Oznámenie 16537 - MUS

Obsah

16537 - MUS
Vestník č. 227/2018 - 19.11.2018

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Užšia súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Sociálna poisťovňa, ústredie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 30807484
29. augusta 8 a 10, 81363 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Kód NUTS: SK01
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Peter IVAN
Telefón: +421 906171034
Email: peter.ivan@socpoist.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk
Hlavná adresa(URL): http://www.socpoist.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Sociálne poistenie
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Manažment údajov Sociálnej poisťovne
Referenčné číslo: 66191/2018-BA
II.1.2) Hlavný kód CPV
72000000-5
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je (i) vytvorenie diela - nového informačného systému s názvom Manažment údajov Sociálnej
poisťovne (ďalej len "IS MÚSP") v rámci poskytnutia služieb pre hlavné aktivity národného projektu Efektívny
manažment údajov Sociálnej poisťovne a (ii) poskytovanie služieb podpory prevádzky a rozvoja IS MÚSP na obdobie 60 mesiacov odo dňa finálnej akceptácie diela - IS MÚSP.

IS MÚSP plne pokryje požiadavky, ktoré boli v minulosti identifikované pre Centrálny register subjektov sociálneho
poistenia a navyše umožní Sociálnej poisťovni efektívnym spôsobom splniť požiadavky legislatívy tým, že:
- pre všetky agendy Sociálnej poisťovne zabezpečí jednotný prístup k údajom ostatných orgánov verejnej moci (ďalej len "OVM"), tak aby tieto údaje nemuseli byť dodatočne požadované od fyzických a právnických osôb - realizácia princípu "jeden krát a dosť" pre agendy Sociálnej poisťovne.
- zabezpečí jednotný spôsob poskytovania údajov Sociálnej poisťovne pre ostatné OVM v súlade so zákonom č.
461/2003 Z. z. Zákon o sociálnom poistení v znení neskorších predpisov a zákonom č. 305/2013 Z. z. Zákon o
elektronickej podobe výkonu pôsobnosti orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o e- Governmente) v znení neskorších predpisov - podpora realizácie princípu "jeden krát a dosť" pre ostatné OVM.

IS MÚSP ďalej pokryje požiadavku zlepšiť dostupnosť, kvalitu a bezpečnosť tých údajov Sociálnej poisťovne, ktoré sú používané vo viacerých systémoch Sociálnej poisťovne takým spôsobom, že ku každému údaju z tejto kategórie bude priradený správca, ktorý bude garantovať aktuálnosť a správnosť údaja a tento údaj bude dostupný z jedného miesta pre všetkých konzumentov.

Po vytvorení IS MÚSP je predmetom zákazky poskytovanie služieb podpory prevádzky a rozvoja IS MÚSP na obdobie 60 mesiacov odo dňa finálnej akceptácie diela - IS MÚSP.

Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí časť B.1 Opis predmetu zákazky a časť B.2 Obchodné podmienky plnenia predmetu zákazky súťažných podkladov na predmet zákazky, ktoré sú uverejnené v profile verejného obstarávateľa na portáli www.uvo.gov.sk a v informačnom systéme EVO vedenom a sprístupňovanom Úradom pre verejné obstarávanie dostupnom cez webové sídlo www.uvo.gov.sk (ďalej len "IS EVO") a verejný obstarávateľ k nim poskytuje bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup odo dňa uverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Dodatku k úradnému vestníku Európskej únie alebo vo Vestníku verejného obstarávania podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
4 503 840,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
72212422-3
72240000-9
72265000-0
72268000-1
72322000-8
72310000-1
72250000-2
72267000-4
72267100-0
79421000-1
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK01
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Sociálna poisťovňa, ústredie, Ul. 29. augusta 8 a 10, 813 63 Bratislava - mestská časť Staré Mesto.
II.2.4) Opis obstarávania:
1. Predmet zákazky pozostáva z dvoch samostatne rozpočtovaných položiek:
i. vytvorenie diela - nového IS MÚSP v rámci poskytnutia služieb pre hlavné aktivity národného projektu Efektívny
manažment údajov Sociálnej poisťovne - financovanie z Operačného programu Integrovaná infraštruktúra (ďalej len
"OPII"), Prioritná os č. 7: Informačná spoločnosť (ďalej len "PO7") a
ii. poskytovanie služieb podpory prevádzky a rozvoja IS MÚSP na obdobie 60 mesiacov odo dňa finálnej akceptácie diela - IS MÚSP - financovanie z rozpočtu správneho fondu Sociálnej poisťovne.

2. Doplňujúce informácie k bodu II.1.5) Celková odhadovaná hodnota tohto oznámenia:
Celková predpokladaná hodnota zákazky (ďalej len "PHZ") je 4 503 840,00 eur bez DPH, z toho
i. PHZ na poskytnutie služieb pre hlavné aktivity národného projektu Efektívny manažment údajov Sociálnej poisťovne financované z OPII, PO7, tzn. pre vytvorenie a implementáciu IS MÚSP:
3 234 850,00 eur bez DPH,
ii. PHZ na poskytovanie služieb podpory prevádzky a rozvoja IS MÚSP na obdobie 60 mesiacov financované z rozpočtu správneho fondu Sociálnej poisťovne:
1 268 990,00 eur bez DPH, pričom z toho PHZ na poskytovanie služieb
a. podpory prevádzky IS MÚSP na obdobie 60 mesiacov je 500 595,00 eur bez DPH a
b. rozvoja IS MÚSP na obdobie 60 mesiacov je 768 395,00 eur bez DPH.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať takú ponuku uchádzača, ktorá presiahne PHZ, a tak vo vzťahu k PHZ pre poskytnutie služieb pre hlavné aktivity národného projektu Efektívny manažment údajov Sociálnej poisťovne financované z OPII, PO7, tzn. pre vytvorenie a implementáciu IS MÚSP (bod 2. ods. i. tejto časti tohto oznámenia), ako aj vo vzťahu k PHZ pre poskytnutie služieb podpory prevádzky a rozvoja IS MÚSP na obdobie 60 mesiacov financované z rozpočtu správneho fondu Sociálnej poisťovne (bod 2. ods. ii. tejto časti tohto oznámenia), a to tak vo vzťahu k PHZ na poskytovanie služieb podpory prevádzky IS MÚSP (bod 2. ods. ii. písm. a. tejto časti tohto oznámenia), ako aj vo vzťahu k PHZ na poskytovanie služieb rozvoja IS MÚSP (bod 2. ods. ii. písm. b. tejto časti tohto oznámenia).

3. Verejný obstarávateľ s úspešným uchádzačom uzatvorí Zmluvu o dielo na vytvorenie IS MÚSP (ďalej ako "zmluva o dielo") a Zmluvu o poskytovaní služieb pri podpore prevádzky a rozvoji IS MÚSP (ďalej ako "SLA zmluva") (v texte tohto oznámenia spolu aj ako "zmluva"), pri ktorých sa uplatňuje režim tzv. závislých zmlúv podľa § 275 Obchodného zákonníka.

4. Predmet zákazky pozostáva z poskytovania nasledovných služieb:
i. vytvorenie diela - nového IS MÚSP v rozsahu poskytnutia služieb podľa časti B.1 Opis predmetu zákazky a časti B.2 Obchodné podmienky plnenia predmetu zákazky súťažných podkladov na predmet zákazky maximálne do 21 mesiacov od nadobudnutia účinnosti zmluvy o dielo,
ii. poskytovane služieb podpory prevádzky IS MÚSP počas obdobia 60 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti SLA zmluvy,
iii. poskytovane služieb rozvoja IS MÚSP v maximálnom rozsahu 1 300 človekodní počas obdobia 60 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti SLA zmluvy.
Podrobné vymedzenie predmetu zákazky, povahy a množstva služieb a ostatných požiadaviek je uvedené v súťažných podkladoch, ktoré sú uverejnené v profile verejného obstarávateľa na portáli www.uvo.gov.sk a v IS EVO a verejný obstarávateľ k nim poskytuje bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup odo dňa uverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Dodatku k úradnému vestníku Európskej únie alebo vo Vestníku verejného obstarávania podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.

5. Doplňujúce informácie k bodu II.2.7) tohto oznámenia:
Lehota plnenia predmetu zákazky je nasledovná:
a) vytvorenie a implementácia IS MÚSP maximálne do 21 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy o dielo,
b) poskytovanie podpory prevádzky a rozvoja IS MÚSP počas obdobia 60 mesiacov odo dňa finálnej akceptácie diela - IS MÚSP podľa písm. a), tzn. od nadobudnutia účinnosti SLA zmluvy.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
4 503 840,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
81
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.9) Informácie o obmedzeniach počtu uchádzačov, ktorí budú vyzvaní na účasť
Predpokladaný počet uchádzačov: 5
Objektívne kritériá na výber obmedzeného počtu záujemcov: Vzhľadom na technické dôvody (obmedzený počet znakov v tomto formulári), ktoré neumožňujú verejnému obstarávateľovi v oddiele II. Predmet v bode II.2.9) Informácie o obmedzeniach počtu uchádzačov, ktorí budú vyzvaní na účasť uviesť celé znenie určených pravidiel na obmedzenie počtu záujemcov sú bližšie a komplexné informácie k pravidlám na obmedzenie počtu záujemcov uvedené v Časti III Pravidlá na obmedzenie počtu záujemcov dokumentu označeného ako "DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE k oznámeniu o vyhlásení verejného obstarávania (k žiadostiam o účasť, k podmienkam účasti a k pravidlám na obmedzenie počtu záujemcov) k zákazke zadávanej postupom užšej súťaže na predmet Manažment údajov Sociálnej poisťovne" (ďalej len "Dokument"), ktorý je uverejnený v profile verejného obstarávateľa na portáli www.uvo.gov.sk a v IS EVO a ku ktorému poskytuje verejný obstarávateľ bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup odo dňa uverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Dodatku k úradnému vestníku Európskej únie alebo vo Vestníku verejného obstarávania podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: kód ITMS: NFP311070P508
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Informácie o programe EÚ a o projekte:
Operačný program: "Operačný program Integrovaná infraštruktúra 2014 2020"
Prioritná os: "Prioritná os č. 7: Informačná spoločnosť"
Investičná priorita: "2c) Posilnenie aplikácií IKT v rámci elektronickej štátnej správy, elektronického vzdelávania,
elektronickej inklúzie, elektronickej kultúry a elektronického zdravotníctva"
Fond: "Európsky fond regionálneho rozvoja"
Názov projektu: "Efektívny manažment údajov Sociálnej poisťovne"
Kód ITMS: NFP311070P508

V prípade, že tento zdroj financovania pre poskytnutie služieb pre hlavné aktivity národného projektu Efektívny
manažment údajov Sociálnej poisťovne, tzn. vytvorenie a implementácia IS MÚSP nebude zabezpečený, môže byť
financovanie čiastočne alebo v plnej výške realizované z rozpočtu správneho fondu Sociálnej poisťovne za predpokladu, že rozpočet správneho fondu Sociálnej poisťovne bude disponovať potrebnými zdrojmi. V prípade, že správny fond Sociálnej poisťovne nebude disponovať žiadnymi zdrojmi pre financovanie projektu, jeho realizácia bude zrušená.

Pokračovanie bodu VI.3) tohto oznámenia:
9. Verejný obstarávateľ upozorňuje, že v prípade potreby bude postupovať v súlade s § 39 ods. 6 zákona a na
zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania písomne požiada záujemcov o predloženie dokladu alebo
dokladov na preukázanie splnenia podmienok účasti nahradených jednotným európskym dokumentom.
10. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora, alebo ktorých
subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú v ňom zapísaní.
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Záujemca musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon").

Doklady a dokumenty, ktorými záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 zákona:

1.1 Záujemca preukáže splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona,
spôsobom podľa § 32 ods. 2 zákona alebo podľa § 152 zákona.

1.2 Verejný obstarávateľ odporúča, aby záujemca k podmienkam účasti týkajúcim sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. g) a h) zákona predložil vyhlásenie, z ktorého bude zrejmé, že spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia.

1.3 V prípade záujemcu, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje
preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.

1.4 Ak má záujemca sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 32 ods. 2 zákona alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.

1.5 Ak právo štátu záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej
republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym
orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu záujemcu.

1.6 Verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis ako je zápis do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 zákona alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ prijme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom alebo záujemcom. Zápis v zozname podnikateľov vykonaný podľa zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov účinnom do 17. apríla 2016 je zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v rozsahu zapísaných skutočností.

1.7 Verejný obstarávateľ dáva do pozornosti Všeobecné metodické usmernenie č. 6/2016 Úradu pre verejné
obstarávanie zo dňa 12.08.2016 vo vzťahu k § 32 ods. 1 písm. a) zákona týkajúceho sa predloženia výpisu z registra trestov aj za právnickú osobu.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Vzhľadom na technické dôvody (obmedzený počet znakov v tomto formulári), ktoré neumožňujú verejnému obstarávateľovi v oddiele III. Právne, ekonomické, finančné a technické informácie v bode III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie uviesť celé znenie určených podmienok účasti podľa § 33 zákona, verejný obstarávateľ znenie týchto podmienok účasti uvádza v Časti II Podmienky účasti Dokumentu, ktorý je uverejnený v profile verejného obstarávateľa na portáli www.uvo.gov.sk a v IS EVO a ku ktorému poskytuje verejný obstarávateľ bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup odo dňa uverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Dodatku k úradnému vestníku Európskej únie alebo vo Vestníku verejného obstarávania podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Vzhľadom na technické dôvody (obmedzený počet znakov v tomto formulári), ktoré neumožňujú verejnému obstarávateľovi v oddiele III. Právne, ekonomické, finančné a technické informácie v bode III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť uviesť celé znenie určených podmienok účasti podľa § 34 zákona, verejný obstarávateľ znenie týchto podmienok účasti uvádza v Časti II Podmienky účasti Dokumentu, ktorý je uverejnený v profile verejného obstarávateľa na portáli www.uvo.gov.sk a v IS EVO a ku ktorému poskytuje verejný obstarávateľ bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup odo dňa uverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Dodatku k úradnému vestníku Európskej únie alebo vo Vestníku verejného obstarávania podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
1.Úspešný uchádzač je kedykoľvek počas účinnosti zmluvy o NFP povinný strpieť výkon kontroly alebo auditu, poskytnúť v súvislosti s kontrolou alebo auditom akúkoľvek potrebnú súčinnosť
2.Úspešný uchádzač berie na vedomie a súhlasí s tým, aby verejný obstarávateľ po finálnej akceptácii diela zverejnil
vypracovanú štúdiu realizovateľnosti a/alebo analýzu CBA na ústrednom portáli verejnej správy Slovensko.sk a/alebo aj
na webovej stránke verejného obstarávateľa
3.Úspešný uchádzač do päť pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predloží verejnému obstarávateľovi
platnú a účinnú poistnú zmluvu na poistenie zodpovednosti za škodu vzniknutú v súvislosti s plnením podľa zmluvy,
vrátane škody spôsobenej ktorýmkoľvek zo subdodávateľov a subdodávateľov podľa zákona o RPVS, na minimálnu
poistnú sumu 1 000 000,- EUR
Podrobné informácie sú uvedené v časti B.2 Obchodné podmienky plnenia predmetu zákazky súťažných podkladov,
ktoré sú uverejnené v profile verejného obstarávateľa a v IS EVO.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 14.12.2018 09:00
IV.2.3) Predpokladaný dátum odoslania výziev na súťaž alebo na účasť vybraným uchádzačom
Dátum: 31.01.2019
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
CS
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.10.2019
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Vzhľadom na technické dôvody (obmedzený počet znakov v tomto formulári), ktoré neumožňujú verejnému
obstarávateľovi v oddiele VI. Doplnkové informácie v bode VI.3) Doplňujúce informácie uviesť všetky nevyhnutné
doplňujúce informácie, verejný obstarávateľ uvádza podrobné vymedzenie všetkých doplňujúcich informácií v
Dokumente, ktorý je uverejnený v profile verejného obstarávateľa na portáli www.uvo.gov.sk a v IS EVO a ku ktorému poskytuje verejný obstarávateľ bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup odo dňa uverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Dodatku k úradnému vestníku Európskej únie alebo vo Vestníku verejného obstarávania podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr (v Dokumente sú okrem všeobecných informácií uvedené aj komplexné informácie k predkladaniu žiadostí o účasť, k podmienkam účasti a k pravidlám na obmedzenie počtu záujemcov, preto verejný obstarávateľ v plnom rozsahu odkazuje na tento dokument a odporúča záujemcom, aby sa s ním riadne oboznámili) a v súťažných podkladoch, ktoré sú uverejnené v profile verejného obstarávateľa na portáli www.uvo.gov.sk a v IS EVO a ku ktorým poskytuje verejný obstarávateľ bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup odo dňa uverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Dodatku k úradnému vestníku Európskej únie alebo vo Vestníku verejného obstarávania podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
2. Toto verejné obstarávanie sa realizuje prostredníctvom IS EVO.
3. IS EVO bude použitý pre každý úkon v procese verejného obstarávania, tzn. celý proces verejného obstarávania
prebieha len elektronicky prostredníctvom IS EVO.
4. Verejný obstarávateľ požaduje, aby sa záujemcovia zaregistrovali v IS EVO. Táto registrácia je spojená s určitými
procesnými úkonmi, preto je potrebné ju vykonať v dostatočnom časovom predstihu. Registráciu v IS EVO je možné
realizovať záujemcom najneskôr do uplynutia lehoty na predkladanie žiadostí o účasť uvedenej v tomto oznámení.
5. Ponuky, žiadosti o účasť a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa podľa § 21 ods. 6 zákona
predkladajú v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho
úradným prekladom do štátneho jazyka; to neplatí pre ponuky, návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom
jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad do štátneho jazyka.
6. Verejný obstarávateľ od záujemcov, ktorých vyzve na predloženie ponuky požaduje zabezpečiť viazanosť ponuky
zábezpekou. Zábezpeka ponuky sa vyžaduje vo výške 200 000,00 EUR. Podrobné informácie o zložení zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. Zábezpeku skladajú len záujemcovia vyzvaní na predloženie ponuky verejným
obstarávateľom.
7. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením žiadosti o účasť a ponuky znáša záujemca bez
finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.
8. Záujemca môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným
obstarávateľom jednotným európskym dokumentom (ďalej len "JED") v zmysle § 39 zákona. Formulár JEDu spolu s
manuálom na jeho vyplnenie je dostupný na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie
http://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-553.html a
na webovom sídle Európskej komisie https://ec.europa.eu/growth/tools-databases/espd/filter?lang=sk.

Pokračovanie: viď bod. II.2.14) tohto oznámenia.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
Presné informácie o termínoch na postup preskúmania: V zmysle zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
13.11.2018

Redakčné opravy

16791 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 231/2018
V oznámení 16537-MUS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Sociálna poisťovňa, ústredie, 29. augusta 8 a 10, 813 63 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 227/2018 zo dňa 19.11.2018 boli nesprávne zverejnené údaje VI.3) Doplňujúce informácie - bod 8 Namiesto: 8. Záujemca môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom jednotným európskym dokumentom (ďalej len "JED") v zmysle § 39 zákona. Formulár JEDu spolu s manuálom na jeho vyplnenie je dostupný na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-553.html a na webovom sídle Európskej komisie ec.europa.eu/growth/tools-databases/espd/filter. Má byť: 8. Záujemca môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona. Pre vyplnenie a opätovné použitie jednotného európskeho dokumentu je možné využiť bezplatnú službu dostupnú na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie www.uvo.gov.sk/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-602.html a na webovom sídle Európskej komisie ec.europa.eu/tools/espd.
17781 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 244/2018
V oznámení 16537-MUS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Sociálna poisťovňa, ústredie, 29. augusta 8 a 10, 813 63 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 227/2018 zo dňa 19.11.2018 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 14.12.2018 09:00 Má byť: 08.01.2019 09:00 IV.2.3) Predpokladaný dátum odoslania výziev na súťaž alebo na účasť vybraným uchádzačom Namiesto: 31.01.2019 00:00 Má byť: 28.02.2019 00:00
18192 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 250/2018
V oznámení 16537-MUS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Sociálna poisťovňa, ústredie, 29. augusta 8 a 10, 813 63 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 227/2018 zo dňa 19.11.2018 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 08.01.2019 09:00 Má byť: 17.01.2019 09:00 IV.2.3) Predpokladaný dátum odoslania výziev na súťaž alebo na účasť vybraným Namiesto: 28.02.2019 00:00 Má byť: 15.03.2019 00:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité