Oznámenie 13343 - WYS

Obsah

13343 - WYS
Vestník č. 190/2018 - 25.09.2018

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Trnava
IČO: 00313114
Hlavná 1, 91771 Trnava
Slovensko
Kontaktná osoba: JUDr. Radoslav Bazala
Telefón: +421 918800448
Fax: +421 333236400
Email: radoslav.bazala@trnava.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://josephine.proebiz.com
Hlavná adresa(URL): http://trnava.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://josephine.proebiz.com
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): http://josephine.proebiz.com
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
územná samospráva
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Oprava a údržba zariadenia na zhodnocovanie odpadov
Referenčné číslo: 34865/2018
II.1.2) Hlavný kód CPV
50530000-9
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je oprava a údržba zariadenia na zhodnocovanie odpadov.
Technologická linka pozostáva z nasledujúcich komponentov:
-pomalobežný drvič odpadu KOMPTECH TERMINATOR 3400 SPEZIAL s pásovým dopravníkom
-magnetický separátor KOMPTECH nad dopravníkom oceľovej konštrukcie
-stacionárny diskový separátor KOMPTECH FLOWERDISC
-pásový dopravník šírky 1,2 m a dĺžky 14 m
-balistický separátor KOMPTECH BRINI PMK 61-3
-pásový dopravník šírky 1 m a dĺžky 15,7 m
-pásový dopravník šírky 1 m a dĺžky 12,2 m
-jemný drvič odpadu KOMPTECH RASOR typ 5 400
-pásový dopravník 1 m a dĺžky 10,2 m
-zariadenie je obsluhované softvérom od obchodnej spoločnosti RUDOLF elektro, s. r. o.
Servis zahŕňa:
-kontrola a výmena olejov
-kontrola a nastavenie linky + úprava nastavenia
-kontrola a prípadná oprava programu riadiacej linky
-kontrola zariadenia spotrebovateľných dielov na zariadení
-kontrola ložísk a mazacích segmentov + údržba
-montážne práce
-dodanie a výmena poškodených častí na zariadení
-dodanie a výmena 52 nožov a protinožov terminátor
-dodanie a výmena 60 nožov rasor rotor
-dodanie a výmena 3ks nožov na rasor pravý, stredný, ľavý
-dodanie a montáž pancierových častí
-dodanie a výroba triediacich sietí z oteruvzdorných materiálov
-dodanie a montáž záchytných sít
Pravidelné servisné výkony jeden krát za mesiac počas doby dvoch rokov.
Nepravidelné servisné výkony dvakrát za rok počas doby dvoch rokov.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
188 344,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK021
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Areál skládky odpadov na Zavarskej v Trnave.
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je oprava a údržba zariadenia na zhodnocovanie odpadov.
Technologická linka pozostáva z nasledujúcich komponentov:
-pomalobežný drvič odpadu KOMPTECH TERMINATOR 3400 SPEZIAL s pásovým dopravníkom
-magnetický separátor KOMPTECH nad dopravníkom oceľovej konštrukcie
-stacionárny diskový separátor KOMPTECH FLOWERDISC
-pásový dopravník šírky 1,2 m a dĺžky 14 m
-balistický separátor KOMPTECH BRINI PMK 61-3
-pásový dopravník šírky 1 m a dĺžky 15,7 m
-pásový dopravník šírky 1 m a dĺžky 12,2 m
-jemný drvič odpadu KOMPTECH RASOR typ 5 400
-pásový dopravník 1 m a dĺžky 10,2 m
-zariadenie je obsluhované softvérom od obchodnej spoločnosti RUDOLF elektro, s. r. o.
Servis zahŕňa:
-kontrola a výmena olejov
-kontrola a nastavenie linky + úprava nastavenia
-kontrola a prípadná oprava programu riadiacej linky
-kontrola zariadenia spotrebovateľných dielov na zariadení
-kontrola ložísk a mazacích segmentov + údržba
-montážne práce
-dodanie a výmena poškodených častí na zariadení
-dodanie a výmena 52 nožov a protinožov terminátor
-dodanie a výmena 60 nožov rasor rotor
-dodanie a výmena 3ks nožov na rasor pravý, stredný, ľavý
-dodanie a montáž pancierových častí
-dodanie a výroba triediacich sietí z oteruvzdorných materiálov
-dodanie a montáž záchytných sít
Pravidelné servisné výkony jeden krát za mesiac počas doby dvoch rokov.
Nepravidelné servisné výkony dvakrát za rok počas doby dvoch rokov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
188 344,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 24
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Vyžaduje sa splnenie podmienok uvedených v § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon).
Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 32 ods. 2 alebo § 152 zákona.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie predmetných podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa §39 ods. 1 zákona, pričom z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že
rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované jednotným európskym dokumentom, ku dňu predkladania ponúk a je schopný túto skutočnosť preukázať.
Doklady musia byť z ich originálu alebo z ich úradne overenej fotokópie naskenované a vložené do systému Josephine.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: nevyžaduje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Vyžaduje sa splnenie podmienok účasti uvedených v § 34 ods. 1 písm. b) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon). Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 34 ods. 1 písm. b).
Požadujeme v zozname služieb predložiť min. 1 referenciu za predchádzajúce 3 roky od vyhlásenia verejného
obstarávania, ktorá bude potvrdzovať dodanie služby alebo náhradných dielov - opravy zariadenia na zhodnocovanie
odpadov v hodnote 15 000 eur bez DPH.
V prípade, že uchádzač má zverejnené referencie na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie, uvedie ich v
zozname svojich referencií s poznámkou UVO. Ak z referencie UVO nevyplýva preukázanie minimálnej úrovne
spôsobilosti, verejný obstarávateľ odporúča, aby uchádzač v ponuke uviedol informácie preukazujúce požadovanú
úroveň spôsobilosti.
Uchádzač môže v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní dočasne nahradiť doklady jednotným európskym
dokumentom, v takomto prípade súčasťou jeho ponuky bude vyplnený jednotný európsky dokument. Uchádzač môže
prehlásiť splnenie podmienok účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti prostredníctvom globálneho údaja
uvedeného v oddiele (alfa) IV. Časti jednotného európskeho dokumentu.
Odôvodnenie primeranosti určených podmienok: Splnením podmienky účasti uchádzač preukáže skúsenosti, schopnosť a spôsobilosť pre vykonanie požadovaných služieb v plnom rozsahu a v požadovanej kvalite.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Doklady musia byť z ich originálu alebo z ich úradne overenej fotokópie
naskenované a vložené do systému Josephine.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 11.10.2018 12:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 30.06.2019
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 12.10.2018 09:00
Miesto: Mestský úrad v Trnave, Trhová ulica 3, I. poschodie, miestnosť 142
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Verejný obstarávateľ môže zrušiť použitý postup zadávania zákazky podľa ustanovení zákona o verejnom obstarávaní.
Verejný obstarávateľ môže zrušiť verejné obstarávanie v zmysle § 57 ZVO a aj vtedy, ak sa zmenili okolnosti, za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávanie, ak sa v priebehu postupu verejného obstarávania vyskytli dôvody hodné osobitného zreteľa, pre ktoré nemožno od verejného obstarávateľa požadovať, aby vo verejnom obstarávaní pokračoval, najmä ak sa zistilo porušenie tohto zákona, ktoré má alebo by mohlo mať zásadný vplyv na výsledok verejného obstarávania, ak nebolo predložených viac ako dve ponuky alebo ak navrhované ceny v predložených ponukách sú vyššie ako predpokladaná hodnota.
Ponuky sa predkladajú elektronicky prostredníctvom systému JOSEPHINE (webová adresa systému je
http://josephine.proebiz.com, kde autentifikovaný uchádzač vkladá ponuku k danej zákazke.
Všetky informácie sú uvedené v súťažných podkladoch, vložených do elektronického systému JOSEPHINE.
Záujemcovia môžu vykonať ohliadku miesta realizácie, aby získali všetky informácie, ktoré budú potrebovať na prípravu a spracovanie ponuky. Výdavky spojené s ohliadkou miesta dodania predmetu zákazky idú na ťarchu uchádzača.
Nevykonanie obhliadky nebude brané ako dôvod nepochopenia predmetu zákazky.
Verejný obstarávateľ predpokladá, že uchádzač pri spracovaní osobných údajov zabezpečil písomné súhlasy dotknutých osôb na spracovávanie osobných údajov zo strany VO. Tieto osobné údaje sa spracovávajú na účely VO v súlade so ZVO. Verejný obstarávateľ žiada, aby bolo v ponuke uchádzača písomne uvedené, či tieto osobné údaje je verejný obstarávateľ oprávnený zverejniť alebo uvedie, či ide o dôverné informácie, ktoré nemožno zverejniť.
Proces verejného obstarávania je v podmienkach Slovenskej republiky regulovaný zákonom č. 343/2015 Z. z. o
verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov, ktorý je verejne dostupný na internetovej stránke
Ministerstva spravodlivosti Slovenskej republiky https://www.slov-lex.sk/pravne-predpisy. Tu sa záujemca a uchádzač dozvie o všetkých možnostiach ako je možné preukázať splnenie podmienok účasti. Tento právny predpis takisto upravuje procesný postup verejného obstarávateľa vo verejnom obstarávaní. V prípade otázok na výklad právneho predpisu je možné obrátiť sa na Úrad pre verejné obstarávanie so žiadosťou o metodické usmernenie. Verejný obstarávateľ postupuje vo verejnom obstarávaní podľa postupov, ktoré vyplývajú zo znenia zákona a snaží sa zohľadňovať metodické pokyny Úradu pre verejné obstarávanie, ktoré sú mu známe v čase realizácie postupu verejného obstarávania.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
24.09.2018

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité