Oznámenie 15594 - MSS

Obsah

15594 - MSS
Vestník č. 213/2018 - 30.10.2018

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
National Development Fund II., a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 47759224
Grösslingová 44, 81000 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Kód NUTS: SK010
Slovensko
Kontaktná osoba: Patrícia Svrčková
Telefón: +421 254653904
Email: psvrckova@p-m.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.sih.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Štátna agentúra/úrad
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hospodárstvo a finančné záležitosti
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Výber Správcov fondov na implementáciu Finančného nástroja na podporu začínajúcich podnikov
Referenčné číslo: NDF_II_Seed
II.1.2) Hlavný kód CPV
66000000-0
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Vybraní správcovia budú zodpovední za vykonávanie činností súvisiacich s implementáciou finančného nástroja na
podporu začínajúcich podnikov v Slovenskej republike.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
9 076 800,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
66113000-5
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK0
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Vybraní správcovia budú zodpovední za vyhľadávanie, realizáciu a správu investícií vo všetkých regiónoch a krajoch
Slovenskej republiky.
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je vykonávanie činností Správcu fondu súvisiacich s implementáciou Finančného nástroja na
podporu začínajúcich podnikov. Cieľom Finančného nástroja je podporiť začínajúce podniky v Slovenskej republike,
ktoré v dôsledku vysokej rizikovosti svojich podnikateľských aktivít nemajú dostatočný prístup na finančné a kapitálové
trhy a vo väčšine prípadov nemajú možnosť získať financovanie z tradičných zdrojov, čo im znemožňuje realizovať svoje podnikateľské zámery. Finančný nástroj má formu investičného fondu, do ktorého investuje finančné prostriedky
National Development Fund II., a.s. ako aj Správca fondu (mimo iného za účelom zladenia záujmov). Správca fondu
bude zodpovedný najmä za vyhľadávanie, štruktúrovanie, riadenie a realizáciu investícií z fondu. Ďalšie informácie ako
aj technické požiadavky na vykonávanie Finančného nástroja sa nachádzajú v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena nie je jediným kritériom výberu a všetky kritériá sú uvedené len v súťažných podkladoch
II.2.6) Odhadovaná hodnota
9 076 800,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
120
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opis opcií: Verejný obstarávateľ môže v prípade, že:

(i) príslušný riadiaci orgán pod riadiacim orgánom pre operačný program Výskum
a inovácie alokuje dodatočné zdroje na Finančný nástroj;

(ii) alokácia (kapitálový záväzok) Verejného obstarávateľa alebo jej časť viazaná na ktorúkoľvek Zmluvu o investičnom
fonde bola uvoľnená; alebo

(iii) Verejný obstarávateľ alokuje dodatočné zdroje na Finančný nástroj

navýšiť v súlade so Zmluvou o riadení fondov finančnú alokáciu pre jednotlivý Fond / jednotlivé Fondy. Maximálna
alokácia (kapitálový záväzok) Verejného obstarávateľa na základe Zmluvy o riadení fondov pre každý Fond jednotlivo
predstavuje sumu 22,692 mil. EUR.

Doba plnenia Zmluvy o riadení fondov a Zmlúv o investičnom fonde je 10 (desať) rokov, resp. 120 (stodvadsať)
mesiacov odo dňa ich uzavretia. Ako určujú ustanovenia Zmluvy o riadení fondov a Zmlúv o investičnom fonde, môže
byť vyššie uvedená doba plnenia predĺžená o ďalšie 3 (tri) roky, resp. 36 (tridsaťšesť) mesiacov.
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Operačný program Výskum a inovácie.
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 písm. a), b), c), d), f), g) a h) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o verejnom obstarávaní"). Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, ods. 4, ods. 5, § 152
ods. 1 (zápis do zoznamu hospodárskych subjektov) alebo § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
2. Zápis do zoznamu hospodárskych subjektov je účinný voči každému verejnému obstarávateľovi a údaje v ňom
uvedené nie je potrebné v postupoch verejného obstarávania overovať. Verejný obstarávateľ pri vyhodnocovaní
splnenia podmienok účasti osobného postavenia overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov, ak uchádzač nepredložil doklady podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 alebo iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise podľa § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
3. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené obstarávateľom
Jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ vyhlasuje, že obmedzuje informácie požadované ako podmienky účasti (týkajúce sa výlučne časti IV: Podmienky účasti oddiel A až D) v Jednotnom európskom dokumente na jednu otázku, s odpoveďou áno alebo nie: Globálny údaj pre všetky podmienky účasti), t. j. záujemca môže vyplniť len oddiel: Globálny údaj pre všetky podmienky účasti, časti IV Jednotného európskeho dokumentu bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV, týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti.
4. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného
postavenia za každého člena skupiny osobitne.
5. Uchádzač preukáže osobné postavenie za každú inú osobu podľa § 33 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní a podľa § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní a za každého subdodávateľa, ktorého uvedie vo svojej ponuke.
6. Ak má uchádzač alebo záujemca sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov potrebných na preukázanie splnenia podmienok účasti alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.

Odôvodnenie primeranosti:
Verejný obstarávateľ stanovil podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia v súlade so zákonom o verejnom
obstarávaní.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Nepožaduje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2018/S 127-289522
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 21.12.2018 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2019
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 21.12.2018 11:00
Miesto: National Development Fund II., a. s., Grösslingová 44, 811 09 Bratislava
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Bližšie informácie sú uvedené v článku 14. bod 4. Otváranie ponúk súťažných podkladov.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
Presné informácie o termínoch na postup preskúmania: 1. Táto verejná súťaž bude prebiehať v súlade s ustanoveniami podľa § 66 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní.
2. Komunikácia medzi Verejným obstarávateľom a Záujemcami/Uchádzačmi sa uskutočňuje výhradne elektronicky, prostredníctvom systému EVO (Elektronické Verejné Obstarávanie: https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html ) s využitím všetkých jeho funkcionalít. Na nasledujúcom linku sú uvedené príručky a videonávody pre modernizovanú verziu systému EVO: https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f6.html
3. Pojem doručenie uvádzaný v zákone o verejnom obstarávaní a v súťažných podkladoch znamená v systéme EVO moment doručenia, ktorý je totožný s momentom odoslania elektronickej správy v systéme EVO. Prečítanie elektronickej správy v systéme EVO záujemcom/uchádzačom ani obstarávateľom nemá súvis s momentom doručenia.
4. Celá ponuka a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v slovenskom jazyku. Ak je
doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do slovenského
jazyka; to neplatí pre ponuky, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu,
rozhodujúci je úradný preklad do štátneho jazyka.
5. V prípade skupiny dodávateľov musí byť prílohou ponuky aj osobitné písomné splnomocnenie pre jedného
člena skupiny dodávateľov, ktorý má právnu subjektivitu, na komunikáciu s verejným obstarávateľom v mene skupiny dodávateľov a právne úkony v mene skupiny dodávateľov v rámci ponuky. Úkony splnomocneného zástupcu za skupinu dodávateľov budú voči verejnému obstarávateľovi záväzné. Písomné splnomocnenie musí byť podpísané všetkými členmi skupiny dodávateľov.
6. Verejný obstarávateľ zvážil vhodnosť rozdelenia zákazky na časti v rámci vyhláseného postupu verejného
obstarávania. Verejný obstarávateľ nepovoľuje rozdelenie predmetu zákazky na časti, nakoľko rozdelenie zákazky na časti by skompromitovalo dosiahnutie hlavného cieľa verejného obstarávateľa, ktorým je implementácia celkovej výšky prostriedkov na Finančný nástroj v programovom období 2014-2020.
Zníženie objemu alokovaných finančných prostriedkov do jednotlivých investičných fondov, spôsobené rozdelením
zákazky na časti, by s najväčšou pravdepodobnosťou spôsobilo pokles nákladovej efektívnosti investície pod mieru
akceptovateľnú hospodárskymi subjektmi na relevantnom trhu.
Verejný obstarávateľ v maximálnej možnej miere umožňuje prístup hospodárskych subjektov k zákazke, keďže zákazka bude zadaná viacerým úspešným uchádzačom. Verejný obstarávateľ tak zabezpečí dostatočnú súťaž medzi hospodárskymi subjektmi a zároveň zachová flexibilitu potrebnú k dosiahnutiu sledovaného cieľa, ktorým je alokácia finančných prostriedkov na Finančné nástroje v plnej výške.
Z hľadiska vecného rozdelenia predmetu zákazky ďalej platí, že k sprostredkovaniu implementácie Finančného nástroja Správcom fondu dochádza v súlade so Zákonom o finančných nástrojoch a Systémom riadenia finančných nástrojov, ktoré vecné rozdelenie zákazky nepripúšťajú.
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
22.10.2018

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité