Oznámenie 13108 - WYP

Obsah

13108 - WYP
Vestník č. 187/2018 - 20.09.2018

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Slovenská správa ciest
IČO: 00003328
Miletičova 19, 82619 Bratislava-Ružinov
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Jozef Fabian, Ing. Janka Šimanská
Telefón: +421 557277200
Fax: +421 557277225
Email: jozef.fabian@ssc.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/15
Hlavná adresa(URL): http://www.ssc.sk/sk/Aktualne.ssc
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.ssc.sk/sk/verejne-obstaravanie/sutazne-podklady.ssc
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
Slovenská správa ciest, Investičná výstavba a správa ciest Košice
IČO: 00003328
Kasárenské nám.č.4 , 04001 Košice
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Janka Šimanská, Ing. Hedviga Jalčová, Ing. Jaroslav Štelmák
Telefón: +421 557277200
Fax: +421 557277225
Email: jozef.fabian@ssc.sk
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.ssc.sk/sk/Aktualne.ssc
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Štátna rozpočtová organizácia
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Investičná výstavba, správa a údržba ciest I.triedy
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
I/79 Dvorianky riešenie bezpečnosti, II. etapa
Referenčné číslo: PL-08/18
II.1.2) Hlavný kód CPV
45220000-5
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Stavebno-bezpečnostné opatrenia, ktoré zabezpečia zvýšenie bezpečnosti premávky s predpokladom zníženia hlukovej záťaže z cestnej premávky na území obce Dvorianky.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
322 600,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45233120-6
45233223-8
45233290-8
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Slovenská republika, štátna cesta I/79, k. ú. Dvorianky; okres Trebišov, kraj Košický.
II.2.4) Opis obstarávania
Zákazka sa týka II. etapy - objekt 100-00 Úprava cesty I/79, na jestvujúcom cestnom telese v dĺžke 777 m. Súčasťou zákazky je meranie objektivizácie hladiny hluku vo vonkajšom prostredí a výmena ZDZ.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
322 600,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v dňoch: 180
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa jeho osobného postavenia ustanovené v §32 ods.1 zákona č.343/2015 Z.z. (ďalej len zákon o VO).
2. Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti osobné postavenie podľa §32 ods.2, resp. ods.4, resp. ods.5, a to v súlade s § 21 ods.6 alebo §152 ods.1 zákona o VO.
3. V súvislosti s nadobudnutím účinnosti zákona č.91/2016 Z. z. o trestnej zodpovednosti právnických osôb a o zmene a doplnení niektorých zákonov vznikla hospodárskym subjektom so statusom právnickej osoby na účely preukázania osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o VO povinnosť predložiť aj výpis z registra trestov za právnickú osobu, ktorý vydáva Generálna prokuratúra Slovenskej republiky. Hospodársky subjekt zapísaný v zozname hospodárskych subjektov môže preukázať splnenie vyššie uvedenej podmienky účasti:
a) predložením výpisu z registra trestov právnickej osoby nie staršieho ako tri mesiace v procese verejného obstarávania priamo verejnému obstarávateľovi alebo
b) doplnením tohto údaja do zoznamu hospodárskych subjektov prostredníctvom formulára oznámenia o zmene údajov, ktorého vzor Úrad pre verejné obstarávanie zverejňuje na svojom webovom sídle s priloženým výpisom z registra trestov právnickej osoby nie starším ako tri mesiace.
4. Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v súlade s § 152 zákona o VO. V súlade s §187 ods.7 zákona o VO zápis v zozname podnikateľov vykonaný podľa predpisov účinných do 17.04.2016 je zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v rozsahu zapísaných skutočností. V záujme aktualizácie údajov uvedených v zozname hospodárskych subjektov je potrebné, aby hospodárske subjekty prostredníctvom formulára oznámenia zmeny údajov doplnili doklady na webovej stránke https://www.uvo.gov.sk/.
5. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti osobného postavenia
Jednotným európskym dokumentom (JED) v zmysle §39 ods.1 zákona o VO.
6. Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného
postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa §32 ods.1 písm.e) zákona o VO
preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.

Odôvodnenie primeranosti:
Požiadavky na preukázanie osobného postavenia uchádzača vyplývajú zo zákona.

Podmienky účasti osobného postavenia sú podrobne opísané v súťažných podkladoch.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: a) podľa § 33 ods.1 písm.a)
- vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky (originálne vyhotovenie alebo v úradne osvedčená kópia), v ktorej
má uchádzač otvorený resp. vedený účet.

Odôvodnenie primeranosti:
Požiadavka v súlade s §33 ods.1 písm.a) zákona o VO, ktorej aplikácia sleduje zabezpečenie spoľahlivého a ekonomicky stabilného zhotoviteľa ako partnera pri uskutočnení diela.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Verejný obstarávateľ vyžaduje:
- kladné vyjadrenie banky/všetkých bánk, v ktorej/ktorých má uchádzač vedený účet/účty alebo pobočky zahraničnej
banky na území Slovenskej republiky alebo zahraničnej banky o schopnosti uchádzača plniť si svoje finančné záväzky, že jeho účet/účty za posledné 3 roky ku dňu vydania potvrdenia neboli v nepovolenom debete, že v prípade splácania
úveru dodržiava splátkový kalendár, že jeho bežný účet nebol a ani nie je v čase predkladania ponuky predmetom
exekúcie. Vyjadrenie nesmie byť staršie ako 3 mesiace ku dňu predkladania ponúk.

- potvrdenie/vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, že uchádzačovi dáva prísľub o poskytnutí úveru v min. výške 150 000,000 EUR (slovom: jednostopäťdesiattisíc eur) v prípade, ak sa stane úspešným uchádzačom v predmetnom zadávaní zákazky za účelom zabezpečenia finančných tokov pre uskutočnenie predmetných stavebných prác. Čas platnosti úverového prísľubu bude po celú dobu realizácie zákazky.

Uchádzač predloží vyjadrenie/a - potvrdenie banky/bánk podľa toho, kde má vedený účet a kde má prísľub úveru, nie staršie ako tri mesiace k lehote na predkladanie ponúk, a to ako originál alebo úradne overená kópia.

Zároveň uchádzač pripojí čestné vyhlásenie, že v ďalších bankách ako v banke (bankách), ktorá podľa tohto bodu
vydala vyjadrenie, nemá otvorený resp. vedený účet alebo iné záväzky a že v ostatných bankách nie je v nepovolenom
debete a je schopný plniť si svoje finančné záväzky v prípade splácania úveru. Toto čestné vyhlásenie musí podpísať
oprávnená osoba uchádzača.

Uchádzač má možnosť využiť ustanovenia §33 ods.2, 4, §37 ods.3, §39 zákona o VO.

Podmienky účasti ekonomického a finančného postavenia sú podrobne opísané v súťažných podkladoch.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: a) podľa § 34 ods.1 písm. b)
-zoznamom stavebných prác (rovnakého alebo podobného charakteru a rozsahu ako je predmet zákazky)
uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt
uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a
zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom,
preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené

b) podľa § 34 ods.1 písm. g)
-údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich
zamestnancov

c) podľa § 34 ods.1 písm. j)
-údajmi o strojovom, prevádzkovom alebo technickom vybavení, ktoré má uchádzač k dispozícii na uskutočnenie
stavebných prác

Odôvodnenie primeranosti:
a) Požadovaný zoznam má garantovať odborné a kvalitné plnenie zákazky. Je potrebné, aby boli preukázané skúsenosti uchádzača s uskutočňovaním prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky. Minimálna požadovaná úroveň štandardov bola stanovená s prihliadnutím na predpokladanú hodnotu zákazky ako aj rozsah a charakter predmetu zákazky.

b) Vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky a rozsah stavebných prác, je potrebné, aby mali odborníci, ktorí budú predmetnú zákazku zabezpečovať, požadované vzdelanie a prax pre zabezpečenie stabilného, bezproblémového plnenia predmetu zákazky a v požadovanom rozsahu, ktoré bude poskytované spôsobilým zmluvným partnerom, ktorý je reálne schopný po odbornej (technickej) stránke túto zákazku po jej zadaní plniť.

c) Vzhľadom na rozsah stavebných prác je potrebné, aby verejný obstarávateľ získal informácie, či uchádzač má alebo si vie zabezpečiť potrebné výrobné, strojné a technické vybavenie na realizáciu stavebných prác.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: a) Uchádzač musí preukázať, že za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania uskutočnil stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru a rozsahu ako je predmet zákazky s celkovým objemom uskutočnených prác vyšším ako 1 500 000,00 EUR bez DPH a súčasne z tohto zoznamu musí byť preukázané, že uchádzač realizoval minimálne 2 zákazky s hodnotou minimálne 250 000,00 EUR bez DPH jednotlivo.

Za stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru a rozsahu ako je predmet zákazky sa považujú stavebné práce na výstavbe a rekonštrukcii diaľnic, rýchlostných ciest, ciest I.triedy.

b) Uchádzač v rámci splnenia podmienok účasti preukáže, že kľúčoví odborníci č.1 až č.5, majú potrebné vzdelanie,
odbornú kvalifikáciu a odbornú prax na uskutočnenie stavebných prác, ktoré sú predmetom zadávania zákazky.
Verejný obstarávateľ požaduje uviesť údaje týchto odborníkov:
-odborník č.1 Vedúci stavby
-odborník č.2 Zástupca vedúceho stavby
-odborník č.3 Pracovník zodpovedný za kontrolu kvality
-odborník č.4 Zodpovedný geodet
-odborník č.5 Pracovník zodpovedný za bezpečnosť (BOZP) na stavenisku
b1) Všetci uvedení odborníci musia mať minimálne 5 rokov zodpovedajúcej odbornej praxe a minimálne 2 roky praxe v rovnakej alebo podobnej funkcii pri výkone prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky.
b2) Realizácia stavebných prác je podmienená oprávnením na činnosť súvisiacu s predmetom zákazky v zmysle
Stavebného zákona č.50/1976 Zb. v znení neskorších predpisov a zákona č.138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a o autorizovaných inžinieroch v znení neskorších predpisov.
b3) U odborníka č.1 vedúci stavby a odborníka č.2 zástupca vedúceho stavby sa vyžaduje:
-predloženie dokladu o odbornej kvalifikácii v zmysle zákona č.138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a
autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov v nadväznosti na zákon č.50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku v znení neskorších predpisov, s odborným zameraním inžinierske stavby dopravné stavby, alebo adekvátny ekvivalent vydaný v krajine sídla uchádzača, na základe ktorého môže vykonávať uvedené činnosti v krajine svojho sídla.
b4) Zodpovedný geodet uchádzača musí mať preukázateľnú kvalifikáciu na výkon činnosti v zmysle zákona č.216/1995 Z. z. o Komore geodetov a kartografov v znení neskorších predpisov. Uchádzač predloží úradne osvedčené kópie požadovaných dokladov alebo adekvátny ekvivalent vydaný krajinou sídla uchádzača, na základe ktorého môže vykonávať uvedené činnosti v krajine svojho sídla.
b5) Osoba/y zodpovedná/é za bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci musí/musia mať preukázateľnú kvalifikáciu v
zmysle zákona č.124/2006 Z. z. o BOZP v znení neskorších predpisov alebo adekvátny ekvivalent vydaný krajinou sídla uchádzača.
b6) Uchádzač zároveň predloží vyhlásenie osôb zodpovedných za realizáciu zákazky (vedúci stavby, zástupca vedúceho stavby, zodpovedný geodet, osoba zodpovedná za kvalitu prác, osoba zodpovedná za bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci), že budú zhotoviteľovi k dispozícii počas celej zmluvne dohodnutej lehoty výstavby.

c) Uchádzačom predložený doklad musí obsahovať údaje:
- výrobno - strojové zariadenia na výrobu obaľovaných asfaltových zmesí a ich umiestnenie (zariadenia musia spĺňať
požiadavku TKP časť 6)
- strojné zariadenia na pokládku obaľovaných asfaltových zmesí
- distribútor asfaltu
- stroje a zariadenia na odstránenie a rezanie obaľovaných asfaltových zmesí
- dopravné prostriedky (vozidlá)

Možnosť využiť ustanovenia §34 ods.3, §37 ods.3, §39 zákona o VO.

Podmienky účasti technickej a odbornej spôsobilosti sú podrobne opísané v súťažných podkladoch.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Pred podpisom zmluvy sa požaduje, aby úspešný uchádzač:
- predložil údaje o subdodávateľoch
- predložil ako prílohu k zmluve Certifikát kvality stavebných prác podľa ISO 9001 vydaný uchádzačovi nezávislou
inštitúciou alebo adekvátny ekvivalent
- zdokladoval zabezpečenie dodávky asfaltových zmesí podľa TKP 6 Hutnené asfaltové zmesi

Od skupiny dodávateľov sa nevyžaduje, aby vytvorila právne vzťahy do predloženia ponuky. Ak bude úspešným
uchádzačom skupina dodávateľov, táto musí vytvoriť právne vzťahy tak, aby bolo zabezpečené riadne plnenie zmluvy. V tomto prípade sa požaduje pred podpisom zmluvy predložiť verejnému obstarávateľovi zmluvu, ktorá bude zaväzovať
zmluvné strany, aby ručili spoločne a nerozdielne voči objednávateľovi za záväzky vzniknuté počas realizácie predmetu
zákazky.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 16.10.2018 10:00
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 16.10.2018 11:00
Miesto: Slovenská správa ciest, Investičná výstavba a správa ciest Košice, Kasárenské námestie č.4, Košice.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk všetkým
uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Na otváraní ponúk môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou na jeho zastupovanie.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Osobné prevzatie súťažných podkladov je možné na základe písomnej žiadosti záujemcu doručenej na adresu: SSC, Investičná výstavba a správa ciest Košice, odd. verejného obstarávania, v pracovných dňoch v čase od 09.00 do 14.00 hod.

Žiadame všetkých záujemcov, ktorí si prevzali súťažné podklady z profilu verejného obstarávateľa, aby sa zaregistrovali u verejného obstarávateľa zaslaním mailu, ktorého obsahom bude informácia o prevzatí súťažných
podkladov a zároveň záujemca uvedie:názov hospodárskeho subjektu, adresu, IČO, tel., fax, email, meno a priezvisko kontaktnej osoby.

2. Jazyk komunikácie: štátny jazyk SR (slovenský jazyk).

3. Vysvetlenie informácií uvedených v tejto výzve, v súťažných podkladoch alebo v inej sprievodnej dokumentácii
verejný obstarávateľ bezodkladne oznámi všetkým záujemcom, najneskôr 3 pracovné dni pred uplynutím lehoty na
predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie sa požiada dostatočne vopred (najneskôr 12 dní pred
uplynutím lehoty na predkladanie ponúk) na adresu SSC, IVSC Košice, odd.VO, Kasárenské nám.4, 040 01 Košice.
Predmetné vysvetlenia budú uverejnené v elektronickej podobe v profile SSC zriadeného ÚVO.

4. Osobné doručenie ponuky do podateľne kontaktného miesta je možné v pracovných dňoch SR v čase 7.00 - 14.00 hod. (miestneho času).

5. K bodu II.2.7): Do tejto lehoty sa nezapočítava zimné obdobie od 01.12. príslušného kalendárneho roka do 30.04. nasledujúceho kalendárneho roka.

6. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami / uchádzačmi sa bude uskutočňovať v slovenskom jazyku v súlade s §187 ods.8 zákona o VO (do 18.10.2018).

Od 19.10.2018 verejný obstarávateľ bude pokračovať pri realizácii verejného obstarávania v súlade s §20 ods.1 a násl. ZVO, elektronickou komunikáciou prostredníctvom informačného systému EVO. Podrobnosti o elektronickej komunikácii, prostredníctvom ktorej sa verejné obstarávanie bude ďalej realizovať po 19.10.2018 v súlade s §20 ZVO budú zverejnené v profile verejného obstarávateľa.

7. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo postupovať v zmysle §57 zákona o VO; resp. neprijať ani jednu ponuku a neuzavrieť zmluvu so žiadnym uchádzačom v prípade, ak ponuky budú neprijateľné; v prípade nepridelenia finančných prostriedkov zo štátneho rozpočtu; v prípade nepridelenia súhlasu na podpis zmluvy; v prípade, ak ponúkané ceny budú vyššie ako predpokladaná hodnota zákazky; v prípade, ak ponuky nezodpovedajú požiadavkám uvedeným v súťažných podkladoch a v prípade, ak sa zmenia okolnosti, za ktorých sa verejné obstarávanie vyhlásilo.

8. Verejný obstarávateľ vylúči z VO uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie,
že uchádzač uzavrel v danom VO s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž (v zmysle §40 ods.6 písm.g) zákona o VO).

Akákoľvek snaha uchádzača získať dôverné informácie, vstúpiť do nezákonných dohôd s iným hospodárskym
subjektom, neoprávnene ovplyvňovať postup VO alebo člena komisie alebo zamestnanca verejného obstarávateľa
pred/počas vyhodnocovania ponúk bude viesť k vylúčeniu uchádzača.

Uchádzač je povinný riadiť sa etickým kódexom záujemcu/uchádzača tak, aby bol zachovaný verejný záujem, princípy a zásady verejného obstarávania, ochrana hospodárskej súťaže. Etický kódex sa vzťahuje aj na subdodávateľov a iné subjekty účastné v procese VO.

9. Pre uzavretie zmluvy platí ustanovenie uvedené v §11 ods.1 zákona o VO.

10. Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia
zmluvy predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, nie je obstarávanie inovácií, nie je
obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
18.09.2018

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité