Oznámenie 13768 - MSS

Obsah

13768 - MSS
Vestník č. 196/2018 - 03.10.2018

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
TIPOS, národná lotériová spoločnosť, a. s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31340822
Brečtanová 1, 83007 Bratislava
Kód NUTS: SK010
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Oľga Markovičová
Telefón: +421 911796737
Fax: +421 259419260
Email: evotipos@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/11910
Hlavná adresa(URL): http://www.tipos.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.evo.gov.sk
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): http://www.evo.gov.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
obchodná spoločnosť prevádzkujúca číselné lotérie a internetové hry tvoriace štátnu lotériu a iné hazardné hry
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Komplexné zabezpečenie stávok hazardných hier a nelotériových produktov
II.1.2) Hlavný kód CPV
92350000-9
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky Komplexné zabezpečenie stávok hazardných hier a nelotériových produktov sú služby v rozsahu uvedenom v technickej špecifikácii predmetu zákazky a podľa podmienok zmluvy. Službami (ďalej len Služba) sa myslí komplexné zabezpečenie systému Hazardných hier a zabezpečenie prevádzky Produktov poskytovaných Prevádzkami alebo Integrovanými prevádzkovateľmi. Zabezpečenie prevádzky Produktov zahŕňa najmä, nie však výlučne, poskytnutie služieb súvisiacich s Technickým zariadením Prevádzok pre potreby prevádzkovania Produktov vrátane systémového a telekomunikačného prepojenia na informačný systém Objednávateľa, s tým súvisiaceho Spotrebného materiálu a zabezpečenie servisu Terminálov Prevádzok. Objednávateľ zároveň požaduje zabezpečenie komplexného manažmentu Transakcií a operácií uskutočňovaných prostredníctvom Terminálov Prevádzok alebo koncových zariadení Integrovaných prevádzkovateľov.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
249 100 000,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
92351000-6
92351100-7
72000000-5
30210000-4
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
TIPOS, národná lotériová spoločnosť, a.s., Brečtanová 1, 830 07 Bratislava a právádzky na území Slovenskej republiky.
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky Komplexné zabezpečenie stávok hazardných hier a nelotériových produktov sú služby v rozsahu uvedenom v technickej špecifikácii predmetu zákazky a podľa podmienok zmluvy. Službami (ďalej len Služba) sa myslí komplexné zabezpečenie systému Hazardných hier a zabezpečenie prevádzky Produktov poskytovaných Prevádzkami alebo Integrovanými prevádzkovateľmi. Zabezpečenie prevádzky Produktov zahŕňa najmä, nie však výlučne, poskytnutie služieb súvisiacich s Technickým zariadením Prevádzok pre potreby prevádzkovania Produktov vrátane systémového a telekomunikačného prepojenia na informačný systém Objednávateľa, s tým súvisiaceho Spotrebného materiálu a zabezpečenie servisu Terminálov Prevádzok. Objednávateľ zároveň požaduje zabezpečenie komplexného manažmentu Transakcií a operácií uskutočňovaných prostredníctvom Terminálov Prevádzok alebo koncových zariadení Integrovaných prevádzkovateľov.
Ďalšie podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
249 100 000,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
120
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opis opcií: Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo uplatniť nasledovné opcie:
a) možnosť predĺžiť trvanie Zmluvy najviac o ďalších 60 Mesiacov, pričom predĺženie trvania Zmluvy môže Objednávateľ uplatňovať aj opakovane, avšak minimálna doba predĺženia pri každom uplatnení tejto opcie bude 12 Mesiacov
b) možnosť zvýšiť počet Terminálov najviac o 2 000 ks počas platnosti a účinnosti Zmluvy, pričom zvýšenie počtu Terminálov môže Objednávateľ uplatňovať aj opakovane až do dosiahnutia maximálneho počtu Terminálov, avšak minimálny počet navýšenia Terminálov pri každom uplatnení tejto opcie bude 250 Terminálov. Celkový počet Terminálov zahŕňa 1 500 ks Online Terminálov a 500 ks samoobslužných Terminálov na Číselné lotérie
c) možnosť implementovať a prevádzkovať Kurzové stávky prostredníctvom najviac 500 ks samoobslužných Terminálov na Kurzové stávky, pričom zvýšenie počtu Terminálov môže Objednávateľ uplatňovať aj opakovane až do dosiahnutia maximálneho počtu samoobslužných Terminálov na Kurzové stávky, avšak minimálny počet navýšenia Terminálov pri každom uplatnení tejto opcie bude 250 Terminálov
d) možnosť zmluvného zabezpečenia prevádzkovania Charitatívnej lotérie s predpokladaným objemom 324 000 000,00 mil. eur
e) možnosť implementovať a prevádzkovať Špeciálne bingo s predpokladaným objemom 20 200 000,00 mil. eur
f) možnosť implementovať a prevádzkovať Číselné lotérie prostredníctvom internetu s predpokladaným objemom 206 000 000,00 mil. eur
g) možnosť implementácie čítania a skenovania dokladov v Prevádzkach vo veľkosti ID-3 so schopnosťou čítať údaje podľa špecifikácie ICA09303 z dôvodu Registrácie Zákazníkov v predpokladanom rozsahu 1 000 000 ks Registrácií predpokladaná hodnota opcie je zahrnutá v predpokladanej hodnote zákazky
h) možnosť systémovo integrovať koncové zariadenia najviac 10 Integrovaných prevádzkovateľov s celkovým maximálnym počtom 15 000 koncových zariadení
i) možnosť systémovo integrovať vernostný program pre Zákazníkov prostredníctvom vernostných kariet v celkovom predpokladanom rozsahu 300 000 ks Transakcií

Predpokladaná hodnota všetkých opcií je zahrnutá v predpokladanej hodnote zákazky.
Ďalšie podrobnosti k uplatneniu opcií sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon) Požaduje sa predloženie originálov alebo úradne overenych kópií všetkych dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti osobného postavenia, ktoré preukazuje podľa § 32 ods. 2 zákona, resp. ods. 4 a ods. 5 zákona.

Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti Jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: nepožaduje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona - zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona.

Podľa § 34 ods. 1 písm. f) zákona - kontrola technickej spôsobilosti uchádzača poskytujúceho služby vykonaná verejným obstarávateľom.

Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti Jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K podmienke podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona sa vyžaduje preukázať, že uchádzač
implementoval najmenej 5 lotériových systémov, pričom každý zo systémov zahŕňal centrálny systém s pripojením najmenej 2500 terminálov

zabezpečoval/zabezpečuje prevádzku najmenej 5 loteriovych systémov, pričom v každom lotériovom systéme je pripojených najmenej 2500 terminálov; pod prevádzkou sa rozumie minimálne prevádzka hw a sw centrálneho výpočtového systému, výmena a oprava terminálov, zabezpečenie a prevádzka telekomunikačnej siete a prevádzka technickej podpory

zabezpečoval/zabezpečuje prevádzku najmenej 5 systémov s nelotériovými produktami na sieti lotériových terminálov, pričom v každom systéme je pripojených najmenej 2500 terminálov; pod nelotériovými produktami sa rozumie dobíjanie kreditu mobilných telefónov, realizácia platieb v prospech tretích strán, predaj vstupeniek na kultúrne a športové podujatia a podobne

Odôvodnenie primeranosti (§ 38 ods. 5 zákona):
Účelom podmienky je najmä preukázanie skutočnosti, že mal uchádzač v tomto období dostatočnú materiálnu a personálnu vybavenosť, že je spoľahlivy a technicky spôsobily zrealizovať predmet zákazky. Minimálna úroveň štandardov je verejnym obstarávateľom stanovená primerane k rozsahu a charakteru predmetu zákazky.

K podmienke podľa § 34 ods. 1 písm. f) zákona sa vyžaduje predložiť vyhlásenie uchádzača, že na výzvu preukáže funkčným testom určené minimálne požiadavky:
Na rýchlosť spracovania Transakcie (čiastkový test 1),
1. Celková doba pre spracovanie každej Transakcie (vrátane vloženia Tiketu do Terminálu, uloženia Transakcie v Centrálnom systéme, vytlačenia príslušného Potvrdenia) nepresiahne tri (3) sekundy.
2. Údaje každej Transakcie uloženej v Centrálnom systéme po vložení Tiketu do Terminálu budú zhodné s údajmi vyplnenými na príslušnom Tikete. Uvedené platí pre každý jeden vložený Tiket.
3. Údaje na každom Potvrdení vytlačenom po vložení Tiketu do Terminálu budú zhodné s údajmi vyplnenými na príslušnom Tikete. Uvedené platí pre každý jeden vložený Tiket.
Na správnosť čítania Tiketov na prvý pokus (čiastkový test 2),
1. Minimálne 95% všetkých vložených Tiketov do Terminálu bude správne prečítaných na prvý pokus, to znamená, že minimálne pri 95 Tiketoch zo 100 Tiketov vložených do Terminálu budú bez potreby opakovaného vloženia Tiketu do Terminálu:
a) v Centrálnom systéme zaznamenané správne a úplné údaje v podobe Transakcií zhodné s údajmi na konkrétnych Tiketoch a zároveň
b) na Potvrdeniach vytlačených po vložení Tiketov do Terminálu budú údaje zhodné s údajmi vyplnenými na príslušných Tiketoch.
Na rozhrania Terminálu
1. Terminál obsahuje minimálne 4 USB porty (min. USB 2.0).
2. Terminál obsahuje minimálne 2 LAN porty.
3. Terminál obsahuje minimálne 2 HDMI porty.
4. Terminál poskytuje minimálne 1 bezdrôtové rozhranie (napr. Bluetooth alebo WIFI a pod.)
a zároveň, že má k dispozícii pre účely vykonania kontroly technickej spôsobilosti minimálne nasledovné zariadenia:
- Centrálny systém (môže byť aj vzdialený prístup na existujúci Centrálny systém),
- Komunikačný systém na prepojenie Centrálneho systému s Terminálom,
- Terminál,
- potrebné aplikačné a softvérové vybavenie.
Ďalšie podrobnosti k postupu vykonania Kontroly technickej spôsobilosti sú uvedené v súťažných podkladoch.

Odôvodnenie primeranosti (§ 38 ods. 5 zákona):
Predmetom Kontroly technickej spôsobilosti je overenie, či je uchádzač schopný splniť predmet zákazky. Verejný obstarávateľ v tejto súvislosti uvádza, že Kontrola technickej spôsobilosti je zameraná len na kľúčové funkcionality Služby a nie na overenie všetkých požiadaviek uvedených v Špecifikácii predmetu zákazky.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Na zabezpečenie ponuky sa vyžaduje zloženie zábezpeky vo výške 500 000 eur (slovom päťstotisíc eur);

Verejný obstarávateľ je oprávnený za účelom zabezpečenia riadneho a včasného plnenia zmluvy požadovať od úspešného uchádzača/poskytovateľa služieb predloženie záručnej listiny podľa § 313 a nasl. Obchodného zákonníka (banková záruka), podľa článku č. 12 zmluvy:
Banková záruka 1 suma zabezpečená záručnou listinou musí byť najmenej vo výške 13 000 000 eur
Banková záruka 2 suma zabezpečená záručnou listinou musí byť najmenej vo výške 8 000 000 eur
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 16.11.2018 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie v mesiacoch: 8
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 16.11.2018 10:30
Miesto: V sídle verejného obstarávateľa, Tipos, národná lotériová spoločnosť, a.s., Brečtanová 1, 830 07 Bratislava
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otvárania ponúk sa môžu zúčastniť osoby oprávnené konať v
mene uchádzača v uvedenom termíne v súlade s § 66 ods. 7 zákona, nakoľko vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
podľa § 40 sa uskutoční po vyhodnotení ponúk podľa § 53 zákona.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Verejný Obstarávateľ pri zadávaní zákazky stanovuje elektronickú komunikáciu, ktorá sa realizuje prostredníctvom systému elektronického verejného obstarávania (systém EVO) https://evo.gov.sk. Postup je upraveny v Príručkách a odporúčaniach pre systém EVO. Príručky pre Záujemcu/Uchádzača Verejnásúťaž (verzia 0.2, 16.6.2014) a Spoločné moduly (verzia 0.6, 1.8.2016) sú zverejnené na stránke https://www.uvo.gov.sk/zaujemcauchadzac/portal-systemu-evo3ee.html. Pre účasť v tejto zákazke je potrebné, aby sa záujemca zaregistroval prostredníctvom systému EVO do zákazky, ktorá je zverejnená na portáli EVO (https://evo.gov.sk ) pod číslom 92.03 a pod názvom Komplexné zabezpečenie stávok hazardných hier a nelotériových produktov Lehota na registráciu je uvedená v bode IV.2.2) tohto oznámenia.
2. Akékoľvek vysvetľovanie v tejto zákazke sa realizuje elektronicky, a to vylučne prostredníctvom systému EVO. Telefonické kontakty slúžia len na potvrdenie funkčnosti systému, či informácií o doručení a pod., nie na vysvetľovanie.
3. V prípade potreby môžu záujemcovia alebo uchádzači elektronicky požiadať o pomoc s prácou v systéme EVO na emailovej adrese helpdesku: helpdesk_evo@uvo.gov.sk.
4. V prípade zistenia alebo akéhokoľvek podozrenia z neštandardného správania sa systému EVO môžu záujemcovia alebo uchádzači stiahnuť si do svojho počítača formulár pre hlásenie porúch http://www.evo.gov.sk/RepErEVOEX.html, ktorý je zverejneny na stránke portálu EVO https://evo.gov.sk. v položke menu Hlásenie porúch a formulár elektronicky zaslať na e-mailovú adresu helpdesku: helpdesk_evo@uvo.gov.sk.
5. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti Jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona. Doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladajú uchádzači verejnému obstarávateľovi podľa § 55 ods. 1 zákona v čase a spôsobom, určenym verejným obstarávateľom.
6. V prípade, ak v mene podnikateľa sú v zmysle dokladu podľa § 32 ods. 2, písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnené na konanie viaceré osoby súčasne (vyžadujú sa podpisy viac ako jednej osoby štatutárneho orgánu) alebo žiadosť o účasť predkladá skupina dodávateľov v zmysle § 37 zákona, vyžaduje sa v tejto súťaži aj predloženie splnomocnenia na konanie v mene uchádzača/skupiny dodávateľov navonok vystavené v prospech osoby, ktorá v tejto súťaži koná (registrácia v systéme EVO a predkladanie ponúk).
7. Verejny obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača, ak na základe dôveryhodnych informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v tomto verejnom obstarávaní s inym hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. Podrobnejšie informácie sú v súťažnych podkladoch.
8. Uchádzač nemôže byť zároveň členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá inú ponuku, ani subdodávateľom iného uchádzača.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
27.09.2018

Redakčné opravy

15694 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 214/2018
V oznámení 13768-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa TIPOS, národná lotériová spoločnosť, a. s., P. O. Box 43, Brečtanová 1, 830 07 Bratislava zverejnenom vo VVO č. 196/2018 zo dňa 03.10.2018 boli nesprávne zverejnené údaje I.3) Komunikácia Namiesto: Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov na: www.evo.gov.sk Ďalšie informácie možno získať na vyššie uvedenej adrese Má byť: Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov na: www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html Ďalšie informácie možno získať na vyššie uvedenej adrese I.3) Komunikácia Namiesto: Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia predložiť elektronicky prostredníctvom: www.evo.gov.sk Má byť: Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia predložiť elektronicky prostredníctvom: www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 16.11.2018 10:00 Má byť: 06.12.2018 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 16.11.2018 10:31 Má byť: 06.12.2018 10:30 VI.3) Doplňujúce informácie: Namiesto: 1. Verejny Obstarávateľ pri zadávaní zákazky stanovuje elektronickú komunikáciu, ktorá sa realizuje prostredníctvom systému elektronického verejného obstarávania (systém EVO) evo.gov.sk. Postupje upraveny v Príručkách a odporúčaniach pre systém EVO. Príručky pre Záujemcu/Uchádzača Verejnásúťaž (verzia 0.2, 16.6.2014) a Spoločné moduly (verzia 0.6, 1.8.2016) sú zverejnené na stránke www.uvo.gov.sk/zaujemcauchadzac/portal-systemu-evo3ee.html. Pre účasť v tejto zákazke je potrebné, aby sazáujemca zaregistroval prostredníctvom systému EVO do zákazky, ktorá je zverejnená na portáli EVO (https://evo.gov.sk) pod číslom 92.03 a pod názvom Komplexné zabezpečenie stávok hazardnych hier a nelotériovychproduktov Lehota na registráciu je uvedená v bode IV.2.2) tohto oznámenia. Má byť: 1. Verejny Obstarávateľ pri zadávaní zákazky stanovuje elektronickú komunikáciu, ktorá sa realizuje prostredníctvom systému elektronického verejného obstarávania (systém EVO ver. 18) www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html. Záujemca/uchádzač, musí byť registrovany v IS ÚVO pre hospodársky subjekt, v mene ktorého predkladá podanie do zákazky ktorá je zverejnená v Profile organizácie TIPOS, národná lotériová spoločnosť, a. s.na portáli ÚVO (https://uvo.gov.sk). Lehota na registráciu je uvedená v bode IV.2.2) tohto oznámenia. VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE: Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len úrad") oznámil dňa 18.10.2018 na webovej stránke všetkým verejným obstarávateľom /obstarávateľom, že za účelom dodržiavania zákonom stanovených povinností elektronickej komunikácie poskytuje nástroj, a to systém elektronického verejného obstarávania (IS EVO), ktorý je dostupný bezplatne na nasledovnej adrese www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html. Predmetný systém elektronického verejného obstarávania (IS EVO) s účinnosťou od 19.10.2018 spĺňa všetky požiadavky stanovené v § 20 zákona o verejnom obstarávaní. Od 19. 10. 2018 vzniká verejnym obstarávateľom a obstarávateľom povinnosť plne elektronickej komunikácie v nadlimitnych a podlimitnych postupoch zadávania zákazky. Konvertovaná zákazka je taká, ktorej zadávanie začal verejny obstarávateľ/obstarávateľ pred termínom 18.10.2018 (napr. listinnou formou, v pôvodnom systéme EVO (verzia 11.01), v inom systéme) a kvôli dodržaniu povinnosti plne elektronickej komunikácie po 18.10.2018 vykonal konverziu takejto zákazky do systému EVO. To znamená, že súťaž nemôže ďalej pokračovať v systéme EVO ver.11 a musí pokračovať v novej modernizovanej a rozšírenej verzii systému elektronického verejného obstarávania (IS EVO ver.18) do ktorej je zákazka konvertovaná v profile verejného obstarávateľa.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité