzačom podmienku podľa §40 ods. 6
písm. g): Verejný obstarávateľ vylúči z uchádzača z verejného obstarávania ak na základe dôveryhodných informácií
nadobudne dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v tomto verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom
dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž.
3)Zmluva uzatvorená s úspešným uchádzačom nadobudne účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva:
a)dôjde k uzavretiu platnej a účinnej zmluvy o príspevku medzi príslušným poskytovateľom a príjemcom, ktorým je
Objednávateľ, a dôjde k poskytnutiu príspevku na účet príjemcu, ktorým je Objednávateľ
b)dôjde k schváleniu procesu verejného obstarávania, ak takúto kontrolu bude poskytovateľ príspevku vyžadovať
4)Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, že zmluva musí byť uzavretá v súlade s §11 ZVO.
5)V súlade s §56 ods. 12 ZVO si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo podľa svojho uváženia predĺžiť lehotu na
poskytnutie súčinnosti zo strany uchádzačov stanovenú v §56 ods. 8, 10 a 11 na viac ako 10 pracovných dní.
6)Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného
postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti týkajúcich sa osobného postavenia
preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
7)Súťažné podklady sa budú záujemcom poskytovať výhradne v elektronickej forme.
8)Stránkové hodiny na kontaktnom mieste pre verejné obstarávanie sú v pracovných dňoch od 9:00 do 11:30 a od
12:30 do 16:00.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
04.09.2018

Redakčné opravy

13456 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 192/2018
V oznámení 12379-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Kežmarok, Hlavné nám. 1, 060 01 Kežmarok zverejnenom vo VVO č. 176/2018 zo dňa 05.09.2018 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 01.10.2018 10:00 Má byť: 08.10.2018 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 02.10.2018 10:00 Má byť: 09.10.2018 10:00
15287 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 211/2018
V oznámení 12379-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Kežmarok, Hlavné nám. 1, 060 01 Kežmarok zverejnenom vo VVO č. 176/2018 zo dňa 05.09.2018 boli nesprávne zverejnené údaje VI.3) Doplňujúce informácie Namiesto: Do bodu VI.3 verejný obstarávateľ dopĺňa nasledovný text Má byť: Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať prostredníctvom funkcionality portálu PLUTO na adrese pluto.ultimaratio.sk. V rámci dodržania princípu rovnakého zaobchádzania a princípu transparentnosti, verejný obstarávateľ určil vyššie uvedený spôsob komunikácie a na iný spôsob komunikácie verejný obstarávateľ nebude brať zreteľ pokiaľ verejný 1/2 obstarávateľ v súťažných podkladoch neurčil inak. Ďalšie podrobnosti ohľadne elektronickej komunikácie sú uvedené v dokumente Návod na použitie portálu Pluto. Návod nájdete tu: www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/416714

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité