ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1)
NÁZOV A ADRESY
Svet zdravia Nemocnica Topoľčany, a.s.
IČO:
46458581
Pavlovova 17, 95520 Topoľčany
Slovensko
Kontaktná osoba:
Poverená osoba verejného obstarávateľa
Telefón:
+421 918600969
Email:
vo2@svetzdravia.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL):
http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pzakazky/19650
Hlavná adresa(URL):
http://www.procare.sk/nemocnica/svet-zdravia-nemocnica-topolcany-s/
I.3)
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://josephine.proebiz.com
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať elektronicky
Adresa (URL): http://josephine.proebiz.com
I.4)
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Osoba podľa § 8 ods.1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní
I.5)
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Zdravotníctvo
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1)
ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1)
Názov
Rekonštrukcia nemocnice Topoľčany
Referenčné číslo: SZ_TO_REK
II.1.2)
Hlavný kód CPV
45215100-8
II.1.3)
Druh zákazky
Práce
II.1.4)
Stručný opis
Predmetom zákazky je rekonštrukcia priestorov pre oddelenie Centrálnych operačných sál a Centrálnej sterilizácie. Dôjde k zmene a úprave dispozície existujúcich priestorov a stavebno-technickej úprave súvisiacej s inštaláciou technického, technologického a energetického vybavenia stavby. Ide najmä o tieto stavebné práce a úpravy: Stavebné a búracie práce Zdravotechnické inštalácie Silnoprúdové inštalácie Slaboprúdové inštalácie Vzduchotechnika Úpravy rozvodov medicinálnych plynov Práce súvisiace s úpravou ústredného kúrenia Meranie a regulácia Zabezpečenie protipožiarnej bezpečnosti Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.
II.1.5)
Celková predpokladaná hodnota
5 524 952,18
EUR
bez DPH
II.1.6)
Informácie o častiach
Táto zákazka sa delí na časti:
Nie
II.2)
OPIS
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
45215140-0
II.2.3)
Miesto dodania
Kód NUTS
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Svet zdravia Nemocnica Topoľčany, a.s., Pavlovova 17, 955 20 Topoľčany
II.2.4)
Opis obstarávania
Predmetom zákazky je rekonštrukcia priestorov pre oddelenie Centrálnych operačných sál a Centrálnej sterilizácie. Dôjde k zmene a úprave dispozície existujúcich priestorov a stavebno-technickej úprave súvisiacej s inštaláciou technického, technologického a energetického vybavenia stavby. Ide najmä o tieto stavebné práce a úpravy: Stavebné a búracie práce Zdravotechnické inštalácie Silnoprúdové inštalácie Slaboprúdové inštalácie Vzduchotechnika Úpravy rozvodov medicinálnych plynov Práce súvisiace s úpravou ústredného kúrenia Meranie a regulácia Zabezpečenie protipožiarnej bezpečnosti Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6)
Predpokladaná hodnota
5 524 952,18
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 17
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Áno
Identifikácia projektu: Integrovaný regionálny operačný program (IROP), kód výzvy: IROP-PO2-SC213- 2017-25
II.2.14)
Doplňujúce informácie
IROP, Prioritná os č. 2: Ľahší prístup k efektívnym a kvalitnejším verejným službám, Špecifický cieľ 2.1.3: Modernizovať infraštruktúru ústavných zariadení poskytujúcich akútnu zdravotnú starostlivosť, za účelom zvýšenia ich produktivity a efektívnosti
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1)
PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1)
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok:
Požaduje sa predloženie všetkých dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len ZVO alebo zákon o verejnom obstarávaní), ktoré uchádzač preukazuje podľa § 32 ods. 2 ZVO, resp. ods. 4 a ods. 5 ZVO. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 je možné nahradiť podľa § 152 ZVO potvrdením o zapísaní do zoznamu hospodárskych subjektov. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne v zmysle § 37 ZVO. Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. 1 ZVO, pričom z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované jednotným európskym dokumentom, ku dňu lehoty na predkladanie ponúk a je schopný túto skutočnosť preukázať.
III.1.2)
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky:
Nevyžaduje sa.
III.1.3)
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky:
1. Uchádzač preukáže svoju technickú a odbornú spôsobilosť podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom - bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dokladom je referencia, - bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené, 2. Uchádzač preukáže svoju technickú a odbornú spôsobilosť aj podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy. Odôvodnenie: § 34 ods. 1 písm. b) ZVO: Účelom požiadavky na predloženie zoznamu uskutočnených stavebných prác v predchádzajúcom období, ako jednej z podmienok účasti týkajúcej sa technickej a odbornej spôsobilosti, ako aj minimálnej požadovanej úrovne štandardov, je najmä preukázanie skutočnosti, či je uchádzač spoľahlivý a má skúsenosť s uskutočňovaním stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru a rozsahu ako je predmet tejto zákazky. Odôvodnenie: § 34 ods. 1 písm. g) ZVO: Verejným obstarávateľom určené podmienky účasti vyplývajú z potreby preukázania kvalifikácie a odbornej praxe uchádzača v pozícii stavbyvedúceho na stavbách bytových a nebytových budov. Potreba určenia týchto podmienok účasti vyplynula z dôvodu overenia si skutočnosti, či uchádzači disponujú skúsenosťami z oblasti predmetu zákazky a sú oprávnení a schopní ho uskutočniť. Z dôvodu toho, že sa rekonštrukcia uskutoční za plnej prevádzky nemocnice, hlavným zámerom verejného obstarávateľa je, aby definovaním podmienok účasti na samotného uchádzača vo verejnom obstarávaní eliminoval v maximálnej možnej miere vecné a technické riziká pri plnení zmluvy zo strany uchádzača, a neohrozil plynulý chod nemocnice a zdravie pacientov. Verejný obstarávateľ primeranými požiadavkami k rozsiahlemu plneniu predmetu zákazky vytvára predpoklad, že uchádzač bude schopný vykonávať funkciu stavbyvedúceho v rozsahu a kvalite požadovanej verejným obstarávateľom. Zákazka bude financovaná z verejných zdrojov, pri vynakladaní ktorých je verejný obstarávateľ povinný postupovať hospodárne, efektívne, účinne a účelne, je o to potrebnejšie, aby bola funkcia stavbyvedúceho vykonávaná riadne, skúseným partnerom s odbornou praxou bez vážnejších technických a odborných problémov a práve skúsenosti uchádzača poskytujú záruku kvalitného plnenia. Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. 1 ZVO, pričom z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované jednotným európskym dokumentom, ku dňu lehoty na predkladanie ponúk a je schopný túto skutočnosť preukázať. JED je samostatnou prílohou súťažných podkladov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
1. Podmienka účasti podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO: Uchádzač preukáže minimálne 1 úspešnú realizáciu stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru za predchádzajúcich 5 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania v súhrnnej minimálnej výške 3 500 000,00 EUR bez DPH (kumulatívne za všetky predložené referencie). Uvedenú požiadavku technickej a odbornej spôsobilosti preukáže v súlade s § 34 ods. 1 písm. b) ZVO s preukázaním požadovaného rozsahu buď priamo v potvrdení/ referencii alebo v priloženom súvisiacom dokumente. Verejný obstarávateľ považuje za stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky všetky pozemné stavby. Splnenie tejto podmienky uchádzač preukáže v zmysle zákona o verejnom obstarávaní. 2. Podmienka účasti podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO: - aspoň 1 pracovník odborne spôsobilý vykonávať samostatne činnosť stavbyvedúceho v odbore pozemných stavieb. Za stavbyvedúceho sa považuje osoba disponujúca platným osvedčením o vykonaní odbornej skúšky podľa zákona č. 138/ 1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v platnom znení, alebo ekvivalentným dokladom. Minimálna požadovaná úroveň štandardov na stavbyvedúceho: 1. odborná kvalifikácia v oblasti predmetu zákazky (pozemné stavby), uchádzač u stavbyvedúceho preukáže platným osvedčením o vykonaní odbornej skúšky podľa zákona č. 138/ 1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v platnom znení, alebo ekvivalentným dokladom. , 2. minimálne 5 rokov praxe v oblasti výkonu funkcie stavbyvedúceho na bytových, resp. nebytových budovách v zmysle § 43b a § 43c zákona č. 50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku v znení neskorších predpisov (stavebný zákon), čo uchádzač preukáže životopisom alebo ekvivalentným dokladom uvedením odbornej stavebnej praxe (verejný obstarávateľ na vysvetlenie uvádza, že minimálne 5 rokov odbornej praxe vo vyššie vymedzených oblastiach bude posudzovať od dátumu vydania dokladu o odbornej spôsobilosti na výkon funkcie stavbyvedúceho). Naplnenie minimálnych požiadaviek na stavbyvedúceho uchádzač preukáže predložením: 1.osvedčenia vydaného Slovenskou komorou stavebných inžinierov podľa vyššie uvedených požiadaviek na stavbyvedúceho v kópii s originálom odtlačku pečiatky a podpisom osoby, na ktorú je osvedčenie, a ktorá bude činnosť stavbyvedúceho na predmete zákazky vykonávať, alebo ekvivalentného dokladu, resp. ako úradne osvedčenú kópiu. 2.podpísaného životopisu alebo ekvivalentného dokladu. Stavbyvedúci v životopise uvedie: a) svoje meno a priezvisko, b) aktuálneho zamestnávateľa, c) odbornú stavebnú prax v rozsahu: -zoznam odbornej stavebnej praxe, -identifikácia zamestnávateľa/odberateľa, -opis pracovnej náplne tak, aby sa na základe neho dalo overiť splnenie požiadaviek verejného obstarávateľa na preukázanie odbornej stavebnej praxe stavbyvedúceho, -miesto, mesiac a rok plnenia/zamestnania, -identifikácia a kontaktné údaje (telefón a mail) osoby, u ktorej si možno overiť príslušné údaje, t.j. konečného odberateľa plnenia stavby/projektu alebo zamestnávateľa, pre ktorého stavbyvedúci činnosť stavbyvedúceho vykonával, d) vlastnoručný podpis osoby. Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sú vyjadrené sumou, uchádzač predloží v mene euro. Ak sú tieto doklady v cudzej mene (inej ako euro), uchádzač ich predloží v pôvodnej mene a v mene euro. Pri prepočte inej meny na menu euro sa použije kurz Európskej centrálnej banky platný v deň zverejnenia Výzvy na predkladanie ponúk vo Vestníku verejného obstarávania. Uchádzač môže na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby v zmysle § 34 ods. 3 ZVO. Skupina dodávateľov splnenie podmienok účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne v zmysle § 37 ods. 3 ZVO.
III.2)
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2)
Podmienky vykonania zákazky
Podmienky vykonania zákazky sú uvedené v zmluve o dielo.
III.2.3)
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
Povinnosť uviesť mená a odbornú kvalifikáciu pracovníkov poverených vykonaním zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1)
OPIS
IV.1.6)
Informácie o elektronickej aukcii
Použije sa elektronická aukcia
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii:
Všetky informácie o podmienkach elektronickej aukcie sú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.2)
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2)
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 13.11.2018 09:00
IV.2.6)
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 30.09.2019
IV.2.7)
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 13.11.2018 12:00
Miesto:
Svet zdravia, a.s., Einsteinova 25, 851 01 Bratislava
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk:
Vzhľadom na to, že verejný obstarávateľ použije v tomto verejnom obstarávaní elektronickú aukciu, otváranie ponúk je v zmysle § 54 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní neverejné.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2)
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
Použije sa elektronické objednávanie
Bude sa akceptovať elektronická fakturácia
Použijú sa elektronické platby
VI.3)
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 2. Zábezpeka ponuky sa vyžaduje: vo výške 50 000,00 €. Podmienky sú uvedené v súťažných podkladoch. 3. V zmysle § 114 ods. 9 zákona o verejnom obstarávaní vyhodnotenie splnenia podmienok účasti sa uskutoční po vyhodnotení ponúk podľa § 53 zákona o verejnom obstarávaní. 4. Odôvodnenie nerozdelenia predmetu zákazky: - stavebné objekty sú predmetom jednej projektovej dokumentácie a právoplatného stavebného povolenia, - nachádzajú sa v jednej spoločnej časti objektu a stavebné práce a dodávky nadväzujú na už uskutočnené ako aj plánované funkčné prevádzkové celky (napájajú sa na spoločné technické rozvody, zdieľajú technologické zariadenia - vákuová stanicu, spoločnú ústredňu EPS), preto rozdelenie zákazky na samostatné časti by mohlo predstaviť riziko, že vykonávanie zákazky sa stane pre verej. obstarávateľa nadmerne technicky obťažným, - koordinácie viacerých dodávateľov by mohla predstavovať vážne riziko ohrozenia riadneho plnenia zákazky s priamym dopadom na zabezpečenie bezpečnej a plynulej prevádzky zdravotníckeho zariadenia (nemocnice). Rozdelenie predmetu zákazky na samostatné časti by spôsobilo verejnému obstarávateľovi zvýšené náklady na organizáciu a koordináciu prebiehajúcich prác a zároveň aj neúmerné zvýšenie ďalších časových, právnych a bezpečnostných rizík súvisiacich s úspešný a včasným ukončením celej rekonštrukcie. 5.V prípade, ak uchádzač použije JED je ho povinný vyplniť v súlade so ZVO. Uchádzač môže prehlásiť splnenie podmienok účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti prostredníctvom globálneho údaja uvedeného v oddieli IV. Časti JED. 6. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, tj. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, tj. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. 7. Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO a vložená do systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/ Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Spôsob prevedenia autentifikácie je uvedený v súťažných podkladoch. 8. Obhliadka miesta dodania je organizovaná individuálne a verejný obstarávateľ ju odporúča. Záujemcovia o obhliadku kontaktujú verejného obstarávateľa prostredníctvom aplikácie JOSEPHINE. 9. Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému obstarávaniu bude uverejnená v príslušnej zákazke v systéme JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/, čím verejný obstarávateľ umožní neobmedzený a priamy prístup k podkladom. 10. Uchádzači, s ktorými bude podpísaná zmluva a ich subdodávatelia musia byť pred podpisom predmetnej zmluvy zapísaní v Registri partnerov verejného sektora. 11. Odkladacou podmienkou nadobudnutia účinnosti zmluvy uzatvorenej s úspešných uchádzačom je právoplatné uzatvorenie zmluvy o poskytnutí NFP v zmysle výzvy Ministerstva zdravotníctva SR ako Sprostredkovateľského orgánu Integrovaného regionálneho operačného programu. 12. Skutočnosti, týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené vo výzve na predkladanie ponúk, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení. 13. Verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií a ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 14. Verejný obstarávateľ stanovil rozhodovacie kritérium pre prípad zhody cenových ponúk pri uchádzačoch na 1., 2. alebo 3. mieste a je uvedené v súťažných podkladoch vzhľadom na obmedzený počet znakov formulára.
VI.5)
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
09.10.2018