Oznámenie 18018 - WYS

Obsah

18018 - WYS
Vestník č. 248/2018 - 18.12.2018

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Levice
IČO: 00307203
Námestie hrdinov 1, 93432 Levice
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Miloslava Szillerová
Telefón: +421 366350285 / 366350222
Fax: +421 366223271
Email: aukcie@levice.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://josephine.proebiz.com/
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://josephine.proebiz.com/
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
samospráva
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Prevádzka a údržba jazierka, fontán a závlahových systémov v Leviciach
Referenčné číslo: 11754/2018
II.1.2) Hlavný kód CPV
50800000-3
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmet zákazky je rozdelený na nasledovné časti:
I.časť : Prevádzka a údržba jazierka, fontán a závlahového systému v Parku M. R. Štefánika v Leviciach
II.časť: Prevádzka a údržba fontán, závlahového systému a starostlivosť o zeleň na Nám. hrdinov v Leviciach
Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
141 999,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Prevádzka a údržba jazierka, fontán a závlahového systému v Parku M. R. Štefánika v Leviciach
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
50500000-0
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Park M. R. Štefánika v Leviciach
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je prevádzka a údržba jazierka, fontán a závlahového systému v parku M. R. Štefánika v Leviciach. Podrobne vymedzené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
50 055,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 48
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie
Zábezpeka sa vyžaduje pre I. časť predmetu zákazky vo výške 1 500,- € (slovom: jedentisícpäťsto EUR)
Podrobnosti o zložení a vrátení zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch
Časť: 2
II.2.1) Názov
Prevádzka a údržba fontán, závlahového systému a starostlivosť o zeleň na Nám. hrdinov v Leviciach
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
50500000-0
77310000-6
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Nám. hrdinov v Leviciach
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je prevádzka a údržba fontán, závlahového systému a starostlivosť o zeleň na Nám. hrdinov v Leviciach. Podrobne vymedzené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
91 944,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 48
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie
Zábezpeka sa vyžaduje pre II. časť predmetu zákazky vo výške 2 700,- € (slovom: dvetisícsedemsto EUR).
Podrobnosti o zložení a vrátení zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Vyžaduje sa splnenie podmienky účasti uvedenej v § 32 ods. 1 písm. e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu. Uchádzač preukazuje splnenie uvedenej podmienky účasti vo verejnom obstarávaní dokladom podľa § 32 ods. 2 písm. e), alebo podľa § 152 ods. 1 platným zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti:
Povinnosť použitia tejto podmienky účasti vyplýva z ustanovenia § 114 ods. 2 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z uvedených dokladov alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
Ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenia podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Neaplikuje sa.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Neaplikuje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: 1. Na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti uchádzač predloží doklady preukazujúce splnenie podmienok podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona: zoznam dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákon.
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti:
Verejný obstarávateľ požaduje preukázať, že uchádzač má praktické skúsenosti s poskytovaním predmetu zákazky rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto zákazky. Podmienka je primeraná vo vzťahu k predmetu zákazky s cieľom vybrať dodávateľa, ktorý poskytne na základe svojich praktických skúseností odborné a kvalitné plnenie predmetu zákazky s prihliadnutím aj na predpokladanú hodnotu zákazky. Verejný obstarávateľ stanovením predmetnej podmienky účasti sleduje preverenie skutočnosti, či uchádzač v minulosti realizoval obdobnú zákazku v stanovenom rozsahu aj pre iný subjekt, t. j. sleduje preverenie schopnosti uchádzača poskytovať predmet zákazky.
2 Na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti uchádzač predloží doklady preukazujúce splnenie podmienok podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona: údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy.
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti:
Verejný obstarávateľ požaduje preukázať, že poskytovanie služieb, ktoré sú predmetom tejto zákazky bude uskutočňované odborne a kvalifikovane tak, aby nedošlo ku škodám na majetku verejného obstarávateľa v dôsledku neodbornej manipulácie s technickým zariadením jazierka, fontán a závlahových systémov v meste Levice a ku škodám spôsobených neodbornou starostlivosťou o zeleň na Nám. hrdinov v Leviciach.
Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej kapacitami mieni preukázať svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona. Oprávnenie na poskytnutie služby sa preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté.
Uchádzač môže v súlade s § 39 ods. 1 predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určených verejným obstarávateľom prostredníctvom Jednotného európskeho dokumentu. Dokument je dostupný na adrese:
http://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/iednotny-europsky-dokument-pre-vereine-obstaravanie-553.html
Ak uchádzač/záujemca použije jednotný európsky dokument, verejný obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu uchádzača alebo záujemcu písomne požiadať o predloženie dokladu alebo dokladov nahradených jednotným európskym dokumentom.
Skupina dodávateľov: preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne a splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečovať.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálna požadovaná úroveň: Na preukázanie splnenia tejto podmienky účasti uchádzač v ponuke predloží zoznam poskytnutých služieb za obdobie predchádzajúcich troch rokov od vyhlásenia tohto verejného obstarávania, ktorý bude obsahovať minimálne jednu zákazku v hodnote minimálne 20 000,- € s DPH, ktorej predmetom bola prevádzka a údržba fontán a závlahových systémov.
K údajom uvedeným v zozname poskytnutých služieb uchádzač doloží potvrdenia o uspokojivom poskytnutí služieb (referencie). V prípade, že sa uchádzač v ponuke odvolá na referencie na elektronickom úložisku vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, je potrebné, aby presne vyznačil, ktoré konkrétne referencie z referencií na elektronickom úložisku sú relevantné k zoznamu poskytnutých služieb predloženého v ponuke uchádzača.
Údaje, ktoré sú vyjadrené sumou v cudzej mene (inej ako EUR), uchádzač predloží v pôvodnej mene a v mene EUR. Prepočet inej meny na EUR uchádzač prepočíta kurzom Európskej centrálnej banky (ECB) platným v posledný deň príslušného kalendárneho roka.

Minimálna požadovaná úroveň: Uchádzač v ponuke uvedie meno a priezvisko, dosiahnuté vzdelanie, počet rokov odbornej praxe minimálne jedného pracovníka a doklad preukazujúci:
-odbornú kvalifikáciu elektrikár pracovníka, ktorý bude vykonávať opravy elektrických zariadení s napätím do 1000 V, vydaný na to oprávnenou inštitúciou (revíznym technikom),
-absolvovanie školenia na manipuláciu s tlakovými nádobami, vydaný na to oprávnenou inštitúciou (revíznym technikom),
-absolvovanie školenia na prácu a aplikovanie chemických prípravkov,
-odborné stredoškolské záhradnícke vzdelanie pracovníka, ktorý bude vykonávať odborné záhradnícke práce, najmä ošetrovanie drevín.

Ak uchádzač preukazuje technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť prostredníctvom inej osoby, JED obsahuje informácie podľa ustanovenia § 39 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní aj o tejto osobe.
Skupina dodávateľov preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti za všetkých členov skupiny spoločne.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Podrobne uvedené v súťažných podkladoch.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Pri použití elektronickej aukcie na predmet zákazky: Prevádzka a údržba jazierka, fontán a závlahových systémov v Leviciach bude verejný obstarávateľ využívať elektronické zariadenie certifikované podľa § 151 zákona o verejnom obstarávaní a v spojení s vyhláškou Úradu pre verejné obstarávanie č. 132/2016 Z. z. s názvom systému PROe.biz od NAR marketing, s.r.o.
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 03.01.2019 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 30.06.2019
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 07.01.2019 13:00
Miesto: sídlo verejného obstarávateľa
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Podrobne uvedené v súťažných podkladoch.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Podlimitná zákazka podľa ustanovenia § 113 až 116 zákona o verejnom obstarávaní sa realizuje prostredníctvom informačného systému JOSEPHINE /ďalej len JOSEPHINE/, ktorý je dostupný na adrese https://josephine.proebiz.com. Ďalšie informácie týkajúce sa spôsobu komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
2. Súťažné podklady sú odo dňa uverejnenia výzvy na predloženie ponuky vo Vestníku verejného obstarávania dostupné na portáli JOSEPHINE (https://josephine.proebiz.com/ a v Profile verejného obstarávateľa (https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4334). Verejný obstarávateľ neposkytne záujemcom súťažné podklady v listinnej podobe.
3. Uchádzač predloží doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti elektronickým spôsobom prostredníctvom systému JOSEPHINE ako naskenované doklady alebo môže predložiť vyplnený formulár Jednotného európskeho dokumentu (ďalej len "JED"), ktorým môže nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti (§ 39 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní). V prípade, že záujemca/uchádzač použije možnosť poskytnutia bankovej záruky podľa bodu 15.3.1 súťažných podkladov okrem zaslanej naskenovanej kópie bankovej záruky je povinný doručiť verejnému obstarávateľovi v lehote na predkladanie ponuky aj originál bankovej záruky v listinnej podobe.
4. V prípade, že požadované doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti sú pre verejného obstarávateľa priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, hospodársky subjekt uvedie v JED-e informácie potrebné na prístup do týchto databáz, najmä internetovú adresu elektronickej databázy, akékoľvek identifikačné údaje a súhlasy potrebné na prístup do tejto databázy.
5. Zábezpeka sa vyžaduje:
- pre I. časť predmetu zákazky vo výške 1 500,- € (slovom: jedentisícpäťsto EUR)
- pre II. časť predmetu zákazky vo výške 2 700,- € (slovom: dvetisícsedemsto EUR).
Podrobnosti o zložení a vrátení zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.


Osobitné požiadavky na plnenie predmetu zmluvy
1.Verejný obstarávateľ bude od úspešného uchádzača požadovať najneskôr v deň podpisu Zmluvy o dielo predloženie platnej poistnej zmluvy počas doby poskytovania predmetu zmluvy, v origináli alebo v úradne overenej fotokópii, ktorej predmetom je poistenie zodpovednosti za škodu na majetku a zdraví tretích strán spôsobené prevádzkovou činnosťou s limitom poistného plnenia vo výške min. 100 000,00 EUR ako prílohu č. 3 ku zmluve o dielo.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
14.12.2018

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité