Oznámenie 13509 - WYT

Obsah

13509 - WYT
Vestník č. 193/2018 - 28.09.2018

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
METAL STEEL INDUSTRY, spol. s.r.o.
IČO: 36390101
Vyšný Kubín 2 , 02601 Vyšný Kubín
Slovensko
Kontaktná osoba: Karol Balent
Telefón: +421 435820670
Fax: +421 435820672
Email: balent@metalsteelind.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/16051
Hlavná adresa(URL): http://obstaravanie.eranet.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Prístup k súťažným dokumentom je obmedzený
Ďalšie informácie možno získať na adrese (URL): http://obstaravanie.eranet.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): http://obstaravanie.eranet.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Osoba podľa § 8 ods. 2 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o verejnom obstarávaní")
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Podnikateľská činnosť.
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Sústružnícke centrum CNC s príslušenstvom
II.1.2) Hlavný kód CPV
42621100-6
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je nákup Sústružníckeho centra CNC s príslušenstvom.

Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v kapitole B. Opis predmetu zákazky a prílohe č. 8 Súťažných podkladov.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
199 007,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
METAL STEEL INDUSTRY, spol. s r.o., Vyšný Kubín 2, 026 01 Vyšný Kubín, Slovenská republika.
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je nákup Sústružníckeho centra CNC s príslušenstvom.

Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v kapitole B. Opis predmetu zákazky a prílohe č. 8 Súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
199 007,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 2
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Operačný program Výskum a inovácie, NFP313030D514
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia - je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, v rozsahu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, a to v zmysle § 114 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní v nadväznosti na § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní.

2. Uchádzač preukazuje splnenie predmetnej podmienky účasti spôsobom podľa § 32 ods. 2 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní, doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, v rozsahu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky.

3. Splnenie predmetnej podmienky účasti možno preukázať aj zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 nasl. zákona o verejnom obstarávaní.

4 .Preukázanie splnenia osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní je možné nahradiť Jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní.

5. Uchádzač je povinný predložiť doklady podľa § 32 ods. 2 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní ako originál alebo úradne overenú kópiu.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Nevyžaduje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: K podmienke účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní.

Zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona uchádzač/záujemca preukáže podmienku podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní.

Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti - technickú alebo odbornú spôsobilosť, v originálnom vyhotovení alebo ako úradne overené kópie týchto dokladov.

Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, a to v zmysle § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.

Preukázanie splnenia podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní je možné nahradiť Jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Verejný obstarávateľ požaduje predloženie zoznamu, v ktorom uchádzač uvedie minimálne jednu (1) zrealizovanú zákazku rovnakého alebo obdobného charakteru ako predmet zákazky za predchádzajúce tri roky, a to spätne k dátumu vyhlásenia verejného obstarávania vo Vestníku verejného obstarávania (t.j. lehotou sa rozumie deň a mesiac), ktorá je v minimálnej hodnote 190.000 EUR bez DPH. Pod pojmom "rovnakého alebo obdobného charakteru ako predmet zákazky" sa rozumie dodávka CNC sústruhu.

Odôvodnenie primeranosti použitia podmienky účasti podľa tohto bodu oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania vo vzťahu k predmetu zákazky a potreba jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 38 ods. 5 ZVO:
Verejný obstarávateľ prostredníctvom určenej podmienky účasti alternatívne vymedzenej zákonom o verejnom obstarávaní overuje predchádzajúce minimálne skúsenosti uchádzača v oblasti rovnakej alebo obdobnej ako je predmet zákazky a v obdobnom rozsahu. Touto podmienkou účasti zároveň verejný obstarávateľ na základe skúseností uchádzača overuje aj jeho predpoklady pre zabezpečenie plynulého plnenia predmetu zákazky pri realizácii zmluvy v požadovanom rozsahu, ako aj úroveň kvality predchádzajúcich plnení v oblasti rovnakej alebo obdobnej ako je predmet zákazky v obdobnom rozsahu.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Úspešný uchádzač bude povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, službami a stavebnými prácami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí NFP, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a bude povinný poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 29.10.2018 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 30.09.2019
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 29.10.2018 13:00
Miesto: Nexus Consulting s.r.o., Miletičova 21, 821 08, Slovenská republika.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Verejný obstarávateľ umožňuje účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Verejný obstarávateľ týmto informuje, že všetky povinne zverejňované dokumenty vrátane súťažných podkladov a vysvetlení zverejní v súlade s § 64 ods. 4 zákona v systéme ERANET na URL adrese: https://obstaravanie.eranet.sk/tenders v rámci zobrazenia detailu predmetného verejného obstarávania (ID_23).

2. Verejný obstarávateľ záujemcom odporúča, aby si súťažné podklady stiahli až po registrovaní sa do systému. Pri zverejnení doplňujúcich informácií a vysvetlení súťažných podkladov budú títo záujemcovia informovaní. O záujemcoch, ktorí si prevezmú súťažné podklady bez registrácie verejný obstarávateľ nemá evidenciu - o zverejnení doplňujúcich informácií a vysvetlení súťažných podkladov nebudú informovaní.

3. Pre potreby elektronickej komunikácie je každý záujemca/uchádzač povinný zaregistrovať sa do systému ERANET na URL: https://obstaravanie.eranet.sk. Uchádzač je oprávnený predložiť ponuku až po zaregistrovaní a prihlásení sa do systému ERANET. Registrácia do systému ERANET je bezplatná.
Podmienky a pravidlá používania systému ERANET sú uvedené na: https://obstaravanie.eranet.sk v časti PODMIENKY a MANUÁL.

4. Minimálne technické požiadavky na používanie informačného systému ERANET: OS: MS Win 7 a vyššie, Android, iOS7, Linux; Aktuálne verzie prehliadačov: IE 10 a vyššie, MS Edge, Firefox 30.0 a vyššie, Chrome 35 a vyššie;
Ďalšie požiadavky: prístup na Internet, zapnutý JavaScript, zapnuté Cookies

5. Verejný obstarávateľ umožňuje vyplniť oddiel Globálny údaj pre všetky podmienky účasti časti IV. Jednotného európskeho dokumentu. Hospodársky subjekt preto nie je povinný predložiť Jednotný európsky dokument s uvedením informácií podľa jednotlivých oddielov časti IV.

6. Verejný obstarávateľ uverejní v profile verejného obstarávateľa v súlade s § 25 ods. 3 zákona informácie o spôsobe určenia predpokladanej hodnoty zákazky: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/16051 . Verejný obstarávateľ zároveň určil primeranú lehotu na predkladanie ponúk.

7. Verejný obstarávateľ uzavrie zmluvu s úspešným uchádzačom až po vykonaní a kladnom výsledku ex-ante kontroly pred podpisom zmluvy, vykonanej Riadiacim orgánom.

8. Predmetom zákazky je obstarávanie inovácií.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
26.09.2018

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité