Oznámenie 17717 - IPP

Obsah

17717 - IPP
Vestník č. 243/2018 - 11.12.2018

INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Dunajská Streda
IČO: 00305383
Hlavná 50/16, 92901 Dunajská Streda
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Priska Pápayová
Telefón: +421 918591017
Fax: +421 315903941
Email: primator@dunstreda.eu
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://voarchiv.eu/files/208-cb181f3519/
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://voarchiv.eu/files/208-cb181f3519/
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĹA
Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Zriadenie bezpečných dopravných koridorov a úložísk pre cyklistov v Dunajskej Strede
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je Zriadenie bezpečných dopravných koridorov a úložísk pre cyklistov podľa projektovej
dokumentácie a výkazu výmer v Dunajskej Strede, a to:
Časť A: Vyznačenie cyklistických pruhov a koridoru na Jesenskej ulici a Bratislavskej ceste,
Čast B: Doplnkový cyklistický mobiliar,
Časť C: Obnovenie vodorovného dopravného značenia cyklopruhu Hlavná ulica, v rámci Operačného programu:
Integrovaný regionálny operačný program pre Prioritnú os: 1 Bezpečná a ekologická doprava v regiónoch, Špecifický
cieľ: 1.2.2 - Zvýšenie atraktivity a prepravnej kapacity nemotorovej dopravy (predovšetkým cyklistickej dopravy) na
celkovom počte prepravených osôb, s názvom projektu: Zriadenie bezpečných dopravných koridorov a úložísk pre
cyklistov v Dunajskej Strede.
Zadanie je súčasťou súťažných podkladov.
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
II.1.7) Celková hodnota obstarávania (bez DPH)
189 106,45 EUR bez DPH
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
čast 1 podľa projektovej dokumentácie:
A: Vyznačenie cyklistických pruhov a koridoru na Jesenskej ulici a Bratislavskej ceste a
C: Obnovenie vodorovného dopravného značenia cyklopruhu Hlavná ulica
Časť č.: 1
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS
SK021
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: k.u. Mesta Dunajská Streda, okres Dunajská Streda, Trnavský samosprávny kraj, SR
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je Zriadenie bezpečných dopravných koridorov a úložísk pre cyklistov podľa projektovej
dokumentácie a výkazu výmer v Dunajskej Strede, a to:
Časť A: Vyznačenie cyklistických pruhov a koridoru na Jesenskej ulici a Bratislavskej ceste,
Časť C: Obnovenie vodorovného dopravného značenia cyklopruhu Hlavná ulica, v rámci Operačného programu:
Integrovaný regionálny operačný program pre Prioritnú os: 1 Bezpečná a ekologická doprava v regiónoch, Špecifický
cieľ: 1.2.2 - Zvýšenie atraktivity a prepravnej kapacity nemotorovej dopravy (predovšetkým cyklistickej dopravy) na
celkovom počte prepravených osôb, s názvom projektu: Zriadenie bezpečných dopravných koridorov a úložísk pre
cyklistov v Dunajskej Strede.
Zadanie je súčasťou súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.13) Informácie o fondoch EÚ
Číslo projektu alebo referenčné číslo: OP: Integrovaný regionálny operačný program, Kód výzvy: IROP-PO1-SC122-2016-15
II.2.14) Doplňujúce informácie
Termín realizácie dodávky predmetu obstarávania je 2 mesiace. Začatie realizácie zákazky je podmienené doručením
písomnej objednávky Verejným obstarávateľom Dodávateľovi. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo nezaslať
písomnú objednávku a v tomto prípade nedôjde k plneniu zmluvy.
Časť: 2
II.2.1) Názov
časť 2 podľa projektovej dokumentácie:
B: Doplnkový cyklistický mobiliár
Časť č.: 2
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS
SK021
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: k.u. Mesta Dunajská Streda, okres Dunajská Streda, Trnavský samosprávny kraj, SR
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je Zriadenie bezpečných dopravných koridorov a úložísk pre cyklistov podľa projektovej
dokumentácie a výkazu výmer v Dunajskej Strede, a to:
Čast B: Doplnkový cyklistický mobiliar,
Integrovaný regionálny operačný program pre Prioritnú os: 1 Bezpečná a ekologická doprava v regiónoch, Špecifický
cieľ: 1.2.2 - Zvýšenie atraktivity a prepravnej kapacity nemotorovej dopravy (predovšetkým cyklistickej dopravy) na
celkovom počte prepravených osôb, s názvom projektu: Zriadenie bezpečných dopravných koridorov a úložísk pre cyklistov v Dunajskej Strede.
Zadanie je súčasťou súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.13) Informácie o fondoch EÚ
Číslo projektu alebo referenčné číslo: OP: Integrovaný regionálny operačný program, Kód výzvy: IROP-PO1-SC122-2016-15
II.2.14) Doplňujúce informácie
Termín realizácie dodávky predmetu obstarávania je 2 mesiace. Začatie realizácie zákazky je podmienené doručením
písomnej objednávky Verejným obstarávateľom Dodávateľovi. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo nezaslať
písomnú objednávku a v tomto prípade nedôjde k plneniu zmluvy.
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.1) Druh postupu
Výzva na predkladanie ponúk
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY
Časť: 1
Časť č.: 1
Názov: čast 1 podľa projektovej dokumentácie:
A: Vyznačenie cyklistických pruhov a koridoru na Jesenskej ulici a Bratislavskej ceste a
C: Obnovenie vodorovného dopravného značenia cyklopruhu Hlavná ulica
V.1) Informácie o nepridelení zákazky
Zmluva/časť nebola pridelená § 57 ods. 1 písm. b) - verejný obstarávateľ /obstarávateľ nedostal ani jednu ponuku
Časť: 2
Časť č.: 2
Názov: časť 2 podľa projektovej dokumentácie:
B: Doplnkový cyklistický mobiliár
V.2) PRIDELENIE ZÁKAZKY
V.2.1) Dátum uzatvorenia zmluvy
29.11.2018
V.2.2) Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 2
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov: 2
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 0
V.2.3) Názov a adresa dodávateľa
Cykloprojekt s.r.o.
IČO: 47553111
Laurinská 18 , 81101 Bratislava
Slovensko
Kontaktná osoba: Attila Érsek
Telefón: +421 911749099
Email: info@cykloprojekt.sk
V.2.4) Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodne odhadovaná celková hodnota zákazky/časti: 78 636,61 EUR bez DPH
Celková hodnota zákazky/časti 75 625,00 EUR bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
07.12.2018

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité