Oznámenie 13021 - MSS

Obsah

13021 - MSS
Vestník č. 185/2018 - 18.09.2018

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
LESY Slovenskej republiky, štátny podnik
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36038351
Námestie SNP 8, 97566 Banská Bystrica
Kód NUTS: SK032
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Jozef Ďurkovič
Telefón: +421 584880148
Fax: +421 584422147
Email: jozef.durkovic@lesy.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.lesy.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/3951
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: iné (vyplňte prílohu A.I)
Lesy Slovenskej republiky, štátny podnik Odštepný závod Revúca
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36038351
Námestie slobody 2 , 05001 Revúca
Kód NUTS: SK032
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Jozef Ďurkovič
Telefón: +421 584880148
Fax: +421 584422147
Email: jozef.durkovic@lesy.sk
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.lesy.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
správa lesného a iného majetku vo vlastníctve SR
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Lesnícke činnosti v ťažbovom procese na OZ Revúca, LS Tornaľa na obdobie 2019 - 2022
II.1.2) Hlavný kód CPV
77211000-2
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Lesnícke činnosti v ťažbovom procese zahŕňajú jednotlivé postupy pri stínke, opracovaní, približovaní a manipulácii
kmeňa stromu podľa požiadaviek objednávateľa. Sú to všetky potrebné úkony od prípravy okolia pred stínkou až po
adjustáciu hotového výrobku, pripraveného na transport, vrátane poťažbovej úpravy pracoviska po skončení ťažbového
procesu.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
2 145 000,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
77230000-1
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK032
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
LS Tornaľa
II.2.4) Opis obstarávania:
Podrobný opis predmetu zákazky je k dispozícii v kapitole B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
2 145 000,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v intervale
Dátum začatia: 01.01.2019
Dátum ukončenia: 31.12.2022
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejný obstarávateľ požaduje v zmysle § 38 ods. (1) písm. a) zákona č. 343/2015 Z. z. (zákona o VO) splnenie podmienok účasti podľa § 32 zákona o VO v plnom rozsahu. Od uchádzača sa vyžaduje, aby podľa:
§ 32 ods. 1 písm. a) nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe. Uchádzač predloží výpis z registra trestov nie starší ako 3 mesiace. Fyzická osoba predloží výpis z registra trestov (RT) za osobu, na ktorú je vydané živnostenské oprávnenie alebo iné než živnostenské oprávnenie podľa osobitých predpisov. Právnická osoba predloží výpis RT právnických osôb, ako aj výpisy z RT za všetky osoby, ktoré tvoria štatutárny orgán alebo sú členmi štatutárneho orgánu podnikateľa.
§ 32 ods. 1 písm. b) uchádzač nemá nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie v Slovenskej republike (SR) alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Uchádzač predloží potvrdenie zo Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie staršie ako 3 mesiace.
§ 32 ods. 1 písm. c) uchádzač nemá daňové nedoplatky v SR alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Uchádzač predloží potvrdenie miestne príslušného daňového úradu nie staršie ako 3 mesiace.
§ 32 ods. 1 písm. d) na uchádzača nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v
likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre
nedostatok majetku. Uchádzač predloží potvrdenie príslušného súdu nie staršie ako 3 mesiace.
§ 32 ods. 1 písm. e) uchádzač je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu.
Uchádzač predloží doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý
zodpovedá predmetu zákazky.
§ 32 ods. 1 písm. f) nemá uchádzač uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v SR alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Uchádzač predloží čestné vyhlásenie.
§ 32 ods. 1 písm. g) sa uchádzač nedopustil v predchádzajúcich 3 rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov, za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať. Uchádzač nepredkladá žiadne potvrdenie.
§ 32 ods. 1 písm. h) sa uchádzač nedopustil v predchádzajúcich 3 rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať. Uchádzač nepredkladá žiadne potvrdenie.
V zmysle § 152 ods. (1) zákona o VO je možné splnenie podmienok účasti osobného postavenia preukázať zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov.
Uchádzač môže doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti predbežne nahradiť formulárom Jednotný európsky dokument (JED) podľa § 39 zákona o VO. Doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predloží následne po výzve verejného obstarávateľa.
Pokiaľ uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia SR a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených vyššie, uplatní pri preukazovaní splnenia podmienok účasti znenie § 32 ods. (4) a (5).
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: nepožaduje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Verejný obstarávateľ od uchádzača vyžaduje splnenie podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. j) zákona č.343/2015 Z. z. (zákona o VO) predložením údajov o strojovom, prevádzkovom a technickom vybavení, ktoré má uchádzač alebo záujemca k dispozícií na poskytnutie služby. Uchádzač predloží zoznam požadovaných a dostupných strojov a technického vybavenia, ktoré bude mať k dispozícií pre realizáciu predmetu zákazky.
V zozname uchádzač uvedie ku každému uvádzanému stroju a technickému vybaveniu nasledovné údaje:
- popis a množstvo uvádzaného stroja/technického vybavenia,
- forma vzťahu k uvádzanému stroju/technickému vybaveniu, vo vlastníctve/v inom vzťahu (uviesť a doložiť zmluvou
preukazujúcou disponibilnosť s daným strojným vybavením počas celého zmluvného vzťahu).
Uchádzač predloží len taký zoznam strojov, ktorých technický stav zodpovedá všetkým požiadavkám STN a platných zákonov Slovenskej republiky.
Uchádzač musí doložiť kópie technických preukazov. V prípade prostriedkov, ktoré nemajú technický preukaz, uviesť výrobné číslo podvozku alebo karosérie prostriedkov. Pri koňoch čestné prehlásenie o ich dispozícií.
Verejný obstarávateľ akceptuje predloženie formy vlastníctva/disponibility stroja alebo technického vybavenia a jej
preukázania počas platnosti celej rámcovej dohody nasledovne:
- vlastníctvo technický preukaz, kde je uvedený uchádzač ako vlastník
- zmluva o výpožičke
- nájomná zmluva alebo zmluva o budúcej nájomnej zmluve
- kúpna zmluva alebo zmluva o budúcej kúpnej zmluve
- leasingová zmluva alebo zmluva o budúcej leasingovej zmluve
- alebo uvedené formy vlastníctva/disponibility preukázané subdodávateľom.
Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti využiť technické kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo
obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a)
V prípade, ak disponibilitu uchádzač preukazuje zmluvou v ktorej osoba, ktorá poskytuje stroj alebo technické vybavenie uchádzačovi, nie je ich vlastníkom, tak musí predložiť aj relevantný dokument z ktorého vyplýva, že vlastník súhlasil, aby táto osoba mohla dať technické vybavenie alebo stroj do podnájmu respektíve do výpožičky, alebo mohla jej užívanie postúpiť tretej osobe (uchádzačovi).

Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreba jej zahrnutia medzi podmienky účasti v súlade s ustanovením § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní:
Verejný obstarávateľ zadefinoval striktne vo vzťahu k predmetu zákazky s cieľom dosiahnuť čestnú hospodársku súťaž medzi kvalifikovanými poskytovateľmi/dodávateľmi, ktorí disponujú odborným vybavením z oblasti predmetu zákazky, aby predmet zákazky boli schopní plniť. Uchádzač musí preukázať, že je schopný technicky zabezpečiť plnenie zmluvy v požadovanom rozsahu.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: UKT - 6 ks
ŠLKT - 4 ks
vývozná súprava (do 8 t) - 1 ks
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 16.10.2018 11:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.01.2019
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 17.10.2018 09:45
Miesto: Administratívna budova OZ Revúca, Námestie slobody 2, Revúca.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Na otváraní obálok s ponukami sa môžu zúčastniť oprávnení zástupcovia uchádzača, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Na otváraní obálok s ponukami môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Pracovná doba podateľne pre doručenie obálok: v pracovných dňoch od 8:00 do 14:00 hod.
Súťažné podklady je na základe písomnej žiadosti možné prevziať aj osobne na adrese: OZ Revúca, Námestie slobody 2, Revúca v pracovných dňoch v čase od 8:00 do 15:00 u Ing. Jozefa Ďurkoviča (miestnosť č. 15).
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
10.09.2018

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité