Oznámenie 15991 - MST

Obsah

15991 - MST
Vestník č. 220/2018 - 08.11.2018

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Fakultná nemocnica Nitra
Vnútroštátne identifikačné číslo: 17336007
Špitálska 6, 95001 Nitra
Kód NUTS: SK023
Slovensko
Kontaktná osoba: Čornak Michal
Telefón: +421 901921452
Email: michal.cornak@fnnitra.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/2173
Hlavná adresa(URL): https://fnnitra.eranet.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://fnnitra.eranet.sk
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://fnnitra.eranet.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Zdravotníctvo
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Nákup operačných mikroskopov, fakovitrektómie a RTG
II.1.2) Hlavný kód CPV
33000000-0
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je nákup fakovitrektómie a operačných mikroskopov. Predmet zákazky sa delí na časti:
Časť 1 predmetu zákazky - Fakovitrektómia
Časť 2 predmetu zákazky - Operačné mikroskopy

Uchádzač predloží ponuku na jednu časť predmetu zákazky alebo na celý predmet zákazky.
Podrobné vymedzenie všetkých častí predmetu zákazky je uvedené v kapitole B. Opis predmetu zákazky.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
804 795,66 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Fakovitrektómia
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
33122000-1
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Špitálska 6, 94901 Nitra,
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom časti 1 zákazky je nákup fakovitrektómie. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v kapitole B. Opis predmetu zákazky Súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
113 680,82 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
90
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Integrovaný regionálny operačný program (kód výzvy IROP-PO2-SC213-2017-25)
II.2.14) Doplňujúce informácie:
1. Verejný obstarávateľ požaduje v rámci časti 1 predmetu zákazky zložiť zábezpeku vo výške 2 500 EUR. Spôsob predloženia zákazky upravuje bod 17. Súťažných podkladov.
2. Lehota na dodanie predmetu zákazky začne plynúť až dňom doručenia objednávky kupujúcim predávajúcemu.
Časť: 2
II.2.1) Názov
Operačné mikroskopy
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
38000000-5
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Špitálska 6, 94901 Nitra,
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom časti 2 zákazky je nákup operačných mikroskopov. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v kapitole B. Opis predmetu zákazky Súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
691 114,84 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
70
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Integrovaný regionálny operačný program (kód výzvy IROP-PO2-SC213-2017-25)
II.2.14) Doplňujúce informácie:
1. Verejný obstarávateľ požaduje v rámci časti 2 predmetu zákazky zložiť zábezpeku vo výške 14 000 EUR. Spôsob predloženia zákazky upravuje bod 17. Súťažných podkladov.
2. Lehota na dodanie predmetu zákazky začne plynúť až dňom doručenia objednávky kupujúcim predávajúcemu.
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti v zmysle § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
A) Zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov na ÚVO preukáže záujemca/uchádzač podmienky podľa § 32 ods. 1 písm. a) až f) a ods. 2, 4 a 5.
B) Výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace uchádzač/záujemca preukáže podmienku podľa §32 ods. 1
písm. a) nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista
právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe.
C) Potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace uchádzač/záujemca preukáže
podmienku podľa §32 ods. 1 písm. b) nemá nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a
príspevkov na starobné dôchodkové sporenie v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo
obvyklého pobytu.
D) Potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace uchádzač/záujemca preukáže
podmienku podľa §32 ods. 1 písm. c) nemá daňové nedoplatky v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
E) Potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace uchádzač/záujemca preukáže podmienku podľa §32 ods. 1 písm. d) nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku
F) Dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá
predmetu zákazky uchádzač/záujemca preukáže podmienku podľa §32 ods. 1 písm. e) je oprávnený dodávať tovar,
uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu.
G) Čestným vyhlásením uchádzač/záujemca preukáže podmienku podľa §32 ods. 1 písm. f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
H) Uchádzač/záujemca sa podľa §32 ods. 1 písm. g) nedopustil v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov, za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať.
I) Uchádzač/záujemca sa podľa §32 ods. 1 písm. h) nedopustil v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo
preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať.
J) Preukázanie splnenia osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní je možné nahradiť
Jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní.
K) Splnenie osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní možno preukázať aj zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 nasl. zákona o verejnom obstarávaní.
L) Uchádzač je povinný predložiť doklady podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní ako originál alebo úradne overenú kópiu.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Nevyžaduje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Nevyžaduje sa.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
1. Úspešný uchádzač bude povinný strpieť výkon kontroly / auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, službami a stavebnými prácami kedykoľvek počas trvania projektu, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly / auditu a bude povinný poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.
2. Verejný obstarávateľ / kupujúci si vyhradzuje právo bez akýchkoľvek sankcií odstúpiť od kúpnej zmluvy v prípade, kedy ešte nedošlo k plneniu z tejto zmluvy medzi a výsledky finančnej kontroly kupujúceho zo strany poskytovateľa nenávratného finančného príspevku neumožňujú financovanie výdavkov vzniknutých z obstarávania, ktorého výsledkom je táto zmluva.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 18.01.2019 08:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2019
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 18.01.2019 10:00
Miesto: Fakultná nemocnica Nitra, Špitálska 6, 94 901 Nitra
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: 1. Otváranie častí ponúk označených ako "Ostatné" je neverejné.
2. Otváranie časti ponúk označených ako "Kritéria" je verejné. Verejný obstarávateľ umožňuje účasť na otváraní častí ponúk, označených ako "Kritériá" uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorých ponuka nebola vylúčená.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Verejný obstarávateľ týmto informuje, že všetky povinne zverejňované dokumenty vrátane súťažných podkladov a vysvetlení zverejní v súlade s § 64 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní v systéme ERANET na URL adrese: https://fnnitra.eranet.sk/#/tenders v rámci zobrazenia detailu predmetného verejného obstarávania
(priamy link: http://fnnitra.eranet.sk/#/tenderPublicDetails/29)

2. Verejný obstarávateľ záujemcom odporúča, aby si súťažné podklady stiahli až po registrovaní sa do systému. Pri zverejnení doplňujúcich informácií a vysvetlení súťažných podkladov budú títo záujemcovia informovaní. O záujemcoch, ktorí si prevezmú súťažné podklady bez registrácie verejný obstarávateľ nemá evidenciu - o zverejnení doplňujúcich informácií a vysvetlení súťažných podkladov nebudú informovaní.

3. Pre potreby elektronickej komunikácie je každý záujemca/uchádzač povinný zaregistrovať sa do systému ERANET na URL: https://fnnitra.eranet.sk. Uchádzač je oprávnený predložiť ponuku až po zaregistrovaní a prihlásení sa do systému ERANET. Registrácia do systému ERANET je bezplatná.
Podmienky a pravidlá používania systému ERANET sú uvedené na: https://fnnitra.eranet.sk v časti PODMIENKY a MANUÁL. Minimálne technické požiadavky na používanie informačného systému ERANET: OS: MS Win 7 a vyššie, Android, iOS7, Linux; Aktuálne verzie prehliadačov: IE 10 a vyššie, MS Edge, Firefox 30.0 a vyššie, Chrome 35 a vyššie; Ďalšie požiadavky: prístup na Internet, zapnutý JavaScript, zapnuté Cookies.

4. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom priebežne sledovať profil verejného obstarávateľa a zákazku v systéme ERANET, na ktorom bude verejný obstarávateľ uverejňovať všetky dôležité informácie a dokumenty v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní v rámci tohto verejného obstarávania.

5. Verejný obstarávateľ neumožňuje vyplniť oddiel Globálny údaj pre všetky podmienky účasti časti IV. Jednotného európskeho dokumentu. Hospodársky subjekt je povinný predložiť Jednotný európsky dokument s uvedením informácií podľa jednotlivých oddielov III. tohto oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania.

6. Verejný obstarávateľ uzavrie zmluvu s úspešným uchádzačom až po kladnom výsledku administratívnej kontroly vykonanej Sprostredkovateľským orgánom a Úradom pre verejné obstarávanie (ak sa vyžaduje).

7. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií, ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
Presné informácie o termínoch na postup preskúmania: V súlade so zákonom č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
02.11.2018

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité