Oznámenie 16884 - VST

Obsah

16884 - VST
Vestník č. 232/2018 - 26.11.2018

OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35946024
Tomášikova 22, 82102 Bratislava-Ružinov
Kód NUTS: SK01
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Peter Profant
Telefón: +421 335315264
Fax: +421 248262910
Email: profant.peter@javys.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/9542
Hlavná adresa(URL): http://www.javys.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Osoba podľa § 8
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Vyraďovanie jadrovoenergetických zariadení, nakladanie s vyhoretým palivom.
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Osobné ochranné a pracovné prostriedky
Referenčné číslo: 69/2018
II.1.2) Hlavný kód CPV
18110000-3
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky sú dodávky osobných ochranných pracovných prostriedkov a pomôcok na ochranu hlavy, trupu, horných a dolných končatín, spodného prádla a návlekov.
II.1.6) Informácie o častiach
II.1.7) Celková hodnota obstarávania (bez DPH)
1 356 000,00 EUR bez DPH
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
18410000-6
18444111-4
18310000-5
35113430-2
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK021
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s., pracovisko 919 31 Jaslovské Bohunice
II.2.4) Opis obstarávania:
Dodávky osobných ochranných pracovných prostriedkov a pomôcok na ochranu hlavy, trupu, horných a dolných končatín, spodného prádla a návlekov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.11) Informácie o opciách
Opis opcií: Zmluva sa uzatvára na dobu určitú a to odo dňa nadobudnutia jej účinnosti na 24 mesiacov, s možnosťou skrátenia trvania Zmluvy, v prípade, ak dôjde pred uplynutím dohodnutej doby trvania Zmluvy k vyčerpaniu Ceny podľa Zmluvy, Zmluva skončí uplynutím posledného dňa v mesiaci, v ktorom bola vyčerpaná suma podľa Zmluvy. Za vyčerpanie Ceny sa považuje zostatok z Ceny, ktorý z matematických dôvodov neumožňuje Objednávateľovi vystaviť čiastkovú objednávku, najviac však 1 000,-EUR bez DPH alebo opakovaného predĺženia, Kupujúci má právo, ale nie povinnosť predĺžiť trvanie Zmluvy o tri (3) nasledujúce mesiace, a to aj opakovane v prípade, ak cena podľa Zmluvy nebude vyčerpaná do uplynutia dohodnutej alebo následne prolongovanej doby trvania Zmluvy. Kupujúci si musí svoje právo na prvé predĺženie platnosti Zmluvy uplatniť najneskôr do uplynutia posledného dňa dohodnutej doby trvania Zmluvy, následné opakované predĺženie platnosti Zmluvy o ďalšie tri (3) mesiace je automatické, pokiaľ Zmluva nie je vypovedaná jednou zo Zmluvných strán s výpovednou lehotou jeden mesiac. Výpovedná lehota začne plynúť prvým dňom kalendárneho mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola písomná výpoveď doručená druhej Zmluvnej strane, pričom maximálna doba trvania Zmluvy pri jej opakovanom predĺžení je najviac 36 mesiacov. Kupujúci sa zaväzuje v prípade uplatnenia opcie dodávať Tovar v zmysle Zmluvy a za rovnakých podmienok.
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie
Predmet zákazky bude financovaný z finančných prostriedkov verejného obstarávateľa.
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2018/S 150-343941
IV.2.9) Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
Názov: Kúpna zmluva
V.2) ZADANIE ZÁKAZKY
V.2.1) Dátum uzatvorenia zmluvy
16.11.2018
V.2.2) Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 3
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov: 3
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 3
V.2.3) Názov a adresa dodávateľa
VALOR s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31353584
Senecká cesta 18 , 82104 Bratislava
Kód NUTS: SK01
Slovensko
Telefón: +421 903787384
Email: riso@valor.sk
V.2.4) Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodná predpokladaná celková hodnota zákazky/časti: 1 362 407,82 EUR bez DPH
1 356 000,00 EUR bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Komisia na vyhodnotenie ponúk: Ing. Jaroslav Nádaský, Ján Sabo, Ing. Peter Valovič
VI.4) POSTUPY PRESKÚMAVANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
21.11.2018

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité