Oznámenie 15084 - WYS

Obsah

15084 - WYS
Vestník č. 210/2018 - 25.10.2018

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Bratislavské regionálne ochranárske združenie
IČO: 31771815
Na Riviére 7/A, 84104 Bratislava - mestská časť Karlova Ves
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Alžbeta Rišková
Telefón: +421 904668966
Email: broz@broz.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/private/profily/detail/10699/zakazky
Hlavná adresa(URL): http://www.broz.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/private/profily/detail/10699/zakazky
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk/private/profily/detail/10699/zakazky
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
§ 8
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Životné prostredie
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Výsadba pôvodných druhov drevín a ich povýsadbová starostlivosť
II.1.2) Hlavný kód CPV
77231600-4
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je dodanie služby Výsadba pôvodných druhov drevín a ich povýsadbová starostlivosť. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky sa nachádza v súťažných podkladov B.2 Opis predmetu zákazky.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
122 284,03 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Výsadba pôvodných druhov drevín a ich povýsadbová starostlivosť v rámci projektu LIFE14 NAT/SK/001306
Časť č.: 1
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Územia NATURA 2000 SKUEV Dunajské Luhy, SKUEV Kľúčovské rameno, SKUEV Číčovské luhy, SKUEV Čiližské močiare, SKUEV Klátovské rameno, SKUEV Veľkolélsky ostrov, SKUEV Dolnovážske Luhy, kraj - BA,NR,TT
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je:

a)Výsadba pôvodných druhov drevín lužných lesov - 43000 ks

b)Povýsadbová starostlivosť vyžínanie buriny v okolí drevín, odstránenie popínavých rastlín, obkosenie oplotenia

Podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
76 772,92 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Dátum začatia: 30.11.2018
Dátum ukončenia: 31.12.2021
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: LIFE14 NAT/SK/001306
Časť: 2
II.2.1) Názov
Výsadba pôvodných druhov drevín a ich povýsadbová starostlivosť v rámci projektu Interreg Danube transnational programme
Časť č.: 2
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Územia NATURA 2000 SKUEV Dunajské Luhy, Trnavský kraj, Bratislavský kraj
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je:

a)Výsadba pôvodných druhov drevín lužných lesov - 42000 ks

b)Povýsadbová starostlivosť vyžínanie buriny v okolí drevín, odstránenie popínavých rastlín, obkosenie oplotenia .

Podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
45 511,11 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Dátum začatia: 30.11.2018
Dátum ukončenia: 30.06.2019
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Interreg Danube transnational programme
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti nasledovne:

a)§ 32 ods. 1 písm. a) nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe - uchádzač preukazuje výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace k dátumu na predkladanie ponúk uvedom vo Výzve na predkladanie ponúk (bod IV.2.2)

b)§ 32 ods. 1 písm. b) nemá nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobyt - uchádzač preukazuje doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace k dátumu na predkladanie ponúk uvedom vo Výzve na predkladanie ponúk (bod IV.2.2)

c)§ 32 ods. 1 písm. c) nemá daňové nedoplatky v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu - uchádzač preukazuje doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace k dátumu na predkladanie ponúk uvedom vo Výzve na predkladanie ponúk (bod IV.2.2)

d)§ 32 ods. 1 písm. d) nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku - uchádzač preukazuje doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace k dátumu na predkladanie ponúk uvedom vo Výzve na predkladanie ponúk (bod IV.2.2)

e)§ 32 ods. 1 písm. e) - je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu - uchádzač preukazuje doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky

f)§ 32 ods. 1 písm. f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu - uchádzač preukazuje doloženým čestným vyhlásením

g)§ 32 ods. 1 písm. g) nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva, za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať

h)§ 32 ods. 1 písm. h) - nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať. Ak má uchádzač sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z vyššie uvedených dokladov alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Ak právo štátu uchádzača so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Nepožaduje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Uchádzač v ponuke predloží doklady, ktorými preukazuje svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť na dodanie predmetu zákazky ako dôkazy, že v predchádzajúcom období bol schopný a technicky spôsobilý úspešne plniť zmluvy rovnakého alebo podobného charakteru ako zmluva, ktorá je požadovaná, resp. v súčasnom období je schopný a technicky spôsobilý riadne plniť takúto zmluvu.

Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Uchádzač musí preukázať technickú alebo odbornú spôsobilosť zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona.

Uchádzač musí preukázať odbornú spôsobilosť na nakladanie s lesným reprodukčným materiálom podľa Zákona č. 138/2010 Z. z. v znení neskorších predpisov alebo ekvivalentný doklad vydaný podľa príslušných noriem krajín EÚ. Spolu s dokladom žiadame v ponuke predložiť aj číslo predmetného osvedčenia.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Pre 1. časť zákazky:

Zoznamom musí uchádzač preukázať, že za rozhodné obdobie dodal službu rovnakého alebo podobného charakteru, ako je požadovaný predmet zákazky uvedený v B.2 opis predmetu zákazky/1.časť predmetných súťažných podkladov v celkovej minimálnej hodnote 76 772,92 EUR bez DPH. Za služby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky sa považujú služby výsadby drevín v lesných porastoch (lužných lesoch) a služby povýsadbovej starostlivosti v lesných porastoch.

Pre 2. časť zákazky:

Zoznamom musí uchádzač preukázať, že za rozhodné obdobie dodal službu rovnakého alebo podobného charakteru, ako je požadovaný predmet zákazky uvedený v B.2 opis predmetu zákazky/1.časť predmetných súťažných podkladov v celkovej minimálnej hodnote 45 511,11 EUR bez DPH. Za služby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky sa považujú služby výsadby drevín v lesných porastoch (lužných lesoch) a služby povýsadbovej starostlivosti v lesných porastoch.

Verejný obstarávateľ podmienku účasti podľa § 34 zákona zadefinoval striktne vo vzťahu k predmetu zákazky s cieľom dosiahnuť čestnú hospodársku súťaž medzi kvalifikovanými uchádzačmi. Podmienka účasti je primeraná a jej potreba vyplynula z dôvodu overenia si skutočnosti, či uchádzači disponujú odbornými skúsenosťami z oblasti predmetu zákazky a sú oprávnení a schopní ho plniť.


V prípade, že uchádzač využije na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti technické alebo odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v čase podania ponuky, je uchádzač povinný verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení rámcovej dohody/objednávok bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukáže uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods.6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona; oprávnenie poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté.

V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti podľa tohto bodu oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania za všetkých členov skupiny spoločne.

Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených podľa tohto bodu oznámenia okrem referencií vystavených v súlade s § 12 ods. 2 zákona.

V súlade s § 187 ods. 6 zákona, ak bola referencia vyhotovená do 1.3.2014, splnenie podmienky účasti podľa §34 ods.1 písm. a), ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, je možné preukázať dôkazom o plnení potvrdeným verejným obstarávateľom alebo obstarávateľom.

Uchádzačom predkladané doklady musia byť v rovnakej, alebo ekvivalentnej forme podľa uvedenej požiadavky verejnému obstarávateľovi, pričom z týchto dokladov preukazujúcich spôsobilosť podľa § 34 zákona musí byť zrejmé splnenie vyššie identifikovaných minimálnych úrovní požadovaných verejným obstarávateľom a rovnako musí byť zrejmé, že preukazovanie sa týka osoby uchádzača.

Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať jednotným európskym dokumentom pre obstarávanie (JED) podľa § 39 zákona, spĺňajúcim náležitosti podľa § 39 ods. 2 zákona, pričom ak uchádzač preukazuje technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť prostredníctvom inej osoby/osôb, JED predloží za svoju osobu a za každú z osôb, ktorých zdroje a/alebo kapacity využíva
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Verejný obstarávateľ použije elektronickú aukciu podľa § 54 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov na predloženie nových cien upravených smerom nadol na každú časť predmetu zákazky osobitne.
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 12.11.2018 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 12.11.2018 11:00
Miesto: Bratislavské regionálne ochranárske združenie,Na Riviére 7/A, 841 04 Bratislava
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať elektronicky/ Adresa (URL): http://www.evo.gov.sk.

2. Zábezpeka sa vyžaduje. Zábezpeka je stanovená v nasledovnej výške:

1.časť: 1 500,00 EUR

2.časť: 1 300,00 EUR


3. Dĺžku trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému uvedenú v oddiely II.2.7) chceme upresniť,

pre časť 1: termín plnenia zákazky je do 20 dní od účinnosti zmluvy (resp. vystavenia objednávky na základe rámcovej dohody uzatvorenej s úspešným uchádzačom) priebežne do 31/12/2021,
pre časť 2: termín plnenia zákazky je do 20 dní od účinnosti zmluvy (resp. vystavenia objednávky na základe rámcovej dohody uzatvorenej s úspešným uchádzačom) do 30/06/2019.

4. Verejný obstarávateľ môže rámcovú dohodu s dodávateľom uzavrieť až po kontrole a odsúhlasení správnosti priebehu procesu verejného obstarávania kontrolným orgánom poskytovateľa finančných prostriedkov pre projekt, ktorého súčasťou je zadaný predmet zákazky. Projekty sú financované z fondov EÚ a zo štátneho rozpočtu SR.

5. Verejné obstarávanie sa realizuje ako elektronické verejné obstarávanie prostredníctvom portálu www.evo.gov.sk

6. Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podla § 39 ods. (1) zákona. Ak uchádzač preukazuje odbornú alebo technickú spôsobilosť prostredníctvom inej osoby, JED predloží aj za túto osobu.

7. Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov okrem referencií uvedených v evidencii referencií podla § 12 zákona za predpokladu, že takéto referencie existujú.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
23.10.2018

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité