II.1)
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1)
Názov:
Manažment údajov Sociálnej poisťovne
Referenčné číslo: 66191/2018-BA
II.1.2)
Hlavný kód CPV
72000000-5
II.1.3)
Druh zákazky
Služby
II.1.4)
Stručný opis:
Predmetom zákazky je (i) vytvorenie diela - nového informačného systému s názvom Manažment údajov Sociálnej
poisťovne (ďalej len "IS MÚSP") v rámci poskytnutia služieb pre hlavné aktivity národného projektu Efektívny
manažment údajov Sociálnej poisťovne a (ii) poskytovanie služieb podpory prevádzky a rozvoja IS MÚSP na obdobie 60 mesiacov odo dňa finálnej akceptácie diela - IS MÚSP.
IS MÚSP plne pokryje požiadavky, ktoré boli v minulosti identifikované pre Centrálny register subjektov sociálneho
poistenia a navyše umožní Sociálnej poisťovni efektívnym spôsobom splniť požiadavky legislatívy tým, že:
- pre všetky agendy Sociálnej poisťovne zabezpečí jednotný prístup k údajom ostatných orgánov verejnej moci (ďalej len "OVM"), tak aby tieto údaje nemuseli byť dodatočne požadované od fyzických a právnických osôb - realizácia princípu "jeden krát a dosť" pre agendy Sociálnej poisťovne.
- zabezpečí jednotný spôsob poskytovania údajov Sociálnej poisťovne pre ostatné OVM v súlade so zákonom č.
461/2003 Z. z. Zákon o sociálnom poistení v znení neskorších predpisov a zákonom č. 305/2013 Z. z. Zákon o
elektronickej podobe výkonu pôsobnosti orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o e- Governmente) v znení neskorších predpisov - podpora realizácie princípu "jeden krát a dosť" pre ostatné OVM.
IS MÚSP ďalej pokryje požiadavku zlepšiť dostupnosť, kvalitu a bezpečnosť tých údajov Sociálnej poisťovne, ktoré sú používané vo viacerých systémoch Sociálnej poisťovne takým spôsobom, že ku každému údaju z tejto kategórie bude priradený správca, ktorý bude garantovať aktuálnosť a správnosť údaja a tento údaj bude dostupný z jedného miesta pre všetkých konzumentov.
Po vytvorení IS MÚSP je predmetom zákazky poskytovanie služieb podpory prevádzky a rozvoja IS MÚSP na obdobie 60 mesiacov odo dňa finálnej akceptácie diela - IS MÚSP.
Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí časť B.1 Opis predmetu zákazky a časť B.2 Obchodné podmienky plnenia predmetu zákazky súťažných podkladov na predmet zákazky, ktoré sú uverejnené v profile verejného obstarávateľa na portáli www.uvo.gov.sk a v informačnom systéme EVO vedenom a sprístupňovanom Úradom pre verejné obstarávanie dostupnom cez webové sídlo www.uvo.gov.sk (ďalej len "IS EVO") a verejný obstarávateľ k nim poskytuje bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup odo dňa uverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Dodatku k úradnému vestníku Európskej únie alebo vo Vestníku verejného obstarávania podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
II.1.5)
Celková odhadovaná hodnota
4 503 840,00
EUR
bez DPH
II.1.6)
Informácie o častiach
Táto zákazka sa delí na časti:
Nie
II.2)
OPIS
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
72212422-3
72240000-9
72265000-0
72268000-1
72322000-8
72310000-1
72250000-2
72267000-4
72267100-0
79421000-1
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Sociálna poisťovňa, ústredie, Ul. 29. augusta 8 a 10, 813 63 Bratislava - mestská časť Staré Mesto.
II.2.4)
Opis obstarávania:
1. Predmet zákazky pozostáva z dvoch samostatne rozpočtovaných položiek:
i. vytvorenie diela - nového IS MÚSP v rámci poskytnutia služieb pre hlavné aktivity národného projektu Efektívny
manažment údajov Sociálnej poisťovne - financovanie z Operačného programu Integrovaná infraštruktúra (ďalej len
"OPII"), Prioritná os č. 7: Informačná spoločnosť (ďalej len "PO7") a
ii. poskytovanie služieb podpory prevádzky a rozvoja IS MÚSP na obdobie 60 mesiacov odo dňa finálnej akceptácie diela - IS MÚSP - financovanie z rozpočtu správneho fondu Sociálnej poisťovne.
2. Doplňujúce informácie k bodu II.1.5) Celková odhadovaná hodnota tohto oznámenia:
Celková predpokladaná hodnota zákazky (ďalej len "PHZ") je 4 503 840,00 eur bez DPH, z toho
i. PHZ na poskytnutie služieb pre hlavné aktivity národného projektu Efektívny manažment údajov Sociálnej poisťovne financované z OPII, PO7, tzn. pre vytvorenie a implementáciu IS MÚSP:
3 234 850,00 eur bez DPH,
ii. PHZ na poskytovanie služieb podpory prevádzky a rozvoja IS MÚSP na obdobie 60 mesiacov financované z rozpočtu správneho fondu Sociálnej poisťovne:
1 268 990,00 eur bez DPH, pričom z toho PHZ na poskytovanie služieb
a. podpory prevádzky IS MÚSP na obdobie 60 mesiacov je 500 595,00 eur bez DPH a
b. rozvoja IS MÚSP na obdobie 60 mesiacov je 768 395,00 eur bez DPH.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať takú ponuku uchádzača, ktorá presiahne PHZ, a tak vo vzťahu k PHZ pre poskytnutie služieb pre hlavné aktivity národného projektu Efektívny manažment údajov Sociálnej poisťovne financované z OPII, PO7, tzn. pre vytvorenie a implementáciu IS MÚSP (bod 2. ods. i. tejto časti tohto oznámenia), ako aj vo vzťahu k PHZ pre poskytnutie služieb podpory prevádzky a rozvoja IS MÚSP na obdobie 60 mesiacov financované z rozpočtu správneho fondu Sociálnej poisťovne (bod 2. ods. ii. tejto časti tohto oznámenia), a to tak vo vzťahu k PHZ na poskytovanie služieb podpory prevádzky IS MÚSP (bod 2. ods. ii. písm. a. tejto časti tohto oznámenia), ako aj vo vzťahu k PHZ na poskytovanie služieb rozvoja IS MÚSP (bod 2. ods. ii. písm. b. tejto časti tohto oznámenia).
3. Verejný obstarávateľ s úspešným uchádzačom uzatvorí Zmluvu o dielo na vytvorenie IS MÚSP (ďalej ako "zmluva o dielo") a Zmluvu o poskytovaní služieb pri podpore prevádzky a rozvoji IS MÚSP (ďalej ako "SLA zmluva") (v texte tohto oznámenia spolu aj ako "zmluva"), pri ktorých sa uplatňuje režim tzv. závislých zmlúv podľa § 275 Obchodného zákonníka.
4. Predmet zákazky pozostáva z poskytovania nasledovných služieb:
i. vytvorenie diela - nového IS MÚSP v rozsahu poskytnutia služieb podľa časti B.1 Opis predmetu zákazky a časti B.2 Obchodné podmienky plnenia predmetu zákazky súťažných podkladov na predmet zákazky maximálne do 21 mesiacov od nadobudnutia účinnosti zmluvy o dielo,
ii. poskytovane služieb podpory prevádzky IS MÚSP počas obdobia 60 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti SLA zmluvy,
iii. poskytovane služieb rozvoja IS MÚSP v maximálnom rozsahu 1 300 človekodní počas obdobia 60 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti SLA zmluvy.
Podrobné vymedzenie predmetu zákazky, povahy a množstva služieb a ostatných požiadaviek je uvedené v súťažných podkladoch, ktoré sú uverejnené v profile verejného obstarávateľa na portáli www.uvo.gov.sk a v IS EVO a verejný obstarávateľ k nim poskytuje bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup odo dňa uverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Dodatku k úradnému vestníku Európskej únie alebo vo Vestníku verejného obstarávania podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
5. Doplňujúce informácie k bodu II.2.7) tohto oznámenia:
Lehota plnenia predmetu zákazky je nasledovná:
a) vytvorenie a implementácia IS MÚSP maximálne do 21 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy o dielo,
b) poskytovanie podpory prevádzky a rozvoja IS MÚSP počas obdobia 60 mesiacov odo dňa finálnej akceptácie diela - IS MÚSP podľa písm. a), tzn. od nadobudnutia účinnosti SLA zmluvy.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
4 503 840,00
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie:
v mesiacoch (od zadania zákazky)
81
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.9)
Informácie o obmedzeniach počtu uchádzačov, ktorí budú vyzvaní na účasť
Jedna hodnota
Predpokladaný počet uchádzačov: 5
Objektívne kritériá na výber obmedzeného počtu záujemcov:
Vzhľadom na technické dôvody (obmedzený počet znakov v tomto formulári), ktoré neumožňujú verejnému obstarávateľovi v oddiele II. Predmet v bode II.2.9) Informácie o obmedzeniach počtu uchádzačov, ktorí budú vyzvaní na účasť uviesť celé znenie určených pravidiel na obmedzenie počtu záujemcov sú bližšie a komplexné informácie k pravidlám na obmedzenie počtu záujemcov uvedené v Časti III Pravidlá na obmedzenie počtu záujemcov dokumentu označeného ako "DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE k oznámeniu o vyhlásení verejného obstarávania (k žiadostiam o účasť, k podmienkam účasti a k pravidlám na obmedzenie počtu záujemcov) k zákazke zadávanej postupom užšej súťaže na predmet Manažment údajov Sociálnej poisťovne" (ďalej len "Dokument"), ktorý je uverejnený v profile verejného obstarávateľa na portáli www.uvo.gov.sk a v IS EVO a ku ktorému poskytuje verejný obstarávateľ bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup odo dňa uverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Dodatku k úradnému vestníku Európskej únie alebo vo Vestníku verejného obstarávania podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo:
kód ITMS: NFP311070P508
II.2.14)
Doplňujúce informácie:
Informácie o programe EÚ a o projekte:
Operačný program: "Operačný program Integrovaná infraštruktúra 2014 2020"
Prioritná os: "Prioritná os č. 7: Informačná spoločnosť"
Investičná priorita: "2c) Posilnenie aplikácií IKT v rámci elektronickej štátnej správy, elektronického vzdelávania,
elektronickej inklúzie, elektronickej kultúry a elektronického zdravotníctva"
Fond: "Európsky fond regionálneho rozvoja"
Názov projektu: "Efektívny manažment údajov Sociálnej poisťovne"
Kód ITMS: NFP311070P508
V prípade, že tento zdroj financovania pre poskytnutie služieb pre hlavné aktivity národného projektu Efektívny
manažment údajov Sociálnej poisťovne, tzn. vytvorenie a implementácia IS MÚSP nebude zabezpečený, môže byť
financovanie čiastočne alebo v plnej výške realizované z rozpočtu správneho fondu Sociálnej poisťovne za predpokladu, že rozpočet správneho fondu Sociálnej poisťovne bude disponovať potrebnými zdrojmi. V prípade, že správny fond Sociálnej poisťovne nebude disponovať žiadnymi zdrojmi pre financovanie projektu, jeho realizácia bude zrušená.
Pokračovanie bodu VI.3) tohto oznámenia:
9. Verejný obstarávateľ upozorňuje, že v prípade potreby bude postupovať v súlade s § 39 ods. 6 zákona a na
zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania písomne požiada záujemcov o predloženie dokladu alebo
dokladov na preukázanie splnenia podmienok účasti nahradených jednotným európskym dokumentom.
10. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora, alebo ktorých
subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú v ňom zapísaní.