Oznámenie 13103 - WYS

Obsah

13103 - WYS
Vestník č. 186/2018 - 19.09.2018

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina
IČO: 17335825
Vojtecha Spanyola 43, 01207 Žilina
Slovensko
Kontaktná osoba: PhDr. Silvia Taligová
Telefón: +421 415110193
Email: uvo@fnspza.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.fnspza.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/2157
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://evo.gov.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Zdravotníctvo
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Pokrytie WIFI signálom, bezplatny internet v čakárňach ambulancii a na lôžkových oddeleniach
Referenčné číslo: 31/2018
II.1.2) Hlavný kód CPV
72400000-4
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je pokrytie priestorov verejného obstarávateľa WIFI signálom - bezplatný internet návštevníkom a pacientom v čakárňach ambulancií a na lôžkových oddeleniach, správa a údržba systému vrátane prevádzkovania počas 60 mesiacov. Systém je nezávislý od IT siete a systému verejného obstarávateľa. Súčasťou informačného systému nebude prevádzkovanie jestvujúceho IS verejného obstarávateľa.
Investícia vybudovania celého riešenia je na operátorovi, taktiež kompletné vybudovanie a následné odovzdanie funkčného diela po uplynutí obdobia prevádzkovania.
Sieť, systém hlavných chrbticových rozvodov po optických kábloch je úplne nezávislý od IT infraštruktúry verejného obstarávateľa.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
168 081,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
72411000-4
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina
II.2.4) Opis obstarávania
Celková dĺžka optickej siete: 2300 m
- z toho:
- 24 vlákno 1100 m
- 12 vlákno 350 m
- 4 vlákno 850 m
Celková dĺžka siete: UTP drôt CAT5E (metalika) 5300 m
Vybavenie infraštruktúry:
- rack 12U veľkosť 500x600 15 ks
- patch panel určený pre montáž do 19" dátových rozvádzačov 12 portov 15 ks
- optický patch panel určený pre montáž do 19" dátových rozvádzačov 16 ks
- switch 12 port (switch ES3510MA-DC L2/4 alebo ekvivalent) 15 ks
- SFP modul WDA/WDB 30 ks
- Káblové lišty 18/13 500 m
- Káblové lišty 24/20 200 m
Prevádzkový čas siete a prístup na internet 24/365 hod./dní
V prípade potreby, fyzické odstránenie porúch 4 hod.
Kapacitou 1000 Mbps
Rýchlosť pripojenia 1 Gbit./sek.

Požiadavky pre štatistické výstupy:
Sprístupnenie ovládacieho WEB rozhrania Hotspot portálu a kontroléra objednávateľovi služby pre prístup k prevádzkovým informáciám ako napr. počet registrácií, počet aktívných užívateľov, graf využívania služby a pod.

Technické požiadavky pre hotspot služby:
- pokrytie realizované WiFi technológiou 802.11 n/ac 2x2 MIMO
- duálne v pásmach 2,4GHz a 5GHz so šírkou kanálu 20MHz
- možnosť definovať limity na pripojenia klientskych zariadení (čas, rýchlosť, objem dát, počet)
- možnosť ochrany siete pred neželanou komunikáciou ( napr. peer-to-peer siete, torrents, ...)
- možnosť úpravy registračného procesu klientskych zariadení

Objekty:
1. Pľúcny pavilón prízemie, ambulancie prízemie
2. Pavilón ORL 2- poschodová budova, prízemie ambulancie, 1 a 2 poschodie lôžková časť, poschodia delené na dve krídla.
3. Rádioterapia 1- poschodová budova, ambulancie prízemie a 1. poschodie.
4. Detská nemocnica 4- poschodová budova, prízemie ambulancie - stacionár, ostatné lôžková časť.
5. Detská poliklinika 1- poschodová budova, ambulancie prízemie, suterén a 1. poschodie.
6. Poliklinika 7- poschodová budova, len ambulancie prízemie len čakáreň pre pacientov čakajúcich na sanitku, na každom poschodí štyri krídla.
7. Chirurgický pavilón 2- poschodová budova, kombinovaná ambulancie a lôžková časť, delenie na Ortopédiu, úrazovú chirurgiu a dve poschodia chirurgia.
8. Interný pavilón 4- poschodová budova, prízemie ambulancie a stacionár, ostatné lôžková časť, na každom poschodí dve krídla.
9. Gynekologický pavilón 4 - poschodová budova, kombinovaná ambulancie a lôžková časť.
10. Spojené komplementy 1- poschodová budova. Suterén FRO ambulancie, 1. Poschodie RTG ambulancie. Prízemie bez wifi prístupu
11. Budova LDCH 3- poschodová budova, prízemie ambulancie ostatné poschodia lôžková časť
12. Urologický pavilón 2 - poschodová budova, prízemie ambulancie 1. a 2. poschodie lôžková časť
13. Budova NTS, 1 poschodová budova len ambulancie - ambulancie = čakárne pre verejnosť
Všetky objekty sú prepojené podzemnými kolektormi, nie sú potrebné výkopové práce.

Podrobnejšie vymedzenie opisu predmetu obstarávania je uvedené v časti B1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
168 081,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 60
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Áno
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť uchádzač, ktorý spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia v zmysle § 32 zákona o VO:
a) nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe,
b)nemá nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
c) nemá daňové nedoplatky v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
d )nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok
majetku,
e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu
f)nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.

Splnenie minimálnych požiadaviek týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 zákona VO uchádzač preukazuje :
1. výpis z registra trestov nie starší ako tri mesiace
2. potvrdenie zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie staršie ako
tri mesiace
3. potvrdenie miestne príslušného daňového úradu nie staršie ako tri mesiace
4. potvrdenie príslušného súdu nie staršie ako tri mesiace
5. doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo
poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky
6. čestné vyhlásenie / že uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní /

Podmienky účasti môže uchádzač preukázať aj:
a) v súlade s §39 ZVO jednotným európskym dokumentom, alebo
b) v súlade s §152 ZVO informáciou o zápise do zoznamu hospodárskych subjektov. Verejný
obstarávateľ uzná za rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom
iného členského štátu Európskej únie.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť uchádzač, ktorý spĺňa podmienky účasti týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia.
A) Uchádzač v ponuke predloží doklady, ktorými preukazuje svoju spôsobilosť na dodanie predmetu zákazky podľa § 33 ods.1 písm. a):

A.1. vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky, v ktorej má uchádzač vedený účet, o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky, ktoré musia obsahovať informáciu o tom, že uchádzač:
a)Nebol v nepovolenom debete,
b)plní voči banke všetky záväzky, ktoré vyplývajú zo zriadenia účtu,
c)v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár,
d)jeho bežný účet nebol predmetom exekúcie

Toto vyjadrenie sa musí vzťahovať na obdobie posledných šesť mesiacov, príp. na obdobie, za ktoré sú údaje dostupné v závislosti od vzniku, alebo začatia prevádzkovania živnosti/zriadenia účtu.
A.2. K vyjadreniu banky uchádzač zároveň predloží čestné vyhlásenie, že nemá vedené účty ani záväzky v inej banke ako v tej , od ktorej predložil vyjadrenie.
A.3. Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7.

A.4. Verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ môže požadovať, aby uchádzač alebo záujemca a iná osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, zodpovedali za plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy spoločne.

A.5. Ak uchádzač alebo záujemca nedokáže z objektívnych dôvodov poskytnúť na preukázanie finančného a ekonomického postavenia dokument určený verejným obstarávateľom alebo obstarávateľom, môže finančné a ekonomické postavenie preukázať predložením iného dokumentu, ktorý verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ považuje za vhodný.

Minimálne požiadavky na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia podľa § 32 zákona VO
1. Potvrdenie ( vyjadrenie) banky, ktoré by preukazovalo schopnosti uchádzača plniť si finančné záväzky / Toto vyjadrenie sa musí vzťahovať na obdobie posledných šesť mesiacov, príp. na obdobie, za ktoré sú údaje dostupné v závislosti od vzniku, alebo začatia prevádzkovania živnosti/zriadenia účtu /
2. Čestné vyhlásenie, že uchádzač nemá vedené účty ani záväzky v inej banke ako v tej od ktorej predložil vyjadrenie.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: V súlade s ustanovením § 38 ods.5 ZVO verejný obstarávateľ odôvodňuje primeranosť každej určenej podmienky účasti týkajúcej sa finančného a ekonomického postavenia vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti nasledovne:
Podmienku účasti týkajúcu sa finančného a ekonomického postavenia určil VO primerane v súlade s ustanovením § 33 ZVO. VO si potrebuje overiť ekonomickú stabilitu uchádzača a jeho schopnosť plniť si svoje finančné záväzky. Potreba zahrnutia sleduje cieľ nájsť dodávateľa predmetu zákazky, ktorý si plní všetky záväzky včas a riadne.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: A) Uchádzač v ponuke predloží nasledujúce doklady, ktorými preukazuje svoju odbornú spôsobilosť na poskytovania predmetu zákazky § 34, ods. 1 písm. a) zákona v súlade ustanoveniami zákona k technickému a odbornému postaveniu podľa zákona.
A.1. Uchádzač predloží doklady podľa § 34 ods.1 písm. a) :Zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona,

Dokladom ,ktorý uchádzač predloží pre splnenie podmienky technickej alebo odbornej spôsobilosti :
-Referencia alebo Vyhlásenie uchádzača podľa bodu A.1., o uspokojivom vykonaní minimálne troch realizácií obdobného rozsahu a charakteru ako je predmet zákazky
za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov.
Zoznam musí byť na hlavičkovom papieri spoločnosti a podpísaný oprávnenou osobou spoločnosti.

B) Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej a/alebo odbornej spôsobilosti spoločne.

C) Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa odseku 1 písm. g), uchádzač alebo záujemca môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne poskytovať službu, na ktoré sa kapacity vyžadujú.(§34 ods.3 zákona VO)

(D) Verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ môže požadovať , aby uchádzač alebo záujemca a iná osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, zodpovedali za plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy spoločne.

(E) Ak ide o zákazku na dodanie tovaru, ktorá zahŕňa aj činnosti spojené s umiestnením, montážou a inštaláciou tovaru, poskytnutím služieb alebo uskutočnením stavebných prác, technická spôsobilosť alebo odborná spôsobilosť uchádzača alebo záujemcu vykonávať tieto činnosti sa vyhodnocuje najmä s ohľadom na jeho schopnosti, skúsenosti, efektívnosť a spoľahlivosť.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálne požiadavky na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti § 34 zákona VO
1. Referencia o uspokojivom vykonaní minimálne troch realizácií obdobného rozsahu a charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov.
2. Ak uchádzač alebo záujemca využije technické a odborné kapacity inej osoby na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti uchádzač preukáže písomnou zmluvou uzavretou s takouto osobou.

Uchádzač predloží aj doklady reprezentujúce osobitné požiadavky na plnenie zmluvy
1. vlastný návrh riešenia, kde z popisu architektúry musí byť zrejmé, že pri hardvérovom alebo softvérovom zlyhaní jedného z komponentov nedôjde k narušeniu prevádzky celého systému a zníženiu komfortu jeho používateľov a prevádzkovaný informačný systém spĺňa naďalej požiadavky v súlade so všetkými príslušnými platnými právnymi predpismi.Vlastný návrh riešenia predkladá uchádzač v prípade , ak sa pri realizácii predmetu zákazky nebude pridržiavať Projektu verejného obstarávateľa, ktorý tvorí prílohu F súťažných podkladov.
V prípade ak uchádzač nepredloží vlastný návrh riešenia , verejný obstarávateľ má zato, že uchádzač sa pri realizácii zákazky bude riadiť Projektom verejného obstarávateľa Príloha F súťažných podkladov. Predkladá vlastný technický opis.

2. potvrdenie od dodávateľa platformy alebo konektivity (v závislosti od architektúry a voľby komponentov) o deklarovanej dostupnosti . Doložené potvrdenie musí obsahovať min.: názov alebo obchodné meno dodávateľa platformy alebo konektivity, adresu jeho sídla, popis poskytovanej služby s uvedením miery garantovanej dostupnosti, pečiatku a podpis zodpovednej osoby dodávateľa platformy alebo konektivity. Potvrdenie podľa tohto písmena musí byť v slovenskom jazyku, v prípade, ak dodávateľ platformy alebo konektivity zverejňuje garantovanú mieru dostupnosti na svojom webovom sídle, alebo na webovom sídle svojho produktu (napr. ako súčasť dohody o úrovni poskytovanej služby), môže Dodávateľ nahradiť potvrdenie odkazom na webovú stránku (presnú URL adresu), kde je toto prehlásenie dodávateľa platformy alebo konektivity zverejnené v čase uzavretia zmluvy, aby verejný obstarávateľ akceptoval túto náhradu, musí byť text na webovej adrese uvedený v slovenskom jazyku, ak nie je, musí Dodávateľ predložiť úradne overený preklad prípade, ak je navrhovaná architektúra zložená z rôznych komponentov, môže Verejný obstarávateľ požadovať od Dodávateľa potvrdenie o deklarovanej dostupnosti doloženú pre každý komponent architektúry.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Podmienky vykonania zákazky sú presne vymedzené v súťažných podkladoch v časti B.4. : Návrh zmluvných podmienok.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: E aukcia bude uskutočnená na celý predmet zákazky , teda celkovo 1 e aukcia. E aukcia sa začne najskôr dva dni odo dňa odoslania výzvy na účasť v e aukcii cez systém EVO. Po skončení e aukcie VO uzavrie zmluvu na základe výsledku e aukcie.
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 05.10.2018 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.01.2019
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 08.10.2018 10:00
Miesto: Miesto: Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina,
Budova polikliniky- oddelenie verejného obstarávania ,3. poschodie
Vojtecha Spanyola 43,
01207 Žilina
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Do procesu vyhodnocovania ponúk budú zaradené tie ponuky, ktoré boli predložené v lehote na predkladanie ponúk.
Otváranie ponúk je vzhľadom na použitie § 54 ZVO (elektronická aukcia) neverejné, údaje z otvárania ponúk komisia nezverejňuje a neposiela uchádzačom ani zápisnicu z otvárania ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Predkladanie ponuky ,poskytovanie vysvetlení a iné dorozumievanie (ďalej len informácie) medzi verejným obstarávateľom a uchádzačmi, sa bude uskutočňovať elektronicky cez systém EVO .


(1) Verejný obstarávateľ a obstarávateľ v zmysle §57 zákona o VO zrušia verejné obstarávanie alebo jeho časť, ak

a) ani jeden uchádzač alebo záujemca nesplnil podmienky účasti vo verejnom obstarávaní a uchádzač alebo záujemca neuplatnil námietky v lehote podľa tohto zákona,

b) nedostal ani jednu ponuku,

c) ani jedna z predložených ponúk nezodpovedá požiadavkám určeným podľa § 42 alebo § 45 a uchádzač nepodal námietky v lehote podľa tohto zákona,

d) jeho zrušenie nariadil úrad.

(2) Verejný obstarávateľ a obstarávateľ môžu zrušiť verejné obstarávanie alebo jeho časť aj vtedy, ak sa zmenili okolnosti, za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávanie, ak sa v priebehu postupu verejného obstarávania vyskytli dôvody hodné osobitného zreteľa, pre ktoré nemožno od verejného obstarávateľa alebo obstarávateľa požadovať, aby vo verejnom obstarávaní pokračovali, najmä ak sa zistilo porušenie tohto zákona, ktoré má alebo by mohlo mať zásadný vplyv na výsledok verejného obstarávania, ak nebolo predložených viac ako dve ponuky alebo ak navrhované ceny v predložených ponukách sú vyššie ako predpokladaná hodnota. Ak bola predložená len jedna ponuka a verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ nezrušil verejné obstarávanie alebo jeho časť, je povinný zverejniť v profile odôvodnenie, prečo verejné obstarávanie nezrušil.

(3) Verejný obstarávateľ a obstarávateľ sú povinní bezodkladne upovedomiť všetkých uchádzačov alebo záujemcov o zrušení použitého postupu zadávania zákazky, koncesie alebo jeho časti s uvedením dôvodu a oznámiť postup, ktorý použijú pri zadávaní zákazky na pôvodný predmet zákazky alebo pôvodný predmet koncesie.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
18.09.2018

Redakčné opravy

13620 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 194/2018
V oznámení 13103-WYS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina, Vojtecha Spanyola 43, 012 07 Žilina zverejnenom vo VVO č. 186/2018 zo dňa 19.09.2018 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 05.10.2018 10:00 Má byť: 17.10.2018 09:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 08.10.2018 10:00 Má byť: 17.10.2018 12:30

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité