Oznámenie 12682 - WYP

Obsah

12682 - WYP
Vestník č. 182/2018 - 13.09.2018

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Holíč
IČO: 00309541
Bratislavská 5 , 90851 Holíč
Slovensko
Kontaktná osoba: Mária Šuleková
Telefón: +421 903711533
Fax: +421 24437159
Email: mariasulekova@agenturavo.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4506
Hlavná adresa(URL): http://www.holic.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4506
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Kaštieľ s areálom – revitalizácia hospodárskej budovy III, tzv. “južná budova”
Referenčné číslo: VYZHOLICJUZNABUDOVA092018
II.1.2) Hlavný kód CPV
45212314-0
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Rozsah rekonštrukcie bude pozostávať z výmeny, doplnenia, náhrady exteriérovych a interiérovych materiálov, prvkov a výrobkov zodpovedajúcich pamiatkovej obnove a zároveň súčasnej potrebe na utilitárne a zmysluplné využitie priestorov objektu ku galerijnej a výstavníckej činnosti. Exteriér bude pozostávať z výmeny strešnej krytiny vrátane medennzch klampiarskych prvkov, bleskozvodu, nových vápennych omietok s výmaľbou, z reštaurovania
kamenného portálu a osadenia novych vstupnych dverí a novych dverí a vrát do objektu, z rekonštrukcie okien a výmeny kamenných parapetov, rekonštrukciou okapových chodníkov vrátane realizácie nových prístupových chodníkov, prípojky vody a splaškovej kanalizácie. Interiér bude pozostávať z búracích prác na odstránení nevhodných stavebných konštrukcií (priečok skladov), odelujúcich priečnych stien s dverami a cementových omietok. Budú vybudované nové hygienické zariadenia vrátane skladu drobných vystavovaných umeleckých diel, artefaktov a depozitných predmetov, nové vápenné omietky vrátane vymaľby, nové osvetlenie vhodné pre galerijnú a vystavnícku činnosť, temperovanie objektu, nové podlahy z tehlovej dlažby vrátane drevených soklov s integrovaným LED osvetlením, atď. Detailné technické riešenie rekonštrukčnych prác stavebných konštrukcií prvkov a vyrobkov je detailne dokumentované v odpovedajúcej časti projektovej dokumentácie.
2.Vybuduje sa zdravotechnika, elektroinštalácia, elektrické vykurovanie, umelé osvetlenie, vodovod, kanalizácia, vonkajšie úpravy.
3. Vzhľadom k významu celého areálu Holíčskeho zámku, ktorý predstavuje výnimočné architektonické a krajinárske riešenie v dobovom kontexte európskeho významu, čo ho radí medzi najvýznamnejšie pamiatky na Slovensku, sa bude k obnove hospodárskeho objektu Depozit pristupovať s ohľadom na túto skutočnosť. Tento objekt vznikol pri tereziánskej prestavbe areálu pravdepodobne v 40. rokoch 18. storočia a je nositeľom významných
pamiatkových hodnôt ako hodnoty architektonickej, urbanistickej, umeleckoremeselnej,
výtvarnej, hodnoty historického dokumentu. Objekt po rekonštrukcii bude slúžiť pre návštevníkov ako galerijny a expozičny priestor s voľne inštalovanymi artefaktmi a umeleckymi predmetmi.
4. Súčasťou kompletnej rekonštrukcie je aj záchrana a reštaurovanie významných architektonických a výtvarných výzdob. Z dôvodu vysokej kvality výtvarnej výzdoby exteriéru a interiéru s ohľadom na hodnotné spracovanie slohových prvkov a detailov bude časť realizácie vykonávaná reštaurátorským spôsobom ( § 33 zákona NRSR č. 49/2002 a nasl.) Pri realizácii stavby musia byť dodržané predpisy týkajúce sa bezpečnosti práce a technických zariadení, ochrany zdravia a osôb na stavenisku. Ďalšie podrobné informácie o opise predmetu zákazky sú uvedené v prílohách projektovej dokumentácie, povoleniach, vo výkaz výmer.
Verejný obstarávateľ plánuje realizovať zákazku po etapách v závislosti na získaných finančných prostriedkoch.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
557 070,24 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK021
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
NKP Kaštieľ s areálom, pamiatkový objekt v meste Holíč, hospodárska budova III, tzv. južná budova.
II.2.4) Opis obstarávania
Opis obstarávania je stručne uvedený v bode II.1.4) tohto oznámenia.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
557 070,24 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v dňoch: 360
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Obnovme si svoj dom na rok 2018 podprogram 1.6.
II.2.14) Doplňujúce informácie
Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku ponuky vo výške 12 000.00 eur. Podmienky zloženia a vrátenia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti
týkajúce sa osobného postavenia § 32 zákona:
a)nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe,
b)nemá nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
c)nemá daňové nedoplatky v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
d)nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
e)je oprávneny dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
f)nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
g)nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov, za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať,
h)nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijnych povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať.
Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti
a)písm. a) doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b)písm. b) doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
c)písm. c) doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
d)písm. d) doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
e)písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky,
f)písm. f) doloženým čestným vyhlásením.
2. Podľa § 32 ods. 1 písm. a) uchádzač predkladá aj vypis z Generálnej prokuratúry za právnicu osobu. Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku 1 v súlade s § 152 zákona. Úrad vedie zoznam hospodárskych subjektov, ktorí preukázali splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) až f) a ods. 2, 4 a 5 a ktorí o zapísanie do zoznamu hospodárskych subjektov požiadali. Hospodársky subjekt vo verejnom obstarávaní môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa prvej vety zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: § 33 ods. 1 písm. a) vyjadrenie banky, alebo pobočky zahraničenj banky.
2.2 Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7.
2.3 Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač, ktorého zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, zodpovedal za plnenie zmluvy spoločne. 2.4 Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov poskytnúť na preukázanie finančného a ekonomického postavenia dokument určený verejným obstarávateľom, môže finančné a ekonomické postavenie preukázať predložením iného dokumentu, ktorý verejný považuje za vhodný.
2.5. Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky.
Požiadavka predložiť vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky je primeraná a jej potreba zahrnutia sleduje cieľ nájsť schopného zhotoviteľa stavby , ktorý si plní všetky svoje finančné záväzky včas a riadne.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač preloží originál, alebo úradne osvedčené kladné vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, nie staršie ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk, v ktorom musí byť uvedené, že uchádzač nie je v nepovolenom debete a je schopný plniť svoje finančné záväzky. V prípade splácania úveru dodržuje voči banke splátkovy kalendár.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: §34 ods. 1 písm. b) zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1.bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené,
§ 34 ods. 1 písm. d) ZVO v spojitosti s § 35 ZVO systém manažérstva kvality
§ 34 ods. 1 písm. g) údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy.
§ 34 ods. 1 písm. l) uvedením podielu plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač v úmysle zabezpečiť subdodávateľom.
§ 34 ods. 1 písm. h) v spojitosti s § 36 ZVO uvedením opatrení environmentálneho manažérstva , ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy.
Odôvodnenie primeranosti každej podmienky:
§34 ods. 1 písm. b) verejný obstarávateľ vyžaduje uvedenú podmienku účasti na preukázanie skúsenosti uchádzačov realizovať zákazku určenú pre stavby rovnakého, alebo podobného, ako je predmet zákazky.
§ 34 ods.1 písm. d) vo väzbe na § 35 verejný obstarávateľ musí mať záruku kvalitnej stavebnej spoločnosti, ktorá vykoná stavebné práce v požadovanej kvalite, bez prieťahov a v plánovnom termíne. Súčasne musí mať istotu, že pri realizácii stavebných prác budú striktne dodržané všetky bezpečnostné opatrenia v zmysle platnej legislatívy SR a práce na zateplení budovy budú vykonané kvalitne, s kvalitnými výrobkami na základe vydanej licencie. Verejný obstarávateľ si zabezpečí kvalitu zateplenia budovy, pretože držiteľ licencie na zatepľovací systém týmto dokumentom preukazuje svoju spôsobilosť na vykonávanie špeciálnych stavebných prác, ktorých kvalita, spolu s osvedčenými komponentami tepelnoizolačného systému, garantuje projektované parametre a životnosť zateplenia. Držiteľ licencie na zabudovanie vonkajších otvorových konštrukcií do stavby má vytvorené technické, kvalifikačné a organizačné predpoklady na dodržanie predpokladanej kvality vykonávaných prác.
§ 34 ods. 1 písm. g) verejný obstarávateľ vyžaduje uvedenú požiadavku z dôvodu zabezpečenia odbornej spôsobilosti osoby priamo zodpovednej za realizáciu stavebných prác na daný predmet zákazky. Z uvedených dôvodov je potrebné, aby uchádzač preukázal údaje o vzdelaní a odbornej praxi osôb, ktoré sú určené na plnenie zmluvy.
§ 34 ods. 1 písm. l) verejný obstarávateľ musí mať informácie o plánovanych subdodávateľoch, pretože subdodávatelia musia spĺňať podmienky a pravidlá v zmysle zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní.
§ 34 ods. 1 písm. h) v spojitosti s § 36 verejný obstarávateľ sa musí uistiť, že uchádzač bude nakladať s odpadmi v zmysle právnych predpisov v SR, resp. v EÚ a správať sa šetrne k životnému prostrediu.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Pre nedostatočný počet povolených znakov je minimálna požadovaná úroveň štandarov uvedená v súťažných podkladoch v profile verejného obstarávateľa: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4506.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
1. Zhotoviteľ je povinný počas celej doby realizácie stavby mať uzatvorené poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú podnikateľom na diele alebo na stavbe, na ktorej sa dielo vykonáva alebo na majetku tretích osôb dotknutých realizáciou diela, pričom minimálna výška poistného plnenia nesmie byť nižšia ako 400.000,- EUR, resp. výška poistného plnenia bude upravená dodatkom k zmluve o dielo v závislosti na finančnej hodnote realizácie stavebných prác.
2.Zhotoviteľ je povinný poskytnúť objednávateľovi primeranú zábezpeku uvedenú v tejto zmluve za účelom zabezpečenia záväzku zhotoviteľa na riadne a včasné plnenie predmetu tejto zmluvy a to vrátane jeho povinností vyplývajúcich zo zodpovednosti za vady.
3. Zhotoviteľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly /auditu/ overovania súvisiaceho s uskutočnením stavby počas platnosti a účinnosti zmluvy o poskytnutí nenávratných finančných prostriedkov. Oprávneným osobám poskytne všetku potrebnú súčinnosť.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 09.10.2018 11:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 27.12.2019
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 09.10.2018 13:00
Miesto: VOLUMA SK, s.r.o. Cesta na Senec 2/A, Shopping Palace, 821 04 Bratislava, I.poschodie, kancelária č. 2
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Na otváraní ponúk sa uchádzač preukáže dokladom totožnosti, zástupca uchádzača sa preukáže dokladom totožnosti a originálom, alebo úradne osvečeným splnomocnením uchádzača.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1.Súťažné podklady sa poskytujú mailom, alebo osobne na základe žiadosti o súťažné podklady, na
adrese:mariasulekova@agenturavo.sk. Záujemca uvedie v žiadosti o súťažné podklady kontaktnú osobu a mail adresu.
2. Záujemcovia predkladajú žiadosti v slovenskom jazyku, poštou, osobne, alebo e-mailom. Súťažné podklady sú k
dispozícií aj v profile verejného obstarávateľa http://www.uvo.gov.sk/ vyhladavanie-profilov/zakazky/4605. V prípade ak ich uchádzač získa z profilu obstarávateľa je doporučené uviesť túto informáciu na adresu mariasulekova@agenturavo.sk za účelom poskytovania prípadných ďalších informácií súvisiacich s predmetom zákazky. Súčasne bude verejný obstarávateľ všetky ďalšie informácie, alebo vysvetlenia súťažnych podkladov zverejňovať v
profile.
3.Uchádzač predkladá verejnému obstarávateľovi dokumenty v listinnej podobe a súčasne ich predloží v elektronickej podobe na pamäťovom médiu, pričom ak ide o dokumenty, ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali
a dátumu podpisu, bez uvedenia podpisu tychto osôb a odtlačku pečiatky.
4. Verejný obstarávateľ použije v procese verejného obstarávania elektronickú formu komunikácie so záujemcami/
uchádzačmi, pričom sú záujemcovia/uchádzači povinní potvrdiť prijatie mailovej správy.
5. Verejný obstarávateľ upozorňuje na dodržanie zákona č. 315/2016 Z.z. o registri partnerov verejného sektora.
6. Verejný obstarávateľ nepožaduje obhliadku predmetu zákazky.
7. V prípade ak úspešny uchádzač využíva kapacity tretích osôb, ktorými preukazoval technickú alebo odbornú
spôsobilosť, zodpovedajú tretie osoby spolu s úspešným uchádzačom za plnenie zmluvy spoločne a nerozdielne.
8.Splnenie podmienok účasti možno predbežne nahradiť v zmysle § 39 zákona Jednotnym európskym dokumentom
(ďalej aj ,,JED"), pričom uchádzačom z predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že
rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované jednotnym európskym dokumentom, stanovené verejným obstarávateľom.
9. V súlade s § 56 ods. 15 ZVO si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo predĺžiť lehotu na
poskytnutie súčinnosti zo strany uchádzačov stanovenú v § 56 na viac ako 10 pracovnych dní.
10. Uchádzači predkladajú ponuky na adresu: VOLUMA SK, s.r.o. Cesta na Senec 2/A, Shopping Palace 821 04
Bratislava, kancelária č. 2 na 1.poschodí.
11.Lehota vystavby je 360 kalendárnych dní odo dňa prevzatia staveniska.
12. Pravidlá a podmienky neuvedené v oznámení a v súťažnych podkladoch sa riadia ZVO.
13. Verejný obstarávateľ nemá k dispozícii finančné prostriedky, preto si vyhradzuje právo realizovať stavebné práce postupne v závislosti na získanej vyške finančnych prostriedkov.
14. Predpokladaná hodnota zákazky: 557 070,24 EUR bez DPH. Práce budú rozdelené na etapy. V dodatku č.1 sa budú realizovať stavebné práce v predpokladanej hodnote 203 408,21 EUR bez DPH ako 1. etapa. Verejný obstarávateľ má poskytnutú dotáciu vo výške 150 000 EUR.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
11.09.2018

Redakčné opravy

13861 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 197/2018
V oznámení 12682-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Holíč, Bratislavská 5, 908 51 Holíč zverejnenom vo VVO č. 182/2018 zo dňa 13.09.2018 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 09.10.2018 11:00 Má byť: 12.10.2018 11:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 09.10.2018 13:00 Má byť: 12.10.2018 13:00
13999 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 199/2018
V oznámení 12682-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Holíč, Bratislavská 5, 908 51 Holíč zverejnenom vo VVO č. 182/2018 zo dňa 13.09.2018 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 12.10.2018 11:00 Má byť: 15.10.2018 11:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 12.10.2018 13:00 Má byť: 15.10.2018 16:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité