Oznámenie 17700 - WYT

Obsah

17700 - WYT
Vestník č. 242/2018 - 10.12.2018

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Obec Spišská Teplica
IČO: 00326534
Obrancov mieru 454, 05934 Spišská Teplica
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Drahoslava Gmitrová
Telefón: +421 915946513
Fax: +421 527738400
Email: miamar.po@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/5864
Hlavná adresa(URL): http://www.obecspisskateplica.sk/
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://josephine.proebiz.com/sk/tender/2052/summary
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
Miamar s.r.o.
IČO: 47611421
Chmeľova 3 , 08005 Prešov
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Drahoslava Gmitrová
Telefón: +421 915946513
Email: miamar.po@gmail.com
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/5864
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.obecspisskateplica.sk/
Adresa (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/2052/summary
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Odborne a moderne- ZŠ v Spišskej Teplici
Referenčné číslo: ZŠ Spišská Teplica_02/2018
II.1.2) Hlavný kód CPV
39162200-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je vnútorné vybavenie ZŠ, konkrétne dodávka vnútorného vybavenia učební,
rozdelená na tri časti v závislosti od ich využitia ako aj ich konečného umiestnenia v nasledovnom rozsahu:
Časť 1: Didaktické pomôcky
Časť 2: Technické a technologické vybavenie - IKT
Časť 3: Interiérové vybavenie - nábytok

Podrobné vymedzenie predmetu zákazky, vrátane požiadaviek a špecifikácií, tvorí časť súťažných podkladov B1. Opis predmetu zákazky a spôsob určenia ceny.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
127 482,07 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 3
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Časť 1: Didaktické pomôcky
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
39162200-7
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Základná škola s materskou školou, Školská 311, 059 34 Spišská Teplica
II.2.4) Opis obstarávania
Obstaranie vybavenia odborných učební základnej školy- didaktické pomôcky, v súlade so špecifikáciou uvedenou v časti B. Opis predmetu zákazky a spôsob určenia ceny súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
89 045,54 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 5
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Operačný program IROP žiadosť kód ITMS č. NFP 302021J101
Časť: 2
II.2.1) Názov
Časť 2: Technické a technologické vybavenie IKT
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
30236000-2
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Základná škola s materskou školou, Školská 311, 059 34 Spišská Teplica
II.2.4) Opis obstarávania
Obstaranie vybavenia odborných učební základnej školy- technické a technologické vybavenie- IKT, v súlade so
špecifikáciou uvedenou v časti B. Opis predmetu zákazky a spôsob určenia ceny súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
3 582,47 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 5
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Operačný program IROP žiadosť kód ITMS č. NFP 302021J101
Časť: 3
II.2.1) Názov
Časť 3: Interiérové vybavenie nábytok
Časť č.: 3
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
39160000-1
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Základná škola s materskou školou, Školská 311, 059 34 Spišská Teplica
II.2.4) Opis obstarávania
Obstaranie vybavenia odborných učební základnej školy- školský nábytok, v súlade so špecifikáciou uvedenou v časti B. Opis predmetu zákazky a spôsob určenia ceny súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
34 854,06 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 5
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Operačný program IROP žiadosť kód ITMS č. NFP 302021J101
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia: podľa § 32 ods. 1 písm. e) - je oprávnený dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky.
Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) dokladom podľa § 32 ods. 2 písm. e)
zákona o VO - doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky.
Uchádzač predloží doklad o oprávnení dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky (výpis z obchodného registra, živnostenského registra alebo iného registra) ako bežnú kópiu. Požadovaný dokument na splnenie podmienky účasti môže byť nahradený aj dokladom zo zoznamu hospodárskych subjektov vedeným Úradom pre verejné obstarávanie resp. vyhlásením o tom, že uchádzač je vedený v zozname hospodárskych subjektov vedeným Úradom pre verejné obstarávanie s uvedením registračným číslom zo zoznamu a jeho platnosťou.
Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne overených kópií všetkých dokladov požadovaných v rámci podmienok účasti osobného postavenia.
Odôvodnenie:
Podľa § 114 ods. 2 zákona o VO - na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia verejný obstarávateľ vyžaduje doklad o oprávnení dodávať tovar v rozsahu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: nepožaduje sa
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: nepožaduje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Zoznam a krátky opis
podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Zoznam a krátky opis
podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Podla § 34 odst.1, písm. m) bod 1. zákona: -
vzorkami, opismi alebo fotografiami.
Odôvodnenie primeranosti: Predmetná podmienka vyplýva z §34 zákona a verejný obstarávateľ sa touto požiadavkou
usiluje preveriť primeranú kvalitu tovaru rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti, ako je predmet zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Verejný obstarávateľ požaduje preukázanie splnenia požadovaných technických parametrov predložením propagačného listu, a/alebo manuálu a/alebo návodu na použitie na vybrané položky predloženej cenovej ponuky pri identifikácii možných nejasností pri vyhodnotení technickej spôsobilosti. Všetky požadované materiály verejný obstarávateľ bude požadovať predložiť v slovenskom jazyku a spôsobom, aby preukazovali splnenie požadovaných technických parametrov. Uchádzač je na písomné požiadanie verejného obstarávateľa povinný v rámci procesu hodnotenia ponúk preukázať verejnému obstarávateľovi funkčnosť ponúkaných produktov predložením vzoriek. Ak sa verejný obstarávateľ rozhodne uskutočniť overovanie, bude toto vykonané na obstarávateľom vybraných tovaroch/výrobkoch. Po písomnej výzve na overovanie verejný obstarávateľ uchádzačovi bezodkladne oznámi miesto a čas realizácie overovania. Čas bude stanovený primerane, podľa podmienok potrebných na prípravu overovania, nie však dlhší ako 10 pracovných dní od doručenia výzvy na overovanie. Miesto overovania určí verejný obstarávateľ čo najbližšie miestu sídla verejného obstarávateľa.
Pokiaľ sa pri overovaní preukázateľne nepotvrdí, že produkty ponúkané uchádzačom spĺňajú parametre ním deklarované v jeho ponuke alebo uchádzač odmietne preukázať parametre produktov za vyššie uvedených podmienok, bude ponuka takéhoto uchádzača z verejnej súťaže vylúčená. Uchádzač bude písomne upovedomený o vylúčení jeho ponuky z verejnej súťaže s uvedením dôvodu a lehoty, v ktorej môže byť podaná žiadosť o nápravu podľa § 136 ods. 1 písm. e) zákona. O priebehu a výsledku overovania spíše verejný obstarávateľ zápisnicu, ktorá bude súčasťou dokumentácie o verejnej súťaži. Náklady na overovanie znáša uchádzač. Náklady súvisiace s vyslaním svojho zástupcu alebo zástupcov na miesto overovania znáša verejný obstarávateľ.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 07.01.2019 11:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.08.2019
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 07.01.2019 11:15
Miesto: Miamar s.r.o, Tarasa Ševčenka 7-1.posch., 080 01 Prešov
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Uchádzač môže byť zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní obálok s ponukami za uchádzača. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní obálok s ponukami preukazom totožnosti. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže aj splnomocnením na zastupovanie.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov, že neposkytuje súťažné podklady v listinnej podobe na základe písomnej alebo e-mailovej žiadosti záujemcu. Súťažné podklady sú prístupné v prostredníctvom
https://josephine.proebiz.com/sk/.
2.Podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní JED, je dokument, ktorým hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom. Ostatné ustanovenia § 39 týmto nie je dotknuté. Jednotný európsky dokument (ďalej len "JED") bude zverejnený v profile verejného obstarávateľa.
3.Jednotný európsky dokument v editovateľnej forme je možné stiahnuť z webového sídla UVO (www.uvo.gov.sk).
Manuál k vyplneniu dokumentu je zverejnený na http://www.uvo.gov.sk/extdoc/1096/jed_-_manual.pdf. Verejný
obstarávateľ požaduje aby bol Jednotný európsky dokument ručne podpísaný osobou oprávnenou konať za hospodársky subjekt/záujemcu/uchádzača alebo riadne plnomocnenou osobou.
4.Zmluva s úspešným uchádzačom nadobudne účinnosť po schválení postupu verejného obstarávania riadiacim
orgánom.
5.Uchádzač nerozdeľuje dokumenty do samostatnej časti ponuky označenej ako OSTATNÉ a samostatnej časti
ponukyoznačenej ako KRITÉRIÁ, ale predkladá všetky dokumenty spoločne v jednom obale.
6.Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne overených kópií všetkých dokladov uvedených podľa bodu III.1 tohto oznámenia, ak nie je určené inak.
7.Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami sa uskutoční výhradne v slovenskom jazyku, prípadne v českom jazyku.
8. Verejný obstarávateľ a obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu, koncesnú zmluvu alebo rámcovú dohodu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora (zákon č. 315/2016 Z. z.) a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora.
9. Verejný obstarávateľ uplatní ustanovenia § 114 ods. 9 zákona, t.j. verejný obstarávateľ uskutoční vyhodnotenie
splnenia podmienok účasti podľa § 40 zákona o VO po vyhodnotení ponúk podľa § 53 zákona o VO.
10. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému Proebiz- JOSEPHINE, tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a zaujemcami/uchádzačmi počas celého procesu verejného obstarávania.
11. Predkladať cenové ponuky je umožnené len autentifikovaným účastníkom. Autentifikácia je proces overovania
oprávnenosti zaregistrovanej spoločnosti predkladať ponuky v systéme JOSEPHINE. Autentifikácia spoločnosti je možná dvoma spôsobmi: 1. V systému JOSEPHINE registráciou a prihlásením pomocou občianskeho preukazu s elektronickým čipom a bezpečnostným osobnostným kódom (eID). V systéme je automaticky autentifikována spoločnosť, ktorú pomocou eID registruje štatutár danej spoločnosti. Pre tento variant musíte mať eID aktivované, v počítači nainštalovanú aplikáciu eID klient a pripojenú čítačku kariet. Detaily nájdete na htps://www.slovensko.sk/sk/faq/faqeid/.
2. Alebo počkaním na autentifikačný kód, ktorý bude poslaný na adresu sídla firmy uchádzača v listovej podobe
formou doporučenej pošty v prípade, kedy spoločnosť pomocou eID registruje osoba, ktorá nie je štatutárom tejto
spoločnosti alebo je registrácia do systému realizovaná pomocou hesla. Lehota na tento úkon sú 3 pracovné dni a je potreba s touto dobou počítať pri vkladaní ponuky.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
07.12.2018

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité