Oznámenie 15882 - WYP

Obsah

15882 - WYP
Vestník č. 218/2018 - 06.11.2018

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Stará Ľubovňa
IČO: 00330167
Obchodná 1, 06401 Stará Ľubovňa
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. František Grich
Telefón: +421 524315270
Fax: +421 524323033
Email: rvo@staralubovna.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pzakazky/6191
Hlavná adresa(URL): http://www.staralubovna.eranet.sk/#/tenders
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.staralubovna.eranet.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): http://www.staralubovna.eranet.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálna alebo miestna agentúra/úrad
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Rekonštrukcia interiéru Kultúrneho domu
II.1.2) Hlavný kód CPV
45212300-9
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je záväzok Dodávateľa zabezpečiť Odberateľovi:
V časti 1: Stavebné práce v rozsahu podľa projektovej dokumentácie, ktorá tvorí prílohu č. 9 súťažných podkladov, za účelom rekonštrukčných prác interiéru kultúrneho domu. Projektová dokumentácia pozostáva:
a)Stavebno-technické riešenie
b)Zdravotechnika
c)Vykurovanie
d)Vetranie a rekuperácia
e)Elektroinštalácia
f)Elektrická požiarna signalizácia EPS a hlasová signalizácia požiaru HSP.
g)Elektronický zabezpečovací systém
V časti 2: Projektová dokumentácia pozostáva z montáže a dodania javiskovej techniky v rozsahu podľa projektovej dokumentácie, ktorá tvorí prílohu č. 10 týchto súťažných podkladov, za účelom rekonštrukčných prác interiéru kultúrneho domu.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
550 224,01 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
2
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Stavebné / rekonštrukčné práce
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45212300-9
45212320-5
45200000-9
45212321-2
45300000-0
45400000-1
45000000-7
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Kultúrny dom Stará Ľubovňa, Námestie gen. Štefánika č. 5, súp. č. 530.
II.2.4) Opis obstarávania
Predmet zákazky je zadefinovaný pre časť 1 tejto zákazky v súlade so ZVO ako zákazka na stavebné práce s predmetom podrobne vymedzených v súťažných podkladoch (ďalej len SP)
Stavebné práce v rozsahu podľa projektovej dokumentácie, ktorá tvorí prílohu č. 9 týchto súťažných podkladov, za účelom rekonštrukčných prác interiéru kultúrneho domu. Projektová dokumentácia pozostáva zo 7 častí:
a)Stavebno-technické riešenie
b)Zdravotechnika
c)Vykurovanie
d)Vetranie a rekuperácia
e)Elektroinštalácia
f)Elektrická požiarna signalizácia EPS a hlasová signalizácia požiaru HSP.
g)Elektronický zabezpečovací systém
Podrobná špecifikácia celkového predmetu zákazky je uvedená v Časti B.1 Opis predmetu zákazky a Časti B.2 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky v SP.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
518 969,96 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 5
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie
Predmet zákazky je zadefinovaný pre časť 1 tejto zákazky v súlade so ZVO ako zákazka na stavebné práce s predmetom podrobne vymedzených v súťažných podkladoch (ďalej len SP)
Časť: 2
II.2.1) Názov
Dodanie a montáž javiskovej techniky
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
51100000-3
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Kultúrny dom Stará Ľubovňa, Námestie gen. Štefánika č. 5, súp. č. 530.
II.2.4) Opis obstarávania
Predmet zákazky je zadefinovaný pre časť 2 tejto zákazky v súlade so ZVO ako zákazka na dodanie tovaru s predmetom podrobne vymedzených v súťažných podkladoch (ďalej len SP)
Projektová dokumentácia pozostáva z montáže a dodania javiskovej techniky v rozsahu podľa projektovej dokumentácie, ktorá tvorí prílohu č. 10 súťažných podkladov, za účelom rekonštrukčných prác interiéru kultúrneho domu.
Podrobná špecifikácia celkového predmetu zákazky je uvedená v Časti B.1 Opis predmetu zákazky a Časti B.2 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky v SP.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
31 254,05 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Dátum začatia: 03.06.2019
Dátum ukončenia: 28.06.2019
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie
Predmet zákazky je zadefinovaný pre časť 2 tejto zákazky v súlade so ZVO ako zákazka na dodanie tovaru s predmetom podrobne vymedzených v súťažných podkladoch (ďalej len SP)
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: I.Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia §32 ods. 1 ZVO:
1.nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe,
2.nemá nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
3.nemá daňové nedoplatky v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
4.nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
5.je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
6.nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
7.nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov, za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať,
8.nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať.
Splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods.1 ZVO uchádzač v súlade s § 32 ods. 2 ZVO preukazuje:
1.výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
2.potvrdením zdravotných poisťovní a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
3.potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
4.potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
5.dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky,
6.čestným vyhlásením preukazuje splnenie podmienku účasti podľa § 32 ods. 1 písm. f) ZVO.
7.podmienku účasti podľa § 32 ods. 1 písm. g) ZVO preukazuje verejný obstarávateľ,
8.podmienku účasti podľa § 32 ods. 1 písm. h) ZVO preukazuje verejný obstarávateľ.
9.Ak uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia SR a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 32 ods. 2 ZVO alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
10.Ak právo štátu uchádzača so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia SR neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača.
.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Doklady a dokumenty na preukázanie ekonomického a finančného postavenia v zmysle § 33 ods. ZVO:
Verejný obstarávateľ nepožaduje
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Časť 1
11Verejný obstarávateľ podľa § 34 ods.1 písm. b) ZVO požaduje predložiť zoznam zrealizovaných stavieb / rekonštrukcií na realizáciu / rovnakého alebo podobného charakteru zákazky za posledných päť rokov od uverejnenia súťaže alebo za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti v celkovej minimálnej hodnote 400 000 € bez dph.
1.1Zoznam záujemca, resp. uchádzač doplní potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením odberateľa zákazky, uvedením ceny, miesta a lehoty uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom:
a)bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dokladom je referencia,
b)bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ s doplnenými náležitosťami podľa § 12 ods. 2 podľa ZVO; ak takéto potvrdenie záujemca, resp. uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením záujemcu, resp. uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
1.2Pokiaľ záujemca resp. uchádzač vykonával na diele iba čiastočné práce, tieto jasne uvedie v referencii alebo k referencii priloží prehlásenie o ním vykonaných konkrétnych prácach s doložením dokladov, ktoré budú jasne deklarovať, aké práce uchádzač vykonal. Upozorňujeme záujemcov resp. uchádzačov, že vykonané práce musia byt v súlade s podmienkami uvedenými v časti A.3 splnenie podmienok účasti, III. Doklady a dokumenty na preukázanie technickej spôsobilosti v zmysle § 34 ods. ZVO, bod 1.
Odôvodnenie primeranosti:
Účelom požiadavky na predloženie zoznamu uskutočnených stavebných prác v predchádzajúcom období je najmä preukázanie realizácie zákaziek v stanovenom minimálnom rozsahu a objeme z dôvodu výberu zmluvného partnera, majúceho dostatočné skúsenosti s úspešnou realizáciou rovnakých alebo podobných zákaziek. To vedie k výberu dodávateľa resp. zhotoviteľa garantujúceho profesionálnu, plynulú a bezproblémovú realizáciu zákazky bez zbytočných prieťahov, v zodpovedajúcej kvalite, ako aj jej úspešné dokončenie v zmluvne dohodnutom termíne.
2Verejný obstarávateľ podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO požaduje od záujemcu, resp. uchádzača preukázanie, že minimálne 1 osoba, ktorá bude priamo zodpovedať za riadenie stavebných prác, má odbornú spôsobilosť na výkon činnosti stavbyvedúceho; doklad o odbornej spôsobilosti stavbyvedúci podľa zákona č. 236/2001 Z. z., ktorým sa mení a dopĺňa zákon č. 138/1992 Z. z. v znení zákona č. 554/2001 o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov.
Vyššie charakterizovaná osoba bude k dispozícii verejnému obstarávateľovi vždy minimálne na zvolanom kontrolnom dni.
2.1Záujemca resp. uchádzač môže predložiť osvedčenie vydané aj v inej krajine ako je Slovenská republika pokiaľ sú kvalifikačné podmienky pre vydanie daného osvedčenia minimálne také ako v Slovenskej republike.
Odôvodnenie primeranosti:
Účelom požiadavky na osobu priamo zodpovednú za riadenie stavebných prác v minimálnych požadovaných štandardov verejný obstarávate požaduje pre overenie záujemcu, resp. uchádzača, že má potrebnú odbornú spôsobilosť na realizáciu stavebných prác; že vedenie uskutočňovania stavebných prác bude vykonávať osoba, ktorá má na hlavný predmet zákazky príslušné oprávnenie (ďalej len oprávnená osoba) podľa osobitných predpisov; pričom oprávnená osoba je povinná pri tejto činnosti chrániť verejné záujmy.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Časť 2
1Verejný obstarávateľ podľa § 34 ods.1 písm. a) ZVO požaduje predložiť zoznam dodávok tovaru rovnakého alebo podobného charakteru za posledné tri roky od uverejnenia súťaže alebo za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti v celkovej hodnote 25 000 € bez DPH.
1.1Zoznam záujemca, resp. uchádzač doplní uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, ak odberateľom:
a)bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dokladom je referencia,
b)bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ s doplnenými náležitosťami podľa § 12 ods. 2 podľa ZVO; ak takéto potvrdenie záujemca, resp. uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením záujemcu, resp. uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
1.2Pokiaľ záujemca resp. uchádzač vykonával na diele iba čiastočné práce, tieto jasne uvedie v referencii alebo k referencii priloží prehlásenie o ním vykonaných konkrétnych prácach s doložením dokladov, ktoré budú jasne deklarovať, aké práce uchádzač vykonal. Upozorňujeme záujemcov resp. uchádzačov, že vykonané práce musia byt v súlade s podmienkami uvedenými v časti A.3 splnenie podmienok účasti, III. Doklady a dokumenty na preukázanie technickej spôsobilosti v zmysle § 34 ods. ZVO, bod 1.
Odôvodnenie primeranosti:
Účelom požiadavky na predloženie zoznamu uskutočnených stavebných prác v predchádzajúcom období je najmä preukázanie realizácie zákaziek v stanovenom minimálnom rozsahu a objeme z dôvodu výberu zmluvného partnera, majúceho dostatočné skúsenosti s úspešnou realizáciou rovnakých alebo podobných zákaziek. To vedie k výberu dodávateľa resp. zhotoviteľa garantujúceho profesionálnu, plynulú a bezproblémovú realizáciu zákazky bez zbytočných prieťahov, v zodpovedajúcej kvalite, ako aj jej úspešné dokončenie v zmluvne dohodnutom termíne.

Všeobecné informácie:
1V prípade dokladov vystavených v inej mene ako euro, prepočet bude uchádzačom vykonaný kurzom uvedeným v ECB platným v deň rozhodujúcej skutočnosti.
2Ak stavebné práce, uvedené v referencii, boli uskutočnené v období presahujúcom požadované obdobie, uchádzač uvedie v zozname alikvotnú časť hodnoty referencie za príslušné požadované obdobie.
3Ak je hodnota v referencii uvedená v inej mene, ako v EUR, uchádzač uvedie v zozname hodnotu referencie v pôvodnej mene a následne vykoná prepočet na EUR .
4Ak uchádzač preukáže referenciu, ktorú uskutočnil ako subdodávateľ alebo ako člen skupiny dodávateľov, v zozname dodávok uvedie, akú časť zákazky (aké činnosti) vykonával a hodnotu týchto činností v eur.
5V súlade s § 34 ods. 3 ZVO uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak ide
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 05.12.2018 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 30.06.2019
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 05.12.2018 14:00
Miesto: Mestský úrad Stará Ľubovňa, 2. poschodie, malá zasadačka, ul. Obchodná 1, 064 01 Stará Ľubovňa.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk v zastúpení štatutára alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou poverenou na jeho zastupovanie. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a originálom plnej moci uchádzača na jeho zastupovanie.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Verejný obstarávateľ týmto informuje, že všetky povinne zverejňované dokumenty vrátane súťažných podkladov a vysvetlení zverejní v súlade s §64 ods. 4 zákona o VO v systéme ERANET na URL adrese: https://staralubovna.eranet.sk/tenders v rámci zobrazenia detailu predmetného verejného obstarávania.
Verejný obstarávateľ záujemcov zároveň upozorňuje, že súťažné podklady a súvisiace prílohy sa na verejnom profile nachádzajú v needitovateľnej podobe. Editovateľná podoba podkladov sa záujemcom sprístupní po prihlásení sa do systému v sekcii Dokumenty v predmetnom verejnom obstarávaní.
2. Verejný obstarávateľ záujemcom odporúča, aby si súťažné podklady stiahli až po registrovaní sa do systému. Pri zverejnení doplňujúcich informácií a vysvetlení súťažných podkladov budú títo záujemcovia informovaní. O záujemcoch, ktorí si prevezmú súťažné podklady bez registrácie verejný obstarávateľ nemá evidenciu - o zverejnení doplňujúcich informácií a vysvetlení súťažných podkladov nebudú informovaní.
3. Pre potreby elektronickej komunikácie je každý záujemca/uchádzač povinný zaregistrovať sa do systému ERANET na URL: https://staralubovna.eranet.sk .Uchádzač je oprávnený predložiť ponuku až po zaregistrovaní a prihlásení sa do systému ERANET. Registrácia do systému ERANET je bezplatná.
Podmienky a pravidlá používania systému ERANET sú uvedené na: https://staralubovna.eranet.sk v časti PODMIENKY a MANUÁL.
4. Minimálne technické požiadavky na používanie informačného systému ERANET:
OS: MS Win 7 a vyššie, Android, iOS7, Linux;
Aktuálne verzie prehliadačov: IE 10 a vyššie, MS Edge, Firefox 30.0 a vyššie, Chrome 35 a vyššie;
Ďalšie požiadavky: prístup na Internet, zapnutý JavaScript, zapnuté Cookies
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
05.11.2018

Redakčné opravy

15979 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 220/2018
V oznámení 15882-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Stará Ľubovňa, Obchodná 1, 064 01 Stará Ľubovňa zverejnenom vo VVO č. 218/2018 zo dňa 06.11.2018 boli nesprávne zverejnené údaje Časť: 2 II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody Namiesto: Dátum začatia: 03.06.2019 Dátum ukončenia: 28.06.2019 Má byť: Trvanie v mesiacoch: 1
17083 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 235/2018
V oznámení 15882-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Stará Ľubovňa, Obchodná 1, 064 01 Stará Ľubovňa zverejnenom vo VVO č. 218/2018 zo dňa 06.11.2018 boli nesprávne zverejnené údaje II.1.5) Celková predpokladaná hodnota zákazky Namiesto: 550 224,01 EUR bez DPH Má byť: 535 794,91 EUR bez DPH II.2.6) Predpokladaná hodnota Namiesto: 518 969,96 EUR bez DPH Má byť: 504 540,86 EUR bez DPH

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité