Oznámenie 15648 - WYT

Obsah

15648 - WYT
Vestník č. 214/2018 - 31.10.2018

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Vranov nad Topľou
IČO: 00332933
Dr. C. Daxnera 87/1, 09316 Vranov nad Topľou
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Vlasta Štefaniková
Telefón: +421 574422551
Fax: +421 574422929
Email: mesto@vranov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/6463
Hlavná adresa(URL): http://www.vranov.sk

Základná škola Ul. Bernolákova 1061
IČO: 31305318
Bernolákova ulica 1061 , 09301 Vranov nad Topľou
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Marek Cerula
Telefón: +421 918830925
Email: zsbernolakova@gmail.com
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/2568
Hlavná adresa(URL): http://www.zsbervv.sk
Základná škola Kukučínova ulica 106 Vranov nad Topľou
IČO: 37873393
Kukučínova 106/13 , 09303 Vranov nad Topľou
Slovensko
Kontaktná osoba: PaedDr. Martin Babiak
Telefón: +421 574883640
Email: riaditel@kukucinka.eu
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/11079
Hlavná adresa(URL): http://www.kukucinka.eu
Základná umelecká škola
IČO: 37873423
Alexandra Dubčeka 880 , 09301 Vranov nad Topľou
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Zuzana Joneková
Telefón: +421 574422302
Email: riaditelka@zus880.eu
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/16692
Hlavná adresa(URL): http://www.zus880.eu
Mestský dom kultúry, príspevková organizácia
IČO: 35519088
M. R. Štefánika 875/200 , 09301 Vranov nad Topľou
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Alfonz Kobielsky
Telefón: +421 574881510
Email: riaditel@kulturavranov.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/11206
Hlavná adresa(URL): http://www.kulturavranov.sk
Základná škola Sídl. II 1336,Vranov nad Topľou
IČO: 37873377
Sídlisko II 1336 , 09301 Vranov nad Topľou
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Milan Bendik
Telefón: +421 574421482
Email: zssidlisko2vt@gmail.com
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/11206
Hlavná adresa(URL): http://http://www.zsdvojka.sk/
Základná škola Lúčna Vranov nad Topľou
IČO: 37873385
Námestie Jána Pavla II. 827 , 09301 Vranov nad Topľou
Slovensko
Kontaktná osoba: PaedDr. Blažena Matisová
Telefón: +421 574463626
Email: skola@zslucnavt.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/11945
Hlavná adresa(URL): http://www.zslucnavt.sk
Základná škola, Juh 1054, Vranov nad Topľou
IČO: 37873369
Sídlisko Juh 1054 , 09301 Vranov nad Topľou
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Zlatica Halajová
Telefón: +421 574464872
Email: skola@zsjuhvv.edu.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/18521
Hlavná adresa(URL): http://www.zsjuhvv.sk/
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.vranov.sk/Verejne-obstaravanie/Verejne-obstaravania/Rok-2018/
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/1536/summary
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálna alebo miestna agentúra/úrad
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Samospráva
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Zemný plyn
Referenčné číslo: 04/10/2018
II.1.2) Hlavný kód CPV
09123000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je dodávka zemného plynu počas 12 mesiacov počas platnosti zmluvy na odberné miesta verejného obstarávateľa a organizácií v jeho pôsobnosti, za podmienok dohodnutých v zmluve, v požadovanej kvalite a s garanciou dodávky zemného plynu po celú dobu platnosti zmluvy, vrátane prepravy, distribúcie a služieb spojených s dodávkou plynu a vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku v predpokladanom množstve 5 860 640,00 kW ako priemer spotreby minulých rokov a slúži na vyhodnotenie ponúk. Fakturovať sa bude skutočne odobraté množstvo. Úspešný uchádzač zabezpečí aj súčinnosť s doterajším dodávateľom pri odpojení a zapojení odberných miest.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
217 159,62 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 8
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Zemný plyn pre verejného obstarávateľa Mesto Vranov nad Topľou
Časť č.: 1
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Odberné miesta verejného obstarávateľa presne špecifikované v súťažných podkladoch
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je dodávka zemného plynu počas 12 mesiacov počas platnosti zmluvy na odberné miesta verejného obstarávateľa Mesto Vranov nad Topľou, za podmienok dohodnutých v zmluve, v požadovanej kvalite a s garanciou dodávky zemného plynu po celú dobu platnosti zmluvy, vrátane prepravy, distribúcie a služieb spojených s dodávkou plynu a vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku v predpokladanom množstve 966 298,00 kW ako priemer spotreby minulých rokov a slúži na vyhodnotenie ponúk. Fakturovať sa bude skutočne odobraté množstvo. Úspešný uchádzač zabezpečí aj súčinnosť s doterajším dodávateľom pri odpojení a zapojení odberných miest.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
44 355,80 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 12
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Časť: 2
II.2.1) Názov
Zemný plyn pre verejného obstarávateľa Základná škola Ul. Bernolákova 1061
Časť č.: 2
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Odberné miesta verejného obstarávateľa presne špecifikované v súťažných podkladoch
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je dodávka zemného plynu počas 12 mesiacov počas platnosti zmluvy na odberné miesta verejného obstarávateľa Základná škola Ul. Bernolákova 1061, za podmienok dohodnutých v zmluve, v požadovanej kvalite a s garanciou dodávky zemného plynu po celú dobu platnosti zmluvy, vrátane prepravy, distribúcie a služieb spojených s dodávkou plynu a vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku v predpokladanom množstve 1 799 526,00 kW ako priemer spotreby minulých rokov a slúži na vyhodnotenie ponúk. Fakturovať sa bude skutočne odobraté množstvo. Úspešný uchádzač zabezpečí aj súčinnosť s doterajším dodávateľom pri odpojení a zapojení odberných miest.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
59 384,36 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 12
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Časť: 3
II.2.1) Názov
Zemný plyn pre verejného obstarávateľa Základná škola Kukučínova ulica 106 Vranov nad Topľou
Časť č.: 3
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Odberné miesta verejného obstarávateľa presne špecifikované v súťažných podkladoch
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je dodávka zemného plynu počas 12 mesiacov počas platnosti zmluvy na odberné miesta verejného obstarávateľa Základná škola Kukučínova ulica 106 Vranov nad Topľou, za podmienok dohodnutých v zmluve, v požadovanej kvalite a s garanciou dodávky zemného plynu po celú dobu platnosti zmluvy, vrátane prepravy, distribúcie a služieb spojených s dodávkou plynu a vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku v predpokladanom množstve 804 128,00 kW ako priemer spotreby minulých rokov a slúži na vyhodnotenie ponúk. Fakturovať sa bude skutočne odobraté množstvo. Úspešný uchádzač zabezpečí aj súčinnosť s doterajším dodávateľom pri odpojení a zapojení odberných miest.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
26 536,22 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 12
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Časť: 4
II.2.1) Názov
Zemný plyn pre verejného obstarávateľa Základná umelecká škola
Časť č.: 4
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Odberné miesta verejného obstarávateľa presne špecifikované v súťažných podkladoch
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je dodávka zemného plynu počas 12 mesiacov počas platnosti zmluvy na odberné miesta verejného obstarávateľa Základná umelecká škola, za podmienok dohodnutých v zmluve, v požadovanej kvalite a s garanciou dodávky zemného plynu po celú dobu platnosti zmluvy, vrátane prepravy, distribúcie a služieb spojených s dodávkou plynu a vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku v predpokladanom množstve 190 081,00 kW ako priemer spotreby minulých rokov a slúži na vyhodnotenie ponúk. Fakturovať sa bude skutočne odobraté množstvo. Úspešný uchádzač zabezpečí aj súčinnosť s doterajším dodávateľom pri odpojení a zapojení odberných miest.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
8 248,83 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 12
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Časť: 5
II.2.1) Názov
Zemný plyn pre verejného obstarávateľa Mestský dom kultúry, príspevková organizácia
Časť č.: 5
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Odberné miesta verejného obstarávateľa presne špecifikované v súťažných podkladoch
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je dodávka zemného plynu počas 12 mesiacov počas platnosti zmluvy na odberné miesta verejného obstarávateľa Mestský dom kultúry, príspevková organizácia, za podmienok dohodnutých v zmluve, v požadovanej kvalite a s garanciou dodávky zemného plynu po celú dobu platnosti zmluvy, vrátane prepravy, distribúcie a služieb spojených s dodávkou plynu a vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku v predpokladanom množstve 544 894,00 kW ako priemer spotreby minulých rokov a slúži na vyhodnotenie ponúk. Fakturovať sa bude skutočne odobraté množstvo. Úspešný uchádzač zabezpečí aj súčinnosť s doterajším dodávateľom pri odpojení a zapojení odberných miest.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
17 981,50 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 12
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Časť: 6
II.2.1) Názov
Zemný plyn pre verejného obstarávateľa Základná škola Sídl. II 1336,Vranov nad Topľou
Časť č.: 6
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Odberné miesta verejného obstarávateľa presne špecifikované v súťažných podkladoch
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je dodávka zemného plynu počas 12 mesiacov počas platnosti zmluvy na odberné miesta verejného obstarávateľa Základná škola Sídl. II 1336,Vranov nad Topľou, za podmienok dohodnutých v zmluve, v požadovanej kvalite a s garanciou dodávky zemného plynu po celú dobu platnosti zmluvy, vrátane prepravy, distribúcie a služieb spojených s dodávkou plynu a vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku v predpokladanom množstve 452 661,00 kW ako priemer spotreby minulých rokov a slúži na vyhodnotenie ponúk. Fakturovať sa bude skutočne odobraté množstvo. Úspešný uchádzač zabezpečí aj súčinnosť s doterajším dodávateľom pri odpojení a zapojení odberných miest.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
14 937,81 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 12
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Časť: 7
II.2.1) Názov
Zemný plyn pre verejného obstarávateľa Základná škola Lúčna Vranov nad Topľou
Časť č.: 7
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Odberné miesta verejného obstarávateľa presne špecifikované v súťažných podkladoch
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je dodávka zemného plynu počas 12 mesiacov počas platnosti zmluvy na odberné miesta verejného obstarávateľa Základná škola Lúčna Vranov nad Topľou, za podmienok dohodnutých v zmluve, v požadovanej kvalite a s garanciou dodávky zemného plynu po celú dobu platnosti zmluvy, vrátane prepravy, distribúcie a služieb spojených s dodávkou plynu a vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku v predpokladanom množstve 888 533,00 kW ako priemer spotreby minulých rokov a slúži na vyhodnotenie ponúk. Fakturovať sa bude skutočne odobraté množstvo. Úspešný uchádzač zabezpečí aj súčinnosť s doterajším dodávateľom pri odpojení a zapojení odberných miest.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
38 206,92 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 12
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Časť: 8
II.2.1) Názov
Zemný plyn pre verejného obstarávateľa Základná škola, Juh 1054, Vranov nad Topľou
Časť č.: 8
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Odberné miesta verejného obstarávateľa presne špecifikované v súťažných podkladoch
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je dodávka zemného plynu počas 12 mesiacov počas platnosti zmluvy na odberné miesta verejného obstarávateľa Základná škola, Juh 1054, Vranov nad Topľou, za podmienok dohodnutých v zmluve, v požadovanej kvalite a s garanciou dodávky zemného plynu po celú dobu platnosti zmluvy, vrátane prepravy, distribúcie a služieb spojených s dodávkou plynu a vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku v predpokladanom množstve 214 519,00 kW ako priemer spotreby minulých rokov a slúži na vyhodnotenie ponúk. Fakturovať sa bude skutočne odobraté množstvo. Úspešný uchádzač zabezpečí aj súčinnosť s doterajším dodávateľom pri odpojení a zapojení odberných miest.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
7 508,17 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 12
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.1 Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 438/2015 Z. z. (ďalej len zákon"). Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, ods. 4, ods. 5, § 152 ods. 1 (zápis do zoznamu hospodárskych subjektov) alebo § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
1.2 Zápis do zoznamu hospodárskych subjektov je účinný voči každému verejnému obstarávateľovi a údaje v ňom uvedené nie je potrebné v postupoch verejného obstarávania overovať. Verejný obstarávateľ pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti osobného postavenia overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov, ak uchádzač nepredložil doklady podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 alebo iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise podľa § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
1.3 Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní.
1.4 Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, ktorú má zabezpečiť.
1.5 Podrobnosti k týmto základným požiadavkám sú uvedené v Súťažných podkladoch
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Nepožaduje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Nepožaduje sa
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 16.11.2018 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 16.11.2018 11:00
Miesto: Mestský úrad, Dr. C. Daxnera 87/1, 093 16 Vranov nad Topľou, miestnosť: zasadačka, 1. NP
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť oprávnení zástupcovia uchádzača.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1.Celá ponuka a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom (slovenskom) jazyku.
Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho
(slovenského) jazyka; to neplatí pre ponuky, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad do štátneho jazyka.
2.Verejný obstarávateľ pri zadávaní tejto zákazky požaduje dodržiavať Etický kódex záujemcu/uchádzača vo verejnom obstarávaní, ktorý je zverejnení na http://www.uvo.gov.sk/eticky-kodex-zaujemcu-uchadzaca-54b.html..
3. Verejný obstarávateľ podľa ustanovenia § 40 ods. 6 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní vylúči z verejného
obstarávania uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž.
4. Skutočnosti, týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené vo Výzve na predkladanie ponúk a v súťažných podkladoch sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní.
5. Predmetné obstarávanie nepatrí medzi zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií a obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
6. Verejný obstarávateľ rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti uskutoční po vyhodnotení ponúk u
uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí v každej časti zákazky.
7. Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby navrhovaný subdodávateľ spĺňal podmienky účasti týkajúce sa osobného
postavenia a neexistovali u neho dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu sa preukazujú vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky,
ktorý má subdodávateľ plniť.
8. Verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup elektronickými prostriedkami k súťažným podkladom a k prípadným všetkým doplňujúcim podkladom. Súťažné podklady a prípadné vysvetlenie alebo doplnenie súťažných podkladov alebo vysvetlenie požiadaviek uvedených v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania, podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, informatívneho dokumentu alebo inej sprievodnej dokumentácie budú verejným obstarávateľom zverejnené ako elektronické dokumenty na webovom sídle verejného obstarávateľa:
http://www.vranov.sk/Verejne-obstaravanie/Verejne-obstaravania/Rok-2018/
a v systéme JOSEPHINE:
https://josephine.proebiz.com/sk/tender/1536/summary
9. Komunikácia medzi obstarávateľom a záujemcom/uchádzačom bude uskutočňovaná písomne v elektronickej
podobe prostredníctvom systému pre VO JOSEPHINE (ďalej aj "JOSEPHINE").
Záujemca/uchádzač je povinný predkladať obstarávateľovi svoje podania v elektronickej forme prostredníctvom systému JOSEPHINE, kontaktná osoba: Ing. Ján Halgaš, +421 905127229, halgas@stonline.sk.
Všetky vysvetlenia SP, rovnako ako kladné vybavenia žiadostí o nápravu, bude obstarávateľ uverejňovať v systéme JOSEPHINE. Obstarávateľ bude doručovať žiadosti a prípadné otázky pre záujemcov/uchádzačov rovnako prostredníctvom systému JOSEPHINE.
10. Pravidlá pre doručovanie zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi, ak jej adresát bude mať
objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t.j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Za okamih doručenia sa v systéme JOSEPHINE považuje okamih jej odoslania v systéme JOSEPHINE a to v súlade s funkcionalitou systému.
11. Výsledkom zadávania zákazky bude uzavretie 8 samostatných zmlúv.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
30.10.2018

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité