Oznámenie 16714 - WYT

Obsah

16714 - WYT
Vestník č. 230/2018 - 22.11.2018

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Spojená škola Kollárova 17, Sečovce
IČO: 35568356
Kollárova 17, 07801 Sečovce
Slovensko
Kontaktná osoba: PaedDr. Michaela Štundová, MBA
Telefón: +421 566783101
Fax: +421 566783102
Email: ztev@gdusecovce.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.ezakazky.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): www.ezakazky.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Vzdelávanie
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
CNC sústruh
Referenčné číslo: 2/MB/2018
II.1.2) Hlavný kód CPV
39162100-6
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Pojazdy posuvov X/Z minimálne 100/300 mm , Obežný priemer sústruhu minimálne 250 mm, Maximálny obrábaný priemer minimálne 85 mm, Vzdialenosť medzi vretenom a koníkom minimálne 405 mm, Minimálny trvalý výkon pohonu vretena 5 kW, Otáčky vretena minimálne v rozsahu 200-6000 ot/min-1 s plynulou reguláciou otáčok, Priemer otvoru vo vretene minimálne 30 mm
Požadovaný minimálny krútiaci moment vretena 35Nm, Minimálny výkon pohonu poháňaných nástrojov 1 kW, Požadovaný minimálny krútiaci moment poháňaného nástroja 4Nm, Požadovaná minimálna sila posuvu v osiach X/Z 3000/3500 N, Požadovaná minimálna opakovaná presnosť nájazdu do pozície v osiach X/Z 0,003/0,004 mm, Požadovaná minimálna rýchlosť rýchloposuvu v osiach X/Z 15/24 m/min
Požadované minimálne zrýchlenie na z 0 na rýchloposuv 0,1 sekundy, Požadované minimálna parametre osi C. Rozlíšenie 0,001° , rýchloposuv 100 ot/min, presnosť nájazdu do pozície 0,05°
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
74 666,67 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Spojená škola Kollárova 17, Sečovce
II.2.4) Opis obstarávania
CNC sústruh
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
74 666,67 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 3
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia v súlade s § 32 ods.1 ZVO:
a)Splnenie podmienok účasti uchádzač preukáže predložením dokladov podľa § 32 ods.2 písm. a) až f) ZVO.
b)Splnenie podmienok účasti osobného postavenia môže preukázať aj zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ods.1 ZVO.
c)Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne.
d)Uchádzač musí spĺňať aj podmienku ustanovenia zákona č. 91/2016 Z.z. o trestnej zodpovednosti právnických osôb a o zmene a doplnení niektorých zákonov, ktorý nadobudol účinnosť dňa 1.júla 2016. V dôsledku tejto legislatívnej úpravy vznikla hospodárskym subjektom so statusom právnickej osoby na účely preukazovania osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) ZVO povinnosť predložiť aj výpis z registra trestov za právnickú osobu, ak túto skutočnosť nemá zapísanú v Registri hospodárskych subjektov.
e)Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti aj v súlade s § 39 tak, že použije jednotný európsky dokument.(JED).
f)JED bude dostupný na webovej adrese www.ezakazky.sk
g)Hospodársky subjekt môže vyplniť len oddiel časti IV - Globálny údaj bez toho, aby vyplnil iné časti oddielu IV.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: a) Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzači predložili vyjadrením banky alebo vyjadreniami bánk (bánk vtedy, ak záujemca má otvorených viac podnikateľských účtov vo viacerých bankách), že si plní voči banke/bankám všetky záväzky, ktoré vyplývajú zo zriadenia účtu, prípadne z plnenia si záväzkov vyplývajúcich z úverových vzťahov a na jeho bežný účet nie je vydaný exekučný príkaz na pohľadávku z účtu v banke. Nie je možné nahradiť požadované potvrdenie, resp. potvrdenia príslušnej banky/bánk výpisom z účtu v príslušnej banke/bankách.
Vyjadrenie nesmie byť staršie ako tri mesiace k poslednému dňu na predkladanie ponuky.
b)Predloženie čestného vyhlásenia uchádzača, že v iných bankách nemá účty.
c)Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní v súlade s § 37 ZVO.
d)Uchádzač môže preukázať finančné a ekonomické postavenia v súlade s § 33 ods.2 ,4 ZVO.
e)Ak uchádzač alebo záujemca preukazuje finančné a ekonomické postavenie prostredníctvom inej osoby, ponuka musí obsahovať originál dokladov za túto osobu alebo samostatný JED za túto osobu ňou podpísaný.

Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti: Touto podmienkou si verejný obstarávateľ overuje stav ekonomickej a finančnej situácie uchádzača, jeho platobnú schopnosť a plnenie si finančných záväzkov voči banke. Podmienka je primeraná a vychádza z potreby uzatvoriť zmluvný vzťah s finančne a ekonomicky stabilným partnerom s cieľom vyhnutia sa riziku pri plnení si budúceho zmluvného záväzku.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: a)Uchádzač v súlade s §34 ods. 1a) ZVO v ponuke predloží zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona
Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti: Verejný obstarávateľ si chce overiť hodnotenie uchádzača u odberateľov uvedených v zozname, ktorí boli s uchádzačom v obchodnom styku v súvislosti s plnením zmlúv.
b)Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní v súlade s §37 ZVO.
d)Uchádzač môže preukázať technickú alebo odbornú spôsobilosť v súlade s §34 ods. 3 ZVO.
e)Ak uchádzač alebo záujemca preukazuje technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť prostredníctvom inej osoby, ponuka musí obsahovať originál dokladov za tuto osobu alebo samostatný JED za túto osobu ňou podpísaný.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač musí preukázať, že za posledných 3 roky dodával tovar s celkovým objemom vyšším ako 100 000,00 EUR bez DPH, alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene. Za tovar s obdobným predmetom zákazky sa považuje dodanie CNC strojov a zariadení.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 10.12.2018 11:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.10.2019
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 11.12.2018 15:00
Miesto: Spojená škola Kollárova 17, Sečovce, Kollárova 17, 078 01 Sečovce - zasadačka
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť všetci uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Bližšie info v súťažných podkladoch.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1.Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní.
2.Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja eZakazky na portáli www.ezakazky.sk.
3.Súťažné podklady budú každému zaregistrovanému záujemcovi k dispozícii na komunikačnom elektronickom portáli www.ezakazky.sk bez obmedzenia.
4.Spôsob vyžiadania a poskytnutia súťažných podkladov:
a) hospodársky subjekt zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk, b) klikne na názov zákazky,
c) klikne na Žiadosť o účasť/o súťažné podklady,
d) prihlási sa do systému nasledovným spôsobom:
d1) ak už hospodársky subjekt má v systéme zriadené konto prihlási sa priamo svojimi, už poskytnutými prihlasovacími údajmi (v prípade zabudnutých prihlasovacích údajov zvolí možnosť zaslania prihlasovacích údajov elektronicky na elektronickú adresu;
d2) ak ešte hospodársky subjekt nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk.
5.Záujemcovi budú sprístupnené súťažné podklady a všetky ďalšie dokumenty súvisiace so súťažnými podkladmi určené verejným obstarávateľom pre vypracovanie ponuky v elektronickom systéme na elektronickej adrese www.ezakazky.sk
6.V prípade potreby vysvetlenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie alebo iných dokumentov poskytnutých verejným obstarávateľom môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať dostatočne vopred o ich vysvetlenie priamo prostredníctvom elektronického systému www.ezakazky.sk.
7.Žiadosť o vysvetlenie musí byť doručená prostredníctvom elektronického komunikačného portálu www.ezakazky.sk.
8.Žiadosť o vysvetlenie nebude akceptovaná, ak bude doručená na emailovú adresu kontaktnej osobe verejného obstarávateľa resp. iným spôsobom. Vyššie uvedený postup platí aj v prípade, ak hospodársky subjekt získa súťažné podklady z Profilu verejného obstarávateľa alebo iným spôsobom. Vyššie uvedený postup povinnej registrácie na portáli ezakazky platí aj v prípade, ak hospodársky subjekt získa súťažné podklady z Profilu verejného obstarávateľa na stránke UVO alebo iným spôsobom.
9.V rámci dodržania princípu rovnakého zaobchádzania so záujemcami a princípu transparentnosti, verejný obstarávateľ určil vyššie uvedený spôsob komunikácie, na iný spôsob komunikácie verejný obstarávateľ nebude brať zreteľ ak verejný obstarávateľ v súťažných podkladov neujasnil iný individuálny spôsob komunikácie v osobitných prípadoch.
10.Podrobné vymedzenie a určenie doručovania dokladov a komunikácie so záujemcami a uchádzačmi verejný obstarávateľ uvádza v súťažných podkladoch.
11.Uchádzač vo svojej ponuke predloží splnenie podmienok účasti, čestné vyhlásenia, požiadavky na predmet zákazky bližšie uvedené v súťažných podkladov a iné dokumenty vyžadované v súťažných podkladoch.
12.Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž.
13.Podmienky účasti, technické špecifikácie, kritéria na vyhodnotenie ponúk, podmienky plnenia zmluvy v tomto obstarávaní nie sú predmetom zelené obstarávanie, obstarávanie inovácií a nie je zamerané na sociálne aspekty.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
21.11.2018

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité