Oznámenie 18080 - WYT

Obsah

18080 - WYT
Vestník č. 249/2018 - 19.12.2018

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Fakultná nemocnica s poliklinikou J. A. Reimana v Prešove
IČO: 00610577
Hollého 14, 08181 Prešov
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Platková Beáta
Telefón: +421 517011810
Fax: +421 517722247
Email: platkova@fnsppresov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/1369
Hlavná adresa(URL): www.fnsppresov.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://fnsppresov.eranet.sk/#/tenderPublicDetails/4
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://fnsppresov.eranet.sk/
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Zdravotníctvo
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Kontrastné látky
Referenčné číslo: 877/2018/VO
II.1.2) Hlavný kód CPV
33696800-3
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je dodanie kontrastných látok pre potreby nemocničnej lekárne Fakultnej nemocnice s poliklinikou J. A. Reimana Prešov.
Predmet zákazky je rozdelený na 5 častí. Uchádzačovi sa umožňuje predložiť ponuku na jednu časť predmetu zákazky alebo na viacero častí predmetu zákazky, alebo na všetky časti,špecifikované v bode B Opis predmetu zákazky týchto súťažných podkladov.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
209 048,36 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 5
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Lieky ATC skupiny V08AA01 - časť č.1
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
33696800-3
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Fakultná nemocnica s poliklinikou J.A.Reimana Prešov, Hollého 14, 08181 Prešov,nemocničná lekáreň
II.2.4) Opis obstarávania
kyselina amidotrizoová 76% (20ml) - 1600 ampúl
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
4 341,76 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 12
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie
Uvedené množstvo je predpokladanou spotrebou na 12 mesiacov.
Časť: 2
II.2.1) Názov
Lieky ATC skupiny V08AB04 - časť č.2
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
33696800-3
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Fakultná nemocnica s poliklinikou J.A.Reimana Prešov, Hollého 14, 08181 Prešov,nemocničná lekáreň
II.2.4) Opis obstarávania
jopamidol 500ml (370mg/ml) - 1050 liekoviek, jopamidol 200ml (370mg/ml)- 150 liekoviek, jopamidol 100ml (370mg/ml)- 300 liekoviek, jopamidol 50ml (370mg/ml)- 1000 liekoviek
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
151 655,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 12
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie
Uvedené množstvo je predpokladanou spotrebou na 12 mesiacov.
Časť: 3
II.2.1) Názov
Lieky ATC skupiny V08AB05 - časť č.3
Časť č.: 3
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
33696800-3
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Fakultná nemocnica s poliklinikou J.A.Reimana Prešov, Hollého 14, 08181 Prešov,nemocničná lekáreň
II.2.4) Opis obstarávania
jopromid 200ml (370mg/ml)- 250 fliaš sklenených
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
9 320,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 12
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie
Uvedené množstvá sú predpokladanou spotrebou na 12 mesiacov.
Časť: 4
II.2.1) Názov
Lieky ATC skupiny V08AB09 - časť č.4
Časť č.: 4
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
33696800-3
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Fakultná nemocnica s poliklinikou J.A.Reimana Prešov, Hollého 14, 08181 Prešov,nemocničná lekáreň
II.2.4) Opis obstarávania
jodixanol 50 ml (270mg/ml)- 20 fliaš PP, jodixanol 200 ml (320mg/ml)- 250 fliaš PP, jodixanol 500 ml (320mg/ml)- 204 fliaš PP
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
43 554,98 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 12
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie
Uvedené množstvá sú predpokladanou spotrebou na 12 mesiacov.
Časť: 5
II.2.1) Názov
Lieky ATC skupiny V08BA01 - časť č.5
Časť č.: 5
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
33696800-3
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Fakultná nemocnica s poliklinikou J.A.Reimana Prešov, Hollého 14, 08181 Prešov,nemocničná lekáreň
II.2.4) Opis obstarávania
síran bárnatý so suspendujúcou látkou 2000ml (1g/ml) - 10 fliaš PE
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
176,61 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 12
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie
Uvedené množstvá sú predpokladanou spotrebou na 12 mesiacov.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa ustanovenia § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa ustanovení § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní predložením originálnych dokladov alebo ich úradne overených kópií:
a) písm. a) doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b) písm. b) doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
c) písm. c) doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
d) písm. d) doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
e) písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky,
f) písm. f) doloženým čestným vyhlásením.
Uchádzač musí spĺňať aj podmienku ustanovenia zákona č. 91/2016 Z. z. o trestnej zodpovednosti právnických osôb a o zmene a doplnení niektorých zákonov, ktorý nadobudol účinnosť dňa 1. júla 2016. V dôsledku tejto legislatívnej úpravy vznikla hospodárskym subjektom so statusom právnickej osoby na účely preukazovania osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní povinnosť predložiť aj výpis z registra trestov za právnickú osobu.
2. Uchádzač/záujemca zapísaný do Zoznamu hospodárskych subjektov vedeného Úradom pre verejné obstarávanie môže doklady požadované na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) až f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní nahradiť predložením informácie o jeho zapísaní do zoznamu hospodárskych subjektov, prípadne potvrdením o jeho zapísaní do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní.
3. Ak uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v ustanovení § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
4. Ak právo štátu uchádzača so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača.
5. Verejný obstarávateľ podľa § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ musí prijať aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom.
6. Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
7. Uchádzač môže v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom prostredníctvom Jednotného európskeho dokumentu (JED).
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Nevyžaduje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Nevyžaduje sa.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Elektronická aukcia sa bude vykonávať prostredníctvom certifikovaného softvéru EVOB na internetovej adrese http://www.dev.verejneaukcie.sk/.
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 17.01.2019 15:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 30.08.2019
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 18.01.2019 10:00
Miesto: Fakultná nemocnica s poliklinikou J.A.Reimana Prešov, Hollého 14, 081 81 Prešov budova riaditeľstva FNsP J. A. Reimana Prešov, zasadačka na prízemí
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk bude v súlade § 54 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní neverejné, t.j. vykonané bez účasti uchádzačov, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Zápisnica z otvárania ponúk sa uchádzačom neposiela.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v tomto verejnom obstarávaní elektronickou formou, ktorá zabezpečí trvalé zachytenie ich obsahu, prostredníctvom systému ERANET dostupného na https://fnsppresov.eranet.sk (ďalej len ERANET). Pre potreby elektronickej komunikácie je každý záujemca/uchádzač povinný zaregistrovať sa v systéme ERANET na URL adrese: https://fnsppresov.eranet.sk/ #/tenderPublicDetails/4. Komunikácia sa bude uskutočňovať výhradne v slovenskom jazyku prípadne v českom jazyku a to písomnou formou v elektronickej podobe prostredníctvom systému ERANET.
Za moment doručenia aj prevzatia elektronickej informácie sa považuje:
- moment jej zverejnenia v prípade, ak sa informácia neposiela prostredníctvom elektronickej správy, ale len zverejňuje v systéme ERANET (najmä súťažné podklady, vysvetlenie a pod.)
- moment prečítania v systéme ERANET v prípade, ak sa informácia posiela prostredníctvom elektronickej správy a ak lehota stanovená zákonom alebo komisiou verejného obstarávateľa začína plynúť odo dňa doručenia informácie. Jedná sa najmä o nasledujúce skutočnosti: doručenie žiadosti o nápravu verejnému obstarávateľovi, prevzatie vybavenia žiadosti o nápravu uchádzačom alebo záujemcom, informácia o vylúčení, výbere záujemcov alebo nezaradení do dynamického nákupného systému, žiadosť o nahradenie subdodávateľa alebo tretej osoby, ktorou uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti.
V prípade, ak si verejný obstarávateľ, uchádzač alebo záujemca elektronickú informáciu neprečíta do troch pracovných dní odo dňa odoslania elektronickej informácie, považuje sa táto informácia za doručenú uplynutím posledného dňa uvedenej lehoty.
- moment odoslania informácie v prípade, ak sa informácia posiela prostredníctvom elektronickej správy a ktorá má byť prijímateľovi doručená v lehote stanovenej zákonom verejnom obstarávaní.
Jedná sa najmä o nasledujúce skutočnosti: doručovanie oznámenia o vybavení žiadosti o nápravu, zaslanie zápisnice z otvárania ponúk. Uplatňuje sa ustanovenie § 114 ods. 9 zákona o verejnom obstarávaní, teda verejný obstarávateľ vyhodnotí splnenie podmienok účasti podľa § 40 po vyhodnotení ponúk podľa § 53 zákona o verejnom obstarávaní.
Dokumenty/doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené vo výzve na predkladanie ponúk (ďalej aj výzva) a v súťažných podkladoch, môžu byť podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní predbežne nahradené jednotným európskym dokumentom (ďalej aj JED). Formulár JED vo formáte .rtf. umožňujúci jeho priame vypĺňanie si môže záujemca/uchádzač stiahnuť z webového sídla ÚVO (http://www.uvo.gov.sk/legislativametodika dohlad/jednotnyeuropsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-553.html), pričom údaje uvedené v Časti I: Informácie týkajúce sa postupu verejného obstarávania a verejného obstarávateľa alebo obstarávateľa, v dokumente JED prenesie/prepíše záujemca/uchádzač do editovateľného formulára, ktorý vypĺňa.
Verejný obstarávateľ záujemcov zároveň upozorňuje, že súťažné podklady a súvisiace prílohy sa na verejnom profile nachádzajú v needitovateľnej podobe. Editovateľná podoba podkladov sa záujemcom sprístupní po prihlásení sa do systému v sekcii Dokumenty v predmetnom verejnom obstarávaní.
Podmienky a pravidlá používania systému ERANET sú uvedené na: https://fnsppresov.eranet.sk v časti PODMIENKY a MANUÁL.
Minimálne technické požiadavky na používanie informačného systému ERANET: OS: MS Win 7 a vyššie, Android, iOS7, Linux; Aktuálne verzie prehliadačov: IE 10 a vyššie, MS Edge, Firefox 30.0 a vyššie, Chrome 35 a vyššie; Ďalšie požiadavky: prístup na Internet, zapnutý JavaScript, zapnuté Cookies

Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií a ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
17.12.2018

Redakčné opravy

886 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 11/2019
V oznámení 18080-WYT verejného obstarávateľa/obstarávateľa Fakultná nemocnica s poliklinikou J. A. Reimana v Prešove, Hollého 14, 081 81 Prešov zverejnenom vo VVO č. 249/2018 zo dňa 19.12.2018 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 17.01.2019 15:00 Má byť: 29.01.2019 15:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 18.01.2019 10:00 Má byť: 30.01.2019 10:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité