Oznámenie 17023 - MSS

Obsah

17023 - MSS
Vestník č. 234/2018 - 28.11.2018

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Komárno
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00306525
Nám. gen. Klapku 1 , 94501 Komárno
Kód NUTS: SK023
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Dagmar Melotíková
Telefón: +421 903520052
Fax: +421 35357702703
Email: dagmar.melotikova@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.ezakazky.sk
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.ezakazky.sk
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): http://www.ezakazky.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
„Nakladanie s komunálnym odpadom v meste Komárno "
Referenčné číslo: 53/ME/2018
II.1.2) Hlavný kód CPV
90500000-2
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Zber, preprava, zhodnocovanie a zneškodňovanie komunálnych odpadov. Poskytovanie služieb pri nakladaní s komunálnymi odpadmi vrátane jeho vytriedených zložiek, t.j. služieb spojených so zberom, prepravou a nakladaním s komunálnymi odpadmi za účelom ich zhodnotenia, resp. zneškodnenia odpadov na riadnej skládke odpadov.

Služby je potrebné zabezpečiť v súlade s hierarchiou odpadového hospodárstva vyplývajúcej zo zákona č. 79/2015 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zmien a doplnkov ( ďalej len Zákon o odpadoch) a súvisiacich právnych predpisov.
zber, preprava, komunálneho odpadu zo všetkých druhov zberných nádob ,
zber a preprava objemného odpadu,
preprava drobného stavebného odpadu zo zberných dvoroch,
odstraňovanie nezákonne umiestneného odpadu,
vykonávanie triedeného zberu podľa požiadaviek obstarávateľa,
zber a preprava biologicky rozložiteľného odpadu zo záhrad ,
vedenie priebežnej evidencie o druhoch a množstvách odpadov a o ich zhodnotení alebo zneškodnení,
poskytnutie veľkokapacitných kontajnerov na zber objemného odpadu, na zber drobného stavebného odpadu, a na zber vyseparovaných zložiek komunálneho odpadu na zberovom dvore, na odstraňovanie nezákonne umiestneného odpadu,
vykonávanie dezinfekcie všetkých druhov zberných nádob a kontajnerov,
zabezpečenie potrebnej zberovej techniky

K 01.01.2018 Mesto Komárno malo 33 245 obyvateľov s ročnou tvorbou na úrovni zhruba 15,5 tis. ton komunálneho odpadu vyvážaného a zneškodňovaného na skládke odpadov.

Mesto je rozdelené podľa typu používaných zberných nádob na dve technické mestské oblasti, a to:
a)Individuálna bytová výstavba (ďalej len IBV alebo rodinná zástavba skladajúca sa z 11 mestských častí (Čerhát, Ďulov Dvor, Hadovce, Kava, Komárno, Lándor, Malá Iža, Nová Osada, Nová Stráž, Pavel, Veľký Harčáš)
b)KBV bytová zástavba (ďalej len KBV) skladajúca sa z deviatych mestských častí (Sídliská I.; II.; III.; IV.; V.; VI.; VII.; Bauring, Bašty, Centrum)
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
2 947 000,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
90500000-2
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK0
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Predmet zákazky bude poskytovaný na území mesta Komárno
II.2.4) Opis obstarávania:
Časť 1:
Zber, odvoz, preprava, zhodnotenie alebo zneškodnenie zmesového komunálneho odpadu (kód odpadu 20 03 01) obyvateľstva mesta Komárno.

1.1 Určený systém zberu: vyplýva zo všeobecne záväzného nariadenia (VZN) mesta č. 9/2016 o nakladaní s komunálnymi odpadmi a s drobnými stavebnými odpadmi v znení neskorších predpisov:
a)IBV: Zmesový komunálny odpad sa zbiera do 110 l alebo 120 l nádob zodpovedajúcich normám DIN 30700, 30740 a STN EN 13071-2. Počet zberných nádob na domácnosť zodpovedá počtu členov domácnosti na každých 5 členov domácnosti je určená jedna nádoba s intervalom odvozu raz za týždeň podľa stanoveného harmonogramu.
b)KBV: Zmesový komunálny odpad sa zbiera do zberných nádob s objemom 1100 l, ktoré zodpovedajú normám DIN 30700, 30740 a STN EN 13071-2. Počet zberných nádob sa určí podľa počtu bytových jednotiek na každých 25 bytových jednotiek je určená jedna nádoba s intervalom vývozu dvakrát za týždeň, podľa potreby (počas sviatkov) 3x za týždeň podľa stanoveného harmonogramu.

Časť 2:
Zber, odvoz a zhodnotenie vyseparovaných zložiek komunálneho odpadu z 1100 l kontajnerov, z 110/120 l zberných nádob a z plastových vriec rozmiestnených na území mesta Komárno (kód odpadu 20 01 01 papier a lepenka, kód odpadu 20 01 02 sklo, kód odpadu 20 01 39 plasty, kód odpadu 20 01 40 kovy, kód odpadu 20 01 03 viacvrstvové kombinované materiály, kód odpadu 20 02 01 BRO)

Časť 3:
Zber a odvoz zmesového komunálneho odpadu právnických osôb a podnikateľov (kód odpadu 20 03 01) v meste Komárno

3.1 Určený systém zberu:
Pre právnické osoby a podnikateľov je v meste Komárno zavedený množstvový zber, t.j. právnická osoba, ktorá používa nehnuteľnosť na iný účel ako na podnikanie, resp. podnikateľ, ktorý používa nehnuteľnosť na podnikanie platí za skutočne odvezené množstvo komunálneho odpadu. Pre zmesový komunálny odpad si môže pôvodca odpadu zvoliť interval odvozu (denný, týždenný, 2x za týždeň, dvojtýždenný, mesačný), počet nádob resp. kontajnerov a typ nádob.
Rozhodnutie na výber konkrétneho dňa odvozu u konkrétneho pôvodcu odpadu je ponechané na budúceho dodávateľa z dôvodu, aby si budúci dodávateľ mohol určiť najefektívnejšiu zvozovú trasu s prihliadnutím na frekvenciu odvozu od jednotlivých pôvodcov odpadu. Kontajnery resp. zberné nádoby pre množstvový zber je povinný zabezpečiť vykonávateľ služby. Vizuálne odlíšenie kontajnerov resp. zberných nádob patriacich dodávateľovi resp. odlíšenie kontajnerov a zberných nádob s rôznymi frekvenciami odvozu sa ponecháva na dodávateľa, ktorý je vlastníkom týchto kontajnerov resp. nádob.

Časť 4:
Zber a odvoz objemného odpadu (kód odpadu 20 03 07), kalendárový zber a odvoz objemného odpadu a likvidácia nelegálnych skládok odpadu v meste Komárno (kód odpadu 20 03 01 zmesový komunálny odpad, kód odpadu 20 03 03 odpad z čistenia ulíc, kód odpadu 20 03 07 objemný odpad, kód odpadu 20 03 08 drobný stavebný odpad, kód odpadu 20 02 01 - BRO)
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
2 947 000,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia § 32 ods. 1 zákona:
a)nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe,
b)nemá nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
c)nemá daňové nedoplatky v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
d)nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
e)je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
f)nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
g)nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov, za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať,
h)nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať.

Splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods.1 ZVO uchádzač v súlade s § 32 ods. 2 ZVO preukazuje:
1. výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
2. potvrdením zdravotných poisťovní a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
3. potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
4. potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
5. dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky,
6.čestným vyhlásením preukazuje splnenie podmienku účasti podľa § 32 ods. 1 písm. f) ZVO.
7. podmienku účasti podľa § 32 ods. 1 písm. g) ZVO preukazuje verejný obstarávateľ,
8. podmienku účasti podľa § 32 ods. 1 písm. h) ZVO preukazuje verejný obstarávateľ.
9. Ak uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia SR a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 32 ods. 2 ZVO alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
10. Ak právo štátu uchádzača so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia SR neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 11.01.2019 09:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 30.06.2019
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 11.01.2019 10:30
Miesto: Otváraním ponúk sa uskutoční sprístupnením predložených dokladov verejnému obstarávateľovi v elektronickom nástroji eZakazky
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk bude neverejné (bez účasti uchádzačov), pretože v postupe verejného obstarávania bude použitá elektronická aukcia.
Pri použití elektronickej aukcie sa údaje z otvárania ponúk nezverejňujú a neposiela sa uchádzačom ani zápisnica z otvárania ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických
prostriedkov. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať
spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja eZakazky na portáli www.ezakazky.sk . Súťažné podklady
budú každému záujemcovi k dispozícii na komunikačnom elektronickom portáli www.ezakazky.sk bez obmedzenia.
Spôsob vyžiadania a poskytnutia súťažných podkladov:
a) hospodársky subjekt zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk,
b) klikne na názov zákazky,
c) klikne na Žiadosť o účasť/o súťažné podklady,
d) prihlási sa do systému nasledovným spôsobom:
d1) ak už hospodársky subjekt má v systéme zriadené konto prihlási sa priamo svojimi, už poskytnutými prihlasovacími
údajmi (v prípade zabudnutých prihlasovacích údajov zvolí možnosť zaslania prihlasovacích údajov elektronicky na
elektronickú adresu;
d2) ak ešte hospodársky subjekt nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov
uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk .
Záujemcovi budú sprístupnené súťažné podklady a všetky ďalšie dokumenty súvisiace so súťažnými podkladmi určené verejným obstarávateľom pre vypracovanie ponuky v elektronickom systéme na elektronickej adrese www.ezakazky.sk
V prípade potreby vysvetlenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie alebo iných dokumentov poskytnutých verejným obstarávateľom v lehote na predkladanie ponúk, podľa zákona môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať v zákonnej lehote určené zákonom o verejnom obstarávaní o ich vysvetlenie priamo prostredníctvom elektronického systému www.ezakazky.sk .
Žiadosť o vysvetlenie musí byť doručená v primeranej lehote určenej zákonom prostredníctvom elektronického
komunikačného portálu www.ezakazky.sk . Nepostačuje, aby žiadosť bola doručená na emailovú adresu kontaktnej
osobe verejného obstarávateľa. Vyššie uvedený postup platí aj v prípade, ak hospodársky subjekt získa súťažné podklady z Profilu verejného obstarávateľa alebo iným spôsobom.
V rámci dodržania princípu rovnakého zaobchádzania so záujemcami a princípu transparentnosti, verejný obstarávateľ určil vyššie uvedený spôsob komunikácie, na iný spôsob komunikácie verejný obstarávateľ nebude brať zreteľ ak verejný obstarávateľ v súťažných podkladov neujasnil iný individuálny spôsob komunikácie v osobitných prípadoch. Ďalšie podrobnosti ohľadne elektronickej komunikácie je uvedené v súťažných podkladoch.
Nakoľko prevádzkovateľ Vestníka verejného obstarávania vo formulári výzvy na predkladanie ponúk limituje počet
znakov, ktoré je možné vložiť v tomto formulári do polí s textovým atribútom, nie je možné v texte Výzvy uviesť
podrobne podmienky elektronickej komunikácie. Podrobné vymedzenie a určenie doručovania dokladov a komunikácie so záujemcami a uchádzačmi verejný obstarávateľ uvádza v súťažných podkladoch. Z uvedeného dôvodu bol v texte Výzvy uvedený iba komunikačný portál a základné pravidlá vyžiadania podkladov či požiadania o vysvetlenie.
Zábezpeka v súlade s §46 ZVO: vo výške 50 000,00 eur
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
23.11.2018

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité