Oznámenie 12730 - MSS

Obsah

12730 - MSS
Vestník č. 182/2018 - 13.09.2018

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
LESY Slovenskej republiky, štátny podnik
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36038351
Námestie SNP 8, 97566 Banská Bystrica
Kód NUTS: SK032
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Peter Grellneth
Telefón: +421 918335409
Email: peter.grellneth@lesy.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.lesy.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/3951
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: iné (vyplňte prílohu A.I)
Lesy Slovenskej republiky, štátny podnik Odštepný závod Liptovský Hrádok
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36038351
Juraja Martinku 110/6 , 03311 Liptovský Hrádok
Kód NUTS: SK031
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Peter Grellneth
Telefón: +421 918335409
Email: peter.grellneth@lesy.sk
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.lesy.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Správa lesného a iného majetku vo vlastníctve SR
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Lesnícke činnosti v ťažbovom procese na OZ Liptovský Hrádok, LS Liptovská Teplička na roky 2019 - 2022
Referenčné číslo: 2018-VS-0148
II.1.2) Hlavný kód CPV
77200000-2
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Lesnícke činnosti v ťažbovom procese na účely tohto verejného obstarávania predstavujú proces zahrňujúci výrub stromov, sústreďovanie dreva na odvozné miesto a manipuláciu drevnej hmoty na odvoznom mieste. Ide o odbornú činnosť zameranú na trvalo udržateľné hospodárenie v lesoch takým spôsobom a v takom rozsahu, aby sa uchovala ich biologická diverzita, odolnosť, produkčná a obnovná schopnosť, životnosť a schopnosť plniť funkcie lesov. Ide o diferencované hospodárenie v lesoch, pri ktorom sa zohľadňujú rozmanité prírodné, porastové, hospodárske, ekonomické a spoločenské podmienky a požiadavky uplatnené pri vyhotovení a realizácií programu starostlivosti o lesy a postupy podľa osobitných predpisov pri odstraňovaní následkov mimoriadnych okolností a nepredvídaných škôd na lesoch.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
7 111 684,19 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
VC 1 Benkovo
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
77211000-2
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Odštepný závod Liptovský Hrádok LS Liptovská Teplička
II.2.4) Opis obstarávania:
Lesnícke činnosti v ťažbovom procese na účely tohto verejného obstarávania predstavujú proces zahrňujúci výrub stromov, sústreďovanie dreva na odvozné miesto a manipuláciu drevnej hmoty na odvoznom mieste. Ide o odbornú činnosť zameranú na trvalo udržateľné hospodárenie v lesoch takým spôsobom a v takom rozsahu, aby sa uchovala ich biologická diverzita, odolnosť, produkčná a obnovná schopnosť, životnosť a schopnosť plniť funkcie lesov. Ide o diferencované hospodárenie v lesoch, pri ktorom sa zohľadňujú rozmanité prírodné, porastové, hospodárske, ekonomické a spoločenské podmienky a požiadavky uplatnené pri vyhotovení a realizácií programu starostlivosti o lesy a postupy podľa osobitných predpisov pri odstraňovaní následkov mimoriadnych okolností a nepredvídaných škôd na lesoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
3 838 714,75 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v intervale
Dátum začatia: 01.01.2019
Dátum ukončenia: 31.12.2022
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Výška zábezpeky je uvedená v súťažných podkladoch
Časť: 2
II.2.1) Názov
VC 2 Liptovská Teplička
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
77211000-2
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Odštepný závod Liptovský Hrádok LS Liptovská Teplička
II.2.4) Opis obstarávania:
Lesnícke činnosti v ťažbovom procese na účely tohto verejného obstarávania predstavujú proces zahrňujúci výrub stromov, sústreďovanie dreva na odvozné miesto a manipuláciu drevnej hmoty na odvoznom mieste. Ide o odbornú činnosť zameranú na trvalo udržateľné hospodárenie v lesoch takým spôsobom a v takom rozsahu, aby sa uchovala ich biologická diverzita, odolnosť, produkčná a obnovná schopnosť, životnosť a schopnosť plniť funkcie lesov. Ide o diferencované hospodárenie v lesoch, pri ktorom sa zohľadňujú rozmanité prírodné, porastové, hospodárske, ekonomické a spoločenské podmienky a požiadavky uplatnené pri vyhotovení a realizácií programu starostlivosti o lesy a postupy podľa osobitných predpisov pri odstraňovaní následkov mimoriadnych okolností a nepredvídaných škôd na lesoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
3 272 969,44 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v intervale
Dátum začatia: 01.01.2019
Dátum ukončenia: 31.12.2022
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Výška zábezpeky je uvedená v súťažných podkladoch
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač zapísaný do zoznamu hospodárskych subjektov preukazuje splnenie podmienok účasti v zmysle §152 a nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti.
§ 32 ods. 1 písm. a) - nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe.Uchádzač predloží výpis z registra trestov nie starší ako tri mesiace. Fyzická osoba predloží výpis z registra trestov za osobu, na ktorú je vydané živnostenské oprávnenie alebo iné než živnostenské oprávnenie podľa osobitých predpisov. Právnická osoba predloží výpisy z registra trestov právnických osôb, výpisy z registra trestov za všetky osoby, ktoré tvoria štatutárny orgán alebo sú členmi štatutárneho orgánu podnikateľa.
§ 32 ods. 1 písm. b) - Uchádzač nemá nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.Uchádzač predloží potvrdenie zo Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie staršie ako tri mesiace.
§ 32 ods. 1 písm. c) - Uchádzač nemá daňové nedoplatky v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytuUchádzač predloží potvrdenie miestne príslušného daňového úradu nie staršie ako tri mesiace.
§ 32 ods. 1 písm. d) - na uchádzača nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku.Uchádzač predloží potvrdenie príslušného súdu nie staršie ako tri mesiace.
§ 32 ods. 1 písm. e) - Uchádzač je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu.Uchádzač predloží doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky.
§ 32 ods. 1 písm. f) uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.Uchádzač predloží čestné vyhlásenie.
§ 32 ods. 1 písm. g) - uchádzač sa nedopustil v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov,47) za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať.
Uchádzač nepredkladá verejnému obstarávateľovi žiadne potvrdenie.
§ 32 ods. 1 písm. h) uchádzač sa nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať.Uchádzač nepredkladá verejnému obstarávateľovi žiadne potvrdenie
Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z uvedených dokladov alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
Splnenie podmienky účasti môže uchádzač preukázať v zmysle § 39 podľa § 186 ods.2 zákona o VO formulárom Jednotný európsky dokument (ďalej JED),
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: nevyžaduje sa
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: nevyžaduje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: § 34 ods.1 písm. j) údajmi o strojovom, prevádzkovom alebo technickom vybavení, ktoré má uchádzač alebo záujemca k dispozícií na poskytnutie služby
Zoznam požadovaných a dostupných strojov a technického vybavenia, ktoré bude mať k dispozícií pre realizáciu predmetu zákazky.
V zozname uchádzač uvedie ku každému uvádzanému stroju a technickému vybaveniu nasledovné údaje:
-popis a množstvo uvádzaného stroja/technického vybavenia,
-forma vzťahu k uvádzanému stroju/technickému vybaveniu, vo vlastníctve/v inom vzťahu (uviesť a doložiť zmluvou preukazujúcou disponibilnosť s daným strojným vybavením počas celého zmluvného vzťahu).
Uchádzač predloží len taký zoznam strojov, ktorých technický stav zodpovedá všetkým požiadavkám STN a platných zákonov Slovenskej republiky

Uchádzač musí doložiť kópie technických preukazov.
V prípade prostriedkov, ktoré nemajú technický preukaz, uviesť výrobné číslo podvozku alebo karosérie prostriedkov.

Pri koňoch čestné prehlásenie o ich dispozícií.

Minimálna požadovaná úroveň:
Verejný obstarávateľ akceptuje predloženie formy vlastníctva / disponibility stroja alebo technického vybavenia a jej preukázania počas platnosti celej rámcovej dohody nasledovne:
-vlastníctvo technický preukaz, kde je uvedený uchádzač ako vlastník
-zmluva o výpožičke
-nájomná zmluva alebo zmluva o budúcej nájomnej zmluve
-kúpna zmluva alebo zmluva o budúcej kúpnej zmluve
-leasingová zmluva alebo zmluva o budúcej leasingovej zmluve
-alebo uvedené formy vlastníctva / disponibility preukázané subdodávateľom.
Uchádzač musí preukázať že disponuje minimálne s nasledovným vybavením:

Pre ČASŤ 1: VC 1 Benkovo
Kone 6ks; lesné traktory 7ks; lanovka 2ks; vývozná súprava 1ks

Pre ČASŤ 2: VC 2 Liptovská Teplička
Kone 5ks; lesné traktory 6ks; lanovka 2ks; vývozná súprava 1ks

.....

UPOZORNENIE: V prípade, že uchádzač dá ponuku na viac ČASTÍ predmetu zákazky, musí preukázať kumulatívne disponibilitu technického vybavenia na tie ČASTI, na ktoré predkladá ponuku.
Táto požiadavka na preukázanie disponibility kumulatívne sa netýka lanoviek a vývozných súprav


V prípade ak disponibilitu uchádzač preukazuje zmluvou v ktorej osoba, ktorá poskytuje stroj alebo technické vybavenie uchádzačovi, nie je ich vlastníkom, tak musí predložiť aj relevantný dokument z ktorého vyplýva, že vlastník súhlasil, aby táto osoba mohla dať technické vybavenie alebo stroj do podnájmu respektíve do výpožičky, alebo mohla jej užívanie postúpiť tretej osobe (uchádzačovi).

Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreba jej zahrnutia medzi podmienky účasti v súlade s ustanovením § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní: Verejný obstarávateľ zadefinoval striktne vo vzťahu k predmetu zákazky s cieľom dosiahnuť čestnú hospodársku súťaž medzi kvalifikovanými poskytovateľmi/dodávateľmi, ktorí disponujú odborným vybavením z oblasti predmetu zákazky, aby predmet zákazky boli schopní plniť. Uchádzač musí preukázať, že je schopný technicky zabezpečiť plnenie zmluvy v požadovanom rozsahu.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 18.10.2018 09:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
CS
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2019
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 18.10.2018 12:00
Miesto: Lesy Slovenskej republiky, štátny podnik, OZ Liptovský Hrádok, Juraja Martinku 110/6, 033 11 Liptovský Hrádok zasadacia miestnosť .
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Na otváraní obálok s ponukami sa môžu zúčastniť oprávnení zástupcovia uchádzača, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Na otváraní obálok s ponukami môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Na základe žiadosti uchádzača bude verejný obstarávateľ zasielať súťažné podklady elektronickou formou
prostredníctvom emailu, nakoľko profil UVO umožňuje zverejnenie dokladov len vo formáte .pdf a je potrebné vypĺňať dokumenty vo formátoch .docx ( Rámcova dohoda, Samofakturácia) a .xlsx (Tabuľka plnenia kritérii-cenová ponuka)
V žiadosti záujemcu o súťažné podklady je potrebné okrem identifikačných údajov uvádzať aj kontaktné údaje a to:
meno kontaktnej osoby, e-mail, telefónne číslo.
Na základe žiadosti bude subjekt zároveň zaregistrovaný v zozname záujemcov a bude priamo oboznamovaný s prípadným vysvetľovaním a doplňovaním SP
Pracovná doba podateľne pre doručenie obálok je v pracovných dňoch od 07:00 do 14:00.
Ak uchádzač alebo záujemca uvádzajú v JED prostredníctvom inej osoby, JED obsahuje informácie o tejto osobe: identifikáciu hospodárskeho subjektu, informácie o hospodárskom subjekte potrebné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a potvrdenie neexistencie dôvodov na vylúčenie.
Uchádzač predkladá JED osobitne za seba, osobitne za osobu, ktorej technické a odborné kapacity využíva na preukázanie splnenia podmienok účasti. Ak sa verejného obstarávania zúčastňuje skupina dodávateľov JED predkladá každý člen skupiny osobitne.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne a splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
07.09.2018

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité