Oznámenie 16905 - WYP

Obsah

16905 - WYP
Vestník č. 233/2018 - 27.11.2018

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Ružomberok
IČO: 00315737
Nám. A. Hlinku 1 , 03401 Ružomberok
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Mária Sleziaková
Telefón: +421 444314417
Email: sleziakova@ruzomberok.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): www.ruzomberok.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://ruzomberok.eranet.sk/#/tenders
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://ruzomberok.eranet.sk/#/tenders
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Revitalizácia Kalvárie
Referenčné číslo: 6162/2018/SLE
II.1.2) Hlavný kód CPV
45112700-2
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je uskutočnenie stavebných prác na objektoch:
SO 01 Priestor Kalvárie
SO 02 Preložka lesnej cesty 2L 4/30 a spevnené plochy
SO 03 Stavebné úpravy plôch okolo kostola
2.2.Delenie stavby na stavebné objekty
SO 01 Priestor kalvárie
SO 01.1 Komunikácie a spevnené plochy
SO 01.3 Verejne osvetlenie
SO 02 Preložka lesnej cesty 2L 4/30 a spevnené plochy
SO 02.1 Preložka lesnej cesty a spevnené plochy
SO 03 Stavebné úpravy plôch okolo kostola
SO 03.1 Spevnené a nespevnené plochy
SO 03.3 Osvetlenie kostola
Kompletný rozsah podľa časti B.1 Opis predmetu zákazky a projektovej dokumentácie, ktorá je prílohou súťažných podkladov spolu s výkazom výmer.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
261 704,03 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45233120-6
45233161-5
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Námestie A. Hlinku 1, 034 01 Ružomberok,
II.2.4) Opis obstarávania
SO - 01 Priestor Kalvárie
Teréne úpravy pozostávajú z asanácie jestvujúcej lesnej cesty, technickej rekultivácie po nej, úprava trativodu, výrub krov a starých stromov a následná úprava okolia po stavebnej činnosti s výsadbou novej zelene a výsevom trávy. Plochy a komunikácie: predstavujú realizáciu chodníka ktorý spája a sprístupňuje jednotlivé kaplnky so zastaveniami krížovej cesty po chodníku k objektu kostola. Priestor medzi Kalváriou a preloženou lesnou cestou zhotoviť parkovou úpravou so štrkovými cestičkami a vybavením.
Drobná architektúra: zahŕňa vybavenie parku so štrkovými cestičkami oddychová zóna pre návštevníkov Kalvárie a cyklistov. Lavičky sa vybudujú s murovaných zárubných múrikov, na ktoré sa upevní drevená doska.
Inžinierske siete: zahŕňajú prívod elektrickej energie k jednotlivým kaplnkám a kostolu.
Rozvody verejného osvetlenia sú navrhnuté káblami typu CYKY 5Cx16mm2 vedenými zemou 700mm pod U.T. v spoločnom výkope s uzemňovacím vodičom FeZn D10mm, resp. 30x4mm. Pod cestami a spevnenými plochami budú káble chránené v chráničkách FXP 50mm.
Napájacím bodom bude existujúci stĺp verejného osvetlenia /križovatka/ ul. Zelenej a Pod cintorínom.
SO 02 Preložka lesnej cesty 2L 4/30 a spevnené plochy.
Teréne úpravy: predstavujú hrubé terénne úpravy a územné úpravy do požadovaného stavu po stavebnej činnosti s výrubom a výsadbou novej zelene.
Preložka lesnej cesty: Vytvorenie novej lesnej cesty bude vykonaná vzhľadom k tomu, že v súčasnej dobe prechádza lesná cesty pomedzi kaplnky, čo ruší ich význam a poslanie.
Preložka lesnej cesty bude na pravej starne a bude na ňu napojená spevnená plocha pred jestvujúcim vlekom. Ďalšia spevnená plocha bude vytvorená pri jestvujúcej rozhľadni a bude príležitostne slúžiť pre autá s povolením MÚ, ľudí a cyklistov. Na lesnej ceste budú vytvorené dve výhybne.
Výhľad úpravy križovatky a prístupovej cesty k budúcej IBV:
V spodnej časti Kalvárie na križovatke miestnych komunikácií ul. Lesná a Pod cintorínom, sa uvažuje s rekonštrukciou križovatky s cieľom vytvoriť podmienky na prístup k okolitým pozemkom výstavba IBV. Miestna komunikácia bude mať funkčnú triedu C3 a kategóriu MOU 7,5/30. Pri spracovaní zastavovacieho plánu a projektu IBV, bude riešená doprava daného územia a preložka jestvujúcich diaľkových a optických káblov v súčinnosti s jednotlivými správcami Orange a Slovák Telecom.
Komunikácia bude doplnená jednostranným chodníkom pre chodcov o šírke 1,5 m a parkoviskami pre osobné autá v počte 8 stáni.
Spevnené plochy: vytvorené k obsluhe miestnych rekreačných aktivít v danom území a zariadení ( vyhliadka) pre turistov, cyklistov, chodcov a lyžiarov. Spevnené plochy budú v zime využívať lyžiari a v lete cyklisti a turisti nakoľko miesto je nástupným bodom do prírodného prostredia, na turistickú a cykloturistickú trasu v smere Malinô Brdo a Vlkolínec. Povrchová úprava štrková.
Inžinierske siete: verejné osvetlenie komunikácie a priľahlých spevnených a nespevnených plôch sa zatiaľ neuvažuje.
SO 03 Stavebné úpravy plôch okolo kostola
Terénne úpravy: predstavujú úprava územie do požadovaného stavu po stavebnej činnosti s výsevom trávy, výrubom krovín a drevín a výsadbou novej vysokej a nízkej zelene.
Spevnené a nespevnené plochy: v predmetnom stavebnom objekte tvoria spevnené plochy okolo kostola, prístupový chodník od rozhľadne a samotná spevnená plocha, vytvorená popri príjazdovej komunikácii.
Drobná architektúra: bude dopĺňať funkčnosť územia
Inžinierske siete: zahŕňajú vonkajšie osvetlenie kostola, pomocou svietidiel typ RENDL RGB FLOO 30 W LED.
2.2.Delenie stavby na stavebné objekty
SO 01 Priestor kalvárie
SO 01.1 Komunikácie a spevnené plochy
SO 01.3 Verejne osvetlenie
SO 02 Preložka lesnej cesty 2L 4/30 a spevnené plochy
SO 02.1 Preložka lesnej cesty a spevnené plochy
SO 03 Stavebné úpravy plôch okolo kostola
SO 03.1 Spevnené a nespevnené plochy
SO 03.3 Osvetlenie kostola
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
261 704,03 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 5
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: A) Podmienka účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a), že nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe.Uvedenú podmienku účasti preukáže uchádzač/záujemca v súlade s § 32 ods. 1 písm. a) doloženým výpisom registra trestov nie starším ako tri mesiace.Uvedenú podmienku účasti preukáže uchádzač/záujemca v súlade s § 32 ods. 1 písm. a) doloženým výpisom registra trestov nie starším ako tri mesiace.Uvedenú podmienku účasti preukáže uchádzač/záujemca v súlade s § 32 ods. 2 písm. a) doloženým výpisom registra trestov nie starším ako tri mesiace.
B) Podmienka účasti podľa § 32 ods. 1 písm. b), že nemá nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.Uvedenú podmienku účasti preukáže uchádzač/záujemca v súlade s § 32 ods. 2 písm. b) doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace.
C) Podmienka účasti podľa § 32 ods. 1 písm. c), že nemá daňové nedoplatky v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.Uvedenú podmienku účasti preukáže uchádzač/záujemca v súlade s § 32 ods. 2 písm. c) doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace.
D) Podmienka účasti podľa § 32 ods. 1 písm. d), že nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku.Uvedenú podmienku účasti preukáže uchádzač/záujemca v súlade s § 32 ods. 2 pís. d) doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace.
E) Podmienka účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e), že je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu.Uvedenú podmienku účasti preukáže uchádzač/záujemca v súlade s § 32 ods. 2 pís. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky nie starším ako tri mesiace.
F) Podmienka účasti podľa § 32 ods. 1 písm. f), že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.Uvedenú podmienku účasti preukáže uchádzač/záujemca v súlade s § 32 ods. 2 písm. f) doloženým čestným vyhlásením.
G) Podmienka účasti podľa § 32 ods. 1 písm. g), že sa nedopustil v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov, za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať.
H) Podmienka účasti podľa § 32 ods. 1 písm. h), že sa nedopustil v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: I) Uchádzač/záujemca zapísaný do Zoznamu hospodárskych subjektov vedeného Úradom pre verejné obstarávanie môže doklady požadované na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) až f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní nahradiť predložením informácie o jeho zapísaní do zoznamu hospodárskych subjektov, prípadne potvrdením o jeho zapísaní do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní.

Preukázanie splnenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia:

A) Podmienka účasti podľa § 33 ods. 1 písm. a). Uvedenú podmienku účasti preukáže uchádzač/záujemca predložením vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky.

VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE:
Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným
obstarávateľom jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní. Podľa § 55 ods. 1 zákona, doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladajú po vyhodnotení ponúk verejnému obstarávateľovi uchádzači, ktorí sa umiestnili na prvom mieste v poradí.
Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby v zmysle § 33 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa finančného a
ekonomického postavenia spoločne. V prípade, ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov poskytnúť na preukázanie ekonomického a finančného postavenia dokument určený verejným obstarávateľom, tak postupuje podľa § 33 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží vyjadrenie z každej banky alebo pobočky zahraničnej banky v ktorej má vedený účet, o solventnosti a schopnosti plniť finančné záväzky - nie staršie ako 3 mesiace od vyhlásenia verejného obstarávania v Úradnom vestníku. Vyjadrenie banky musí obsahovať informáciu o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky.
Uchádzač zároveň predloží aj čestné vyhlásenie podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača o tom, že v iných bankových inštitúciách nemá vedené peňažné účty.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Preukázanie splnenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej a odbornej spôsobilosti:

A) Podmienka účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a).Uvedenú podmienku účasti preukazuje uchádzač/záujemca predložením zoznamu dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní.

Minimálna požadovaná úroveň štandardov A):
Zoznam musí obsahovať minimálne päť zákaziek na uskutočnenie stavebných prác rovnakého alebo obdobného
charakteru ako predmetná zákazka za prechádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s rozpočtovým nákladom spolu za všetkých päť zákaziek vo výške minimálne 500 000,00 Eur bez DPH, z toho ani jedna zákazka obdobného charakteru nesmie byť menšia ako 30 000,00 EUR bez DPH.

V zozname úspešne splnených zmlúv uchádzač uvedie položkovite:
-obchodné meno /názov objednávateľa, kontakt na objednávateľa, potrebný pre overenie si uvedených informácií,
-sídlo objednávateľa,
-názov predmetu plnenia zmluvy, stručný opis,
-zmluvnú cenu a zmluvnú lehotu dodania,
-potvrdenie o uspokojivom vykonaní stavebných prác.

Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti § 34 ods.1 písm. a):
Zoznamom uskutočnených stavebných prác obdobného charakteru za predchádzajúce obdobie má garantovať
odborné a kvalitné plnenie predmetu zákazky, ako aj preukázanie skúsenosti uchádzača s plnením zmlúv rovnakého
charakteru, a to s prihliadnutím na finančný objem požadovaného predmetu zákazky.
Požadovaná minimálna hodnota uskutočnených stavebných prác je vzhľadom na predpokladanú dobu realizácie zákazky adekvátna. Podmienka účasti súvisí priamo s predmetom zákazky, je primeraná a jej stanovenie má za cieľ výber takého zmluvného partnera, ktorý bude schopný riadne a včas plniť svoje zmluvné záväzky.
Pod pojmom uskutočnenie stavebných prác obdobného charakteru sa rozumie opis v rozsahu predmetu zákazky
uvedenej v časti B.1 Opis predmetu zákazky.

B) V súlade s § 34 ods.1 písm. h) ZVO v nadväznosti na § 36: uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač/záujemca použije pri plnení zmluvy.
Odôvodnenie potreby a primeranosti:
Uchádzač/záujemca predloží platný certifikát vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým preukáže zavedenie a používanie systému environmentálneho manažérstva podľa normy ISO 14001 Systém environmentálneho manažérstva alebo ekvivalentom v súlade s ustanoveniami § 36 ZVO.

C) V súlade s § 35 uchádzač predloží:
-platný certifikát kvality vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým uchádzač/ záujemca preukáže zavedenie a používanie
systému manažérstva kvality podľa normy ISO 9001 Systém manažérstva kvality alebo ekvivalent,
-platný certifikát kvality vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým uchádzač/ záujemca preukáže zavedenie a používanie
systému manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci podľa normy OHSAS 18001 Systém manažérstva pre
bezpečnosť práce a ochranu zdravia pri práci alebo ekvivalent.

Odôvodnenie primeranosti podmienok B) a C):
Obstarávateľ požadovaním týchto podmienok účasti skúma schopnosť uchádzača dodať predmet zákazky v
požadovanej kvalite a v súlade so zabezpečením ochrany životného prostredia. V zmysle projektovej dokumentácie je táto podmienka účasti potrebná a primeraná vo vzťahu k predmetu zákazky. Uchádzač musí jednotlivé stavebné práce vykonávať tak, aby nepriaznivé vplyvy na životné prostredie boli čo najmenšie. Počas celej doby výstavby musí dbať na únosnú mieru hluku a prašnosti, neznečisťovať životné prostredie. Osobitú pozornosť musí venovať zamedzeniu úniku potencionálne nebezpečných látok do ovzdušia, pôdy, nadzemných a podzemných vôd. Podmienky účasti sú potrebné a primerané vo vzťahu k predmetu zákazky, pretože uchádzač musí preukázať schopnosť zabezpečiť kvalitu procesov pri dodávaní požadovaného predmetu zákazky a kvalitu a spoľahlivosť dodaného predmetu.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: D) Podmienka účasti podľa § 34 ods. 1 písm. l). Uvedenú podmienku účasti preukazuje uchádzač/záujemca uvedením podielu plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač alebo záujemca v úmysle zabezpečiť subdodávateľom.

Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa bodu D):
Uchádzač predloží informáciu o podiele plnenia zo Zmluvy, ktorý má v úmysle zabezpečiť subdodávateľom/mi spolu s uvedením identifikačných údajov subdodávateľa, v rozsahu meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresa pobytu alebo sídla, identifikačné číslo alebo dátum narodenia, ak nebolo pridelené identifikačné číslo.

E) Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa odseku 1 písm. g), uchádzač alebo záujemca môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 19.12.2018 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2019
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 19.12.2018 09:30
Miesto: Námestie A. Hlinku 1, 034 01 Ružomberok
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk bude verejné, na otváraní sa môžu zúčastniť oprávnení uchádzači.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Otváranie ponúk sa uskutoční v jednej fáze. V zmysle § 114 ods. 9 vyhodnotenie splnenia podmienok účasti sa
uskutoční po vyhodnotení ponúk.
2. Prístup k súťažným podkladom je elektronicky https://ruzomberok.eranet.sk/#/tenderPublicDetails/ po zaregistrovaní sa v tomto systéme. Súťažné podklady budú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov, ako aj vysvetľovanie súťažných podkladov ako aj ostatná doplňujúca povinne zverejňovaná dokumentácia. Verejný obstarávateľ záujemcov zároveň upozorňuje, že súťažné podklady a súvisiace prílohy sa na verejnom profile nachádzajú v needitovateľnej podobe. Editovateľná podoba podkladov sa záujemcom sprístupní po prihlásení sa do systému v sekcii Dokumenty v predmetnom verejnom obstarávaní.
3. Minimálne technické požiadavky na používanie informačného systému ERANET:
OS: MS Win 7 a vyššie, Android, iOS7, Linux;
Aktuálne verzie prehliadačov: IE 10 a vyššie, MS Edge, Firefox 30.0 a vyššie, Chrome 35 a vyššie;
Ďalšie požiadavky: prístup na Internet, zapnutý JavaScript, zapnuté Cookies
4. Formulár JED sa nachádza https://www.uvo.gov.sk/zaujemcauchadzac/jednotny-europsky-dokument-604.html
Úspešný uchádzač musí byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora, táto povinnosť sa vzťahuje aj na subdodávateľov.
5. Viazanosť ponuky v sume 5.000,- eur, slovom: päťtisíc eur do lehoty na predkladanie ponúk uchádzač zabezpečí:
a) poskytnutím bankovej záruky za uchádzača (ak bude uchádzač vyžadovať vrátenie originálu bankovej záruky pred skončením lehoty viazanosti ponúk, predloží v ponuke originál bankovej záruky voľný, nezviazaný s ponukou a v ponuke jej úradne osvedčenú kópiu zviazanú s ponukou),
b) zložením finančných prostriedkov na účet verejného obstarávateľa číslo: SK63 0900 0000 0050 7880 8483 s
uvedením variabilného symbolu: 0602, špecifický symbol: IČO uchádzača, do poznámky pre identifikáciu platby uviesť nasledujúce identifikačné údaje uchádzača -názov / Obchodný meno spoločnosti/živnostníka, a Revitalizácia Kalvárie". Verejný obstarávateľ uvoľní zábezpeku uchádzačom najneskôr do siedmich dní od uzavretia zmluvy.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť verejnú súťaž v prípade, ak bude predložená len jedna ponuka vo
verejnej súťaži.
6. Vzhľadom na podmienky účasti a technické špecifikácie nejde o zelené obstarávanie a nie je zamerané na sociálne aspekty.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
23.11.2018

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité