Oznámenie 14830 - WYT

Obsah

14830 - WYT
Vestník č. 208/2018 - 23.10.2018

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Obec Lokca
IČO: 00314625
Lokca 3, 02951 Lokca
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Michal Gondžár
Telefón: +421 917752012
Email: obstaravanie.tendernet@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://uvo.gov.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): http://uvo.gov.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Samospráva
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
VNÚTORNÉ VYBAVENIE ZŠ LOKCA
Referenčné číslo: 201801
II.1.2) Hlavný kód CPV
39162200-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je dodávka vnútorného vybavenia učební školy. Verejný obstarávateľ rozdelil predmet zákazky na 5 častí s cieľom umožniť účasť čo naväčšieho počtu uchádzačov.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
136 169,43 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 5
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
DIDAKTICKÉ VYBAVENIE
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
39162200-7
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Základná škola s materskou školou, Školská 71/3 029 51 Lokca
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky v časti 1 je dodávka vybavenia podľa špecifikácií uvedených v bode 36 Súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
33 209,73 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 12
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: IROP - ITMS č. NFP302020J764
Časť: 2
II.2.1) Názov
TECHNICKÉ VYBAVENIE
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
44512940-3
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Základná škola s materskou školou, Školská 71/3 029 51 Lokca
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky v časti 2 je dodávka vybavenia podľa špecifikácií uvedených v bode 37 Súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
27 252,44 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 12
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: IROP - ITMS č. NFP302020J764
Časť: 3
II.2.1) Názov
IKT VYBAVENIE
Časť č.: 3
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
30236000-2
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Základná škola s materskou školou, Školská 71/3 029 51 Lokca
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky v časti 3 je dodávka vybavenia podľa špecifikácií uvedených v bode 38 Súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
23 849,85 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 12
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: IROP - ITMS č. NFP302020J764
Časť: 4
II.2.1) Názov
KNIŽNIČNÝ FOND
Časť č.: 4
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
22111000-1
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Základná škola s materskou školou, Školská 71/3 029 51 Lokca
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky v časti 4 je dodávka vybavenia podľa špecifikácií uvedených v bode 39 Súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
19 707,79 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 12
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: IROP - ITMS č. NFP302020J764
Časť: 5
II.2.1) Názov
ŠKOLSKÝ NÁBYTOK
Časť č.: 5
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
39160000-1
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Základná škola s materskou školou, Školská 71/3 029 51 Lokca
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky v časti 5 je dodávka vybavenia podľa špecifikácií uvedených v bode 40 Súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
32 149,62 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 12
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: IROP - ITMS č. NFP302020J764
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Vyžaduje sa splnenie podmienok uvedených v § 32 ods. 1 zákona c. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (dalej len "zákon") a v súlade s § 114 ods. 2 zákona. Verejného obstarávania sa môže zúcastnit len ten, kto splna tieto podmienky úcasti týkajúce sa osobného postavenia § 32 zákona: a) nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani clen štatutárneho orgánu, ani clen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný cin korupcie, trestný cin poškodzovania financných záujmov Európskych spolocenstiev, trestný cin legalizácie príjmu z trestnej cinnosti, trestný cin založenia, osnovania a podporovania zlocineckej skupiny, trestný cin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný cin terorizmu a niektorých foriem úcasti na terorizme, trestný cin obchodovania s ludmi, trestný cin,
ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný cin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe, b) nemá nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, c) nemá danové nedoplatky v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, d) nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku, e) je oprávnený dodávat tovar, uskutocnovat stavebné práce alebo poskytovat službu, f) nemá uložený zákaz úcasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konecným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, g) nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázatelného zacatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podla osobitných predpisov, za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejný obstarávatel a obstarávatel preukázat, h) nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázatelného zacatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávatel a obstarávatel preukázat. Uchádzac alebo
záujemca preukazuje splnenie podmienok úcasti podla §32 nasledovne:
a) písm. a) doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b) písm. b) doloženým potvrdením zdravotnej poistovne a Sociálnej poistovne nie starším ako tri mesiace,
c) písm. c) doloženým potvrdením miestne príslušného danového úradu nie starším ako tri mesiace,
d) písm. d) doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
e) písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávat tovar, uskutocnovat stavebné práce alebo poskytovat službu,
ktorý zodpovedá predmetu zákazky,
f) písm. f) doloženým cestným vyhlásením.
Uchádzac alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok úcasti odseku v súlade s § 152 zákona. Hospodársky subjekt vo verejnom obstarávaní môže preukázat splnenie podmienok úcasti osobného postavenia zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov. Splnenie podmienok úcasti môže uchádzac preukázat vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podla § 39 ods. (1) zákona, pricom musí byt zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom splna podmienky úcasti preukazované jednotným európskym dokumentom, stanovené verejným obstarávatelom v tejto výzve na predkladanie ponúk (dalej aj "výzvy") ku dnu predkladania ponúk a je schopný túto skutocnost preukázat. Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedcených kópií všetkých dokladov uvedených podla tohto bodu výzvy. Odôvodnenie primeranosti: Povinnost požiadavky na preukázanie osobného postavenia uchádzaca je obligatórnou podmienkou zákona.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Podla § 34 ods. 1 písm. a) zákona v nadväznosti na § 114 ods. 2 zákona zoznam dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberatelov; dokladom je referencia, ak odberatelom bol verejný obstarávatel alebo obstarávatel podla zákona. Splnenie podmienok úcasti môže uchádzac preukázat vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podla § 39 ods. (1) zákona. Ak uchádzac preukazuje odbornú alebo technickú spôsobilost prostredníctvom inej osoby, JED predloží aj za túto osobu. Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedcených kópií všetkých dokladov okrem referencií uvedených v evidencii referencií podla § 12 zákona za predpokladu, že takéto referencie existujú.Podla § 34 ods. 1 písm. m) bod 1. zákona: - vzorkami, opismi alebo fotografiami. Splnenie podmienok úcasti môže uchádzac preukázat vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podla § 39 ods. (1) zákona. Ak uchádzac preukazuje odbornú alebo technickú spôsobilost prostredníctvom inej osoby, JED predloží aj za túto osobu.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Podla § 34 ods. 1 písm. a) zákona.Verejný obstarávatel požaduje predloženie zoznamu, v ktorom uchádzac uvedie minimálne jednu (1) zrealizovanú zákazku rovnakého alebo obdobného charakteru ako predmet zákazky za predchádzajúce tri roky, v závislosti od casti, na ktorú predkladá ponuku, v hodnote pre:
cast 1 . minimálne 10 000.00 EUR bez DPH
cast 2 . minimálne 10 000.00 EUR bez DPH
cast 3 . minimálne 10 000.00 EUR bez DPH
cast 4 . nevyžaduje sa
cast 5 . minimálne 10 000.00 EUR bez DPH
a to spätne k dátumu vyhlásenia verejného obstarávania vo vestníku verejného obstarávania (t.j. lehotou sa rozumie den a mesiac). Za zákazku rovnakého alebo podobného charakteru sa bude považovat dodanie tovaru podla opisu predmetu zákazky. Odôvodnenie potreby a primeranosti urcenej podmienky úcasti podla § 38 ods. 5 zákona: Verejný obstarávatel prostredníctvom urcenej podmienky úcasti alternatívne vymedzenej zákonom overuje predchádzajúce minimálne skúsenosti uchádzaca v oblasti rovnakej alebo obdobnej ako je predmet zákazky a v obdobnom rozsahu. Touto podmienkou úcasti zároven verejný obstarávatel na základe skúseností uchádzaca overuje aj jeho predpoklady pre zabezpecenie plynulého plnenia predmetu zákazky pri realizácii zmluvy v požadovanom rozsahu, ako aj úroven kvality predchádzajúcich plnení v oblasti rovnakej alebo obdobnej ako je predmet zákazky v obdobnom rozsahu.
Podla § 34 odst.1, písm. m) bod 1. zákona: - vzorkami, opismi alebo fotografiami. (neplatí pre časť 4 predmetu zákazky.) Verejný obstarávatel požaduje preukázanie splnenia požadovaných technických parametrov predložením propagacného listu, a/alebo manuálu a/alebo návodu na použitie ako súcast cenovej ponuky na všetky položky predloženej cenovej ponuky. Všetky požadované materiály požadujeme predložit v slovenskom jazyku a spôsobom, aby preukazovali splnenie požadovaných technických parametrov. Uchádzac je na písomné požiadanie verejného obstarávatela povinný v rámci procesu hodnotenia ponúk preukázat verejnému obstarávatelovi funkcnost ponúkaných produktov predložením vzoriek. Verejný obstarávatel má právo si vyžiadat od úspešného uchádzaca vzorky položiek, ktoré uchádzac v cenovej ponuke uvádza, z ktorých bude možné následne overit požadované parametre predmetu zákazky. Ak sa verejný obstarávatel rozhodne uskutocnit overovanie, bude toto vykonané na obstarávatelom vybraných tovaroch/výrobkoch. Po písomnej výzve na overovanie uchádzac bezodkladne oznámi verejnému obstarávatelovi miesto a cas realizácie overovania. Cas bude stanovený primerane, podla podmienok potrebných na prípravu overovania, nie však dlhší ako 10 pracovných dní od dorucenia výzvy na overovanie. Miesto overovania urcí uchádzac co najbližšie miestu sídla verejného obstarávatela. Pokial sa pri overovaní preukázatelne nepotvrdí, že produkty ponúkané uchádzacom splnajú parametre ním deklarované v jeho ponuke alebo uchádzac odmietne preukázat parametre produktov za vyššie uvedených podmienok, bude ponuka takéhoto uchádzaca z verejnej sútaže vylúcená. Uchádzac bude písomne upovedomený o vylúcení jeho ponuky z verejnej sútaže s uvedením dôvodu a lehoty, v ktorej môže byt podaná žiadost o nápravu podla § 136 ods. 1 písm. e) zákona. O priebehu a výsledku overovania spíše verejný obstarávatel zápisnicu, ktorá bude súcastou dokumentácie o verejnej sútaži. Náklady na overovanie znáša uchádzac. Náklady súvisiace s vyslaním svojho zástupcu alebo zástupcov na miesto overovania znáša verejný obstarávatel. Odôvodnenie primeranosti: Predmetná podmienka vyplýva z §34 zákona a verejný obstarávatel sa touto požiadavkou usiluje preverit primeranú kvalitu tovaru rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti, ako je predmet zákazky.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 06.11.2018 12:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.05.2019
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 06.11.2018 14:30
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Sprístupnenie ponúk je neverejné.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Postup zadávania zákazky podlimitným postupom sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania
prostredníctvom informačného systému EVO na www.evo.gov.sk. Podmienkou pre úspešnú komunikáciu v systéme EVO a pre úspešné predkladanie ponúk je, aby uchádzač dodržal podmienky na softvér a hardvér výpočtovej techniky z ktorej bude odosielať súťažné podklady, aby mal uchádzač príslušné technické a odborné predpoklady, technické vybavenie a odborné ovládanie systému EVO. Potrebné technické vybavenie a požiadavky na používanie systému EVO sú zadefinované a zverejnené na portáli EVO (http://www.uvo.gov.sk). Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov, že neposkytuje súťažné podklady v listinnej podobe na základe písomnej alebo e-mailovej žiadosti záujemcu. Súťažné podklady budú sprístupnené záujemcom v systéme EVO. Editovateľné časti súťažných podkladov sú prístupné na https://www.dropbox.com/sh/1kz5vx08vra38k4/AACuqjLR5_D-4_5TmSzvyP3ma?dl=0
v priečinku s názvom zákazky, z dôvodu, že nie je možné ich sprístupniť na www.uvo.gov.sk.
2. Plynutie zákonných lehôt v prípade elektronickej komunikácie je odo dňa odoslania/doručenia správy. Pod pojmom doručenie sa myslí, kedy bola správa doručená uchádzačovi do systému EVO a nie kedy si ju uchádzač prečítal.
3. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapísať sa do registra partnerov
verejného sektora a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora, alebo ktorého subdodávatelia a
subdodávatelia podľa zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora.
4. ZÁBEZPEKA: Verejný obstarávatel vyžaduje od uchádzacov zábezpeku
Zábezpeka pre cast 1 je stanovená vo výške 200,- EUR
Zábezpeka pre cast 2 je stanovená vo výške 200,- EUR
Zábezpeka pre cast 3 je stanovená vo výške 200,- EUR.
Zábezpeka pre cast 4 je stanovená vo výške 200,- EUR
Zábezpeka pre cast 5 je stanovená vo výške 200,- EUR
5. Z dôvodu, že zadávanie zákazky podlieha schváleniu poskytovatelom financného príspevku, verejný obstarávatel uzavrie zmluvu až po vykonaní administratívnej kontroly predmetného verejného obstarávania, a to len v prípade pozitívneho výsledku kontroly. Dodávatel sa zaväzuje, že umožní všetkým kontrolným orgánom, oprávneným na výkon kontroly v zmysle príslušných predpisov SR vykonat kontrolu dokladov, súvisiacich s plnením tejto zmluvy a to po celú dobu povinnej archivácie týchto dokumentov.
Skutocnosti, ktoré môžu nastat v procese postupu zadávania zákazky, neupravené touto výzvou na predkladanie ponúk a sútažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona. Vzhladom na podmienky úcasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy, nie je predmetné VO zelené, obstarávanie inovácií ani zamerané na sociálne aspekty.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
19.10.2018

Redakčné opravy

15886 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 218/2018
V oznámení 14830-WYT verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Lokca, Lokca 3, 029 51 Lokca zverejnenom vo VVO č. 208/2018 zo dňa 23.10.2018 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 06.11.2018 13:00 Má byť: 16.11.2018 12:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 06.11.2018 14:30 Má byť: 16.11.2018 14:30

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité