Oznámenie 16703 - WYP

Obsah

16703 - WYP
Vestník č. 230/2018 - 22.11.2018

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Nitra
IČO: 00308307
Štefánikova trieda 60, 95006 Nitra
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Miroslav Ondrejička
Telefón: +421 376502272
Email: ondrejicka@msunitra.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.nitra.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://josephine.proebiz.com
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): http://josephine.proebiz.com
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Komunitné centrum Orechov dvor
Referenčné číslo: 01/2018
II.1.2) Hlavný kód CPV
45210000-2
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom verejného obstarávania je realizácia diela podľa realizačnej projektovej dokumentácie. Stavba bude realizovaná v jednej časovej etape a bude tvoriť jeden realizačný celok rozčlenený na stavebné objekty takto:
S.O. 01Kôlňa - búranie časti stavby
S.O. 02Komunitné centrum - novostavba
S.O. 03Elektrická prípojka
S.O. 04Vodovodná prípojka
S.O. 05Kanalizačná prípojka
Realizácia komunitného centra bude prebiehať v dvoch etapách. V prvej etape bude odstránená časť existujúceho objektu - kôlňa. Následne sa v druhej etape zrealizuje samotné komunitné centrum s pripojením na inžinierske siete.
Navrhnutá novostavba bude mať jedno nadzemné podlažie, maximálne vonkajšie rozmery 15 x 19 m. Svetlá výška na prízemí bude 2,70 m. Strecha bude šikmá valbová s rímsami po obvode, so sklonom 23°. Max. výška objektu je 6,90 m od terénu po hrebeň strechy, resp. +6,55 m nad podlahou prízemia (0,000). Vchody do objektu budú dva. Z čelnej strany je navrhnutý hlavný vchod s nájazdovou rampou pre osoby s obmedzenou schopnosťou pohybu. Z bočnej strany bude vedľajší vchod do objektu. Objekt bude vyhotovený ako klasická murovaná stavba, riešená ako konštrukčný dvojtrakt.

V projekte sa rieši zbúranie časti stavby kôlne a následná výstavba komunitného centra. V projekte sú navrhnuté nové prípojky a vnútorné rozvody vody, kanalizácie, elektriky, rekuperácie a kúrenia.

Prevádzka zariadenia: Prízemie bude pozostávať z troch častí, t.j. :
a) v prednej časti budú dve kancelárie pre päť osôb, priestory pre personál KC a hlavný vstup do objektu.
b) v strednej časti prízemia bude sklad, technická miestnosť, hygienické priestory, chodba a vedľajší vstup.
c) v zadnej časti prízemia budú dve klubové miestnosti pre 44 detí vo veku 6-15 rokov.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
281 140,33 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
mesto Nitra, lokalita Orechov dvor
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom verejného obstarávania je realizácia diela podľa realizačnej projektovej dokumentácie. Stavba bude realizovaná v jednej časovej etape a bude tvoriť jeden realizačný celok rozčlenený na stavebné objekty takto:
S.O. 01Kôlňa - búranie časti stavby
S.O. 02Komunitné centrum - novostavba
S.O. 03Elektrická prípojka
S.O. 04Vodovodná prípojka
S.O. 05Kanalizačná prípojka
Realizácia komunitného centra bude prebiehať v dvoch etapách. V prvej etape bude odstránená časť existujúceho objektu - kôlňa. Následne sa v druhej etape zrealizuje samotné komunitné centrum s pripojením na inžinierske siete.
Navrhnutá novostavba bude mať jedno nadzemné podlažie, maximálne vonkajšie rozmery 15 x 19 m. Svetlá výška na prízemí bude 2,70 m. Strecha bude šikmá valbová s rímsami po obvode, so sklonom 23°. Max. výška objektu je 6,90 m od terénu po hrebeň strechy, resp. +6,55 m nad podlahou prízemia (0,000). Vchody do objektu budú dva. Z čelnej strany je navrhnutý hlavný vchod s nájazdovou rampou pre osoby s obmedzenou schopnosťou pohybu. Z bočnej strany bude vedľajší vchod do objektu. Objekt bude vyhotovený ako klasická murovaná stavba, riešená ako konštrukčný dvojtrakt.

V projekte sa rieši zbúranie časti stavby kôlne a následná výstavba komunitného centra. V projekte sú navrhnuté nové prípojky a vnútorné rozvody vody, kanalizácie, elektriky, rekuperácie a kúrenia.

Prevádzka zariadenia: Prízemie bude pozostávať z troch častí, t.j. :
a) v prednej časti budú dve kancelárie pre päť osôb, priestory pre personál KC a hlavný vstup do objektu.
b) v strednej časti prízemia bude sklad, technická miestnosť, hygienické priestory, chodba a vedľajší vstup.
c) v zadnej časti prízemia budú dve klubové miestnosti pre 44 detí vo veku 6-15 rokov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
281 144,33 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 4
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: OPLZ-PO6-SC613-2017-2
II.2.14) Doplňujúce informácie
Predmet zákazky bude spolufinancovaný z Operačného programu Ľudské zdroje, Prioritná os 6. Technická vybavenosť v obciach s prítomnosťou marginalizovaných rómskych komunít, Špecifický cieľ 6.1.3 Zlepšiť prístup ľudí z MRK k sociálnej infraštruktúre.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti podľa § 32 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní (ďalej len ZVO) v plnom rozsahu. Túto skutočnosť preukáže spôsobom uvedeným v ZVO; § 152 sa použije primerane. V prípade predloženia ponuky skupinou dodávateľov sa primerane použije § 37.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Uchádzač preukáže finančné a ekonomické postavenie
(1) podľa § 33 ods. 1 písm. a):
1.1 potvrdením z každej banky alebo pobočky zahraničnej banky v ktorej má vedený účet alebo poskytnutý úver,
1.2. čestným vyhlásením o tom, že uchádzač predložil potvrdenia zo všetkých bánk/pobočiek zahraničných bánk,
(2) podľa § 33 ods. 1:
2.1.čestným vyhlásením uchádzača o schopnosti uchádzača plniť si svoje finančné záväzky
Odôvodnenie použitia podmienky účasti:
Verejný obstarávateľ plánuje financovať predmet zákazky z prostriedkov EŠIF: Z tohto dôvodu si nemôže dovoliť akékoľvek ťažkosti ovplyvňujúce plynulý priebeh realizácie diela. Vzhľadom na celkový rozsah diela, podmienok fakturácie a dobu splatnosti faktúr, verejný obstarávateľ potrebuje na realizáciu diela finančne stabilného a overeného dodávateľa. Verejný obstarávateľ požaduje, aby si uchádzač plnil svoje záväzky, z dôvodu, aby sa prípadní subdodávatelia, ktorí sa budú spolupodieľať na realizácii diela nesabotovali jej priebeh pre neuhradené faktúry z minulosti. Neblokované a kladné prostriedky na účte prípadného zhotoviteľa sú základným predpokladom k jeho realizácií.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží:
1.1 Vyjadrenie zo všetkých bánk alebo pobočiek zahraničných bánk (podľa § 33 ods. 1 písm. a) ZVO), v ktorých je uchádzač klientom, nie staršie ako 3 mesiace od dňa predkladania ponuky, s uvedením údajov:
-že v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár,
-že uchádzač nie je v nepovolenom debete,
-že prostriedky na účte nie sú predmetom exekúcie.
1.2. Čestné vyhlásenie uchádzača o tom, že v iných bankách (ako predložil potvrdenia) nemá účty a záväzky.
2.1. Čestné vyhlásenie uchádzača o schopnosti uchádzača plniť si svoje finančné záväzky voči iným osobám.
2.2. Čestné vyhlásenie o schopnosti prefinancovať danú časť predmetu zákazky podľa podmienok uvedených v Zmluve o dielo.
Ustanovenie § 33 ods. 2, § 33 ods.4 a § 37 ods. 3 ZVO sa použijú primerane.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Uchádzač preukáže svoju technickú a odbornú spôsobilosť podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO zoznamom skúsenosti s realizáciou stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru zrealizovaných za posledných 5 rokov predchádzajúcich vyhláseniu verejného obstarávania.
Uchádzač preukáže svoju technickú a odbornú spôsobilosť aj podľa § 34 ods. 1 písm. g) údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy.
- aspoň 2 stavbyvedúcich v odbore pozemných stavieb - verejný obstarávateľ vyžaduje 2 stavbyvedúcich z dôvodu
možnej zastupiteľnosti na stavbe. Za stavbyvedúceho sa považuje osoba disponujúca platným osvedčením o vykonaní odbornej skúšky podľa zákona č. 138/ 1992 Zb. o autor. architektoch a autor. stavebných inžinieroch v platnom znení, alebo obdobným osvedčením vydaným príslušnými orgánmi jednotlivých štátov pre činnosť stavbyvedúceho s odborným zameraním na konštrukcie pozemných stavieb. Osoba stavbyvedúceho je kľúčová osoba zhotoviteľa, ktorá dohliada na realizovanie stavebných prác podľa realizačnej projektovej dokumentácie. Verejný obstarávateľ potrebuje vedieť, že táto kľúčová osoba je dostatočne kvalifikovaná a skúsená, v opačnom prípade je ohrozený samotný účel realizovania diela.
- aspoň 10 murárov, ktorí budú realizovať stavebné práce podľa projektovej dokumentácie. Murári sú kľúčoví stavební pracovníci, ktorí bude realizovať prevažnú časť prác. Je v záujme verejného obstarávateľa, aby si overil potrebnú kvalifikáciu alebo odbornú prax týchto kľúčových pracovníkov.
Uchádzač preukáže požiadavky technickej a odbornej spôsobilosti v súlade s § 34 ods. 1 písm. b) a písm. g) ZVO.

Ustanovenie § 34 ods. 3 a § 37 ods. 3 sa použijú primerane.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálna požadovaná úroveň pre podmienku podľa § 34 ods. 1 písm. b): Referenčné zrealizované stavebné práce musia mať charakter výstavby alebo rekonštrukcie budov (tie sa považujú za rovnaké alebo podobné stavebné práce ako predmet zákazky) v minimálnej súhrnnej investičnej hodnote 300 000 € bez DPH.
Odôvodnenie použitia tejto podmienky účasti: Verejný obstarávateľ potrebuje uskutočniť stavebné práce v priebehu niekoľkých mesiacov, čo si vyžaduje nasadenie a koordináciu väčšieho počtu pracovníkov. Vzhľadom na nevyhnutnosť uskutočniť stavebné práce počas daného obdobia je nevyhnutné, aby úspešný uchádzač mal dostatočné skúsenosti s úspešnou realizáciou rovnakej alebo podobnej stavby. Verejný obstarávateľ požaduje skúsenosti v súhrnnej hodnote, čím umožňuje účasť na verejnom obstarávaní aj menším subjektom, ktoré v priebehu posledných 5 rokov od vyhlásenia obstarávania realizovali viaceré menšie stavby a súhrnne majú kapacity a vedomosti na realizáciu tohto predmetu zákazky.

Minimálna požadovaná úroveň pre podmienku účasti podľa § 34 ods. 1 písm. g):
Uchádzač predloží údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy
(podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO). Každá požadovaná osoba určená na plnenie preukáže podpísaným životopisom, ktorý obsahuje kontakty na osoby, u ktorých je možné overiť pravdivosť uvedených údajov a v prípade požadovanej kvalifikácie aj príslušným dokladom o vzdelaní;
Verejný obstarávateľ požaduje preukázať kvalifikáciou a odbornú prax:
Aspoň 2 stavbyvedúcich s odbornou kvalifikáciou v oblasti predmetu zákazky (pozemné stavby) a s odbornou praxou stavbyvedúceho v oblasti samostatného vedenia stavby v rozsahu aspoň 5 rokov alebo aspoň 5 skúsenosti so samostatným vedením stavby, pričom súčasťou požadovanej praxe alebo požadovaných skúseností boli aj búracie práce a elektroinštalácia.
Aspoň 10 murárov, ktorí sú vyučení v odbore alebo ktorí majú aspoň 10 ročnú odbornú prax v oblasti realizácie stavebných prác.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Zákazky budú realizované na základe priloženej realizačnej projektovej dokumentácie. Uchádzač je povinný oboznámiť sa s dokumentáciou s vynaložením odbornej starostlivosti. Ďalšie podmienky sú uvedené v súťažných podkladoch a v návrhu zmluvy.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 08.01.2019 12:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2019
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 09.01.2019 09:00
Miesto: Mestský úrad Nitra, Štefánikova trieda 60, Nitra
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Uchádzač ktorý predložil v lehote na predkladanie ponúk svoju ponuku. Každá fyzická osoba sa preukáže identifikačným dokladom. V prípade, že príde iná osoba ako štatutárny zástupca oprávnený konať za uchádzača, táto osoba je povinná predložiť okrem ID dokladu aj písomné splnomocnenie od osoby oprávnenej konať za uchádzača.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Rozhodovacie kritériá pre prípad zhody celkovej ceny: V prípade, ak komisia identifikuje po predbežnom vyhodnotení ponúk na základe zvolených kritérií zhodné návrhy na prvom, druhom alebo treťom predbežnom mieste, komisia vyhodnotí na danom mieste ako lepšiu ponuku toho uchádzača, ktorý predložil nižšiu cenu vrátane DPH za stavebný objekt SO 02. V prípade zhody aj v tejto položke bude ako druhé rozhodovacie kritérium slúžiť nižšia cena vrátane DPH za stavebný objekt SO 01.

Verejný obstarávateľ rozhodol, že splnenie podmienok účasti sa uskutoční až po vyhodnotení ponúk podľa § 53 ZVO a že v tomto verejnom obstarávaní sa komunikácia a ponuky budú predkladať výhradne elektronicky. Viac informácií je v súťažných pokladoch.

V prípade, ak uchádzač použije jednotný európsky dokument (JED) je ho povinný vyplniť v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ povoľuje vyplniť oddiel časti 4 - globálny údaj. Doklady a dokumenty dočasne nahradené JED musia preukazovať stav platný k dátumu predkladania ponúk.

Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, tj. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE; doručovania dokumentov súvisiacich s uplatnením revíznych postupov sa riadi Výkladovým stanoviskom UVO č. 3/2018. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, tj. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície.

Ponuka bude vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní a vložená do systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/

Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Autentifikáciu je možné previesť dvoma spôsobmi
a.) v systému JOSEPHINE registráciou a prihlásením pomocou občianskeho preukazom s elektronickým čipom a bezpečnostným osobnostným kódom (eID) alebo
b.) použitím autorizačného kódu, ktorý bude poslaný na adresu sídla firmy uchádzača v listovej podobe formou doporučenej pošty. Lehota na zaslanie autentifikačného kódu v listovej podobe sú min. 4 pracovné dni a je potreba s touto dobou počítať pri vkladaní ponuky. Autentifikovaný uchádzač si po prihlásení do systému JOSEPHINE v Prehľade zákaziek vyberie predmetnú zákazku a vloží svoju ponuku do určeného formulára na príjem ponúk, ktorý nájde v záložke Ponuky.

Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému obstarávaniu bude uverejnená v príslušnej zákazke v systéme Josephine umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/, čím verejný obstarávateľ umožní neobmedzený a priamy prístup k podkladom.

Obhliadka miesta realizácie prác je odporúčaná. Informácie o organizácií obhliadky sú uvedené v súťažných podkladov.

Verejný obstarávateľ nevyžaduje zábezpeku.

Stavba musí byť uskutočnená v lehote 4 mesiacov od protokolárneho odovzdania staveniska objednávateľom pre zhotoviteľa. Lehota plynie pre celý predmet zákazky, t.j. celý predmet zákazky musí byť dodaný v určenej lehote.

Uchádzač berie na vedomie a rešpektuje, že zákazka financovaná z fondov EÚ bude predmetom administratívnej finančnej kontroly procesu verejného obstarávania zo strany príslušného Riadiaceho orgánu a/alebo Sprostredkovateľského orgánu pod Riadiacim orgánom. Schválenie postupu verejného obstarávania príslušným kontrolným orgánom je zároveň podmienkou nadobudnutia účinnosti zmluvy. Uchádzač sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s vykonaním diela kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku uzavretej objednávateľom ako prijímateľom nenávratného finančného príspevku.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
21.11.2018

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité