Oznámenie 13372 - WYP

Obsah

13372 - WYP
Vestník č. 191/2018 - 26.09.2018

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Želiezovce
IČO: 00307696
SNP 2, 93701 Želiezovce
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Emese Gubíková
Telefón: +421 367711122
Fax: +421 367713004
Email: mesto@zeliezovce.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/4363
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
APJ Consulting s.r.o.
IČO: 45405948
Zámocká 3 , 81101 Bratislava
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Peter Schultz
Telefón: +421 905143696
Email: apjtender@gmail.com
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
obec
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
územná samospráva
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Rekonštrukcia strechy ZŠ na ul. Komenského Želiezovce
II.1.2) Hlavný kód CPV
45214210-5
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Projekt rekonštrukcie strechy základnej školy na ul. Komenského v meste Želiezovce je zameraný na vyriešeniu havarijného stavu zastrešenia existujúceho objektu. Predmetný objekt je situovaný v intraviláne mesta, na parc. č. 180/4, ktorá je vo vlastníctve investora. Pozemok, na ktorom sa nachádza budova je rovinatý, bez väčších zlomov. Budova je situovaná v centre mesta a je prístupná z verejnej komunikácie. Viac informácií v projektovej dokumentácii, ktorá je prílohou súťažných podkladov.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
285 682,26 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
k.ú Želiezovce, parc. č. 180/4
II.2.4) Opis obstarávania
SO-01 - základná škola:

stavebná časť architektúra
statika
bleskozvod
výkaz výmer
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena nie je jediným kritériom výberu a všetky kritériá sú uvedené len v súťažných podkladoch
II.2.6) Predpokladaná hodnota
285 682,26 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 4
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené
Popis obnovy: Najmä, nie však výlučne v prípade idnetifikovania porušení zákona o VO s vplyvom na jeho výsledok.
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie
Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku ponuky vo výške 8 000,00 (slovom osemtisíc) EUR. Podmienky zloženia a vrátenia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 zákona uchádzač preukáže predložením originálov dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií podľa § 32 ods. 2 písm. a) až f), resp. ods. 4 a 5 zákona.
Uchádzač môže doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia preukázať aj podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní, že je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov.Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti môže uchádzač predbežne nahradiť Jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ods. 1 zákona, pričom tieto doklady predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač.
Doklady na preukázanie podmienok účasti sa predkladajú ako originály alebo úradne overené kópie.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Uchádzač predloží doklady podľa § 33 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, a to: prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky poskytnúť úver na plnenie predmetu zákazky "Rekonštrukcia strechy ZŠ na ul. Komenského Želiezovce" v objeme minimálne 200 000 EUR, alebo ekvivalent v inej mene podľa kurzu NBS, platného ku dňu zverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania (výzvy na predkladanie ponúk).

Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v zmysle § 33 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa ekonomického a finančného postavenia podľa § 37 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní, a to za všetkých členov skupiny spoločne. Doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti môže uchádzač predbežne nahradiť Jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ods. 1, pričom tieto doklady predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač.

Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti:Požiadavky sú určené z dôvodu výberu schopného ekonomicky a finančne stabilného zmluvného partnera, ktorý je schopný bezproblémového prefinancovania diela bez požiadavky na zálohové platby pri plnení predmetu zákazky.

Doklady na preukázanie podmienok účasti sa predkladajú ako originály alebo úradne overené kópie.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Podstatou prísľubu banky má byt jej vyhlásenie, že v prípade, ak sa klient stane úspešným vo verejnom obstarávaní, a ak splní podmienky banky, poskytne mu úver v požadovanej výške 200 000 EUR alebo ekvivalent v inej mene podľa kurzu NBS, platného ku dňu zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: § 34 ods. 1 písm. b) zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1.bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené,

§ 34 ods. 1 písm. d) ZVO v spojitosti s § 35 ZVO systém manažérstva kvality

§ 34 ods. 1 písm. h) v spojitosti s § 36 ZVO uvedením opatrení environmentálneho manažérstva , ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy

Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v zmysle § 34 ods.3 zákona o verejnom obstarávaní. Doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti môže uchádzač predbežne nahradiť Jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ods. 1, pričom tieto doklady predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač.
Doklady na preukázanie podmienok účasti sa predkladajú ako originály alebo úradne overené kópie.

Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti:
§34 ods. 1 písm. b) Verejný obstarávateľ vyžaduje uvedenú podmienku účasti na preukázanie skúsenosti uchádzačov z realizáciou rovnakých alebo podobných stavebných prác, ako je predmet zákazky.

§ 34 ods.1 písm. d) vo väzbe na § 35 verejný obstarávateľ musí mať záruku kvalitnej stavebnej spoločnosti, ktorá vykoná stavebné práce v požadovanej kvalite, bez prieťahov a v plánovnom termíne. Súčasne musí mať istotu, že pri realizácii stavebných prác budú striktne dodržané všetky bezpečnostné opatrenia v zmysle platnej legislatívy SR a práce na zateplení budovy budú vykonané kvalitne, s kvalitnými výrobkami na základe vydanej licencie. Verejný obstarávateľ si zabezpečí kvalitu zateplenia budovy, pretože držiteľ licencie na zatepľovací systém týmto dokumentom preukazuje svoju spôsobilosť na vykonávanie špeciálnych stavebných prác, ktorých kvalita, spolu s osvedčenými komponentami tepelnoizolačného systému, garantuje projektované parametre a životnosť zateplenia. Držiteľ certifikátu na kvalitu pri tavnom zváraní kovových materiálov má vytvorené technické, kvalifikačné a organizačné predpoklady na dodržanie kvality vykonávaných prác.

§ 34 ods. 1 písm. h) v spojitosti s § 36 verejný obstarávateľ sa musí uistiť, že uchádzač bude nakladať s odpadmi v zmysle právnych predpisov v SR, resp. v EÚ a správať sa šetrne k životnému prostrediu.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: § 34 ods. 1 písm. b) požaduje sa predložiť zoznam uskutočnených stavebných prác za predchádzajúcich päť rokov odo dňa vyhlásenia verejného obstarávania, v zozname bude v každej stavebnej zákazke uvedená cena bez DPH, miesto a lehota uskutočnenia stavebných prác. Zoznam bude originál podpísaný uchádzačom. Ďalej sa požaduje predložiť originál, alebo úradne osvedčenú kópiu referenčného listu rovnakého, alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, (napr. rekonštrukcia, obnova, prestavba budov všetkých druhov) v hodnote min. 200 000 EUR bez DPH, alebo viac referenčných listov v súčtovej hodnote 200 000 EUR bez DPH, alebo ekvivalent hodnoty v inej mene. Iné meny ako EUR sa prepočítajú na EUR podľa kurzu NBS (prípadne kurzu ECB Európskej centrálnej banky) aktuálneho v deň zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk. Uchádzač je zároveň povinný v ponuke podrobne zdokumentovať prepočítavací postup pri každom doklade, v ktorom sa prepočet meny vykonal. Referenčný list bude obsahovať krátky opis stavebných prác, cenu v eur bez DPH, miesto a lehotu uskutočnenia stavebných prác a potvrdenie objednávateľa o uspokojivom vykonaní stavebných prác podľa obchodných podmienok. Ďalej bude v referenčnom liste uvedený kontakt a kontaktná osoba u ktorej si verejný obstarávateľ môže preveriť údaje uvedené v referenčnom liste. Za stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky bude verejný obstarávateľ považovať uskutočnenie stavebných prác, obnova, rekonštrukcia, oprava, úprava na objektoch rôznych budov. V prípade ak je referencia zverejnená v registri referencii vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, postačuje uviesť odkaz na zverejnenú referenciu, kde si ju verejný obstarávateľ preverí

§ 34 ods.1 písm. d) v spojitosti s § 35 uchádzač predloží platné úradne osvedčené certifikáty ISO 9001 a OHSAS 18001 a ISO 3834-2 alebo ekvivalent v krajinách EÚ viažúce sa na predmet zákazky. V prípade, ak ich má uchádzač verejne dostupné, uvedie informáciu, kde si ich verejný obstarávateľ prekontroluje a certfikáty nepredkladá v ponuke. Ďalej predloží uchádzač úradne osvedčenú platnú licenciu na zatepľovací systém. Uchádzač predloží úradne osvedčenú kópiu licencie na zatepľovací systém, ktorú udeľuje akreditovaný inšpekčný orgán (alebo ekvivalent). V prípade ak má uchádzač tieto dokumenty verejne prístupné, stačí ak uvedie odkaz na stránku kde si ich verejný obstarávateľ preverí. V prípade, ak má uchádzač zverejnené požadované dokumenty na svojom webovom sídle, stačí odkaz, kde si ich verejný obstarávateľ overí.

§ 34 ods. 1 písm. h) v spojitosti s § 36 uchádzač predloží platný úradne osvedčený certifikát ISO 14001, alebo ekvivalent v krajinách EÚ viažúci sa na predmet zákazky.
V prípade, ak ich má uchádzač verejne dostupné, uvedie informáciu, kde si ich verejný obstarávateľ prekontroluje a certfikáty nepredkladá v ponuke.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Podľa zmluvy o dielo, ktorá tvorí príohu súťažných podkladov.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 15.10.2018 12:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.05.2019
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 16.10.2018 11:00
Miesto: Sídlo verejného obstarávateľa
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Na otváraní obálok s ponukami sa môžu zúčastniť štatutárni zástupcovia uchádzačov, ktorí predložili ponuku v lehote predkladania ponúk. Štatutárny zástupca uchádzača môže písomne splnomocniť aj inú osobu na účasť na otváraní ponúk
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1.) Súťažné podklady budú zverejnené v profile verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ bude v profile zverejňovať všetky prípadné zmeny súťažných podkladov, ako aj odpovede na prípadné žiadosti o vysvetlenie/doplnenie súťažných podkladov. Z uvedeného dôvodu verejný obstarávateľ odporúča všetkým záujemcom, aby sledovaniu profilu venovali náležitú pozornosť.

2.) Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora.

3.) Zmluva o dielo nadobudne platnosť po podpise oboma zmluvnými stranami a účinnosť po jej zverejnení na webovom sídle verejného obstarávateľa.

4.) Verejný obstarávateľ upozorňuje na príslušné ustanovenie Zmluvy o dielo - poistenie zodpovednosti za škodu, ktorý sa týka úspešného uchádzača.

5). Odôvodnenie povahy obstarávaného predmetu zákazky a nerozdelenia zákazky na časti:Predmet zákazky nie je rozdelený na časti. Uchádzač predloží ponuku na celý predmet zákazky. Verejný obstarávateľ nerozdeľuje predmet zákazky, nakoľko v prípade rozdelenia na časti, separátna realizácia diela od rôznych zhotoviteľov by priniesla verejnému obstarávateľovi celkom zjavne neprimerané ťažkosti, ak nie nemožnosť získať celé stavebné dielo v plne funkčnej zostave, a zároveň by prakticky znemožnilo požadovať od mnohých zhotoviteľov súčinnosť. Na dielo ako na jeden logický funkčný celok sa požaduje jedna záruka.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
24.09.2018

Redakčné opravy

14806 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 207/2018
V oznámení 13372-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Želiezovce, SNP 2, 937 01 Želiezovce zverejnenom vo VVO č. 191/2018 zo dňa 26.09.2018 boli nesprávne zverejnené údaje I.3) KOMUNIKÁCIA Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na Namiesto: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta Má byť: evo.gov.sk/evo/ethics.nsf/public_tenders2!OpenView VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE Namiesto: 1. Z uvedeného dôvodu verejný obstarávateľ odporúča všetkým záujemcom, aby sledovaniu profilu venovali náležitú pozornosť. Má byť: 1. Zadávanie podlimitnej zákazky sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom systému elektronického verejného obstarávania (ďalej len systémom EVO) na www.evo.gov.sk. verejný obstarávateľ neposkytne záujemcom súťažné podklady v listinnej podobe. Ďalšie podrobnosti týkajúce sa spôsobu dorozumievania sú uvedené v súťažných podkladoch. 2. Pre potreby predkladania ponúk je nevyhnutná registrácia v systéme EVO prostredníctvom registračného formulára dostupného na portáli EVO. Záujemca obdrží po schválení registrácie verejným obstarávateľom informačný e-mail o zaradení do zadávania zákazky. IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 15.10.2018 12:00 Má byť: 07.11.2018 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk Namiesto: Na otváraní obálok s ponukami sa môžu zúčastniť štatutárni zástupcovia uchádzačov, ktorí predložili ponuku v lehote predkladania ponúk. Štatutárny zástupca uchádzača môže písomne splnomocniť aj inú osobu na účasť na otváraní ponúk Má byť: Na otvárani ponúk, t.j. sprístupnení elektronických ponúk v systéme EVO sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili svoju ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Štatutárny zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a výpisom z obchodného registra resp. živnostenským listom. Iný zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti, výpisom z obchodneho registra resp. živnostenským listom a úradne osvedčenym splnomocnením potvrdeným štatutárnym zástupcom uchádzača, že je oprávnený zúčastniť sa na otváraní ponúk v rámci predmetnej zákazky. IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 16.10.2018 11:00 Má byť: 07.11.2018 13:00
13355 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 102/2019
V oznámení 13372-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Želiezovce, SNP 2, 937 01 Želiezovce zverejnenom vo VVO č. 191/2018 zo dňa 26.09.2018 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané Namiesto: 31.05.2019 00:00 Má byť: 30.09.2019 00:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 07.11.2018 13:00 Má byť: 24.05.2019 09:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: Sídlo verejného obstarávateľa Má byť: Miesto zasadnutia komisie: Hrabičov 125, 966 78 Hrabičov VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE V nadväznosti na nesplnenie podmienky pre sprítupnenie ponúk v súlade s § 52 ods. 1 zákona 343/2015 Z.z. v znení platnom k pôvodnému termínu otvárania ponúk a odstúpenia kontaktnej osoby z procesu realizácie podlimitnej zákazky, verejný obstarávateľ určil k dokončeniu realizácie novú kontaktnú osobu. Zákazka realizovaná v systéme EVO ver. 18.0

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité