Oznámenie 14656 - MST

Obsah

14656 - MST
Vestník č. 205/2018 - 15.10.2018

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Pezinok
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00305022
Radničné nám. 7, 90214 Pezinok
Kód NUTS: SK010
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Branislav Šarmír
Telefón: +421 220902554
Fax: +421 000000000
Email: obstaravanie@vosk.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/4146
Hlavná adresa(URL): https://www.pezinok.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://josephine.proebiz.com/sk/tender/1204/summary
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: iné (vyplňte prílohu A.I)
VO SK, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 45647291
Záhradnícka 151 , 82108 Bratislava-Ružinov
Kód NUTS: SK010
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Branislav Šarmír
Telefón: +421 902774777
Fax: +421 000000000
Email: obstaravanie@vosk.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/4146
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): https://www.pezinok.sk
Adresa (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/1204/summary
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Energie 2019 - 2020
Referenčné číslo: 2018/PK/66
II.1.2) Hlavný kód CPV
09310000-5
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je zabezpečenie plynulých a spoľahlivých dodávok elektrickej energie a zemného plynu pre odberné miesta obstarávateľa identifikované v Prílohe č. 1 a 2 súťažných podkladov (ďalej aj SP), vrátane zabezpečenia distribúcie a prevzatia zodpovednosti za odchýlku, a to po celú dobu platnosti zmluvy, ktorá bude výsledkom postupu zadávania tejto zákazky.
Verejný obstarávateľ uzatvorí zmluvu pri elektrickej energii pre verejné osvetlenie s platnosťou počas doby 24 mesiacov v období od 01.01.2019 0:00 hod do 31.12.2020 23:59 hod. Pri elektrickej energii a zemnom plyne uzatvorí verejný obstarávateľ zmluvu na 22 mesiacov od 01.03.2019 0:00 hod do 31.12.2020 23:59 hod.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
1 606 123,28 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
Ponuky možno predkladať na: jednu časť
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Elektrická energia
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
09310000-5
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK01
SK010
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Mesto Pezinok
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom casti c. 1 zakazky je dodavka elektrickej energie vratane zabezpecenia distribucie na dva roky pre odberne miesta identifikovane v prilohe c. 1 tychto SP a prevzatie zodpovednosti za odchylku na vsetkych odbernych miestach.
Verejný obstarávateľ uzatvorí zmluvu pri elektrickej energii pre verejné osvetlenie s platnosťou počas doby 24 mesiacov v období od 01.01.2019 0:00 hod do 31.12.2020 23:59 hod. Pri elektrickej energii uzatvorí verejný obstarávateľ zmluvu na 22 mesiacov od 01.03.2019 0:00 hod do 31.12.2020 23:59 hod.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
856 516,80 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
24
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Časť: 2
II.2.1) Názov
Zemný plyn
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
09123000-7
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK01
SK010
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Mesto Pezinok
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom casti c. 2 zakazky je dodavka zemného plynu vratane zabezpecenia prepravy, strukturovania a distribucie pre odberne miesta identifikovane v prilohe c. 2 tychto SP a prevzatie zodpovednosti za odchylku na vsetkych odbernych miestach. Pri zemnom plyne uzatvorí verejný obstarávateľ zmluvu na 22 mesiacov od 01.03.2019 0:00 hod do 31.12.2020 23:59 hod.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
749 606,48 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
22
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia stanovené podľa § 32 ods. (1) ZVO. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch (ďalej "SP")
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: nevyžaduje sa
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: nevyžaduje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
V prípade rámcových dohôd – odôvodnenie trvania presahujúceho štyri roky: neuplatňuje sa
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: sú uvedené v SP
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 14.11.2018 12:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 14.11.2018 12:15
Miesto: kontaktné miesto
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: otváranie ponúk bude z dôvodu použitia elektronickej aukcie v zmysle § 54 ZVO neverejné
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Verejny obstaravatel poskytuje k sutaznym podkladom bezodplatne neobmedzeny, uplny a priamy pristup
prostrednictvom elektronickych prostriedkov. Z tohto dovodu verejny obstaravatel sutazne podklady neodosiela. Sutazne podklady su zverejnene v profile verejneho obstaravatela na adrese systemu pre VO JOSEPHINE
https://josephine.proebiz.com/sk/tender/1204/summary.
2. Komunikacia medzi obstaravatelom a zaujemcom/uchadzacom bude uskutocnovana pisomne v elektronickej
podobe prostrednictvom systemu pre VO JOSEPHINE (dalej aj "JOSEPHINE"). Zaujemca/uchadzac je povinny predkladat obstaravatelovi svoje podania v elektronickej forme prostrednictvom systemu JOSEPHINE, kontaktna osoba: Ing. Branislav Sarrmir, +421 220902554, obstaravanie@vosk.sk.
Vsetky vysvetlenia SP, rovnako ako kladne vybavenia ziadosti o napravu, bude verejný obstaravatel uverejnovat v systeme JOSEPHINE. Verejny bstaravatel bude dorucovat ziadosti a pripadne otazky pre zaujemcov/uchadzacov rovnako prostrednictvom systemu JOSEPHINE.
3.Pravidla pre dorucovanie: zasielka sa povazuje za dorucenu zaujemcovi/uchadzacovi ak jej adresat bude mat
objektivnu moznost oboznamit sa s jej obsahom, t.j. ako nahle sa dostane zasielka do sfery jeho dispozicie. Za okamih dorucenia sa v systeme JOSEPHINE povazuje okamih jej odoslania v systeme JOSEPHINE a to v sulade s funkcionalitou systemu.
4. Verejne obstaravanie sa uskutocni reverznym postupom v sulade s § 66, ods. 7 ZVO, to znamena, ze vyhodnotenie splnenia podmienok ucasti podla § 40 sa uskutocni po vyhodnoteni ponu podla § 53 ZVO.
5. Výsledkom verejného obstarávania bude uzatvorenie rámcovej dohody. Pre každú časť zákazky s jedným účastníkom rámcovej dohody.
6. Zloženie zábezpeky sa nevyžaduje.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
10.10.2018

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa

Zákazka: Energie 2019 - 2020
Obstarávateľ: Mesto Pezinok

Dôležité