Oznámenie 13512 - WYT

Obsah

13512 - WYT
Vestník č. 193/2018 - 28.09.2018

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Sabinov
IČO: 00327735
Námestie slobody 57, 08301 Sabinov
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Zuzana Zemčáková
Telefón: +421 905298434
Fax: +421 514880422 / 514523530
Email: zemcakova@arrpsk.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/5972
Hlavná adresa(URL): http://www.sabinov.sk/
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.josephine.proebiz.com/sk/tender/1062/summary.
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
Agentúra regionálneho rozvoja Prešovského samosprávneho kraja
IČO: 37885341
Prostějovská 117/A , 08001 Prešov
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Zuzana Zemčáková
Telefón: +421 905298434
Email: zemcakova@arrpsk.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/5972
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.sabinov.sk/
Adresa (URL): https://www.josephine.proebiz.com/sk/tender/1062/summary.
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Vybavenie odborných učební – ZŠ 17. Novembra a ZŠ Komenského 13 v Sabinove
Referenčné číslo: 12/2018_Vybavenie_Sabinov
II.1.2) Hlavný kód CPV
39162200-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je vnútorné vybavenie ZŠ, konkrétne dodávka vnútorného vybavenia učební,
rozdelená na 7 časti v závislosti od ich využitia ako aj ich konečného umiestnenia v nasledovnom rozsahu:
Časť A - ZŠ 17. Novembra
Časť A1: Didaktické pomôcky - ZŠ 17. Novembra
Časť A2: Technické a technologické vybavenie IKT - ZŠ 17. Novembra
Časť A3: Interiérové vybavenie nábytok - ZŠ 17. Novembra
Časť A4: Didaktické pomôcky knižničný fond - ZŠ 17. Novembra

Časť B - ZŠ Komenského 13
Časť B1: Didaktické pomôcky - ZŠ Komenského 13
Časť B2: Technické a technologické vybavenie IKT - ZŠ Komenského 13
Časť B3: Interiérové vybavenie nábytok - ZŠ Komenského 13

Podrobné vymedzenie predmetu zákazky, vrátane požiadaviek a špecifikácií, tvorí časť súťažných podkladov B1. Opis predmetu zákazky a spôsob určenia ceny.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
136 190,32 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 7
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Časť A1: Didaktické pomôcky - ZŠ 17. Novembra
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
39162200-7
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Základná škola 17. novembra, 17. novembra 31, 083 01 Sabinov
II.2.4) Opis obstarávania
Obstaranie vybavenia do odborných učební základnej školy- nákup didaktických pomôcok v zmysle podrobnej špecifikácie v súlade s časťou B1 súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
29 333,13 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 6
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Zlepšenie vybavenosti odborných učební na ZŠ 17. Novembra - kód ITMS č. NFP 302020J077
Časť: 2
II.2.1) Názov
Časť A2: Technické a technologické vybavenie IKT - ZŠ 17. Novembra
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
30236000-2
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Základná škola 17. novembra, 17. novembra 31, 083 01 Sabinov
II.2.4) Opis obstarávania
Obstaranie vybavenia odborných učební základných škôl- technického a technologického vybavenia podľa presnej špecifikácie uvedenej v časti B1 súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
17 355,26 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 6
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Zlepšenie vybavenosti odborných učební na ZŠ 17. Novembra - kód ITMS č. NFP 302020J077
Časť: 3
II.2.1) Názov
Časť A3: Interiérové vybavenie nábytok - ZŠ 17. Novembra
Časť č.: 3
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
39160000-1
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Základná škola 17. novembra, 17. novembra 31, 083 01 Sabinov
II.2.4) Opis obstarávania
Obstaranie vybavenia odborných učební základných škôl- nábytok do odborných učební v súlade s presnou špecifikáciou uvedenou v časti B1 súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
8 920,17 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 6
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: A. Zlepšenie vybavenosti odborných učební na ZŠ 17. Novembra - kód ITMS č. NFP 302020J077
Časť: 4
II.2.1) Názov
Časť A4: Didaktické pomôcky knižničný fond - ZŠ 17. Novembra
Časť č.: 4
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
22111000-1
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Základná škola 17. novembra, 17. novembra 31, 083 01 Sabinov
II.2.4) Opis obstarávania
Obstaranie vybavenia školskej knižnice na základnej škole- knižničný fond v súlade s presnou špecifikáciu uvedenou v časti B1 súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
20 128,95 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 6
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Zlepšenie vybavenosti odborných učební na ZŠ 17. Novembra - kód ITMS č. NFP 302020J077
Časť: 5
II.2.1) Názov
Časť B1: Didaktické pomôcky - ZŠ Komenského 13
Časť č.: 5
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
39162200-7
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Základná škola Komenského, Komenského 13, 083 01 Sabinov
II.2.4) Opis obstarávania
Obstaranie vybavenia odborných učební základnej školy- didaktické pomôcky v súlade s presnou špecifikáciou uvedenou v časti B1 súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
35 676,23 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 6
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Skvalitnenie vybavenia učební ZŠ Komenského 13 v Sabinove - kód ITMS č. NFP NFP302020J075
Časť: 6
II.2.1) Názov
Časť B2: Technické a technologické vybavenie IKT - ZŠ Komenského 13
Časť č.: 6
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
30236000-2
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Základná škola Komenského, Komenského 13, 083 01 Sabinov
II.2.4) Opis obstarávania
Obstaranie vybavenia odborných učební- technické a technologické vybavenie- IKT v súlade s presnou špecifikáciou uvedenou v časti B1 súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
16 629,59 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 6
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Skvalitnenie vybavenia učební ZŠ Komenského 13 v Sabinove - kód ITMS č. NFP NFP302020J075
Časť: 7
II.2.1) Názov
Časť B3: Interiérové vybavenie nábytok - ZŠ Komenského 13
Časť č.: 7
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
39160000-1
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Základná škola Komenského, Komenského 13, 083 01 Sabinov
II.2.4) Opis obstarávania
Obstaranie vybavenia odborných učební na základnej škole- školský nábytok v súlade s presnou špecifikáciou uvedenou v časti B1 súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
8 146,99 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 6
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Skvalitnenie vybavenia učební ZŠ Komenského 13 v Sabinove - kód ITMS č. NFP NFP302020J075
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí splniť podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 ZVO:
a)nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista
právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny,trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe,
b)nemá nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
c)nemá daňové nedoplatky v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
d)nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu
zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
e)je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
f)nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
g)nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov, za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať,
h)nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať.
Uchádzač preukazuje podmienky účasti uvedené v predchádzajúcich bodoch a týkajúcich sa osobného postavenia
spôsobom súladným s § 32 ods. 2, resp. ods. 4 a ods. 5 ZVO, alebo spôsobom súladným s § 152 ods. 1 ZVO.
Ak uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla,
miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 32 ods. 2 ZVO alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
Ak právo štátu uchádzača so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu záujemcu.
Konečným rozhodnutím príslušného orgánu verejnej moci na účely ZVO sa rozumie
a)právoplatné rozhodnutie príslušného správneho orgánu, proti ktorému nie je možné podať žalobu,
b)právoplatné rozhodnutie príslušného správneho orgánu, proti ktorému nebola podaná žaloba,
c)právoplatné rozhodnutie súdu, ktorým bola žaloba proti rozhodnutiu alebo postupu správneho orgánu zamietnutá alebo konanie zastavené alebo iný právoplatný rozsudok súdu.
Skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa tohto bodu za každého člena skupiny osobitne.
Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne overených kópií všetkých dokladov požadovaných v rámci podmienok účasti osobného postavenia.
Odôvodnenie primeranosti: Povinnosť požiadavky na preukázanie osobného postavenia uchádzača je obligatórnou
podmienkou zákona o verejnom obstarávaní.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: nepožaduje sa
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: nepožaduje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Podľa § 34 ods. 1 písm. m) bod 1. zákona: - vzorkami, opismi alebo fotografiami.
Odôvodnenie:
Predmetná podmienka vyplýva z §34 zákona a verejný obstarávateľ sa touto požiadavkou usiluje preveriť primeranú kvalitu tovaru rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti, ako je predmet zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Podľa § 34 odst.1, písm. m) bod 1. zákona: - vzorkami, opismi alebo fotografiami. Verejný obstarávateľ požaduje preukázanie splnenia požadovaných technických parametrov predložením propagačného listu, a/alebo manuálu a/alebo návodu na použitie ako súčasť cenovej ponuky na všetky položky predloženej cenovej ponuky. Všetky požadované materiály požadujeme predložiť v slovenskom jazyku a spôsobom, aby preukazovali splnenie požadovaných technických parametrov. Uchádzač je na písomné požiadanie verejného obstarávateľa povinný v rámci procesu hodnotenia ponúk preukázať verejnému obstarávateľovi funkčnosť ponúkaných produktov predložením vzoriek. Ak sa verejný obstarávateľ rozhodne uskutočniť overovanie, bude toto vykonané na obstarávateľom vybraných tovaroch/výrobkoch. Po písomnej výzve na overovanie verejný obstarávateľ bezodkladne oznámi uchádzačovi miesto a čas realizácie overovania. Čas bude stanovený primerane, podľa podmienok potrebných na prípravu overovania, nie však dlhší ako 10 pracovných dní od doručenia výzvy na overovanie. Miesto overovania určí verejný obstarávateľ čo najbližšie miestu sídla verejného obstarávateľa. Pokiaľ sa pri overovaní preukázateľne nepotvrdí, že produkty ponúkané uchádzačom spĺňajú parametre ním deklarované v jeho ponuke alebo uchádzač odmietne preukázať parametre produktov za vyššie uvedených podmienok, bude ponuka takéhoto uchádzača z verejnej súťaže vylúčená. Uchádzač bude písomne upovedomený o vylúčení jeho ponuky z verejnej súťaže s uvedením dôvodu a lehoty, v ktorej môže byť podaná žiadosť o nápravu podľa § 136 ods. 1 písm. e) zákona. O priebehu a výsledku overovania spíše verejný obstarávateľ zápisnicu, ktorá bude súčasťou dokumentácie o verejnej súťaži. Náklady na overovanie znáša uchádzač. Náklady súvisiace s vyslaním svojho zástupcu alebo zástupcov na miesto overovania znáša uchádzač.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 15.10.2018 08:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.08.2019
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 17.10.2018 10:00
Miesto: Agentúra regionálneho rozvoja Prešovského samosprávneho kraja, Prostějovská 117/A, 080 01 Prešov
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Uchádzač môže byť zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní obálok s ponukami za uchádzača. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní obálok s ponukami preukazom totožnosti. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže aj splnomocnením na zastupovanie.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov, že neposkytuje súťažné podklady v listinnej podobe na základe písomnej lebo e-mailovej žiadosti záujemcu. Súťažné podklady sú prístupné prostredníctvom https://www.josephine.proebiz.com/sk/tender/1062/summary.
2.Podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní JED, je dokument, ktorým hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným bstarávateľom. Ostatné ustanovenia § 39 týmto nie je dotknuté. Jednotný európsky dokument (ďalej len "JED") bude zverejnený v profile verejného obstarávateľa.
3.Jednotný európsky dokument v editovateľnej forme je možné stiahnuť z webového sídla UVO (www.uvo.gov.sk).
Manuál k vyplneniu dokumentu je zverejnený na http://www.uvo.gov.sk/extdoc/1096/jed_-_manual.pdf. Verejný obstarávateľ požaduje aby bol Jednotný európsky dokument ručne podpísaný osobou oprávnenou konať za hospodársky subjekt/záujemcu/uchádzača alebo riadne plnomocnenou osobou.
4.Zmluva s úspešným uchádzačom nadobudne účinnosť po schválení postupu verejného obstarávania riadiacim orgánom.
5.Uchádzač nerozdeľuje dokumenty do samostatnej časti ponuky označenej ako OSTATNÉ a samostatnej časti ponukyoznačenej ako KRITÉRIÁ, ale predkladá všetky dokumenty spoločne v jednom obale.
6.Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne overených kópií všetkých dokladov uvedených podľa bodu III.1 tohto oznámenia, ak nie je určené inak.
7.Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami sa uskutoční výhradne v slovenskom jazyku, prípadne v českom jazyku.
8. Verejný obstarávateľ a obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu, koncesnú zmluvu alebo rámcovú dohodu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora (zákon č. 315/2016 Z. z.) a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora.
9. Verejný obstarávateľ uplatní ustanovenia § 114 ods. 9 zákona, t.j. verejný obstarávateľ uskutoční vyhodnotenie splnenia podmienok účasti podľa § 40 zákona o VO po vyhodnotení ponúk podľa § 53 zákona o VO.
10. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému Proebiz- JOSEPHINE, tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi počas celého procesu verejného obstarávania.
11. Predkladať cenové ponuky je umožnené len autentifikovaným účastníkom. Autentifikácia je proces overovania oprávnenosti zaregistrovanej spoločnosti predkladať ponuky v systéme JOSEPHINE. Autentifikácia spoločnosti je možná dvoma spôsobmi: 1. V systému JOSEPHINE registráciou a prihlásením pomocou občianskeho preukazu s elektronickým čipom a bezpečnostným osobnostným kódom (eID). V systéme je automaticky autentifikována spoločnosť, ktorú pomocou eID registruje štatutár danej spoločnosti. Pre tento variant musíte mať eID aktivované, v počítači nainštalovanú aplikáciu eID klient a pripojenú čítačku kariet. Detaily nájdete na https://www.slovensko.sk/sk/faq/faqeid/.
2. Alebo počkaním na autentifikačný kód, ktorý bude poslaný na adresu sídla firmy uchádzača v listovej podobe formou doporučenej pošty v prípade, kedy spoločnosť pomocou eID registruje osoba, ktorá nie je štatutárom tejto spoločnosti alebo je registrácia do systému realizovaná pomocou hesla. Lehota na tento úkon sú 3 pracovné dni a je potreba s touto dobou počítať pri vkladaní ponuky.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
26.09.2018

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité