V oznámení 16733-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Hlavné mesto SR Bratislava, Primaciálne námestie 1, 814 99 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 230/2018 zo dňa 22.11.2018 boli nesprávne zverejnené údaje
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Namiesto:
1) ZOZNAM POSKYTNUTÝCH SLUŽIEB
Uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb rovnakého alebo obdobného charakteru ako predmet zákazky (audítorské služby) za predchádzajúce tri (3) roky od vyhlásenia verejného obstarávania, pričom sa vyžaduje, aby uchádzač v rámci uvedeného zoznamu preukázal, že v uvedenom období poskytoval služby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky:
(i) v oblasti vykonania auditu individuálnej ÚZ subjektov verejnej správy pričom musí preukázať, že v danom období realizoval služby: audit individuálnej účtovnej závierky subjektov verejnej správy v celkovom objeme min. 1 mld. EUR (slovom: jedna miliarda EUR) netto hodnoty aktív za minimálne jedno overované obdobie.
(ii) v oblasti vykonania auditu KÚZ subjektov verejnej správy pričom musí preukázať, že v danom období realizoval služby: audit konsolidovanej účtovnej závierky subjektov verejnej správy v celkovom objeme min. 3 mld. EUR (slovom: tri miliardy EUR) netto hodnoty aktív za minimálne jedno overované obdobie.
(iv) pre minimálne troch klientov s minimálnym ročným obratom 100 mil. EUR a z toho aspoň jeden v niektorom zo sieťových odvetví.
(v) pre minimálne troch klientov s minimálnym konsolidovaným ročným obratom 100 mil. EUR, ktorým uchádzač vykonal audit konsolidovanej účtovnej závierky
Má byť:
1) ZOZNAM POSKYTNUTÝCH SLUŽIEB
Uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb rovnakého alebo obdobného charakteru ako predmet zákazky (audítorské služby) za predchádzajúce tri (3) roky od vyhlásenia verejného obstarávania, pričom sa vyžaduje, aby uchádzač v rámci uvedeného zoznamu preukázal, že v uvedenom období poskytoval služby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky:
(i) v oblasti vykonania auditu individuálnej ÚZ subjektov verejnej správy alebo subjektov verejného záujmu pričom musí preukázať, že v danom období realizoval služby: audit individuálnej účtovnej závierky subjektov verejnej správy alebo subjektov verejného záujmu v celkovom objeme min. 1 mld. EUR (slovom: jedna miliarda EUR) netto hodnoty aktív.
(ii) v oblasti vykonania auditu KÚZ subjektov verejnej správy alebo subjektov verejného záujmu pričom musí preukázať, že v danom období realizoval služby: audit konsolidovanej účtovnej závierky subjektov verejnej správy alebo subjektov verejného záujmu v celkovom objeme min. 3 mld. EUR (slovom: tri miliardy EUR) netto hodnoty aktív.
(iv) pre minimálne troch klientov s ročným obratom v súhrnnej výške minimálne 50 mil. EUR.
(v) pre minimálne troch klientov s konsolidovaným ročným obratom v súhrnnej výške minimálne 50 mil. EUR, ktorým uchádzač vykonal audit konsolidovanej účtovnej závierky.
Odôvodnenie primeranosti požiadaviek:
Verejný obstarávateľ realizuje predmetné verejné obstarávanie pre 5 subjektov (Hlavné mesto SR Bratislava a 4 vybrané mestské spoločnosti v zmysle údajov uvedených v bode I.1) Oznámenia o vyhlásení VO). Verejný obstarávateľ má za to, že predmetnými podmienkami účasti zabezpečuje, aby bolo plnenie predmetu zákazky poskytnuté subjektom, ktorý má preukázateľné skúsenosti s poskytovaním audítorských služieb v zodpovedajúcom rozsahu.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Namiesto:
2) ÚDAJE O ODBORNEJ PRAXI OSÔB URČENÝCH NA PLNENIE ZMLUVY
Preukáže zoznam minimálne 10 riadiacich pracovníkov, ktorí budú zodpovední za zabezpečenie plnenia predmetu zmluvy s uvedením údajov ich vzdelaní, profesijných životopisov, zoznamom poskytnutých služieb ako je predmet zákazky s uvedením názvu a sídla odberateľa, lehoty plnenia (od - do mesiac/e a rok/y), a pozície, ktorú zastávali. Údaje musia byť potvrdené podpisom pracovníka.
V životopise alebo v zozname poskytnutých služieb preukážu minimálnu odbornú prax 8 rokov.
2. Najmenej jeden z riadiacich pracovníkov preukáže v životopise alebo v zozname poskytnutých služieb pracovnú skúsenosť s riadením veľkých a komplexných auditov účtovných závierok s veľkosťou audítorského tímu nad 5 členov v pozícii vedúceho tímu alebo hlavného audítora, a to minimálne u 4 auditov so zmluvným plnením nad 100 000 Eur (pre každú zmluvu samostatne).
Má byť:
2) ÚDAJE O ODBORNEJ PRAXI OSÔB URČENÝCH NA PLNENIE ZMLUVY
Uchádzač preukáže zoznam minimálne 5 riadiacich pracovníkov, ktorí budú zodpovední za zabezpečenie plnenia predmetu zmluvy s uvedením údajov ich vzdelaní, profesijných životopisov, zoznamom poskytnutých služieb ako je predmet zákazky s uvedením názvu a sídla odberateľa, lehoty plnenia (od - do mesiac/e a rok/y), a pozície, ktorú zastávali. Údaje musia byť potvrdené podpisom pracovníka.
V životopise alebo v zozname poskytnutých služieb preukážu minimálnu odbornú prax 5 rokov.
2. Najmenej jeden z riadiacich pracovníkov preukáže v životopise alebo v zozname poskytnutých služieb pracovnú skúsenosť s riadením veľkých a komplexných auditov účtovných závierok v pozícii vedúceho tímu alebo hlavného audítora, a to minimálne u 4 auditov so zmluvným plnením v súhrnnej výške minimálne 100 000 EUR.
Odôvodnenie primeranosti požiadaviek:
Požiadavky podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO na riadiacich zamestnancov sú primerané a potrebné pre zabezpečenie dostatočných profesionálnych praktických skúseností v tejto oblasti a sú stanovené v súlade s rozsahom predpokladaných služieb. Nakoľko je rozsah predmetných služieb rozsiahly, verejný obstarávateľ musí preveriť schopnosti uchádzača kapacitne a kvalitatívne pokryť rozsah služieb, ktoré bude uchádzač poskytovať.
Verejný obstarávateľ požaduje priamu komunikáciu v slovenskom jazyku s riadiacim pracovníkom uchádzača, ktorý má skúsenosti s auditom, resp. auditmi individuálnej a konsolidovanej účtovnej závierky subjektov verejnej správy alebo subjektov verejného záujmu.
Táto požiadavka vyplýva zo špecifík oblasti verejnej správy (verejného záujmu) v Slovenskej republike a jej cieľom je zabezpečenie plynulého priebehu auditu prostredníctvom riadiaceho pracovníka uchádzača, ktorý má znalosti v problematike verejnej správy (prípadne v oblasti verejného záujmu) v Slovenskej republike a bude schopný promptne reagovať na požiadavky verejného obstarávateľa v rámci osobného styku. Cieľom je vyhnúť sa možným komplikáciám a zvýšeným nárokom na komunikačné prostriedky ako zo strany verejného obstarávateľa tak uchádzača. Verejný obstarávateľ vyžaduje predmetnú podmienku (plynulú znalosť slovenského jazyka) aspoň pri jednom riadiacom pracovníkovi, aby neobmedzoval možné využitie ostatných pracovníkov a považuje predmetnú podmienku za primeranú a potrebnú na bezproblémové zabezpečenie poskytnutia služieb.
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Namiesto:
08.01.2019 13:00
Má byť:
15.01.2019 13:00
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Namiesto:
08.01.2019 13:30
Má byť:
15.01.2019 13:30
Na fungovanie webovej stránky používame nevyhnutné cookies ktoré nám umožňujú realizovať základné funkcionality. Môžete ich zakázať zmenou nastavení vášho internetového prehliadača, čo však môže ovplyvniť fungovanie webu. Radi by sme tiež využívali dobrovoľné cookies, ktoré nám pomôžu zlepšiť fungovanie našej webovej stránky. Pre ich povolenie, prosím, odkliknite súhlas.