Oznámenie 13880 - WYP

Obsah

13880 - WYP
Vestník č. 198/2018 - 05.10.2018

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Šaľa
IČO: 00306185
Nám. Sv. Trojice 7, 92715 Šaľa
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Margita Simighová, Ing. Elena Matajsová
Telefón: +421 317705981
Fax: +421 317706021
Email: mesto@sala.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/4251
Hlavná adresa(URL): http://www.sala.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.evo.gov.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): http://evo.gov.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Územná samospráva
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Materská škola – rekonštrukcia a dostavba Družstevná 1919/22, Šaľa
Referenčné číslo: Nie je
II.1.2) Hlavný kód CPV
45214100-1
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom projektu je realizácia diela Materská škola rekonštrukcia dostavba ul. Družstevná 1919/22, Šaľa formou stavby na kľúč s dosiahnutím projektovanej kapacity materskej školy a minimálne projektovaných energetických úspor a energetickej triedy budovy. Bližšiu špecifikáciu a presnú štruktúru jednotlivých častí diela na stavebné objekty a prevádzkové súbory, dodávku technológií, prístrojov a zariadení upravuje projektová dokumentácia.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
929 092,47 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Šaľa
II.2.4) Opis obstarávania
Predmet projektu "Materská škola rekonštrukcia a dostavba Družstevná 1919/22, Šaľa ", je zameraný na zvýšenie kapacít materskej školy na ulici Družstevná 1919/22 v meste Šaľa jednak rozšírením kapacity existujúcej budovy materskej školy, ale zároveň aj prístavbou nového pavilónu s dvoma triedami. Dostavbou a rekonštrukciou budovy sa získa navýšenie kapacít materskej školy o 53 detí.
Na objektoch MŠ prebehne zateplenie a obnova fasády, zateplenie a zaizolovanie strechy, vyregulovanie ÚK, výmena okien za plastové vrátane interiérových žalúzií, nová elektroinštalácia, zmodernizuje sa vzduchotechnika a chladenie. Rekonštrukčné práce okrem iného pozostávajú z rekonštrukcie zdravotechniky a elektroinštalácie v objekte, čím sa zvýši štandard a zlepšia podmienky pre užívanie objektu. Objektová skladba:
SO-101 Príprava územia - HTÚSO-110 Pavilón C
SO-111 Pavilón A a B
SO-112 Hospodársky pavilón
SO-113 Prístrešky pre nádoby na odpad
SO-114 Oplotenie - výmena časti areálového oplotenia
SO-130 Terénne úpravy a zeleň
SO-200 Spevnené plochy
SO-300 Lapač tukov
SO-310 Areálová zrážková kanalizácia
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
929 092,47 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 14
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: kód výzvy: IROP-PO2-SC221-2016-10; ITMS2014+: 302021L023
II.2.14) Doplňujúce informácie
Zábezpeka je stanovená vo výške 25.000,00 EUR. Podrobné informácie týkajúce sa zloženia zábezpeky budú uvedené v súťažných podkladoch.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1)Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 ZVO spôsobom podľa § 32 alebo § 152 ZVO.
2)Verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní.
3)Dokumenty/doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia môžu byť podľa § 39 ZVO predbežne nahradené jednotným európskym dokumentom (ďalej aj JED) (viď Príloha č. 1 k SP a na http://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-553.html.
4)Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 37 ods. 3 ZVO.
5)Uchádzač v ponuke vkladá doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti osobného postavenia elektronicky do systému EVO v .pdf naskenovanej forme originálov alebo úradne osvedčených kópií, ak nie je stanovené inak.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Finančné a ekonomické postavenie uchádzač preukazuje:
1.Vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky.
2.Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 ZVO.
3.Dokumenty/doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúce sa finančného, ekonomického postavenia môžu byť podľa § 39 ZVO predbežne nahradené jednotným európskym dokumentom (ďalej aj JED) (viď Príloha č. 1 k SP).
4.Uchádzač v ponuke vkladá doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúce sa finančného, ekonomického postavenia elektronicky do systému EVO v .pdf naskenovanej forme originálov alebo úradne osvedčených kópií, ak nie je stanovené inak.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti: Verejný obstarávateľ vyžaduje predloženie uvedených dokladov za účelom preverenia ekonomickej a finančnej stability uchádzača a schopnosti zrealizovať zákazku požadovaného rozsahu a schopnosti pokryť finančné náklady spojené s plnením predmetu zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Verejný obstarávateľ požaduje predloženie vyjadrenia alebo ekvivalentného dokladu od banky alebo pobočky zahraničnej banky alebo zahraničnej banky (ďalej banka), v ktorej má uchádzač vedený účet, o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky, že v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, že nie je vydaný exekučný príkaz na pohľadávku z účtu (účtov) v banke uchádzača/záujemcu alebo prísľub banky o tom, že v prípade úspešnosti ponuky uchádzača mu poskytne úver. Požadované vyjadrenie banky nesmie byť staršie ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk. Požaduje sa vyjadrenie od všetkých bánk v ktorých má uchádzač vedené účty. Zároveň s vyjadrením banky/bánk uchádzač predloží čestné vyhlásenie, že predložil vyjadrenia všetkých bánk, v ktorých má vedený účet/účty a že v iných bankách nemá záväzky. Čestné vyhlásenie musí byť podpísané štatutárnym orgánom alebo oprávnenou osobou uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača v záväzkových vzťahoch (v takomto prípade záujemca/uchádzač predloží aj originál alebo osvedčenú fotokópiu splnomocnenia tejto osoby na zastupovanie).
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: 1.§34 ods. 1 písm. b): zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1.bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti: Podmienka účasti je stanovená primerane k predmetu zákazky, ktorou uchádzač preukáže, že má dostatočné skúsenosti s uskutočnením stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky.
2.§34 ods. 1 písm. g): ak ide o stavebné práce alebo služby, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti: Uchádzač musí preukázať, že osoby poverené plnením a riadením stavebných prác majú zodpovedajúcu odbornú prax a dostatočnú kvalifikáciu.
3.§34 ods.1 písm. l) uvedením podielu plnenia zo zmluvy alebo koncesnej zmluvy, ktorý má uchádzač alebo záujemca v úmysle zabezpečiť subdodávateľom.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti: verejný obstarávateľ má za to, aby navrhovaní subdodávatelia vzhľadom na charakter zmluvy boli oprávnení vykonávať časti predmetu zákazky.
4. Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah podľa podmienok uvedených v 34 ods. 3 ZVO.
5. Dokumenty/doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúce sa odbornej a technickej spôsobilosti môžu byť podľa § 39 ZVO predbežne nahradené jednotným európskym dokumentom (ďalej aj JED) (viď Príloha č. 1 k SP).
6. Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač alebo záujemca a iná osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, zodpovedali za plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy spoločne.
7. Uchádzač v ponuke vkladá doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti elektronicky do systému EVO v .pdf naskenovanej forme originálov alebo úradne osvedčených kópií, ak nie je stanovené inak.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: k bodu 1): Uchádzač musí zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania a doplnenými potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác preukázať, že v uvedenom referenčnom období realizoval min. 1 zákazku rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, v min. výške 900.000,00 EUR bez DPH/ zákazka.
k bodu 2): Uchádzač predloží údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, ktorí budú zodpovední za realizáciu a riadenie stavebných prác: profesijných životopisov, platných dokladov o najvyššom dosiahnutom vzdelaní a zoznamov zmlúv/opisov odbornej praxe týchto osôb určených na plnenie zmluvy alebo na riadenie stavebných prác pre uchádzača. Predložený profesijný životopis takejto osoby musí minimálne obsahovať: meno a priezvisko, najvyššie dosiahnuté vzdelanie, doložené platným dokladom o najvyššom dosiahnutom vzdelaní, zoznam/opis odbornej praxe (napr. pracovná pozícia, opis pracovnej náplne/opis odborných skúseností, miesto, rok plnenia/zamestnania, objednávateľ/zamestnávateľ podľa typu zmluvného vzťahu, napr. obchodný vzťah alebo pracovnoprávny vzťah a pod.), prípadne ostatné relevantné informácie a podpis tejto osoby. Požaduje sa priložiť vyhlásenie príslušnej osoby o pripravenosti plniť predmet zákazky v preukazovanej pozícii. Uvedeným spôsobom sa preukáže splnenie požiadaviek minimálne u osoby: v pozícii stavbyvedúceho v oblasti riadenia stavieb obdobné k predmetu zákazky s dokladom o odbornej spôsobilosti na výkon činnosti stavbyvedúci pozemné stavby (nie jednoduché pozemné stavby), tzn. Osvedčenie SKSI alebo ekvivalentný doklad o vykonaní odbornej skúšky podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v platnom znení, resp. obdobné osvedčenie vydané v krajine EÚ. (preukáže min. ročnú odbornú prax stavbyvedúceho a aspoň jednu profesionálnu praktickú skúsenosť so stavbami rovnakými alebo obdobnými ako je predmet zákazky. Profesijný životopis, zoznam zmlúv/opisov odbornej praxe, vyhlásenie osoby o pripravenosti plniť predmet zákazky v preukazovanej pozícii musia byť podpísané danou osobou.).
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Úspešný uchádzač sa zaväzuje, že strpí výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s plnením zákazky kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku (NFP) v znení jej dodatkov medzi príslušným riadiacim orgánom a verejným obstarávateľom, a oprávneným osobám poskytne všetku potrebnú súčinnosť.
Verejný obstarávateľ je oprávnený bez akýchkoľvek sankcií, bez náhrady ušlého zisku odstúpiť od zmluvy uzatvorenej s úspešným uchádzačom v prípade, že ešte nedošlo k plneniu zmluvy a výsledky administratívnej finančnej kontroly oprávnenými osobami Poskytovateľa neumožňujú financovanie výdavkov vzniknutých z obstarávania stavebných prác a iných postupov.
Zhotoviteľ zabezpečí na svoje náklady poistenie celého diela počas celej doby realizácie, v súlade s podmienkami uvedenými v zmluve o dielo.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Elektronická aukcia sa uskutoční v súlade s § 54 ZVO prostredníctvom systému Elektronické verejné obstarávanie (EVO) na www.evo.gov.sk; ponuky sa vyhodnocujú na základe najnižšej ceny.
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 05.11.2018 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 29.03.2019
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 05.11.2018 13:00
Miesto: Mestský dom kultúry Šaľa SNP č. 16, 927 01 Šaľa.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk v zmysle §54 ods. 3 ZVO je neverejné.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Verejný obstarávateľ pri zadávaní zákazky stanovuje elektronickú komunikáciu, ktorá sa realizuje prostredníctvom systému EVO https://evo.gov.sk. Postup je upravený v Príručkách a odporúčaniach pre systém EVO. Príručky Podlimitné zákazky bez využitia elektronického trhoviska (verzia 0.3, 23.11.2016); Spoločné moduly (verzia 0.6, 7.3.2017) a Elektronická aukcia (verzia 1.3, 7.7.216) sú zverejnené na stránke https://www.uvo.gov.sk/verejny-obstaravatel-obstaravatel/portal-systemu-evo-/prirucky-a-odporucania-pre-system-evo-3e7.html . Pre účasť v tejto zákazke je potrebné, aby sa záujemca zaregistroval prostredníctvom systému EVO do zákazky, ktorá je zverejnená na portáli EVO (https://evo.gov.sk) pod číslom 45.04 a pod názvom Materská škola rekonštrukcia a dostavba Družstevná 1919/22, Šaľa, na web adrese: https://evo.gov.sk/evo/tender/4251_4504_20180823.nsf/stddocsPub?OpenView&count=-1&ExpandView.
Lehota na registráciu je uvedená v bode IV.2.2) tejto výzvy.
Akékoľvek vysvetľovanie v tejto zákazke sa realizuje elektronicky, a to výlučne prostredníctvom systému EVO. Telefonické kontakty slúžia len na potvrdenie funkčnosti systému, či informácií o doručení a pod., nie na vysvetľovanie.
V prípade potreby môžu záujemcovia alebo uchádzači elektronicky požiadať o pomoc s prácou v systéme EVO na emailovej adrese helpdesku: helpdesk_evo@uvo.gov.sk.
V prípade zistenia alebo akéhokoľvek podozrenia z neštandardného správania sa systému EVO môžu záujemcovia alebo uchádzači stiahnuť si do svojho počítača formulár pre hlásenie porúch http://evo.gov.sk/RepErEVOEX.html, ktorý je zverejnený na stránke portálu EVO https://evo.gov.sk v položke menu Hlásenie porúch a formulár elektronicky zaslať na e-mailovú adresu helpdesku: helpdesk_evo@uvo.gov.sk.
Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti Jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ZVO. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladajú uchádzači verejnému obstarávateľovi podľa § 55 ods. 1 ZVO v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
V prípade, ak v mene podnikateľa sú v zmysle dokladu § 32 ods. 2, písm. e) ZVO oprávnené na konanie viaceré osoby súčasne (vyžadujú sa podpisy viac ako jednej osoby štatutárneho orgánu) alebo žiadosť o účasť predkladá skupina dodávateľov v zmysle § 37 ZVO, vyžaduje sa v tejto súťaži aj predloženie splnomocnenia na konanie v mene uchádzača/skupiny dodávateľov navonok vystavené v prospech osoby, ktorá v tejto súťaži koná (registrácia v systéme EVO a predkladanie ponúk).
Zhotoviteľ sa zaväzuje pred podpisom zmluvy predložiť Objednávateľovi originál nepodmienenej bankovej záruky (rozumie sa neodvolateľná banková záruka na prvú výzvu a bez námietok) vo výške 10% zo zmluvnej ceny diela s DPH platnej po celú dobu realizácie alebo vinkulovať na bankovom účte finančné prostriedky v tejto výške ako tzv. výkonovú zábezpeku na vykonanie diela v zmysle dojednaní zmluvy o dielo.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť verejné obstarávanie z dôvodu neschválenia procesu verejného obstarávania poskytovateľom nenávratného finančného príspevku.
Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy predmetné verejné obstarávanie nie je:
a) zelené verejné obstarávanie,
b) obstarávanie inovácií,
c) obstarávanie zamerané na sociálne aspekty
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
04.10.2018

Redakčné opravy

15173 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 210/2018
V oznámení 13880-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Šaľa, Nám. Sv. Trojice 7, 927 15 Šaľa zverejnenom vo VVO č. 198/2018 zo dňa 05.10.2018 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 05.11.2018 10:00 Má byť: 26.11.2018 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 05.11.2018 13:00 Má byť: 26.11.2018 10:05
16568 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 228/2018
V oznámení 13880-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Šaľa, Nám. Sv. Trojice 7, 927 15 Šaľa zverejnenom vo VVO č. 198/2018 zo dňa 05.10.2018 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 26.11.2018 10:00 Má byť: 12.12.2018 10:00 IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané Namiesto: 29.03.2019 00:00 Má byť: 28.06.2019 00:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 26.11.2018 10:05 Má byť: 12.12.2018 10:05
17708 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 242/2018
V oznámení 13880-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Šaľa, Nám. Sv. Trojice 7, 927 15 Šaľa zverejnenom vo VVO č. 198/2018 zo dňa 05.10.2018 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 12.12.2018 10:00 Má byť: 20.12.2018 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 12.12.2018 10:05 Má byť: 20.12.2018 10:05

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité