Oznámenie 13478 - WYP

Obsah

13478 - WYP
Vestník č. 192/2018 - 27.09.2018

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Trebišov
IČO: 00331996
M. R. Štefánika 862/204, 07525 Trebišov
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Viera Mokáňová
Telefón: +421 566713302
Email: mokanova@trebisov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.trebisov.sk/
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://josephine.proebiz.com/sk/public-tenders/list
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
Slovenské centrum obstarávania, o.z.
IČO: 42260515
Hurbanovo námestie 46 , 97201 Bojnice
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Petra Ďurkovičová, Ing. Tomáš Tóth
Telefón: +421 914322930
Email: durkovicova@well.sk
Adresa (URL): https://josephine.proebiz.com
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Zberný dvor v Trebišove
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je rekonštrukcia a prípadné stavebné úpravy spevnených plôch, oplotenia a vybudovanie novej garáže pre techniku, prístrešku pre kontajnery, novej vrátnice a mostovej váhy, so zriadením nového osvetlenia, čím sa vytvorí priestor na triedený zber komunálneho odpadu v meste Trebišov.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
401 763,42 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45100000-8
45210000-2
45223200-8
45342000-6
45236000-0
45233120-6
45233160-8
45233292-2
45231400-9
45316100-6
45231300-8
45232410-9
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Miesto dodania predmetu zákazky: katastrálne územie Trebišov, parc. č. 2813/1, 2813/7, 2812/3.
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je rekonštrukcia a prípadné stavebné úpravy spevnených plôch, oplotenia a vybudovanie novej garáže pre techniku, prístrešku pre kontajnery, novej vrátnice a mostovej váhy, so zriadením nového osvetlenia, čím sa vytvorí priestor na triedený zber komunálneho odpadu v meste Trebišov. Podrobný obsah predmetu zákazky je špecifikovaný v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena nie je jediným kritériom výberu a všetky kritériá sú uvedené len v súťažných podkladoch
II.2.6) Predpokladaná hodnota
401 763,42 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 24
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: OPKZP-PO1-SC111-2017-32
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií:
Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia:
a)nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe,
b)nemá nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
c)nemá daňové nedoplatky v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
d)nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
e)je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
f)nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
2.Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku 1:
- písm. a) doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
- písm. b) doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
- písm. c) doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
- písm. d) doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
- písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky,
- písm. f) doloženým čestným vyhlásením.
3. Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia uvedených v odseku 1. písm. a) až f), zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov. Uchádzač zapísaný v Zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 zákona nie je povinný v procese verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 2 zákona.
4. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 32 zákona za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
5.Splnenie podmienky účasti možno predbežne nahradiť v zmysle § 39 zákona - jednotným európskym dokumentom (ďalej len "JED"). Na účely zákona je JED dokumentom, ktorým hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na splnenie podmienok účasti určené verejným obstarávateľom. Doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti nahradené JED-om predkladá verejnému obstarávateľovi uchádzač podľa § 39 ods. 6 zákona. Podrobnosti k týmto základným požiadavkám sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: 1.Uchádzač finančné a ekonomické postavenie preukáže podľa § 33 ods. 1 písm. a) zákona. č. 343/2015 Z. z. :
predložením písomného vyjadrenia alebo ekvivalentného dokladu od banky alebo pobočky banky alebo zahraničnej banky alebo pobočky zahraničnej banky (ďalej len "banka" v príslušnom gramatickom tvare) o schopnosti uchádzača plniť si svoje finančné záväzky, ktoré/ý musí obsahovať informáciu o tom, že uchádzač nie je a nebol v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržiava splátkový kalendár a že jeho účet nie je a nebol predmetom blokácie alebo exekúcie.
Vyjadrenie uchádzač predkladá zo všetkých bánk, v ktorých má vedené účty, s čestným prehlásením (podpísané štatutárnym orgánom uchádzača alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača), v ktorom uvedie, že v iných bankách nemá vedené peňažné účty. Vyjadrenie banky musí byt predložené ako originál alebo úradne osvedčená fotokópia a nesmie byť staršie ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. V predmetnom vyjadrení banka potvrdí, že uchádzač za predchádzajúce tri (3) roky, resp. za tie roky, za ktoré je možné vyjadrenie banky vyhotoviť v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti/zriadenia účtu, až ku dňu vystavenia vyjadrenia banky, nie je a nebol v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržiava splátkový kalendár, jeho účet nie je a nebol predmetom blokácie alebo exekúcie. Za predchádzajúce obdobie sa pre účely tejto zákazky považujú tri (3) roky (36 mesiacov) predchádzajúce dňu oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania/výzvy na predkladanie ponúk vo Vestníku verejného obstarávania.
Odôvodnenie primeranosti: Stanovením danej podmienky účasti sa skúma schopnosť uchádzača plniť si finančné záväzky a finančná stabilita uchádzača. Vyjadrenie banky, resp. ekvivalentný doklad má byt zárukou solventnosti a finančnej stability uchádzača počas plnenia predmetu zákazky. Z uchádzačových predkladaných dokladov preukazujúcich splnenie podmienky účasti podľa § 33 zákona musí byť zrejmé splnenie vyššie identifikovanej požadovanej minimálnej úrovne a rovnako musí byť zrejmé, že preukazovanie sa týka osoby uchádzača. Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov, pokiaľ nie je uvedené inak.
2.Uchádzač, ktorého tvorí skupina podnikateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sa týkajú finančného a ekonomického postavenia, za všetkých členov skupiny spoločne.
3.Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: 1.§ 34 ods. 1 písm. b) zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom:
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
Odôvodnenie: Verejný obstarávateľ požaduje zabezpečiť výber uchádzača, ktorý je schopný realizovať predmet zákazky s rovnakými alebo porovnateľnými parametrami, t. j. má dostatočné praktické skúsenosti s realizáciou stavieb požadovanej technickej úrovne a rozsahu.
Zdôvodnenie primeranosti určených podmienok účasti:
Zoznam úspešne realizovaných prác má garantovať preukázanie skúsenosti uchádzača s plnením prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky. Verejný obstarávateľ získa prehľad o solídnosti uchádzača na trhu s možnosťou preverenia kvality uchádzača vzhľadom na predmet zákazky.
2.podľa § 34 ods. 1 písm. g) údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritérium na vyhodnotenie ponúk.
3.podľa § 34 ods. 1 písm. j) predložením údajov o strojovom, prevádzkovom alebo technickom vybavení, ktoré má uchádzač k dispozícii na uskutočnenie stavebných prác.
4.podľa § 34 ods. 1 písm. l) uvedením podielu plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač alebo záujemca v úmysle zabezpečiť subdodávateľom.
5.podľa § 35 - uchádzač preloží certifikát systému manažérstva kvality vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie požiadaviek noriem na systém manažérstva kvality podľa normy STN EN ISO 9 001.
Odôvodnenie: Rozsah požiadavky je primeraný k predmetu zákazky, aby sa verejný obstarávateľ uistil, že plnenie zmluvy bude zabezpečené spôsobilým zmluvným partnerom v požadovanej kvalite.
6.podľa § 36 - uchádzač predloží certifikát vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie požiadaviek noriem na systém environmentálneho manažérstva podľa normy STN EN ISO 14 001.
7.Uchádzač preloží certifikát systému manažérstva vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie požiadaviek určitých noriem riadenia systémom manažérstva v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci (BOZP) podľa normy OHSAS 18001.
Odôvodnenie: Rozsah požiadavky je primeraný k predmetu zákazky, aby sa verejný obstarávateľ uistil, že plnenie zmluvy bude zabezpečené spôsobilým zmluvným partnerom v požadovanej kvalite.
8.Pri sumách uvedených v inej mene ako v EUR sa použije pri prepočte z inej meny na EUR kurz inej meny k EUR uvedený v kurzovom lístku ECB zverejnený Národnou bankou Slovenska v deň zverejnenia oznámenia vo Vestníku verejného obstarávania a ak to nie je možné, potom v najbližší predchádzajúci deň pred dňom zverejnenia oznámenia vo Vestníku verejného obstarávania.
Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1.§ 34 ods. 1 písm. b) - Zoznam stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky bude vyhotovený v členení podľa požadovaných rokov doplnený potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok. Verejný obstarávateľ požaduje predložiť min. dve stavby, každá z nich s rozpočtovým nákladom v hodnote min. 350 000,00 EUR bez DPH, rovnakého alebo obdobného charakteru ako predmet zákazky (v zmysle opisu predmetu zákazky) v posudzovanom období predchádzajúcich piatich rokov od vyhlásenia verejného obstarávania.
2.podľa § 34 ods. 1 písm. g) - Uchádzač predloží osvedčenie o vykonaní odbornej skúšky stavbyvedúceho s minimálnou praxou 5 rokov doklad o odbornej kvalifikácii osoby zodpovednej za riadenie prác - za vedúceho stavby a za zástupcu vedúceho stavby, príp. adekvátny doklad vydaný krajinou sídla uchádzača, na základe ktorého môže vykonávať uvedené činnosti v krajine svojho sídla. Uchádzač predkladá fotokópiu dokladu, ktorá bude opatrená originálom pečiatky držiteľa a vlastnoručným podpisom.
3.podľa § 34 ods. 1 písm. j) - Verejný obstarávateľ požaduje predložiť: čestné vyhlásenie o tom, že uchádzač má dostatočné pracovné kapacity, strojové a technické vybavenie na realizáciu predmetnej zákazky.
4.podľa § 34 ods. 1 písm. l) - a) Ak má uchádzač v úmysle zabezpečiť určitý podiel zákazky subdodávateľom, uchádzač predloží zoznam subdodávateľov čestné vyhlásenie o subdodávateľoch spolu s ich zoznamom podpísaný oprávnenou osobou uchádzača s uvedením:
- ich identifikačných údajov,predmetom subdodávok,podielom zákazky, ktorý plánuje zabezpečiť subdodávateľom.
Uchádzač, ktorý má v úmysle zabezpečiť určitý podiel zákazky subdodávateľom:
- berie na vedomie, že je povinný predložiť doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uvedených navrhovaných subdodávateľov.
b) Ak uchádzač nemá v úmysle použiť na realizáciu zákazky subdodávateľa, uchádzač predloží čestné vyhlásenie, že bude zákazku realizovať vo vlastnom mene bez použitia subdodávateľov.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Predávajúci sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a
službami, a to kedykoľvek počas trvania platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku
na to oprávnenými osobami a záväzok poskytnúť týmto osobám všetku potrebnú súčinnosť.
Oprávnené osoby sú:
a) Poskytovateľ a ním poverené osoby,
b) Útvar následnej finančnej kontroly a nimi poverené osoby,
c) Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby,
d) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby,
e) Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov,
f) Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až e) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 26.10.2018 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.10.2019
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 26.10.2018 12:00
Miesto: Ponuky sa budú otvárať elektronicky na adrese kontaktného miesta.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk je verejné, a tak verejný obstarávateľ je povinný umožniť účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorých ponuka nebola vylúčená. Zápisnica z otvárania ponúk sa uchádzačom zasiela do piatich dní odo dňa otvárania ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Obstarávateľ poskytuje k súťažným podkladom bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup prostredníctvom elektronických prostriedkov. Z tohto dôvodu verejný obstarávateľ súťažné podklady neodosiela.
Súťažné podklady sú zverejnené v profile verejného obstarávateľ a na adrese systému pre VO Josephine https://josephine.proebiz.com/
2. Komunikácia medzi obstarávateľom a záujemcom/uchádzačom bude uskutočňovaná písomne v elektronickej podobe prostredníctvom systému pre VO Josephine (ďalej aj "Josephine").
Záujemca/uchádzač je povinný predkladať obstarávateľovi svoje podania v elektronickej forme prostredníctvom systému Josephine.
Všetky vysvetlenia SP, rovnako ako kladné vybavenia žiadostí o nápravu, bude obstarávateľ uverejňovať v systéme Josephine. Obstarávateľ bude doručovať žiadosti a prípadné otázky pre záujemcov/uchádzačov rovnako prostredníctvom systému Josephine.
3. Pravidlá pre doručovanie: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi ak jej adresát bude mať objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t.j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Za okamih doručenia sa v systéme Josephine považuje okamih jej odoslania v systéme Josephine a to v súlade s funkcionalitou systému.
4. Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
26.09.2018

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité