Oznámenie 14894 - WYP

Obsah

14894 - WYP
Vestník č. 208/2018 - 23.10.2018

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Trnava
IČO: 00313114
Hlavná 1, 91771 Trnava
Slovensko
Kontaktná osoba: JUDr. Radoslav Bazala
Telefón: +421 333236101
Fax: +421 333236400
Email: radoslav.bazala@trnava.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://josephine.proebiz.com
Hlavná adresa(URL): http://trnava.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://josephine.proebiz.com
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): http://josephine.proebiz.com
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
územná samospráva
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Rekonštrukcia administratívnej budovy PO 01 v TTIP - Trnava Industrial Park II a výroba a osadenie informačného pylónu a úpravu vstupu TTIP z Mikovíniho ulice
Referenčné číslo: 36461/2018
II.1.2) Hlavný kód CPV
45213150-9
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je rekonštrukcia administratívnej budovy PO 01 v TTIP Trnava Industrial Park II obnova vnútorných priestorov objektu okrem vykurovania, ktoré rieši len vyregulovanie jestvujúcej vykurovacej sústavy. Rekonštrukcia pozostáva aj z dispozičných zmien jestvujúcich priestorov. Stavebná časť okrem týchto zmien rieši hlavne obnovu vnútorných povrchových úprav. Dokumentácia rieši kompletnú výmenu rozvodov zdravotechniky, elektroinštalácie okrem bleskozvodu a slaboprúdu. V roku cca 2012 bola zrealizovaná kompletná rekonštrukcia obnova vonkajších fasád, ktorá pozostávala zo zateplenia obvodového a strešného plášťa, z výmeny jestvujúcich výplní otvorov za plastové a taktiež realizáciu nového bleskozvodu.
Predmetom zákazky je aj výroba a osadenie informačného pylónu a úprava vstupu TTIP z Mikovíniho ulice. Predmetom plnenia je zhotovenie, dodanie a osadenie informačného pylónu s názvami spoločností v prenájme a stavebnej úpravy jestvujúceho oplotenia pri jestvujúcom vstupe do areálu TTIP - Trnava Industrial Park na Mikovíniho ulici v Trnave.
Zákazka pozostáva zo zhotovenia dielenskej dokumentácie, z prípravy na výstavbu v zmysle vypracovanej projektovej
dokumentácie a zo stavebno technického riešenia stavby v zmysle vypracovanej projektovej dokumentácie. Rozsah
predmetu zákazky je riešený v projektovej dokumentácií Informačný pylón pri vstupe do areálu TTIP Trnava industrial
park a úprava vstupu z Mikovíniho ul., Trnava.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
224 440,31 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK021
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Priemyselná ulica a Mikovíniho ulica v Trnave, areál TTIP - Trnava Industrial Park v Trnave.
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je rekonštrukcia administratívnej budovy PO 01 v TTIP Trnava Industrial Park II obnova vnútorných priestorov objektu okrem vykurovania, ktoré rieši len vyregulovanie jestvujúcej vykurovacej sústavy. Rekonštrukcia pozostáva aj z dispozičných zmien jestvujúcich priestorov. Stavebná časť okrem týchto zmien rieši hlavne obnovu vnútorných povrchových úprav. Dokumentácia rieši kompletnú výmenu rozvodov zdravotechniky, elektroinštalácie okrem bleskozvodu a slaboprúdu. V roku cca 2012 bola zrealizovaná kompletná rekonštrukcia obnova vonkajších fasád, ktorá pozostávala zo zateplenia obvodového a strešného plášťa, z výmeny jestvujúcich výplní otvorov za plastové a taktiež realizáciu nového bleskozvodu.
Predmetom zákazky je aj výroba a osadenie informačného pylónu a úprava vstupu TTIP z Mikovíniho ulice. Predmetom plnenia je zhotovenie, dodanie a osadenie informačného pylónu s názvami spoločností v prenájme a stavebnej úpravy jestvujúceho oplotenia pri jestvujúcom vstupe do areálu TTIP - Trnava Industrial Park na Mikovíniho ulici v Trnave.
Zákazka pozostáva zo zhotovenia dielenskej dokumentácie, z prípravy na výstavbu v zmysle vypracovanej projektovej
dokumentácie a zo stavebno technického riešenia stavby v zmysle vypracovanej projektovej dokumentácie. Rozsah
predmetu zákazky je riešený v projektovej dokumentácií Informačný pylón pri vstupe do areálu TTIP Trnava industrial
park a úprava vstupu z Mikovíniho ul., Trnava.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
224 440,31 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 5
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Vyžaduje sa splnenie podmienok účasti uvedených v § 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon). Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 32 ods. 2 písm. e) alebo podľa § 152 zákona.
Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. 1 zákona, pričom z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že
rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované jednotným európskym dokumentom.
V elektronicky podanej ponuke sa predkladajú naskenované kópie originálnych dokladov alebo naskenované kópie
úradne overených fotokópií originálnych dokladov. Úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy predloží originály
požadovaných dokladov alebo úradne overené kópie originálov dokladov. Nesplnenie tejto povinnosti sa považuje za
neposkytnutie riadnej súčinnosti potrebnej na uzatvorenie zmluvy. Uchádzač je povinný poskytnúť riadnu súčinnosť
potrebnú na uzavretie zmluvy tak, aby mohla byť uzavretá do 10 pracovných dní odo dňa uplynutia lehoty podľa § 56
ods. 2 až 7 zákona o verejnom obstarávaní.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Nevyžaduje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Vyžaduje sa splnenie podmienok účasti uvedených v § 34 ods. 1 písm. b) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon). Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 34 ods. 1 písm. b).
Verejný obstarávateľ požaduje v zozname prác predložiť min. 3 stavby obdobného charakteru za predchádzajúcich 5 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, pričom minimálne jedna z nich musí zahŕňať realizáciu stavby, kde sú realizované práce a dodávky obdobného charakteru ako v danom postupe zadávania zákazky s min. nákladmi 200 000,- eur bez DPH s potvrdením odberateľa v zmysle § 34 ods.1 písm. b).
Za stavby obdobného charakteru verejný obstarávateľ považuje stavebné práce pri budovaní a rekonštruovaní budov.
V prípade, že uchádzač má zverejnené referencie na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie, uvedie ich v
zozname svojich referencií s poznámkou UVO. Ak z referencie UVO nevyplýva preukázanie minimálnej úrovne
spôsobilosti, verejný obstarávateľ odporúča, aby uchádzač v ponuke uviedol informácie preukazujúce požadovanú
úroveň spôsobilosti.
Uchádzač môže v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní dočasne nahradiť doklady jednotným európskym
dokumentom, v takomto prípade súčasťou jeho ponuky bude vyplnený jednotný európsky dokument. Uchádzač môže prehlásiť splnenie podmienok účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti prostredníctvom globálneho údaja uvedeného v oddiele (alfa) IV. Časti jednotného európskeho dokumentu.
Odôvodnenie primeranosti určených podmienok: Splnením podmienky účasti uchádzač preukáže skúsenosti, schopnosť a spôsobilosť pre vykonanie požadovaných stavebných prác v plnom rozsahu a v požadovanej kvalite.
V elektronicky podanej ponuke sa predkladajú naskenované kópie originálnych dokladov alebo naskenované kópie úradne overených fotokópií originálnych dokladov. Úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy predloží originály požadovaných dokladov alebo úradne overené kópie originálov dokladov. Nesplnenie tejto povinnosti sa považuje za neposkytnutie riadnej súčinnosti potrebnej na uzatvorenie zmluvy. Uchádzač je povinný poskytnúť riadnu súčinnosť potrebnú na uzavretie zmluvy tak, aby mohla byť uzavretá do 10 pracovných dní odo dňa uplynutia lehoty podľa § 56 ods. 2 až 7 zákona o verejnom obstarávaní.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 19.11.2018 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 30.06.2019
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 20.11.2018 10:00
Miesto: Trnava, Mestský úrad v Trnave, Trhová ul. č. 3, I. posch. , miestnosť č. 142.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Proces verejného obstarávania je v podmienkach Slovenskej republiky regulovaný zákonom č. 343/2015 Z. z. o
verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov, ktorý je verejne dostupný na internetovej stránke
Ministerstva spravodlivosti Slovenskej republiky https://www.slov-lex.sk/pravne-predpisy. Tu sa záujemca a uchádzač
dozvie o všetkých možnostiach ako je možné preukázať splnenie podmienok účasti. Tento právny predpis takisto
upravuje procesný postup verejného obstarávateľa vo verejnom obstarávaní. V prípade otázok na výklad právneho
predpisu je možné obrátiť sa na Úrad pre verejné obstarávanie so žiadosťou o metodické usmernenie. Verejný
obstarávateľ postupuje vo verejnom obstarávaní podľa postupov, ktoré vyplývajú zo znenia zákona a snaží sa
zohľadňovať metodické pokyny Úradu pre verejné obstarávanie, ktoré sú mu známe v čase realizácie postupu verejného obstarávania.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
22.10.2018

Redakčné opravy

16395 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 225/2018
V oznámení 14894-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Trnava, Hlavná 1, 917 71 Trnava zverejnenom vo VVO č. 208/2018 zo dňa 23.10.2018 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 19.11.2018 10:00 Má byť: 03.12.2018 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 20.11.2018 10:00 Má byť: 04.12.2018 10:00
17285 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 237/2018
V oznámení 14894-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Trnava, Hlavná 1, 917 71 Trnava zverejnenom vo VVO č. 208/2018 zo dňa 23.10.2018 boli nesprávne zverejnené údaje II.1.5) Celková predpokladaná hodnota Namiesto: 224 440,31 Má byť: 238 876,68 II.2.6) Predpokladaná hodnota Namiesto: 224 440,31 Má byť: 238 876,68 IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 03.12.2018 10:00 Má byť: 10.01.2019 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 04.12.2018 10:00 Má byť: 11.01.2019 10:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité