II.1)
ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1)
Názov
Zriadenie bezpečných dopravných koridorov a úložísk pre cyklistov v Dunajskej Strede
II.1.2)
Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3)
Druh zákazky
Práce
II.1.4)
Stručný opis
Predmetom zákazky je Zriadenie bezpečných dopravných koridorov a úložísk pre cyklistov podľa projektovej
dokumentácie a výkazu výmer v Dunajskej Strede, a to:
Časť A: Vyznačenie cyklistických pruhov a koridoru na Jesenskej ulici a Bratislavskej ceste,
Čast B: Doplnkový cyklistický mobiliar,
Časť C: Obnovenie vodorovného dopravného značenia cyklopruhu Hlavná ulica, v rámci Operačného programu:
Integrovaný regionálny operačný program pre Prioritnú os: 1 Bezpečná a ekologická doprava v regiónoch, Špecifický
cieľ: 1.2.2 - Zvýšenie atraktivity a prepravnej kapacity nemotorovej dopravy (predovšetkým cyklistickej dopravy) na
celkovom počte prepravených osôb, s názvom projektu: Zriadenie bezpečných dopravných koridorov a úložísk pre
cyklistov v Dunajskej Strede.
Zadanie je súčasťou súťažných podkladov.
II.1.6)
Informácie o častiach
Táto zákazka sa delí na časti:
Áno
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
II.1.7)
Celková hodnota obstarávania (bez DPH)
189 106,45
EUR
bez DPH
II.2)
OPIS
Časť: 1
II.2.1)
Názov
čast 1 podľa projektovej dokumentácie:
A: Vyznačenie cyklistických pruhov a koridoru na Jesenskej ulici a Bratislavskej ceste a
C: Obnovenie vodorovného dopravného značenia cyklopruhu Hlavná ulica
Časť č.: 1
II.2.3)
Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
k.u. Mesta Dunajská Streda, okres Dunajská Streda, Trnavský samosprávny kraj, SR
II.2.4)
Opis obstarávania
Predmetom zákazky je Zriadenie bezpečných dopravných koridorov a úložísk pre cyklistov podľa projektovej
dokumentácie a výkazu výmer v Dunajskej Strede, a to:
Časť A: Vyznačenie cyklistických pruhov a koridoru na Jesenskej ulici a Bratislavskej ceste,
Časť C: Obnovenie vodorovného dopravného značenia cyklopruhu Hlavná ulica, v rámci Operačného programu:
Integrovaný regionálny operačný program pre Prioritnú os: 1 Bezpečná a ekologická doprava v regiónoch, Špecifický
cieľ: 1.2.2 - Zvýšenie atraktivity a prepravnej kapacity nemotorovej dopravy (predovšetkým cyklistickej dopravy) na
celkovom počte prepravených osôb, s názvom projektu: Zriadenie bezpečných dopravných koridorov a úložísk pre
cyklistov v Dunajskej Strede.
Zadanie je súčasťou súťažných podkladov.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.13)
Informácie o fondoch EÚ
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: OP: Integrovaný regionálny operačný program, Kód výzvy: IROP-PO1-SC122-2016-15
II.2.14)
Doplňujúce informácie
Termín realizácie dodávky predmetu obstarávania je 2 mesiace. Začatie realizácie zákazky je podmienené doručením
písomnej objednávky Verejným obstarávateľom Dodávateľovi. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo nezaslať
písomnú objednávku a v tomto prípade nedôjde k plneniu zmluvy.
Časť: 2
II.2.1)
Názov
časť 2 podľa projektovej dokumentácie:
B: Doplnkový cyklistický mobiliár
Časť č.: 2
II.2.3)
Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
k.u. Mesta Dunajská Streda, okres Dunajská Streda, Trnavský samosprávny kraj, SR
II.2.4)
Opis obstarávania
Predmetom zákazky je Zriadenie bezpečných dopravných koridorov a úložísk pre cyklistov podľa projektovej
dokumentácie a výkazu výmer v Dunajskej Strede, a to:
Čast B: Doplnkový cyklistický mobiliar,
Integrovaný regionálny operačný program pre Prioritnú os: 1 Bezpečná a ekologická doprava v regiónoch, Špecifický
cieľ: 1.2.2 - Zvýšenie atraktivity a prepravnej kapacity nemotorovej dopravy (predovšetkým cyklistickej dopravy) na
celkovom počte prepravených osôb, s názvom projektu: Zriadenie bezpečných dopravných koridorov a úložísk pre cyklistov v Dunajskej Strede.
Zadanie je súčasťou súťažných podkladov.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.13)
Informácie o fondoch EÚ
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: OP: Integrovaný regionálny operačný program, Kód výzvy: IROP-PO1-SC122-2016-15
II.2.14)
Doplňujúce informácie
Termín realizácie dodávky predmetu obstarávania je 2 mesiace. Začatie realizácie zákazky je podmienené doručením
písomnej objednávky Verejným obstarávateľom Dodávateľovi. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo nezaslať
písomnú objednávku a v tomto prípade nedôjde k plneniu zmluvy.