Oznámenie 13009 - MSS

Obsah

13009 - MSS
Vestník č. 185/2018 - 18.09.2018

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Národné lesnícke centrum (NLC)
Vnútroštátne identifikačné číslo: 42001315
T.G.Masaryka 22, 96092 Zvolen
Kód NUTS: SK
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Sidónia Dolniaková
Telefón: +421 455314111
Fax: +421 455314192
Email: vo@nlcsk.org
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.nlcsk.org
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/9427
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
lesníctvo
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Vyhotovenie programov starostlivosti o lesy.
Referenčné číslo: G/2018/307/4428
II.1.2) Hlavný kód CPV
79421200-3
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je zabezpečenie služieb súvisiacich s vypracovaním programu starostlivosti o lesy (ďalej len PSL) a dodanie súčasti PSL pre lesné celky podľa súťažných podkladov (ďalej len LC), ktoré tvoria časti uvedené nižšie. PSL bude vyhotovovaný po etapách, v ucelených častiach - fakturačných celkoch, vo forme samostatného projektu pre každý LC osobitne, pri dodržaní obsahu a štruktúry databáz podľa platného Lesníckeho informačného štandardu A. Trieda Lesný hospodársky plán schváleného MPRV SR (ďalej len Štandard LHP) a obsahu a štruktúry grafických údajov podľa platného Štandardu digitálneho mapového diela s obsahom lesného hospodárstva odsúhlaseného MPRV SR (ďalej len Štandard DMD) s platnosťou na obdobie rokov 2020 2029, 2021 2030 a 2022 2031.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
9 709 236,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 5
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Východ I.
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
79421200-3
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK042
SK032
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Územie spadajúce pod Košický, Žilinský a Banskobystrický samosprávny kraj.
II.2.4) Opis obstarávania:
Vyhotovenie PSL na predbežnej výmere 109 163 ha lesných pozemkov v zmysle platného zákona o lesoch, s platnosťou na obdobie rokov 2020 až 2029, 2021 až 2030 a 2022 až 2031.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
1 822 384,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
36
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Vyžaduje sa zábezpeka vo výške: 5.000 €. Bližšie informácie ohľadom zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
Časť: 2
II.2.1) Názov
Východ II.
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
79421200-3
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Územie spadajúce pod Prešovský samosprávny kraj.
II.2.4) Opis obstarávania:
Vyhotovenie PSL na predbežnej výmere 123 251 ha lesných pozemkov v zmysle platného zákona o lesoch, s platnosťou na obdobie rokov 2020 až 2029, 2021 až 2030 a 2022 až 2031.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
2 057 571,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
36
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Vyžaduje sa zábezpeka vo výške: 5.000 €. Bližšie informácie ohľadom zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
Časť: 3
II.2.1) Názov
Stred
Časť č.: 3
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
79421200-3
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK032
SK022
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Územie spadajúce pod Banskobystrický a Trenčiansky samosprávny kraj.
II.2.4) Opis obstarávania:
Vyhotovenie PSL na predbežnej výmere 114 138 ha lesných pozemkov v zmysle platného zákona o lesoch, s platnosťou na obdobie rokov 2020 až 2029, 2021 až 2030 a 2022 až 2031.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
1 905 437,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
36
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Vyžaduje sa zábezpeka vo výške: 5.000 €. Bližšie informácie ohľadom zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
Časť: 4
II.2.1) Názov
Sever
Časť č.: 4
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
79421200-3
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Územie spadajúce pod Žilinský samosprávny kraj.
II.2.4) Opis obstarávania:
Vyhotovenie PSL na predbežnej výmere 118 923 ha lesných pozemkov v zmysle platného zákona o lesoch, s platnosťou na obdobie rokov 2020 až 2029, 2021 až 2030 a 2022 až 2031.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
1 985 319,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
36
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Vyžaduje sa zábezpeka vo výške: 5.000 €. Bližšie informácie ohľadom zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
Časť: 5
II.2.1) Názov
Západ
Časť č.: 5
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
79421200-3
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK023
SK022
SK032
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Územie spadajúce pod Nitriansky, Trenčiansky a Banskobystrický samosprávny kraj.
II.2.4) Opis obstarávania:
Vyhotovenie PSL na predbežnej výmere Vyhotovenie PSL na predbežnej výmere 116 120 ha lesných pozemkov v zmysle platného zákona o lesoch, s platnosťou na obdobie rokov 2020 až 2029, 2021 až 2030 a 2022 až 2031.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
1 938 525,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
36
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Vyžaduje sa zábezpeka vo výške: 5.000 €. Bližšie informácie ohľadom zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.Vyžaduje sa splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ZVO) v súlade s ustanoveniami zákona.

2.Uchádzač alebo záujemca môže preukázať splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 ZVO dokladmi podľa § 32 ods. 2 ZVO, v tom prípade sa vyžaduje predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov (pokiaľ nie je uvedené inak).

3.Podmienky účasti osobného postavenia možno preukázať i podľa § 152 ZVO.

4.Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka. To neplatí pre ponuky, návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad do štátneho jazyka.

5.V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: nepožaduje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: A. § 34 ods. 1 písm. a) ZVO zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce 3 roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní (ďalej ZVO).
B. § 34 ods. 1 písm. g) ZVO - údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie rámcovej dohody alebo riadiacich zamestnancov.
C. § 34 ods. 1 písm. j) ZVO: údaje o strojovom, prevádzkovom alebo technickom vybavení (nevyhnutne potrebnom na zabezpečenie tejto zákazky), ktoré má alebo bude mať k dispozícii na poskytnutie služby.
D. § 34 ods. 1 písm. l) ZoVO - uvedením podielu plnenia z rámcovej dohody, ktorý má uchádzač alebo záujemca poskytujúci službu v úmysle zabezpečiť subdodávateľom.


- V súlade s ustanovením § 38 ods. 5 ZVO verejný obstarávateľ odôvodňuje primeranosť každej určenej podmienky účasti týkajúcej sa technickej alebo odbornej spôsobilosti vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti nasledovne:
A. Verejný obstarávateľ danou podmienkou mieni overiť stabilitu a skúsenosti uchádzača na trhu s predmetom zákazky za účelom preukázania spôsobilosti a schopnosti uchádzača realizovať daný predmet zákazky.
B. Verejný obstarávateľ požadovaním splnenia tejto podmienky účasti skúma schopnosť uchádzača plniť požadovaný predmet zákazky. Uchádzač musí preukázať, že osoby zodpovedné za poskytovanie služieb majú zodpovedajúcu odbornú kvalifikáciu, vyžadovanú ustanoveniami platného Zákona č. 326/2005 Z. z. o lesoch (ďalej zákon o lesoch), t. j. sú držiteľmi Osvedčenia o odbornej spôsobilosti pre činnosť vyhotovenie PSL (LHP) v zmysle § 42 ods. 3 zákona o lesoch a že týchto osôb má uchádzač dostatok pre zabezpečenie zachovania odbornej úrovne.
C. Účelom tejto podmienky účasti je preukázanie skutočnosti, že uchádzač má dostatočnú technickú vybavenosť a je technicky spôsobilý realizovať predmet zákazky, t. j. či disponuje/bude disponovať technickým vybavením pre účely plnenia predmetu zákazky podľa požiadaviek verejného obstarávateľa s ohľadom na náročnosť realizácie predmetu zákazky.
D. Informácie o podiele subdodávok a subdodávateľoch majú zabezpečiť predovšetkým prehľad verejného obstarávateľa o subjektoch, ktoré sa budú podieľať na realizácii zákazky. Cieľom verejného obstarávateľa je uistiť sa, že plnenie rámcovej dohody bude zabezpečené zodpovedným zmluvným partnerom a plnenie rámcovej dohody nebude ohrozené ani pri využití subdodávateľov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: A. Uchádzač preukáže poskytnutie služby rovnakého alebo podobného predmetu obstarávania, za sledované obdobie. Podmienkou je poskytnutie takej služby, kde predmetom bolo vyhotovenie programov starostlivosti o lesy alebo obdobnej služby v objeme 1,5 mil. € za predchádzajúce 3 roky na každú časť samostatne.
B. Pre zabezpečenie odbornej úrovne vyhotovenia PSL uchádzač predloží Osvedčenie o odbornej spôsobilosti pre činnosť vyhotovenie PSL (LHP) v zmysle § 42 ods. 3 zákona č. 326/2005 Z. z. o lesoch v znení neskorších predpisov (predloží alebo originál alebo úradne overenú kópiu), preukazujúce vykonanie skúšky odbornej spôsobilosti. Je potrebné zabezpečiť a dokladovať aspoň: na časti Východ I.: 4, na časti Východ II.: 5, na časti Stred: 4, na časti Sever: 5 a na časti Západ: 5 zodpovedných zamestnancov alebo inak zabezpečených iných osôb, než zamestnanec, s odbornou spôsobilosťou na vyhotovenie PSL za každú časť podľa bodu C osobitne (5 častí), ktorí sa budú podieľať na realizácii zákazky. Uchádzač môže údaje následne zosumarizovať aj použitím prílohy 2c.
C. Uchádzač predloží zoznam strojového a technického vybavenia, v ktorom uvedie, že disponuje takým strojovým, prevádzkovým alebo technickým vybavením, ktoré je nevyhnutne potrebné na zabezpečenie tejto zákazky - Vyhotovenie PSL a umožňuje jej realizáciu. Uchádzač môže použiť Prílohu č. 2d ) súťažných podkladov - Zabezpečenie potrebného technického vybavenia. Z dokladu musí byť zrejmé, že počas celého obdobia platnosti rámcovej dohody bude mať uchádzač k dispozícii potrebné technické vybavenie na zabezpečenie tejto zákazky.
D. Uchádzač predloží právoplatne podpísané vyhlásenie (môže sa použiť Prílohu 2e) súťažných podkladov) v ktorom uvedenie podiel plnenia subdodávateľmi. Toto vyhlásenie predloží aj v prípade ak nepoužije na plnenie predmetu zákazky subdodávateľov.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.1) Informácie o konkrétnej profesii
Odkaz na príslušný zákon, právny predpis alebo administratívne opatrenie: Zákon č. 325/2005 Z.z o lesoch.
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Uchádzač v ponuke dokladuje:že najneskôr v deň podpisu rámcovej dohody bude mať zabezpečený dostatočný počet osôb s minimálne stredoškolským lesníckym vzdelaním s maturitou, ktoré sa budú podieľať na plnení predmetu zákazky, tak aby na jednu osobu ročne v rámci každého roku začiatku platnosti PSL samostatne (RZP 2020, RZP 2021 a RZP 2022) pripadla výmera najviac 2 500 ha.
Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 17.10.2018 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.05.2019
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 17.10.2018 13:00
Miesto: V sídle verejného obstarávateľa.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
I. Uchádzač pri predkladaní ponuky môže nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti predložením jednotného európskeho dokumentu, bližšie v súťažných podkladoch (ďalej SP).
II. Uchádzač musí spĺňať nasledovné požiadavky:
A. Právnická osoba uchádzača je odborne spôsobilá podľa § 42 ods. 4 zákona o lesoch t.j. aspoň jeden jej spoločník, jej člen alebo jej zamestnanec v pracovnom pomere na neurčitý čas, ktorý je zodpovedný za vyhotovenie programov starostlivosti o les (ďalej PSL), je držiteľom osvedčenia o odbornej spôsobilosti podľa bodu III.1.3.1. tohto oznámenia a nie je spoločníkom, členom alebo zamestnancom inej právnickej osoby oprávnenej na vyhotovovanie PSL.
B.najneskôr v deň podpisu rámcovej dohody (ďalej RD) bude mať zabezpečený dostatočný počet osôb s minimálne stredoškolským lesníckym vzdelaním s maturitou,bližšie v SP.
C. najneskôr v deň podpisu RD musí byť uchádzač zapísaný v registri partnerov verejného sektora. Verejný obstarávateľ nesmie RD s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie je zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora.
III. Ďalšie pokyny a informácie:
D. Verejný obstarávateľ predpokladá uzatvorenie 5 rámcových dohôd, t.j. jednu rámcovú dohodu na každú časť zvlášť, pričom počas platnosti 1 rámcovej dohody by sa mali uzatvoriť 3 čiastkové zmluvy tak, aby sa zabezpečilo vyhotovenie PSL na 3 rôzne obdobia ich platnosti. Každá časť (1 až 5) sa bude vyhodnocovať samostatne.
E. Podrobné pokyny na vypracovanie ponuky/ponúk a požiadavky verejného obstarávateľa sú uvedené v SP. Verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup elektronickými prostriedkami k súťažným podkladom a ku všetkým doplňujúcim podkladom. Súťažné podklady si môže záujemca prevziať z profilu verejného obstarávateľa vytvoreného na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie, www.uvo.gov.sk.
F. Každý záujemca doručí žiadosť o vydanie súťažných podkladov, na email: vo@nlcsk.org. V žiadosti sa uvedie dátum, kedy si záujemca prevzal súťažné podklady z profilu verejného obstarávateľa a označí sa príslušná časť/ti (1 až 5), na ktorú záujemca plánuje predložiť ponuku. Potrebné časti súťažných podkladov v "doc" formáte bude možné stiahnuť aj z webovej stránky verejného obstarávateľa www.nlcsk.org.
G. V prípade potreby vysvetlenia SP alebo oznámenia, môže ktorýkoľvek zo záujemcov písomne požiadať o ich vysvetlenie priamo u zodpovednej osoby verejného obstarávateľa, uvedenej v SP. Odpoveď na každú písomnú požiadavku o vysvetlenie súťažných podkladov, predloženej zo strany ktoréhokoľvek záujemcu, oznámi verejný obstarávateľ zverejním v profile verejného obstarávateľa, zriadeného na webovej stránke UVO v zákonom stanovenej lehote. Upozorňujeme uchádzačov, aby v období prebiehajúcej verejnej súťaže sledovali profil verejného obstarávateľa, zriadený na stránke ÚVO, nakoľko verejný obstarávateľ bude na komunikáciu používať výlučne tento spôsob.
H. Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov/uchádzačov na dodržanie maximálnej ceny, uvedenej v SP.
J. Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, že čiastkové zmluvy (ČZ), ktoré majú byť uzatvárané v zmysle rámcových dohôd, ktoré budú výsledkom tohto postupu verejného obstarávania budú uzatvorené pre príslušný rok až po garancii pridelenia finančných prostriedkov na financovanie PSL od zriaďovateľa alebo môže v jednotlivých ČZ rozhodnúť o tom, že PSL nebude obsahovať niektorú zo súčasti uvedených v § 40 ods.3 zákona o lesoch.
K. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a uchádzačmi v zmysle § 20 ZVO bude od 19.10.2018 prebiehať elektronicky prostredníctvom internetového rozhrania www.obstaravanie.eranet.sk. Spôsob komunikácie verejný obstarávateľ včas oznámi uchádzačom/záujemcom.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
12.09.2018

Redakčné opravy

14546 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 205/2018
V oznámení 13009-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Národné lesnícke centrum (NLC), T.G.Masaryka 22, 960 92 Zvolen zverejnenom vo VVO č. 185/2018 zo dňa 18.09.2018 boli nesprávne zverejnené údaje VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE: Namiesto: K. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a uchádzačmi v zmysle § 20 ZVO bude od 19.10.2018 prebiehať elektronicky prostredníctvom internetového rozhrania www.obstaravanie.eranet.sk. Spôsob komunikácie verejný obstarávateľ včas oznámi uchádzačom/záujemcom. Má byť: K. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a uchádzačmi od 19.10.2018. K.1. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje od 19.10.2018 elektronickou formou, ktorá zabezpečí trvalé zachytenie ich obsahu, prostredníctvom systému ERANET dostupného na obstaravanie.eranet.sk (ďalej len ERANET). K.2. Pre potreby elektronickej komunikácie je každý uchádzač povinný zaregistrovať sa v systéme ERANET na URL adrese: obstaravanie.eranet.sk. K.3. Za moment doručenia aj prevzatia elektronickej informácie sa považuje: K.3.1. moment zverejnenia v prípade, ak sa informácia neposiela prostredníctvom elektronickej správy, ale len zverejňuje v systéme ERANET (najmä súťažné podklady, vysvetlenie a pod.) K.3.2. moment prečítania v systéme ERANET v prípade, ak sa informácia posiela prostredníctvom elektronickej správy a ak lehota stanovená zákonom alebo komisiou verejného obstarávateľa začína plynúť odo dňa doručenia informácie. Jedná sa najmä o nasledujúce skutočnosti: - doručenie žiadosti o nápravu verejnému obstarávateľovi - prevzatie vybavenia žiadosti o nápravu uchádzačom alebo záujemcom - informácia o vylúčení - žiadosť o nahradenie subdodávateľa alebo tretej osoby, ktorou uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti K.3.3. V prípade, ak si verejný obstarávateľ, uchádzač alebo záujemca elektronickú informáciu neprečíta do troch pracovných dní odo dňa odoslania elektronickej informácie, považuje sa táto informácia za doručenú uplynutím posledného dňa uvedenej lehoty. K.4. Moment odoslania informácie v prípade, ak sa informácia posiela prostredníctvom elektronickej správy a ktorá má byť prijímateľovi doručená v lehote stanovenej zákonom verejnom obstarávaní. Jedná sa najmä o nasledujúce skutočnosti: - doručovanie oznámenia o vybavení žiadosti o nápravu - zaslanie zápisnice z otvárania ponúk K.5. V prípade preukázateľného výpadku/nedostupnosti systému ERANET, možno komunikáciu medzi verejným obstarávateľom a záujemcami uskutočňovať aj prostredníctvom elektronickej schránky dostupnej na stránke www.slovensko.sk. V takom prípade sa elektronická komunikácia riadi pravidlami danými týmto elektronickým kanálom. K.6. Ak záujemca alebo uchádzač, zašle informáciu prostriedkami, ktorými nemožno trvalo zachytiť ich obsah a nie je zaručená ich pravosť t.j. podaných faxom alebo e-mailom, záujemca alebo uchádzač zabezpečí doručenie takejto žiadosti verejnému obstarávateľovi aj v elektronickej podobe cez systém ERANET, a to najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa odoslania tejto žiadosti uvedenými prostriedkami. Pre dodržanie termínov na doručenie žiadosti verejnému obstarávateľovi je rozhodujúci dátum doručenia elektronickej podoby žiadosti cez systém ERANET. Pokiaľ verejný obstarávateľ neobdrží žiadosť do 3 pracovných dní odo dňa jej odoslania faxom alebo e-mailom aj v elektronickej podobe cez systém ERANET (t.j. v podobe, ktorá zabezpečuje trvale zachytenie obsahu písomnosti) verejný obstarávateľ môže na takúto žiadosť hľadieť tak, ako keby nebola podaná. K.7. Ak verejný obstarávateľ, poskytne informácie prostriedkami, ktorými nemožno trvalo zachytiť ich obsah a nie je zaručená ich pravosť t.j. podaných faxom alebo e-mailom, verejný obstarávateľ zabezpečí doručenie takejto informácie aj elektronickej podobe cez systém ERANET, a to najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa odoslania tejto informácie prostriedkami, ktorými nemožno trvalo zachytiť ich obsah a nie je zaručená ich pravosť. K.8. Pre potreby elektronickej komunikácie je každý záujemca/uchádzač povinný zaregistrovať sa do systému ERANET na URL: obstaravanie.eranet.sk. Registrácia do systému ERANET je bezplatná. Podmienky a pravidlá používania systému ERANET sú uvedené na: obstaravanie.eranet.sk v časti PODMIENKY a MANUÁL. Pokračovanie je uvedené v VII.2)ĎALŠIE DODATOČNÉ INFORMÁCIE a v profile verejného obstarávateľa vedeného na UVO sú uvedené kompletné informácie k elektronickej komunikácii. VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE: K.9. Minimálne technické požiadavky na používanie informačného systému ERANET: -OS: MS Win 7 a vyššie, Android, iOS7, Linux; -Aktuálne verzie prehliadačov: IE 10 a vyššie, MS Edge, Firefox 30.0 a vyššie, Chrome 35 a vyššie; -Ďalšie požiadavky: prístup na Internet, zapnutý JavaScript, zapnuté Cookies K.10. Žiadosť o nahradenie subdodávateľa, tretej osoby -Stanovenie lehoty na zaslanie odpovede min. 5 pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti. K.11. Výnimky z elektronickej komunikácie : viď výkladové stanovisko úradu č. 3/2018 -Žiadosti o nápravu a námietky akceptovateľné v listinnej podobe a cez elektronické schránky.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité