Oznámenie 17187 - WYS

Obsah

17187 - WYS
Vestník č. 237/2018 - 03.12.2018

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
TÜV SÜD Slovakia s.r.o.
IČO: 35852216
Jašíkova 6 , 82103 Bratislava - mestská časť Ružinov
Slovensko
Kontaktná osoba: Martin Tichý
Telefón: +421 248291258
Fax: +421 2248291266
Email: martin.tichy@tuv-sud.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/19982
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/1805/summary
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Osoba podľa § 8
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Inšpekcia, certifikácia, skúšobníctvo, výskum a vývoj
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Služby spojené s implementáciou systémov manažérstva
Referenčné číslo: 29112018
II.1.2) Hlavný kód CPV
72225000-8
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je poskytnutie služieb spojených s implementáciou systémov manažérstva v troch etapách. Prvá etapa spočíva vo vstupnej analýze údajov vo vzťahu k požiadavkám implementácie noriem. V rámci druhej fázy pôjde o implementáciu konkrétnych požiadaviek podľa jednotlivých noriem ISO. Tretia etapa bude etapa udržiavania systému riadenia, tzn. vykonávanie interného auditu a aktualizácia smerníc spoločnosti.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
216 666,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
72224200-3
71313000-5
71317210-8
72224100-2
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK01
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
TÜV SÜD Slovakia s.r.o., Jašíkova 6, 821 03 Bratislava
II.2.4) Opis obstarávania
Poskytnutie služieb spojených s implementáciou systémov manažérstva v troch etapách. Prvá etapa spočíva vo vstupnej analýze údajov vo vzťahu k požiadavkám implementácie noriem. V rámci druhej fázy pôjde o implementáciu konkrétnych požiadaviek podľa jednotlivých noriem ISO. Tretia etapa bude etapa udržiavania systému riadenia, tzn. vykonávanie interného auditu a aktualizácia smerníc spoločnosti.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Názov: Osvedčenie o spôsobilosti vykonávať výskum a vývoj
Relatívna váha: 30

Cena
Relatívna váha: 70
II.2.6) Predpokladaná hodnota
216 666,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 36
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Operačný program Výskum bezpečnosti dopravných prostriedkov, Výskum a inovácie, kód výzvy OPVaI-MH/DP/2017/1.2.2-11
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: § 32 ods. 1 písm. e) - Uchádzač je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu -Uchádzač predloží doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky (výpis z obchodného registra)
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Nepožaduje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: § 35 Systém manažérstva kvality - Uchádzač preukáže zabezpečenie systému manažérstva kvality predložením platného certifikátu kvality, ktorý je vydaný nezávislou inštitúciou, podľa normy STN EN ISO 9001 vzťahujúci sa na oblasť predmetu zákazky, ktorou sa rozumie najmä poradenská činnosť v oblasti implementácie manažérskych systémov a systémov riadenia.

Uchádzač môže využiť systémy zabezpečenia kvality z Európskych noriem. Osoba podľa § 8 uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov a príjme aj iné dôkazy predložené záujemcom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.

Odôvodnenie primeranosti:
Podmienka účasti je potrebná a primeraná vo vzťahu k predmetu zákazky, pretože uchádzač musí preukázať, že ním ponúkaný predmet zákazky spĺňa všetky odborné požiadavky osoby podľa § 8 na predmet zákazky, v súlade s platným právnym poriadkom Slovenskej republiky vo vzťahu k určeným požiadavkám na predmet zákazky. Uchádzač musí preukázať, že je schopný odborne zabezpečiť plnenie predmetu zákazky v požadovanej kvalite a rozsahu.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 18.12.2018 12:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2019
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 18.12.2018 15:00
Miesto: TÜV SÜD Slovakia s.r.o. pobočka Banská Bystrica, Lazovná 69, 974 01 Banská Bystrica
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Na otváraní ponúk sa môže zúčastniť len uchádzač (štatutárny zástupca uchádzača alebo ním splnomocnená osoba), ktorého ponuka bola predložená v lehote na predkladanie ponúk. Osoba oprávnená zúčastniť sa na otváraní ponúk za uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti, splnomocnením na zastupovanie a kópiou dokladu o oprávnení podnikať.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
29.11.2018

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité