Oznámenie 17609 - WYP

Obsah

17609 - WYP
Vestník č. 241/2018 - 07.12.2018

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Želiezovce
IČO: 00307696
SNP 2, 93701 Želiezovce
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Jaromír Smítka
Telefón: +421 907871152
Email: jaromir.smitka@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4363
Hlavná adresa(URL): https://www.zeliezovce.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4363
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4363
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Prístavba materskej školy v meste Želiezovce, mestská časť Mikula
Referenčné číslo: MZ-1/2018
II.1.2) Hlavný kód CPV
45214100-1
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Realizácia prístavby za účelom rozšírenia kapacity materskej školy v rozsahu vybúrania nevhodných častí pôvodnej
stavby, stavebná úprava vnútorných priestorov, zateplenie obvodového plášťa, osadenie nových okien, dverí zasklených stien, výstavba novej strechy prístavby vrátane klampiarskych prvkov a bleskozvodov s uzemnením, rekonštrukcia elektroinštalácie, vykurovania, vetrania a zdravotechniky. Presná špecifikácia v projektovej dokumentácii.
Zákazka realizovaná v systéme IS EVO verzia 18.0.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
281 048,97 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45260000-7
45310000-3
45321000-3
45331100-7
45332200-5
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Mesto Želiezovce, SNP 2, 937 01 Želiezovce, parc. číslo 83/1, 83/2, katastr. územie Mikula
II.2.4) Opis obstarávania
Stavebné práce a realizácia profesií za účelom rozšírenia kapacity materskej školy podľa projektovej dokumentácie.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena nie je jediným kritériom výberu a všetky kritériá sú uvedené len v súťažných podkladoch
II.2.6) Predpokladaná hodnota
281 048,97 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v dňoch: 150
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: IROP-PO2-SC221-2016-10
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať nasledovné podmienky účasti vo verejnej súťaži podľa bodov 2 a 3:
1.Podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní, týkajúce sa osobného postavenia
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti a preukáže ich predložením nižšie uvedených oskenovaných originálnych dokladov alebo ich úradne overených kópií v elektronickej forme. To znamená že uchádzač si môže vyžiadať požadovaný dokument v elektronickej forme od vydávajúceho úradu, alebo vlastní dokumenty a tieto zoskenuje do elektronickej formy najvhodnejšie do formátu pdf. a tie použije na preukázanie podmienok účasti. Uchádzač zoskenuje všetky strany dokumentu tak, aby bolo možné overiť jeho platnosť a u kópií, ich overenie v povolenej lehote. Žiadny dokument nie je možné predložiť do ponuky v listinnej forme.
2.Podľa §32 uchádzač predloží:
2.1.doklad o oprávnení uskutočňovať stavebné práce. Výpis z obchodného registra alebo živnostenského registra, musí byť aktuálny v čase predkladania ponuky,( na území Slovenskej republiky je možné vyžiadať výpis z obchodného registra v elektronickej forme, pre tento prípad sa nepožaduje forma verejnej listiny).
2.2.uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky nahradí požadované doklady čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine svojho sídla v prípade, ak sa v krajine sídla uchádzača rovnocenný doklad podľa bodu 2.2. nevydáva a o doklad podľa bodu 2.1. nepožiadal na území SR.
2.3.V prípade, že má uchádzač sídlo v inom v členskom štáte EU ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača.
2.4.Ak uchádzač predloží doklady podľa bodov 2.1. až 2.3. ktoré sú neúplné alebo nie je zrejmá ich pravdivosť, bude uchádzač vyzvaný na ich vysvetlenie, poprípade doplnenie údajov. Ak uchádzač vysvetlenie nepredloží, alebo nedoplní požadované doplňujúce dokumenty, bude z podlimitnej zákazky vylúčený.
2.5.Ak uchádzač nepredloží doklady podľa bodov 2.1. až 2.3. alebo budú neplatné podľa súťažných podkladov bude z podlimitnej zákazky vylúčený.
2.6.Uchádzač môže na miesto bodu 2.1. predložiť čestné vyhlásenie o zapísaní v zozname hospodárskych subjektov, ktorý vedie úrad (§ 152 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní).
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: NEUPLATŇUJE SA
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: 3.Podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní, týkajúce sa technickej spôsobilosti
Uchádzač v ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje technickú spôsobilosť na realizáciu stavebných prác.

3.1.§34 ods. 1, písm. b)
3.1.1.zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
3.1.2.bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
3.1.3.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené,
3.1.4.Podmienka
3.1.4.1.Zoznam stavebných prác rovnakého alebo obdobného charakteru v kumulatívnom objeme za 5 rokov 1 000 000,- € bez DPH, z toho minimálne jedna zákazka musí byť v minimálnej hodnote 250 000,- € bez DPH.
3.1.4.2.Zoznam stavebných prác sa vydokladuje referenciami, alebo potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác objednávateľom pri splnení podmienok podľa bodu 3.1.4.1. Verejne dostupné referencie postačuje doložiť linkom ich umiestnenia.
3.1.5.Odôvodnenie: predložením zoznamu stavebných prác a dôkazov podľa bodu 3.1.4.2. uchádzač preukáže, že obdobnú zákazku alebo zákazky v uvedenom rozsahu už realizoval na požadovanej kvalitatívnej úrovni.
3.2.§34 ods. 1, písm. d)
3.2.1.licencia pre kontaktný zatepľovací systém
3.2.2.Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný, doklad vydaný príslušným orgánom členského štátu.
3.2.3.Odôvodnenie: uchádzač predložením licencie preukáže, že je odborne spôsobilý na uvedenú činnosť.
3.3.§34 ods. 1, písm. g)
ak ide o stavebné práce alebo služby, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy
3.3.1.oprávnenie stavbyvedúci kópia vydaného osvedčenia, alebo výpis z SKSI na odborne spôsobilú osobu
3.3.2.osvedčenie o odbornej spôsobilosti pre elektrické zariadenia vhodné pre realizáciu prác, minimálne oprávnenie podľa vyhlášky 509/2009 Z.z. §22 v rozsahu Elektrické zariadenia (E2) do 1000 V, trieda objektu A bez nebezpečenstva výbuchu.
3.3.3.oprávnenie na montáž a inštaláciu vyhradených technických zariadení plynovej skupiny B písm. g, h podľa vyhl. č. 508/2009 Z.z
3.3.4.Verejný obstarávateľ uzná podľa §34 ods. 1, písm. g) ako ekvivalentný, doklad vydaný príslušným orgánom členského štátu.
3.3.5.Odôvodnenie: predložením osvedčení uchádzač preukáže, že má osobu schopnú organizovania a riadenia realizácie prác a tiež že spĺňa minimálne požiadavky na odbornú spôsobilosť vykonania profesií podľa kapitoly B- Opis predmetu zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 4.Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa odseku 1 písm. g), uchádzač alebo záujemca môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú.

5.Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač a iná osoba, ktorej kapacity budú použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, zodpovedali za plnenie zmluvy spoločne.

6.Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom ( body 2 a 3 ) dokladom Jednotný európsky dokument pre verejné obstarávanie (JED) v rozsahu podmienok pre túto zákazku.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Zákazka bude realizovaná v nadväznosti na súhlase s podpisom zmluvy o dielo poskytovateľom finančných prostriedkov a ďalej v súlade so zmluvou o dielo, ktorá je súčasťou súťažných podkladov. Verejný obstarávateľ si uplatňuje právo podpísať zmluvu v lehote viazanosti ponúk tak aby na realizáciu prác boli vhodné klimatické podmienky.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: jednoetapová s pohyblivým koncom etapy, maximálna lehota na vloženie
ponuky 20 minút, lehota na vkladanie sa predlžuje o ďalšie 3 min. od prijatia nasledujúcej najnižšej ponuky.
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 21.01.2019 12:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 09.09.2019
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 22.01.2019 07:00
Miesto: elektronický systém EVO ver. 18.0
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Sprístupnenie ponúk a vyhodnocovací proces je neverejný z dôvodu použitia elektronickej aukcie
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
d)
31.1.Verejný obstarávateľ umožní trvalý prístup k súťažným podkladom v systéme EVO , ktorý je súčasťou profilu v deň zverejnenia výzvy vo vestníku UVO.
31.2.Zákazku si záujemca sprístupní po prihlásení do privátnej zóny. Komunikácia v zákazke prebieha povinne elektronicky.
31.3.Zákazka je prístupná pre záujemcov do lehoty na predkladanie ponúk. Pre záujemcov sa odporúča, aby sa zoznámili so súťažnými podkladmi v takom časovom horizonte, ktorý im zabezpečí dostatočný časový priestor na vypracovanie ponúk, a aby si tým, v prípade potreby využitia inštitútu vysvetľovania, vytvorili aj dostatočný časový priestor na jeho použitie. Zákon o verejnom obstarávaní v § 114 ods. 8 ustanovuje verejnému obstarávateľovi a obstarávateľovi povinnosť oznámiť vysvetlenie požiadaviek uvedených v súťažných podkladoch preukázateľne bezodkladne všetkým záujemcom, najneskôr však tri pracovné dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk, za predpokladu, že o vysvetlenie sa požiada dostatočne vopred, inak v primeranej lehote určenej verejným obstarávateľom. Nevyžiadaním súťažných podkladov v dostatočnom predstihu pred lehotou na predkladanie ponúk si záujemcovia sami môžu znemožniť využitie inštitútu vysvetľovania súťažných podkladov.
31.4.V prípade uplatnenia revíznych postupov v procese verejného obstarávania, si obstarávateľ vyhradzuje právo prijať zmluvu v predĺženej lehote viazanosti, o ktorej budú uchádzači informovaní.
31.5.Ponuky uchádzačov, ani ich časti, sa nepoužijú bez súhlasu uchádzačov.
31.6.Z dôvodu, že predmet plnenia zmluvy je financovaný z prostriedkov poskytnutých objednávateľovi na základe Zmluvy o NFP sa predávajúci zaväzuje strpieť' výkon kontroly/auditu/overovania súvisiacich s dodávkou predmetu plnenia kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o NFP a to oprávnenými osobami v zmysle všeobecných zmluvných podmienok Zmluvy o NFP a poskytnúť týmto osobám všetku potrebnú súčinnosť. Za osoby oprávnené sa považujú:
a. Poskytovateľ a ním poverené osoby,
b. Útvar vnútorného auditu Riadiaceho orgánu alebo Sprostredkovateľského orgánu a nimi poverené osoby,
c. Najvyšší kontrolný úrad SR, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby,
d. Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány (Úrad vládneho auditu) a osoby poverené na výkon kontroly/auditu,
e. Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov,
f. Orgán zabezpečujúci ochranu finančných záujmov EÚ,
g. Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písmenách a) až f) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a právnymi aktmi EÚ.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
06.12.2018

Redakčné opravy

24767 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 193/2019
V oznámení 17609-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Želiezovce, SNP 2, 937 01 Želiezovce zverejnenom vo VVO č. 241/2018 zo dňa 07.12.2018 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané Namiesto: 09.09.2019 00:00 Má byť: 30.12.2019 00:00 VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE Lehota viazanosti ponúk bola posunutá v nadväznosti na prebiehajúcu administratívnu kontrolu pred podpisom zmluvy.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité