Oznámenie 13708 - MSS

Obsah

13708 - MSS
Vestník č. 195/2018 - 02.10.2018

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00681156
Špitálska 4, 6, 8, 81643 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Kód NUTS: SK01
Slovensko
Kontaktná osoba: JUDr. Dominika Fodorová
Telefón: +421 220462417
Email: dominika.fodorova@employment.gov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/1630
Hlavná adresa(URL): http://www.employment.gov.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.evoservis.sk/mpsvrsr/
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): http://www.evoservis.sk/mpsvrsr/
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Výroba, tlač a distribúcia tlačív a formulárov
Referenčné číslo: VOB/108/2018-M_ODMAA
II.1.2) Hlavný kód CPV
79824000-6
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je výroba, tlač požadovaných tlačív a formulárov vrátane distribúcie a v prípade potreby aj skladovanie na prechodný čas.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
1 028 496,83 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
22820000-4
30192700-8
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK0
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny a úrady práce, sociálnych vecí a rodiny uvedené v Súťažných podkladoch.
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je výroba, tlač požadovaných tlačív a formulárov na základe jednotlivých objednávok objednávateľa, vrátane distribúcie a v prípade potreby aj skladovanie na prechodný čas podľa súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
1 028 496,83 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
1. V prípade naplnenia podmienok § 11 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len ZVO) úspešný uchádzač, s ktorým bude podpísaná rámcová dohoda a jeho známi subdodávatelia, musia byť pred podpisom predmetnej rámcovej dohody zapísaní v Registri partnerov verejného sektora.
2. Vysvetlenie k bodu II.2.7 tohto oznámenia: Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú, a to na dobu 48 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti, najskôr však 17.1.2019, alebo do vyčerpania predpokladanej hodnoty zákazky, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
3. Plnenie rámcovej dohody podlieha osobitným podmienkam: Áno
Opis osobitných podmienok: Zhotoviteľ predloží na základe výzvy objednávateľa vzory všetkých tlačív a formulárov (ďalej len tlačivá), ktoré sú predmetom rámcovej dohody na schválenie najneskôr do 5 pracovných dní od doručenia výzvy objednávateľa pred ich výrobou (tlačou), pričom musí zabezpečiť, že všetky výtlačky tlačiva sa nebudú od schváleného tlačiva odchyľovať viac ako:
+/- 0,5 % vertikálneho alebo horizontálneho zmenšenia alebo zväčšenia,
+/- 1 mm vertikálneho alebo horizontálneho posunutia vzhľadom na okraj papiera,
+/- 1 mm veľkosti papiera do formátu A4.
4. Objednávateľ si vyhradzuje právo neobjednať celý predmet zákazky a vystavovať objednávky výhradne na základe svojej reálnej potreby.
5. Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie kvalitného plnenia rámcovej dohody zloženie výkonovej záruky vo výške 10000,- Eur (slovom: desaťtisíc Eur) na účet objednávateľa pred podpisom rámcovej dohody. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia v zmysle § 32 ods. 1 ZVO. Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, ods. 4, ods. 5, alebo podľa § 39 alebo podľa § 152 ods. 1 alebo § 152 ods. 3 ZVO.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: 1. § 33 ods. 1 písm. a) ZVO - vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky.
Odôvodnenie: Touto podmienkou sa overuje stabilné finančné a ekonomické postavenie uchádzača za predchádzajúce obdobie a schopnosť úspešne plniť záväzky voči banke a zmluvným partnerom riadne a včas.

2. § 33 ods. 1 písm. d) ZVO - prehľad o celkovom obrate a ak je to vhodné, prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky alebo koncesie týka, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
Odôvodnenie: Overiť uchádzačovu ekonomickú situáciu a spôsobilosť vykonávať určitú činnosť vzhľadom na zložitosť a rozsah predmetu plnenia, vrátane podmienok jeho poskytnutia.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu 1. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie vyjadrenia alebo ekvivalentného dokladu od banky alebo pobočky zahraničnej banky alebo zahraničnej banky (banka), v ktorej má uchádzač vedený účet, o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky, ktoré/ý musí obsahovať informáciu o tom, že uchádzač nie je v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár a že jeho bežný účet nie je predmetom exekúcie a ktoré/ý nesmie byť staršie/ý ako tri mesiace ku dňu predkladania ponuky.
K vyjadreniu banky/bánk alebo ekvivalentnému/ým dokladu/om uchádzač zároveň predloží čestné vyhlásenie potvrdené/podpísané štatutárnym orgánom uchádzača, že nemá vedené účty ani záväzky v inej/ých banke/ách ako tej/tých, od ktorej/ktorých predložil vyššie uvedené vyjadrenie/a, resp. ekvivalentný/é doklad/y.

K bodu 2. Uchádzač predloží prehľad o celkovom obrate najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, podpísaný štatutárnym orgánom. Prehľad o celkovom obrate uchádzač podloží výkazmi ziskov a strát alebo výkazmi o príjmoch a výdavkoch. V prípade, že uchádzač nemá výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, zverejnené v Registri účtovných zásielok (RUZ), predloží v ponuke príslušné výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch. V prípade, že ide o uchádzača so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, takýto uchádzač predkladá predmetné výkazy podľa platných právnych predpisov v krajine svojho sídla.
Zároveň uchádzač predloží prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, v súhrnnej výške 400 000 EUR bez DPH, alebo ich ekvivalent v inej mene, podpísaný štatutárnym orgánom. K prehľadu uchádzač zároveň predloží aj čestné vyhlásenie o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej predmet činnosti sa týka, podpísaný štatutárnym orgánom, podložené preskúmateľnými dôkaznými prostriedkami, napr. kópie zmlúv, faktúry a pod., z ktorých bude jednoznačne vyplývať dodanie tovaru, resp. poskytnutie služby (výroba, tlač rôznych tlačív a formulárov na základe objednávok, vrátane distribúcie).
Ekvivalent v inej mene musí byť prepočítaný podľa kurzu Európskej centrálnej banky (ECB) z inej meny na EUR, ktorý bol zverejnený ECB ako posledný v príslušnom roku.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: 1.§ 34 ods. 1 písm. d) ZVO opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality.
Odôvodnenie: Verejný obstarávateľ požaduje uvedenú podmienku účasti za účelom zabezpečenia kvality realizácie zákazky.

2. § 34 ods. 1 písm. h) ZVO - uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy.
Odôvodnenie: Podmienka účasti sleduje cieľ, aby uchádzač preukázal zabezpečenie ochrany životného prostredia a prevenciu znečisťovania.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu 1.:
Uchádzač predloží platný certifikát manažérstva kvality v zmysle normy ISO 9001, v zmysle požiadaviek EN ISO 9001, resp. ekvivalentný doklad. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému manažérstva kvality vydaný príslušným orgánom členského štátu v súlade s § 35 ZVO.

K bodu 2.:
Uchádzač predloží certifikát environmentálneho manažérstva ISO 14001, v zmysle požiadaviek EN ISO 14001, resp. ekvivalentný doklad. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému environmentálneho manažérstva vydaný príslušným orgánom členského štátu v súlade s § 36 ZVO.
Zároveň uchádzač predloží certifikát spracovateľského reťazca FSC alebo ekvivalentný doklad, v rozsahu, ktorý pokrýva výrobu tlačív.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
V prípade rámcových dohôd – odôvodnenie trvania presahujúceho štyri roky: Nie
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 31.10.2018 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.01.2019
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 31.10.2018 10:30
Miesto: MPSVR SR, Špitálska 6, 816 43 Bratislava Odbor verejného obstarávania, informačný systém EVOSERVIS
Otváranie predložených ponúk bude v súlade § 54 ods. 3 ZVO neverejné.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk (OP) sa v zmysle § 20 ods. 11 ZVO vykonáva v IS Evoservis, a to sprístupnením ponúk komisii, vložením e-kľúčov členov komisie. Zápisnica z OP sa uchádzačom nezasiela.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny SR vykonáva predmetné verejné obstarávanie elektronicky v systéme elektronického verejného obstarávania. Komunikácia vrátane doručovania sa realizuje v systéme EVOSERVIS. Doručenie prostredníctvom elektronického nástroja je okamih prijatia dátovej správy na elektronickú adresu adresáta/adresátov dátovej správy v elektronickom nástroji. Každý záujemca/uchádzač, ktorý nie je registrovaný v systéme EVOSERVIS sa zaregistruje do systému na adrese www.evoservis.sk/mpsvrsr/, prípadne na www.evoservis.sk. Po zaregistrovaní mu bude na ním zadaný e-mail zaslaný prístupový kód (meno a heslo) pre komunikáciu s verejným obstarávateľom, preberanie zadávacej dokumentácie, príloh a predkladanie elektronických ponúk v systéme EVOSERVIS. Registrovaný uchádzač v systéme EVOSERVIS sa neregistruje. Na prihlásenie do systému používa prístupové kódy, ktoré mu boli doručené pri prvotnej registrácii. Po prihlásení do systému má uchádzač v profile PREHĽAD ZÁKAZIEK po potvrdení žiadosti o zadávaciu dokumentáciu neobmedzený prístup ku všetkým údajom a pokynom, vrátane súťažných podkladov a príslušných príloh. Uchádzač bude svoju ponuku predkladať elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO. Elektronické ponuky sa budú podpisovať e-podpisom. Bližšie informácie o používaní e-podpisu sú uvedené v súťažných podkladoch. V prípade otázok, resp. žiadosti o vysvetlenie bude záujemca/uchádzač komunikovať s verejným obstarávateľom priamo v systéme EVOSERVIS cez komunikačné rozhranie v zmysle súťažných podkladov.
2. V elektronicky podanej ponuke sa predkladajú scany originálnych dokladov alebo úradne osvedčených kópií. Úspešný uchádzač pred podpisom rámcovej dohody predloží originály požadovaných dokladov alebo úradne osvedčené kópie originálov dokladov.
3. Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku vo výške 50000,- Eur (slovom: päťdesiattisíc Eur). Podrobné informácie o spôsobe zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
4. Verejná súťaž sa realizuje postupom podľa § 66 ods. 7 ZVO (tzv. reverzná verejná súťaž).
5. Verejný obstarávateľ ako COO pre rezort MPSVR SR obstaráva túto zákazku pre Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny.
6. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ponuku úspešného uchádzača v prípade, že táto bude vyššia ako predpokladaná hodnota zákazky.
7. Podľa § 39 ZVO môže uchádzač predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom (JED). Verejný obstarávateľ povoľuje, že uchádzač môže vyplniť len oddiel GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI časti IV JED bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV JED.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
26.09.2018

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité