Oznámenie 16379 - WYT

Obsah

16379 - WYT
Vestník č. 225/2018 - 15.11.2018

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Považská Bystrica
IČO: 00317667
Centrum 2/3, 01701 Považská Bystrica
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Jaromír Smítka
Telefón: +421 907871152
Email: jaromir.smitka@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/5145
Hlavná adresa(URL): http://www.povazska-bystrica.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/5145
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/5145
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
PB-4_VYBAVENIE ODBORNÝCH UČEBNÍ ZŠ STRED POVAŽSKÁ BYSTRICA
Referenčné číslo: PB-4/2018
II.1.2) Hlavný kód CPV
39162000-5
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Dodávka materiálno-technického vybavenia a didaktických pomôcok pre jednotlivé odborné učebne základnej školy.
Zákazka realizovaná v systéme EVO verzia 18.0
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
79 329,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 4
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
uchádzač je oprávnený predložiť ponuku na ľubovolnú jednu, dve, tri alebo všetky časti. Verejný obstarávateľ pridelí časti zákazky na základe výsledku vyhodnotenia ponúk.
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Školský nábytok
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
39160000-1
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK022
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Základná škola, Stred 44/1, 017 01 Považská Bystrica
II.2.4) Opis obstarávania
14 druhov školského nábytku v počtoch podľa opisu predmetu zákazky
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
8 473,50 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v dňoch: 180
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: IROP-PO2-SC222-2016-13
Časť: 2
II.2.1) Názov
Vzdelávacie vybavenie
Časť č.: 2
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK022
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Základná škola, Stred 44/1, 017 01 Považská Bystrica
II.2.4) Opis obstarávania
14 druhov vzdelávacieho vybavenia v počtoch podľa opisu predmetu zákazky
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
29 817,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v dňoch: 180
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: IROP-PO2-SC222-2016-13
Časť: 3
II.2.1) Názov
IKT zariadenia a materiál
Časť č.: 3
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
30200000-1
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK022
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Základná škola, Stred 44/1, 017 01 Považská Bystrica
II.2.4) Opis obstarávania
13 druhov techniky a softvérov v počtoch podľa opisu predmetu zákazky
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
19 514,67 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v dňoch: 180
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: IROP-PO2-SC222-2016-13
Časť: 4
II.2.1) Názov
Učebné pomôcky a zariadenia
Časť č.: 4
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
39162200-7
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK022
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Základná škola, Stred 44/1, 017 01 Považská Bystrica
II.2.4) Opis obstarávania
29 druhov učebných pomôcok a zariadení v počtoch podľa opisu predmetu zákazky
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
21 523,83 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v dňoch: 180
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: IROP-PO2-SC222-2016-13
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.Uchádzač musí spĺňať nasledovné podmienky účasti v podlimitnej zákazke.
2.Podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní, týkajúce sa osobného postavenia
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti a preukáže ich predložením dokladu podľa §32 ods. 2, písm. e). To znamená že uchádzač si môže vyžiadať požadovaný dokument v elektronickej forme od vydávajúceho úradu, alebo vlastní platný dokument a tento zoskenuje do elektronickej formy najvhodnejšie do formátu pdf. a ten použije na preukázanie podmienok účasti. Uchádzač zoskenuje všetky strany dokumentu tak, aby bolo možné overiť jeho platnosť a u kópií, ich overenie. Žiadny dokument nie je možné predložiť do ponuky v listinnej forme.
Uchádzač predloží:
2.1.doklad o oprávnení dodávať tovary. Výpis z obchodného registra alebo živnostenského registra, musí byť aktuálny v čase predkladania ponuky,( na území Slovenskej republiky je možné vyžiadať výpis z obchodného registra v elektronickej forme, pre tento prípad sa nepožaduje forma verejnej listiny).
2.2.uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky nahradí požadované doklady čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine svojho sídla v prípade, ak sa v krajine sídla uchádzača rovnocenný doklad podľa bodu 2.2. nevydáva a o doklad podľa bodu 2.1. nepožiadal na území SR.
2.3.V prípade, že má uchádzač sídlo v inom v členskom štáte EU ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača.
2.4.Ak uchádzač predloží doklady podľa bodov 2.1. až 2.3. ktoré sú neúplné alebo nie je zrejmá ich pravdivosť, bude uchádzač vyzvaný na ich vysvetlenie, poprípade doplnenie údajov. Ak uchádzač vysvetlenie nepredloží, alebo nedoplní požadované doplňujúce dokumenty, bude z verejnej súťaže vylúčený.
2.5.Uchádzač je oprávnený nahradiť dokument podľa bodu 2.1. čestným vyhlásením o zapísaní v zozname hospodárskych subjektov, ktorý vedie úrad (§ 152 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní).
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: NEUPLATŇUJE SA
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: 3.Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa §34 ZVO.
3.1.§34 ods. 1. písm. a)
zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona.
Podmienka
Uchádzač musí predloženým zoznamom preukázať, že v referenčnom období dodával tovar totožný alebo obdobný predmetu obstarávania v množstve minimálne 238 000,00 € bez DPH. Ak uchádzač predloží ponuku len na niektorú časť, predloží pomernú časť dodávok tovaru pre časť 1 -25 422,00 €, časť 2 89 456,00 €, časť 3 58 547,00 €, časť 4 64 575,00 €.
Odôvodnenie:
Uvedením zoznamu dodávok v minimálnom kumulatívnom objeme uchádzač preukáže praktické skúsenosti s dodávkami predmetu zákazky.
3.2.§34 ods. 1, písm. m)
Opisom zariadení a aplikácií s uvedením technických parametrov. Opis môže byť doplnený prospektami, poprípade fotodokumentáciou.
Uchádzač povinne použije formulár prístupný pre uchádzačov, kde uvedie ponúkané technické parametre, s možnosťou doplnenia o prospekty, fotodokumentáciu alebo inú dokumentáciu, ktorou uchádzač prezentuje ponúkané tovary.
Odôvodnenie:
Opisom ponúkaného tovaru uchádzač preukáže, že ním ponúkaný tovar spĺňa požiadavky verejného obstarávateľa na špecifikáciu predmetu zákazky a tiež že spĺňa minimálne požiadavky na technické parametre a minimálne príslušenstvo ponúkaného zariadenia podľa kapitoly B- Opis predmetu zákazky.
3.3.§34 ods. 1, písm. m)
certifikátmi alebo potvrdeniami s jasne identifikovanými odkazmi na technické špecifikácie alebo technické normy vzťahujúce sa na tovar, vydanými orgánmi kontroly kvality alebo určenými orgánmi s právomocou posudzovať zhodu, minimálne na ním ponúkané servery, počítače, notebooky, monitory, projektory, tlačiarne, digitálne jazykové laboratórium, mobilné pracoviská na obrábanie dreva a kovu, laboratórne pracovisko biologicko-chemickej učebne.
Odôvodnenie:
Predložením certifikátov uchádzač preukáže, že ním ponúkaný tovar spĺňa všeobecné technické požiadavky kladené na zariadenia používané v krajinách EÚ.
3.4.§34 ods. 1, písm. c)
údajmi o technikoch alebo technických orgánoch, najmä tých, ktorí sú zodpovední za kontrolu kvality bez ohľadu na to, v akom zmluvnom vzťahu sú k uchádzačovi alebo záujemcovi.
Uchádzač predloží profesijné životopisy a certifikáty expertov, z ktorých je zrejmé v akom zmluvnom vzťahu sú uvedení experti s uchádzačom, že majú minimálne 3-ročnú prax v predmetnej oblasti a že sú oprávnení inštalovať a vykonávať záručné opravy na uchádzačom ponúkané servery, počítače, notebooky, monitory, digitálne jazykové laboratórium, mobilné pracoviská na obrábanie dreva a kovu, laboratórne pracoviská fyzikálnej učebne.
Odôvodnenie:
Predložením životopisov a certifikátov uchádzač preukáže, že má dostatočné odborné skúsenosti na splnenie podmienok zmluvy na inštaláciu a servis predmetu zmluvy v požadovanom rozsahu.
3.5.§35
Obstarávateľ požaduje predloženie certifikátu systému manažérstva kvality vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie požiadaviek noriem na systém manažérstva kvality uchádzačom v rozsahu a za podmienok uvedených v §35 Zákona.
Uchádzač predloží uvedený dokument alebo ekvivalent iného štátu v slovenskom alebo českom jazyku, príp. v inom jazyku povinne doplnené úradným slovenským, alebo českým prekladom textov.
3.6.§36
Obstarávateľ požaduje predloženie certifikátu vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie požiadaviek noriem na systém environmentálneho manažérstva uchádzačom v rozsahu a za podmienok uvedených v §36 Zákona.
3.7.Uchádzač predloží uvedený dokument alebo ekvivalent iného štátu v slovenskom alebo českom jazyku, príp. v inom jazyku povinne doplnené úradným slovenským, alebo českým prekladom textov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 4.Jednotný európsky dokument (ďalej len JED)
4.1.Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti môže uchádzač predbežne nahradiť JED-om v súlade s § 39 ZVO a platnými usmerneniami Úradu pre verejné obstarávanie, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti obstarávateľovi predkladajú uchádzači, podľa § 55 ods. 1 ZVO, v čase a spôsobom určeným obstarávateľom.
4.2.Ak uchádzač preukazuje technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť prostredníctvom inej osoby, uchádzač predloží samostatný JED aj za túto osobu, podpísaný osobou/osobami oprávnenou/oprávnenými konať v mene tejto osoby (vypĺňajú sa tieto časti JED u: Časť I., Časť II. A a B a Časť III.).
4.3.V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov uchádzač predloží samostatný JED za každého člena skupiny, podpísaný osobou/osobami oprávnenou/oprávnenými konať v mene jednotlivých členov skupiny.
4.4.Verejný obstarávateľ nepožaduje predložiť JED za prípadných subdodávateľov uchádzača.

5.Ďalšie požiadavky a informácie
5.1.Podľa § 33 ods. 2 ZVO uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia ako uchádzač.
5.2.Podľa § 34 ods. 3 ZVO uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu.
5.3.Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia v rozsahu ako uchádzač. Oprávnenie poskytovať služby preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté.
5.4.V súlade s § 34 ods. 4 ZVO obstarávateľ požaduje, aby uchádzač a iná osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, zodpovedali za plnenie zmluvy spoločne.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Zákazka bude realizovaná v súlade s podmienkami uvedenými v kúpnej zmluve
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: pre všetky časti: jednoetapová s pohyblivým koncom etapy. maximálna lehota na vloženie ponuky 20 minút, lehota na vkladanie sa predlžuje o ďalšie 3 min. od prijatia nasledujúcej najnižšej ponuky. Hodnotiť sa bude celková ponuková cena za konkrétnu časť.
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 20.12.2018 12:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 05.09.2019
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 21.12.2018 07:00
Miesto: elektronický systém EVO verzia 18.0
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Sprístupnenie ponúk a vyhodnocovací proces je neverejný v nadväznosti na použitie elektronickej aukcie
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
d)
31.1.Verejný obstarávateľ umožní trvalý prístup k súťažným podkladom v systéme EVO, ktorý je súčasťou profilu verejného obstarávateľa, najneskôr nasledujúci deň po zverejnení výzvy vo vestníku UVO.
31.2.Zákazku si záujemca sprístupní po prihlásení do privátnej zóny. Komunikácia v zákazke prebieha povinne elektronicky.
31.3.Zákazka je prístupná pre záujemcov do lehoty na predkladanie ponúk. Pre záujemcov sa odporúča, aby sa zoznámili so súťažnými podkladmi v takom časovom horizonte, ktorý im zabezpečí dostatočný časový priestor na vypracovanie ponúk, a aby si tým, v prípade potreby využitia inštitútu vysvetľovania, vytvorili aj dostatočný časový priestor na jeho použitie. Zákon o verejnom obstarávaní v § 114 ods. 8 ustanovuje verejnému obstarávateľovi a obstarávateľovi povinnosť oznámiť vysvetlenie požiadaviek uvedených v súťažných podkladoch preukázateľne bezodkladne všetkým záujemcom, najneskôr však tri pracovné dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk, za predpokladu, že o vysvetlenie sa požiada dostatočne vopred, inak v primeranej lehote určenej verejným obstarávateľom. Nevyžiadaním súťažných podkladov v dostatočnom predstihu pred lehotou na predkladanie ponúk si záujemcovia sami môžu znemožniť využitie inštitútu vysvetľovania súťažných podkladov.
31.4.V prípade uplatnenia revíznych postupov v procese verejného obstarávania, si obstarávateľ vyhradzuje právo prijať zmluvu v predĺženej lehote viazanosti, o ktorej budú uchádzači informovaní.
31.5.Ponuky uchádzačov, ani ich časti, sa nepoužijú bez súhlasu uchádzačov.
31.6.Z dôvodu, že predmet plnenia zmluvy je financovaný z prostriedkov poskytnutých objednávateľovi na základe Zmluvy o NFP sa predávajúci zaväzuje strpieť' výkon kontroly/auditu/overovania súvisiacich s dodávkou predmetu plnenia kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o NFP a to oprávnenými osobami v zmysle všeobecných zmluvných podmienok Zmluvy o NFP a poskytnúť týmto osobám všetku potrebnú súčinnosť. Za osoby oprávnené sa považujú:
a. Poskytovateľ a ním poverené osoby,
b. Útvar vnútorného auditu Riadiaceho orgánu alebo Sprostredkovateľského orgánu a nimi poverené osoby,
c. Najvyšší kontrolný úrad SR, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby,
d. Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány (Úrad vládneho auditu) a osoby poverené na výkon kontroly/auditu,
e. Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov,
f. Orgán zabezpečujúci ochranu finančných záujmov EÚ,
g. Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písmenách a) až f) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a právnymi aktmi EÚ.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
13.11.2018

Redakčné opravy

17369 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 239/2018
V oznámení 16379-WYT verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Považská Bystrica, Centrum 2/3, 017 01 Považská Bystrica zverejnenom vo VVO č. 225/2018 zo dňa 15.11.2018 boli nesprávne zverejnené údaje III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť 3.4.§34 ods. 1, písm. c) Namiesto: údajmi o technikoch alebo technických orgánoch, najmä tých, ktorí sú zodpovední za kontrolu kvality bez ohľadu na to, v akom zmluvnom vzťahu sú k uchádzačovi alebo záujemcovi. Uchádzač predloží profesijné životopisy a certifikáty expertov, z ktorých je zrejmé v akom zmluvnom vzťahu sú uvedení experti s uchádzačom, že majú minimálne 3-ročnú prax v predmetnej oblasti a že sú oprávnení inštalovať a vykonávať záručné opravy na uchádzačom ponúkané servery, počítače, notebooky, monitory, digitálne jazykové laboratórium, mobilné pracoviská na obrábanie dreva a kovu, laboratórne pracoviská fyzikálnej učebne. Odôvodnenie: Predložením životopisov a certifikátov uchádzač preukáže, že má dostatočné odborné skúsenosti na splnenie podmienok zmluvy na inštaláciu a servis predmetu zmluvy v požadovanom rozsahu. Má byť: údajmi o technikoch alebo technických orgánoch, najmä tých, ktorí sú zodpovední za kontrolu kvality bez ohľadu na to, v akom zmluvnom vzťahu sú k uchádzačovi alebo záujemcovi. Uchádzač predloží profesijné životopisy a certifikáty expertov, z ktorých je zrejmé v akom zmluvnom vzťahu sú uvedení experti s uchádzačom, že majú minimálne 3-ročnú prax v predmetnej oblasti a že sú oprávnení inštalovať a vykonávať záručné opravy na uchádzačom ponúkané servery, počítače, notebooky, monitory, digitálne jazykové laboratórium, mobilné pracoviská na obrábanie dreva a kovu, laboratórne pracoviská bio-chemickej učebne. Platí pri predkladaní ponuky na časť 2 alebo 3. Odôvodnenie: Predložením životopisov a certifikátov uchádzač preukáže, že má dostatočné odborné skúsenosti na splnenie podmienok zmluvy na inštaláciu a servis predmetu zmluvy v požadovanom rozsahu. VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE Verejný obstarávateľ upresnil nejednoznačneuvedenú podmienku účasti. V nadväznosti na dostatočný časový priestor, lehota na predkladanie ponúk sa nemení.
18496 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 252/2018
V oznámení 16379-WYT verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Považská Bystrica, Centrum 2/3, 017 01 Považská Bystrica zverejnenom vo VVO č. 225/2018 zo dňa 15.11.2018 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 20.12.2018 12:00 Má byť: 15.01.2019 12:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 21.12.2018 07:00 Má byť: 16.01.2019 07:00 VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE Lehoty boli posunuté z dôvodu nepredloženia ani jednej ponuky. Korigenda bola vypracovaná 20.12.2018 nebola systémom už prijatá.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité