Oznámenie 12946 - WYT

Obsah

12946 - WYT
Vestník č. 184/2018 - 17.09.2018

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Hlohovec
IČO: 00312509
M. R. Štefánika 1, 92001 Hlohovec
Slovensko
Kontaktná osoba: Ingrid Ličková
Telefón: +421 333813384
Email: ingrid.lickova@hlohovec.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.hlohovec.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4729
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálna alebo miestna agentúra/úrad
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Digitalizácia kina Úsmev v Hlohovci
Referenčné číslo: 40028/2018/2846/LIC
II.1.2) Hlavný kód CPV
32321200-1
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je dodávka a montáž audiovizuálneho technického zariadenia v kine Úsmev v Hlohovci podľa štandardov DCI (Digital Cinema Initiatives) v zmysle technickej špecifikácie, ktorá je súčasťou súťažných podkladov vrátane zaškolenia obsluhy, návodov na obsluhu, záručného servisu a odovzdania kompletnej dokumentácie dokladujúcej zoradenie všetkých technológií v kinosále a potvrdenie certifikátu kinosály v Kine Úsmev v Hlohovci podľa špecifikácie DCI. Inštalácia zahrňuje projektor pre D-cinema (základná technológia 2D), server pre Dcinema, základné príslušenstvo (univerzálna vstupná jednotka) vrátane kompletného priestorového zvuku, dodanie a inštaláciu kinoplátna, úpravy premietacej kabíny a prepojenia zariadení na ovládanie osvetlenia a oponového systému.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
112 000,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
38652100-1
38652000-0
32331300-5
32342410-9
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK021
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
ul. M. R. Štefánika 227/11, Hlohovec objekt Kina Úsmev
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je dodávka a montáž audiovizuálneho technického zariadenia v kine Úsmev v Hlohovci podľa štandardov DCI (Digital Cinema Initiatives) v zmysle technickej špecifikácie, ktorá je súčasťou súťažných podkladov vrátane zaškolenia obsluhy, návodov na obsluhu, záručného servisu a odovzdania kompletnej dokumentácie dokladujúcej zoradenie všetkých technológií v kinosále a potvrdenie certifikátu kinosály v Kine Úsmev v Hlohovci podľa špecifikácie DCI. Inštalácia zahrňuje projektor pre D-cinema (základná technológia 2D), server pre Dcinema, základné príslušenstvo (univerzálna vstupná jednotka) vrátane kompletného priestorového zvuku, dodanie a inštaláciu kinoplátna, úpravy premietacej kabíny a prepojenia zariadení na ovládanie osvetlenia a oponového systému.
Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
112 000,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v dňoch: 60
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie
Termín začatia: dňom účinnosti zmluvy
Termín ukončenia: do 60 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy
Predmet zákazky sa bude financovať z finančných prostriedkov rozpočtu Mesta Hlohovec vyčlenených na predmetnú
zákazku a z dotácie Audiovizuálneho fondu.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 114 ods. 2 a podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení
neskorších predpisov (ďalej len "zákon o verejnom obstarávaní"), predložením dokladov podľa § 32 ods. 2, resp. ods. 4, 5 alebo § 152 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti
týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 3 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní, a to za každého člena skupiny
osobitne. Doklady musia byť predložené v origináloch alebo úradne overených fotokópiách.
V zmysle zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii), od 1.septembra 2018, ak je uchádzačom hospodársky subjekt - právnická osoba alebo fyzická osoba so sídlom, miestom podnikania v Slovenskej republike, nie je povinný predkladať výpis z obchodného registra; výpis zo živnostenského registra, resp. iný doklad o oprávnení dodávať tovar ak je zapísaný v Registri právnických osôb.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: podľa § 114 ods. 2 a § 33 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní.
Verejný obstarávateľ požaduje predložiť prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti a potreba jej zahrnutia medzi podmienky účasti:
Podmienka splnenia výšky obratu sleduje cieľ zabezpečiť dodávateľa, ktorý z hľadiska svojich podnikateľských činností je na trhu stabilný a je predpoklad, že bude spĺňať požiadavky kladené na dodanie predmetu zákazky. Podmienka je primeraná k výške hodnoty zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač prehľadom o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka preukáže, že za posledné tri hospodárske roky dosiahol obrat minimálne 150 000 EUR bez DPH. Uchádzač predloží čestné vyhlásenie, podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača, o obrate z dodania predmetov zákazky rovnakých alebo obdobných ako je predmet zákazky za tri posledné hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Prehľad obratu (čestné vyhlásenie) musí byť podpísané štatutárnym orgánom uchádzača alebo osobou oprávnenou konať v mene uchádzača.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: - podľa § 114 ods. 2 a § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ požaduje zoznam dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti a potreba jej zahrnutia medzi podmienky účasti:
Verejný obstarávateľ vyžaduje uvedenú podmienku účasti na preukázanie schopností a praktických skúseností uchádzačov s dodaním, umiestnením, montážou a inštaláciou tovaru rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto zákazky.
- podľa § 114 ods. 2 a § 34 ods. 1 písm. m) bodu 1. zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ vyžaduje predložiť presnú špecifikáciu - opis s fotografiami ponúkaného tovaru/opis audiovizuálnych technických zariadení.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti a potreba jej zahrnutia medzi podmienky účasti:
Verejný obstarávateľ vyžaduje uvedenú požiadavku z dôvodu overenia si súladu technických parametrov a vlastností ponúkaného tovaru s technickými parametrami a vlastnosťami požadovaného tovaru, ktoré sú uvedené v technickej špecifikácii.
- podľa § 114 ods. 2 a § 35 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ požaduje predložiť originál resp. úradne overenú kópiu platného certifikátu systému riadenia kvality podľa ISO 9001, ktorým potvrdí splnenie noriem zabezpečenia kvality na vnútorné vybavenie a techniku digitálnych kín. Verejný obstarávateľ uzná aj osvedčenie vydané príslušnými orgánmi členských štátov, resp. prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom o zabezpečení systému riadenia kvality. Tieto musia byť rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu v súlade s § 35 zákona o verejnom obstarávaní.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti a potreba jej zahrnutia medzi podmienky účasti:
Verejný obstarávateľ vyžaduje uvedenú požiadavku z dôvodu schopností uchádzača poskytnúť plnenie predmetu zákazky v požadovanej kvalite v súlade s technickou špecifikáciu. Podmienka účasti je potrebná a primeraná vo vzťahu k predmetu zákazky, pretože uchádzač musí preukázať schopnosť zabezpečiť kvalitu procesov pri plnení predmetu zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: - k § 114 ods. 2 a § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní: V zozname dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania uchádzač predloží referencie na dodávky tovaru rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky (digitálne kiná v štandarde DCI) v celkovej hodnote minimálne 100.000 EUR bez DPH.
- k § 114 ods. 2 a § 34 ods. 1 písm. m) bodu 1. zákona o verejnom obstarávaní: Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač predložil opis ponúkaného tovaru/opis ponúkaných audiovizuálnych technických zariadení (technické listy s fotografiami ponúkaného tovaru resp. ekvivalent dokladu), ktorý jednoznačne preukáže splnenie požadovaných technických parametrov uvedených v technickej špecifikácii. V opise ponúkaného tovaru k názvu tovaru uchádzač uvedie obchodné označenie ponúkaného tovaru, technické parametre a vlastnosti ponúkaného tovaru a ďalšie informácie a údaje o ponúkanom tovare v takom rozsahu, aby bolo možné jednoznačne posúdiť splnenie požadovaných technických parametrov uvedených v technickej špecifikácii na všetky jednotlivé položky predmetu zákazky.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Podmienky vykonania zákazky sú definované v súťažných podkladoch.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Podrobné informácie o elektronickej aukcii sú uvedené v súťažných podkladoch v časti A.3. KRITÉRIÁ NA HODNOTENIE PONÚK A PRAVIDLÁ ICH UPLATNENIA.
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 01.10.2018 15:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 02.10.2018 10:00
Miesto: Mestský úrad Hlohovec, M. R. Štefánika č.1, 920 01 Hlohovec, II. poschodie, v malej zasadacej miestnosti MsÚ.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Vzhľadom na to, že verejný obstarávateľ použije na vyhodnotenie ponúk elektronickú aukciu, podľa § 114 ods. 10 zákona o verejnom obstarávaní je otváranie ponúk neverejné, údaje z otvárania ponúk komisia nezverejňuje a zápisnica z otvárania ponúk sa neposiela.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1./ Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo komunikovať iba v slovenskom jazyku.
2./ Verejný obstarávateľ zverejní súťažné podklady, vysvetlenie a/alebo doplnenie súťažných podkladov, ako aj akúkoľvek inú sprievodnú dokumentáciu v profile verejného obstarávateľa: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4729. Na základe mailovej žiadosti zaslanej kontaktnej osobe uvedenej v oddiele I.1) tohto oznámenia, poskytne verejný obstarávateľ súťažné podklady v elektronickej forme (vrátane všetkých príloh) e-mailom na adresu záujemcu/-ov.
Žiadosť musí obsahovať: kompletné identifikačné údaje záujemcu, e-mailovú adresu, názov predmetu zákazky, meno a priezvisko zodpovedného pracovníka, telefónne číslo. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom požiadať o súťažné podklady s časovým predstihom, ktorý im umožní využiť inštitút vysvetľovania súťažných podkladov. Každému záujemcovi sa zároveň odporúča sledovať profil verejného obstarávateľa, nakoľko každý zo záujemcov nesie riziko prípadného nezapracovania tých skutočností do svojich ponúk, ktoré boli predmetom vysvetľovania a/alebo doplnenia súťažných podkladov zverejneného v profile verejného obstarávateľa.
Verejný obstarávateľ vyžaduje pri e-mailovej komunikácii zaslať potvrdenie o doručení a prečítaní predmetnej elektronickej správy (reálne uskutočnené fyzicky nie automatizovaným systémom), aby mal verejný obstarávateľ nesporne preukázané doručenie predmetnej správy.
3./ Zábezpeka ponuky sa vyžaduje vo výške 3.000,00 EUR (slovom: Tritisíc EUR). Spôsob a podmienky zloženia
zábezpeky sú stanovené podľa zákona o verejnom obstarávaní a podrobne rozpísané v súťažných podkladoch. Zloženie zábezpeky preukážu uchádzači v ponukách.
4./ Hospodársky subjekt/uchádzač môže v zmysle § 39 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní predbežne nahradiť
doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom jednotným európskym
dokumentom (ďalej len JED).
Verejný obstarávateľ uverejní v profile verejného obstarávateľa https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanieprofilov/
zakazky/4729 dokument JED vo formáte.pdf - vyplnenú Časť I. JED-u spolu s odkazom/upozornením pre uchádzača, aby si vzor formulára JED-u vo formáte .rtf, umožňujúci jeho priame vypĺňanie, stiahol z webového sídla Úradu pre verejné obstarávanie: http://www.uvo.gov.sk/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-553.html a údaje uvedené v dokumente vo formáte .pdf, ktoré obsahujú informácie týkajúce sa postupu a identifikácie verejného obstarávateľa, do neho sám preniesol/prepísal.
5./ Z dôvodu overenia si skutočnosti, že uchádzač dokáže zabezpečiť sfunkčnenie celého systému digitalizácie, verejný obstarávateľ požaduje v ponuke predložiť:
5.1/ potvrdenie o autorizácii na predaj, obsluhu, školenie a výkon autorizovaných servisných činností na ponúkanom riešení v prípade hlavných častí techniky digitálneho kina (projektor, sever, zvukový procesor, zosilňovače a reproboxy) verejný obstarávateľ požaduje preukázať autorizované partnerstvo s výrobcom alebo distribútorom ponúkaného riešenia pre slovenský trh;
5.2/ certifikát alebo iný doklad preukazujúci skutočnosť, že uchádzač má k dispozícii aspoň jedného servisného technika zaškoleného na 1. stupeň (inštalácia DCI projektorov) aj 2. stupeň (diagnostika servis DCI projektorov) na značku ponúknutého DCI projektora. Certifikát alebo iný doklad musí byť vystavený priamo výrobcom značky ponúknutého projektora. Uchádzač zároveň predloží aj vyhlásenie tohto servisného technika, že bude uchádzačovi k dispozícii na plnenie zmluvy týkajúcej sa predmetu zákazky;
5.3/ certifikát alebo iný doklad preukazujúci skutočnosť, že uchádzač má k dispozícii aspoň jedného technika zaškoleného na inštaláciu a servis ponúknutého DCI cinema servera. Certifikát alebo iný doklad musí byť vystavený priamo výrobcom značky ponúknutého servera. Uchádzač zároveň predloží aj vyhlásenie tohto technika, že bude uchádzačovi k dispozícii na plnenie zmluvy týkajúcej sa predmetu zákazky.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
14.09.2018

Redakčné opravy

14245 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 201/2018
V oznámení 12946-WYT verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Hlohovec, M. R. Štefánika 1, 920 01 Hlohovec zverejnenom vo VVO č. 184/2018 zo dňa 17.09.2018 boli nesprávne zverejnené údaje VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE Namiesto: doplnenie informácií do bodu VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE Má byť: 6./ Komunikácia vo verejnom obstarávaní zákazky: Verejný obstarávateľ do 18. 10. 2018 bude pokračovať v komunikácii v súlade s § 187 ods. 8 a § 20 ods. 1 a nasl. zákona o verejnom obstarávaní komunikácia sa môže uskutočňovať písomne prostredníctvom pošty, iného doručovateľa, faxom, elektronicky (e-mail) alebo ich kombináciou. Verejný obstarávateľ po 18. 10. 2018 použije elektronickú komunikáciu spôsobom určeným funkcionalitou elektronického komunikačného nástroja eZakazky na portáli www.ezakazky.sk. Podrobnosti o elektronickej komunikácii, prostredníctvom ktorej sa verejné obstarávanie bude ďalej realizovať po 18.10.2018 v súlade s § 20 zákona o verejnom obstarávaní, budú zverejnené v profile verejného obstarávateľa.
18256 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 250/2018
V oznámení 12946-WYT verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Hlohovec, M. R. Štefánika 1, 920 01 Hlohovec zverejnenom vo VVO č. 184/2018 zo dňa 17.09.2018 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané Namiesto: 31.12.2018 00:00 Má byť: 30.06.2019 00:00 VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE Verejný obstarávateľ predlžuje lehotu viazanosti ponúk v súlade so súťažnými podkladmi - v časti A.1. POKYNY PRE UCHÁDZAČOV v bode 9.2 je uvedené: V prípade uplatnenia revíznych, kontrolných a iných postupov v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní, verejný obstarávateľ môže oznámiť uchádzačom predĺženie lehoty viazanosti a uchádzači sú svojou ponukou viazaní do uplynutia prípadného predĺženia lehoty.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité