Oznámenie 13877 - WYT

Obsah

13877 - WYT
Vestník č. 198/2018 - 05.10.2018

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Obec Záhorská Ves
IČO: 00305219
Hlavná 29/184, 90065 Záhorská Ves
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Martin Jentner
Telefón: +421 901709054
Fax: +421 347780211
Email: jentner@simplesolutions.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.zahorskaves.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4165
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
Simple solutions, s.r.o.
IČO: 51920379
Na záhumní 1138/59A , 90051 Zohor
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Martin Jentner
Telefón: +421 901709054
Email: jentner@simplesolutions.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
Simple solutions, s.r.o.
IČO: 51920379
Na záhumní 1138/59A , 90051 Zohor
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Martin Jentner
Telefón: +421 901709054
Email: jentner@simplesolutions.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Skvalitnenie technického vybavenia odborných učební ZŠ Záhorská Ves
Referenčné číslo: 1/9/18
II.1.2) Hlavný kód CPV
39290000-1
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je dodanie nábytku, IKT vybavenia a učebných pomôcok pre jazykovú učebňu, pre knižnicu, pre BIO/CHEM učebňu, pre polytechnickú učebňu a pre IKT učebňu. Bližšie informácie sú uvedené v prílohe č. 3 súťažných podkladov
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
142 692,58 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 3
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Dodanie IKT vybavenia do ZŠ Záhorska Ves
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
30213000-5
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK010
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Obecný úrad, Hlavná 29, 900 65 Záhorská Ves
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je dodanie IKT vybavenia do Základnej školy Záhorská Ves v rámci projektu Skvalitnenie technického vybavenia odborných učební ZŠ Záhorská Ves. Bližšie informácie sú uvedené v prílohe č. 3 súťažných podkladov
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
29 085,98 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 10
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: IROP-PO2-SC222-2016-13
Časť: 2
II.2.1) Názov
Dodanie učebných pomôcok do Základnej školy Záhorská Ves
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
39162200-7
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK010
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Obecný úrad, Hlavná 29, 900 65 Záhorská Ves
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je dodanie učebných pomôcok do Základnej školy Záhorská Ves v rámci projektu Skvalitnenie technického vybavenia odborných učební ZŠ Záhorská Ves. Bližšie informácie sú uvedené v prílohe č. 3 súťažných podkladov
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
74 184,20 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 10
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: IROP-PO2-SC222-2016-13
Časť: 3
II.2.1) Názov
Dodanie nábytku do Základnej školy Záhorská Ves
Časť č.: 3
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
39121000-6
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK010
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Obecný úrad, Hlavná 29, 900 65 Záhorská Ves
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je dodanie nábytku do Základnej školy Záhorská Ves v rámci projektu Skvalitnenie technického vybavenia odborných učební ZŠ Záhorská Ves. Bližšie informácie sú uvedené v prílohe č. 3 súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
39 422,40 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 10
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: IROP-PO2-SC222-2016-13
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní resp. ods. 4 alebo 5 predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií v súlade s § 21 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní. Splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia možno preukázať aj v zmysle § 152 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom zápisu v zozname hospodárskych subjektov.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: § 33 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky,
Minimálne požiadavky na vyjadrenie banky:
-uchádzač predloží vyjadrenie (originál alebo overená fotokópia) každej banky/pobočky zahraničnej banky, v ktorej má vedený účet, v ktorom banka potvrdí, že:
-uchádzač nie je v nepovolenom debete, že nie je v exekúcii a že si plní voči banke všetky záväzky, ktoré vyplývajú zo zriadenia účtu,
-v prípade splácania úveru, si plní záväzky, vyplývajúce z úverových vzťahov.
Uchádzač spolu s vyjadrením banky/vyjadreniami bánk predloží vyhlásenie podpísané štatutárnym zástupcom uchádzača alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača a s pečiatkou uchádzača, že predložil vyjadrenia všetkých bánk alebo pobočiek zahraničných bánk, v ktorých má vedený/é účet/účty a že v iných bankách nemá záväzky.
-Za vyjadrenie banky, ktorým uchádzač preukazuje splnenie určenej podmienky účasti, sa nepovažuje výpis z účtu. -Predložené vyjadrenie/vyjadrenia banky/bánk nesmie/nesmú byť staršie ako 90 dní ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk.
Odôvodnenie primeranosti podmienky v zmysle § 38 ods. 5:
Verejný obstarávateľ touto požiadavkou získa aktuálny údaj o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky a to od bankového subjektu, ktorý uchádzačovi vedie účet/účty a teda má prehľad o jeho prípadných finančných problémoch.
§ 33 ods. 1 písm. d) preukáže svoje finančné a ekonomické postavenie
Minimálna požadovaná úroveň:
Uchádzač preukáže splnenie finančného a ekonomického postavenia predložením prehľadu o celkovom obrate alebo prehľadu o dosiahnutom obrate v oblasti predmetu zákazky za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné vzávislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovej činnosti, pričom požiadavka na výšku obratu za obdobie jedného hospodárskeho roku nesmie presiahnuť dvojnásobok predpokladanej hodnoty zákazky.
Minimálna úroveň štandardov:
a) Originál alebo overená fotokópia čestného vyhlásenia podpísaného štatutárnym orgánom alebo splnomocnenou osobou o tom, že v súčte za posledné tri hospodárske roky alebo ak podniká kratšie, tak od začiatku podnikania, bol u uchádzača obrat vyšší ako pre časť 1: 58 000,- € bez DPH, pre časť 2: 148 000€ bez DPH, pre časť 3: 78 000€ bez DPH, alebo v alikvotnej hodnote, ak podniká kratšie zo sumy pre časť 1: 58 000,- € bez DPH, pre časť 2: 148 000€ bez DPH, pre časť 3: 78 000€ bez DPH. V prípade, že túto podmienku účasti preukazuje skupina dodávateľov, má sa za to že túto skutočnosť preukazujú záujemcovia spoločne a to čestný vyhlásením, jednotlivých členov skupiny, kde pri súčte hodnôt za jednotlivých členov preukazujúcich ekonomické a finančné postavenie musí byť hodnota obratu vyššia ako pre časť 1: 58 000,- € bez DPH, pre časť 2: 148 000€ bez DPH, pre časť 3: 78 000€ bez DPH za posledné tri hospodárske roky.
Odôvodnenie primeranosti podmienky v zmysle § 38 ods. 5:
Verejný obstarávateľ vyžaduje predloženie uvedených dokladov za účelom preverenia finančnej stability uchádzača, schopnosti pokryť finančné náklady spojené s plnením predmetu zákazky, s cieľom dosiahnuť čestnú hospodársku súťaž medzi kvalifikovanými dodávateľmi, ktorí disponujú predmetnými finančnými kapacitami a odbornými skúsenosťami. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač preukáže splnenie finančného a ekonomického postavenia prostredníctvom možnosti využitia finančných zdrojov inej osoby. Uchádzač alebo záujemca preukazuje, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej finančné a ekonomické postavenie využíva.
Túto skutočnosť preukazuje písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu.

Vzhľadom na obmedzený rozsah textu sú podrobnosti k podmienkam účasti pre časť 1-3 uvedené v súťažných
podkladoch
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: 1.Uchádzač preukáže splnenie technickej a odbornej spôsobilosti:
§ 34 ods. 1 písm. a) - zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania, miest dodania a odberateľov; ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia.
Odôvodnenie primeranosti podľa § 38 ods. 5: Preukázanie spôsobilosť uskutočniť zákazku rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti ako je predmet zákazky. Uchádzač predloží zoznam zrealizovaných dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky v minimálnom objeme pre časť 1 : 58 000,00 €bez DPH, pre časť 2: 148 000,00€ bez DPH, pre časť 3: 78 000,00 € bez DPH.
Zoznam (za každú časť zákazky) musí obsahovať minimálne 1 zákazku rovnakého alebo podobného charakteru ako je obstarávaná zákazka.
Zoznam dodávok musí byť doplnený potvrdením odberateľov o ich realizácii, čiže v ponuke musí byť predložený potvrdený referenčný list od každej takejto uvedenej dodávky, alebo ak potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo overiť každú referenciu a v prípade nepotvrdenia informácií uvedených v referenčnom liste neuznať takúto referenciu. V prípade, ak budú doklady podľa tohto bodu oznámenia predložené v inej mene, musia byť prepočítané kurzom inej meny k EUR, ktorý bol zverejnený ECB v deň zverejnenia tejto výzvy.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží zoznam dodaných tovarov za predchádzajúce tri roky (za každú časť samostne), ktorých predmet je rovnaký alebo podobný ako je predmet zákazky, podpísaný štatutárnym zástupcom uchádzača alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača. V zozname, bude okrem cien bez DPH, s DPH, lehôt dodania, uvedený presný názov, sídlo a kontaktná osoba odberateľa na overenie údajov a jej telefónne číslo a stručný opis predmetu zákazky. Suma bude uvedená v EUR alebo ekvivalent v inej mene prepočítaný podľa kurzu inej meny k EUR, ktorý bol zverejnený ECB ako posledný v príslušnom roku.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: -Zoznam bude doplnený referenciami/dôkazmi o plnení potvrdenými v zmysle zákona o verejnom obstarávaní.
Doklady na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti je treba predložiť ako originály alebo ich úradne overené kópie. V prípade vyhotovenia dokladov preukazujúcich technickú alebo odbornú spôsobilosť v inom ako štátnom jazyku, treba predložiť ich úradný preklad do štátneho jazyka s výnimkou dokladov predložených v českom jazyku.
- Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa§ 37 zákona o verejnom obstarávaní. - Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač v súlade s § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 18.10.2018 15:30
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.10.2019
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 19.10.2018 09:30
Miesto: Obecný úrad, Hlavná 29, 900 65 Záhorská Ves
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené touto výzvou na predkladanie ponúk a Súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami Zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení.
Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom prostredníctvom Jednotného európskeho dokumentu v zmysle § 39.
Ak uchádzač alebo záujemca použije jednotný európsky dokument, verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu uchádzača alebo záujemcu písomne požiadať o predloženie dokladu alebo dokladov nahradených jednotným európskym dokumentom. Uchádzač alebo záujemca doručí doklady verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi do piatich pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti, ak verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ neurčil dlhšiu lehotu.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
03.10.2018

Redakčné opravy

14049 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 200/2018
V oznámení 13877-WYT verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Záhorská Ves, Hlavná 29/184, 900 65 Záhorská Ves zverejnenom vo VVO č. 198/2018 zo dňa 05.10.2018 boli nesprávne zverejnené údaje III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky Namiesto: § 34 ods. 1 písm. a) - zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania, miest dodania a odberateľov; ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia. Odôvodnenie primeranosti podľa § 38 ods. 5: Preukázanie spôsobilosť uskutočniť zákazku rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti ako je predmet zákazky. Uchádzač predloží zoznam zrealizovaných dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky v minimálnom objeme pre časť 1 : 58 000,00 €bez DPH, pre časť 2: 148 000,00€ bez DPH, pre časť 3: 78 000,00 € bez DPH. Zoznam (za každú časť zákazky) musí obsahovať minimálne 1 zákazku rovnakého alebo podobného charakteru ako je obstarávaná zákazka. Má byť: § 34 ods. 1 písm. a) - zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania, miest dodania a odberateľov; ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia. Odôvodnenie primeranosti podľa § 38 ods. 5: Preukázanie spôsobilosť uskutočniť zákazku rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti ako je predmet zákazky. Uchádzač predloží zoznam zrealizovaných dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky v minimálnom objeme pre časť 1 : 29 000,00 €bez DPH, pre časť 2: 74 000,00€ bez DPH, pre časť 3: 39 000,00 € bez DPH. Zoznam (za každú časť zákazky) musí obsahovať minimálne 1 zákazku rovnakého alebo podobného charakteru ako je obstarávaná zákazka.
14436 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 204/2018
V oznámení 13877-WYT verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Záhorská Ves, Hlavná 29/184, 900 65 Záhorská Ves zverejnenom vo VVO č. 198/2018 zo dňa 05.10.2018 boli nesprávne zverejnené údaje VI.3) Doplňujúce informácie Namiesto: --- Má byť: Komunikácia a výmena informácií medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa po 18. októbri 2018 uskutočňuje výhradne elektronickým spôsobom prostredníctvom systému EVO, ktorý zabezpečí trvalé zachytenie jej obsahu v súlade s ustanovenám § 187 ods. 8 a § 20 ods. 1 a nasl. zákona o verejnom obstarávaní. Podmienkou pre úspešnú komunikáciu v systéme EVO je, aby mal uchádzač príslušné technické a odborné predpoklady technické vybavenie a odborné ovládanie systému EVO. Uchádzači majú od 18. októbra 2018 lehotu 6 pracovných dní (do 26. októbra 2018 vrátane) na zaregistrovanie sa do systému EVO. Určenie lehoty bolo predmetom výkladového stanoviska ÚVO č. 4/2018. Bližšie informácie sa nachádzajú v aktualizovaných súťažných podkladoch

Profil Obstarávateľa


Dôležité