Oznámenie 16420 - WYS

Obsah

16420 - WYS
Vestník č. 226/2018 - 16.11.2018

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Detva
IČO: 00319805
J.G.Tajovského 7, 96212 Detva
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Mgr. Jozef Balkó, Jókelova záhrada 555, 951 78 Kolíňany
Telefón: +421 903218403
Email: jozefbalko@mail.telekom.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk
Hlavná adresa(URL): http://www.detva.sk

Mesto Detva
IČO: 00319805
J. G. Tajovského 7 , 96212 Mesto Detva
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Ján Šufliarský
Telefón: +421 455455202
Email: primator@detva.sk
Hlavná adresa(URL): http://www.detva.sk
Mesto Hriňová
IČO: 00319961
Partizánska 1612 , 96205 Mesto Hriňová
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Stanislav Horník
Telefón: +421 453210100
Email: primator@hrinova.sk
Hlavná adresa(URL): http://www.hrinova.sk
Obec Očová
IČO: 00320153
SNP 330/110 , 96223 Obec Očová
Slovensko
Kontaktná osoba: PhDr. Ján Senko
Telefón: +421 455349069
Email: starosta@ocova.sk
Hlavná adresa(URL): http://www.ocova.sk
Obec Čierny Balog
IČO: 00313343
Závodie 2/2 , 97652 Obec Čierny Balog
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. František Budovec
Telefón: +421 486304314
Email: starosta@ciernybalog.sk
Hlavná adresa(URL): http://www.ciernybalog.sk
Zahorka - príspevková organizácia Obce Čierny Balog
IČO: 45025622
Závodie 2/2 , 97652 Obec Čierny Balog
Slovensko
Kontaktná osoba: Jozef Turňa
Telefón: +421 905488398
Email: zahorka@sanynet.sk
Hlavná adresa(URL): http://www.ciernybalog.sk
Zahorka s.r.o
IČO: 36633747
Závodie 2/2 , 97652 Obec Čierny Balog
Slovensko
Kontaktná osoba: Jozef Turňa
Telefón: +421 905488398
Email: zahorka@sanynet.sk
Hlavná adresa(URL): http://www.ciernybalog.sk
Základná škola Jánošovka
IČO: 37828541
Školská 511 , 97652 Obec Čierny Balog
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Ľubica Vránska
Telefón: +421 486190921
Email: zsjanosovka@gmail.com
Hlavná adresa(URL): http://zsjanosovka.edupage.org
Technické služby Detva, s.r.o.
IČO: 36057029
Bottova 1272 , 96212 Mesto Detva
Slovensko
Kontaktná osoba: Jozef Malatinec
Telefón: +421 455455293
Email: tsdetva@stonline.sk
Hlavná adresa(URL): http://www.tsdetva.sk
Základná škola s materskou školou
IČO: 37831291
Krivec 1355 , 96205 Mesto Hriňová
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Iveta Gallová
Telefón: +421 455497416
Email: zskrivec@gmail.com
Hlavná adresa(URL): http://zskrivec.edupage.org
Základná škola s materskou školou
IČO: 37831283
Školská 1575 , 96205 Mesto Hriňová
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Emília Trebulová
Telefón: +421 455497485
Email: 1zs@zshrinova.edu.sk
Hlavná adresa(URL): http://zskrivec.edupage.org
zskrivec.edupage.org
IČO: 37831348
Školská 2643 , 96205 Mesto Hriňová
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr.art. M. Dobiaš
Telefón: +421 455497290
Email: zushrinova@stonline.sk
Hlavná adresa(URL): http://www.zushrinova.estranky.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/5308
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): http://www.ezakazky.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Príležitostné spoločné obstarávanie poistných služieb - Mesto Detva
Referenčné číslo: POI/VO/07-2018
II.1.2) Hlavný kód CPV
66510000-8
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmet zákazky tvorí poistenie majetku, poistenie zodpovednosti za škodu právnických osôb, poistenie zodpovednosti za škodu štatutárnych zástupcov organizácií, poistenie motorových vozidiel, poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú prevádzkou motorového vozidla a poistenie úrazu osôb pre Mesto Detva a pre ďalšie organizácie pristupujúce k verejnému obstarávaniu.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
220 961,01 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Poistenie majetku a zodpovednosti za škodu
Časť č.: 1.
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
66515200-5
66516400-4
66512100-3
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK032
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Sídla organizácií pristupujúcich k verejnému obstarávaniu.
II.2.4) Opis obstarávania
Predmet I. časti predmetu zákazky tvorí obstarávanie služieb poistenia pre organizácie pristupujúce k verejnému
obstarávaniu na nasledovné poistné riziká:
1. Živelné a vodovodné poistenie nehnuteľného majetku
2. Živelné a vodovodné poistenie hnuteľného majetku
3. Živelné a vodovodné poistenie peňazí a cenín
4. Poistenie pre prípad krádeže a lúpeže
5. Poistenie skla
6. Poistenie proti vandalizmu NM a HM
7. Poistenie elektroniky a strojov
8. Poistenie zodpovednosti za škodu právnických osôb
9. Poistenie za škodu štatutárnych zástupcov organizácií
10. Poistenie úrazu žiakov
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
142 930,53 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 48
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie
Odhadovaná hodnota I. časti predmetu zákazky uvedená v bode II.2.6) tohto oznámenia bola stanovená v rozpätí od
121.127,57 Eur do 142.930,53 Eur, ktorá predstavuje celkovú maximálnu predpokladanú hodnotu všetkých poistných zmlúv uzatvorených počas platnosti a účinnosti Rámcovej dohody pre poistenie majetku a zodpovednosti za škodu, tj. počas 48 mesiacov trvania zmluvného vzťahu.
Časť: 2
II.2.1) Názov
Poistenie motorových vozidiel a zodpovednosti za škodu spôsobenú prevádzkou motorového vozidla
Časť č.: 2.
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
66514110-0
66516100-1
66512100-3
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK032
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Sídla organizácií pristupujúcich k verejnému obstarávaniu.
II.2.4) Opis obstarávania
Predmet II. časti predmetu zákazky tvorí obstarávanie služieb poistenia pre organizácie pristupujúce k verejnému
obstarávaniu na nasledovné poistné riziká:
1. Poistenie proti poškodeniu, zničeniu a krádeže osobných motorových vozidiel
2. Poistenie proti poškodeniu, zničeniu a krádeže nákladných motorových vozidiel
3. Poistenie proti poškodeniu, zničeniu a krádeže pracovných strojov a prívesných zariadení
4. Poistenie úrazu osôb prepravovaných v osobnom motorovom vozidle
5. Poistenie úrazu osôb prepravovaných v nákladnom motorovom vozidle
6. Poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú prevádzkou motorového vozidla
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
78 030,48 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 48
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie
Odhadovaná hodnota II. časti predmetu zákazky uvedená v bode II.2.6) tohto oznámenia bola stanovená v rozpätí od
66.127,52 Eur do 78.030,48 Eur, ktorá predstavuje celkovú max. predpokl. hodnotu všetkých poistných zmlúv
uzatvorených počas platnosti a účinnosti RD pre poistenie motorových vozidiel a pre poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú prevádzkou motorového vozidla, tj. počas 48 mesiacov.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Verejný obstarávateľ v zmysle § 114, ods. 2 Zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom
obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len Zákon ) na preukázanie
splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia vyžaduje doklad o oprávnení dodávať tovar,
uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu v rozsahu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky (§ 32, ods. 1,
písm. e) Zákona.
2. Uchádzač môže preukázať splnenie vyššie uvedenej podmienky účasti podľa § 152 ods.1 Zákona, v zmysle ktorého podnikateľ vo verejnom obstarávaní preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 32 Zákona údajmi a dokladmi, zapísanými v zozname hospodárskych subjektov.
3. Uchádzač v zmysle § 39 Zákona môže doklady na preukázanie podmienok účasti predbežne nahradiť jednotným
európskym dokumentom (ďalej len JED). V prípade, že uchádzača tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom
obstarávaní, uchádzač vyplní a predloží JED za každého člena skupiny dodávateľov. Uchádzač doručí doklady
preukazujúce splnenie podmienok účasti nahradené JED verejnému obstarávateľovi v lehote stanovenej podľa § 39,
ods. 6 Zákona.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.1) Informácie o konkrétnej profesii
Odkaz na príslušný zákon, právny predpis alebo administratívne opatrenie: Oprávnenosť poskytovania jednotlivých druhov poistných služieb pre verejného obstarávateľa je vyhradená pre subjekty - poisťovne uvedené v § 4 Zákona č. 39/2015 Z. z. o poisťovníctve a o zmene a doplnení niektorých zákonov a je viazaná na udelenie povolenia na vykonávanie poisťovacej činnosti.
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Poskytovanie poistných služieb tvoriacich predmet tejto zákazky úspešným uchádzačom je podmienené udelením
povolenia na vykonávanie poisťovacej činnosti v zmysle Zákona č. 39/2015 Z. z. o poisťovníctve a o zmene a doplnení
niektorých zákonov, resp. Zákona č. 747/2004 Z. z. o dohľade nad finančným trhom a zmene a doplnení niektorých
zákonov.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 30.11.2018 13:00
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 03.12.2018 10:00
Miesto: Mestský úrad Detva, J. G. Tajovského 7, 962 12 Detva
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Účasť na otváraní ponúk sa umožní všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Uchádzač na otváraní ponúk môže byť zastúpený oprávnenou osobou-splnomocneným zástupcom. Uchádzač (FO), štatutárny orgán alebo člen štat. orgánu uchádzača (PO) sa preukáže preukazom totožnosti. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a splnomocnením na zastupovanie.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1.Celková odhadovaná hodnota zákazky (I+II. časť) uvedená v bode II.1.5) tohto oznámenia bola stanovená v rozpätí od 187.255,09 do 220.961,01 Eur, ktorá predstavuje celkovú maximálnu predpokladanú hodnotu všetkých poistných zmlúv uzatvorených počas platnosti a účinnosti Rámcových dohôd, tj. počas 48 mesiacov trvania zmluvného vzťahu.
2. Cena za služby poistenia nepodlieha dani z pridanej hodnoty.
3. Výsledkom zadávania podlimitnej zákazky v rámci I. časti predmetu zákazky bude Rámcová dohoda č. RD 10/2018 pre poistenie majetku a zodpovednosti za škodu a v rámci II. časti predmetu zákazky Rámcová dohoda č. RD 11/2018 pre poistenie motorových vozidiel a pre poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú prevádzkou motorového vozidla uzatvorené na dobu určitú na obdobie 48 mesiacov od ich podpisu oboma zmluvnými stranami.
4. Komunikačným portálom v zmysle § 20 ods. 2 ZVO je pre potreby tejto zákazky portál www.ezakazky.sk.
Súťažné podklady budú každému záujemcovi k dispozícii na komunikačnom elektronickom portáli www.ezakazky.sk bez obmedzenia.
Spôsob vyžiadania a poskytnutia súťažných podkladov:
a) hospodársky subjekt zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk,
b) klikne na názov zákazky,
c) klikne na Žiadosť o účasť/o súťažné podklady,
d) prihlási sa do systému nasledovným spôsobom:
d1) ak už hospodársky subjekt má v systéme zriadené konto prihlási sa priamo svojimi, už poskytnutými prihlasovacími údajmi (v prípade zabudnutých prihlasovacích údajov zvolí možnosť zaslania prihlasovacích údajov elektronicky na elektronickú adresu;
d2) ak ešte hospodársky subjekt nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk.
Záujemcovi budú sprístupnené súťažné podklady a všetky ďalšie dokumenty súvisiace so súťažnými podkladmi určené verejným obstarávateľom pre vypracovanie ponuky v elektronickom systéme na elektronickej adrese www.ezakazky.sk
V prípade potreby vysvetlenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie alebo iných dokumentov poskytnutých verejným obstarávateľom v lehote na predkladanie ponúk, podľa zákona môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať v zákonnej lehote určené zákonom o verejnom obstarávaní o ich vysvetlenie priamo v zadávanej zákazke. Žiadosť o vysvetlenie musí byť doručená v primeranej lehote určenej zákonom prostredníctvom elektronického komunikačného portálu www.ezakazky.sk. Nepostačuje, aby žiadosť bola doručená na emailovú adresu kontaktnej osobe verejného obstarávateľa. Vyššie uvedený postup platí aj v prípade, ak hospodársky subjekt získa súťažné podklady z Profilu verejného obstarávateľa alebo iným spôsobom. V rámci dodržania princípu rovnakého zaobchádzania so záujemcami a princípu transparentnosti, verejný obstarávateľ určil vyššie uvedený spôsob komunikácie, na iný spôsob komunikácie verejný obstarávateľ nebude brať zreteľ ak verejný obstarávateľ v súťažných podkladov neujasnil iný individuálny spôsob komunikácie v osobitných prípadoch.
5. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené VO, jeho predmetom nie je obstarávanie inovácií a nejedná sa ani o obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
14.11.2018

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité